Jump to content

e 36 e buna ca si morcov?


bodo

Recommended Posts

mosule iti doresc sa iti iei ursuletzu si sa rupi ce/cate guri vrei tu...vezi sa nu fii dezamagit dupa ce ai rupt toate gurile, adica nu iti lua o masina doar ca sa o vezi cum arata in parcare, sau ca sa il oftici pe vecinu, pentru ca asta nu e pasiune e vanitate, si vanitatea iti ofera mari deziluzii in momentele de luciditate...

anyway good luck at gettin' your jawbreaker

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Multumesc pentru incurajari Bodo,dar sa sti ca eu chiar am pasiune pentru aceasta masina,orare de ce nu mi-am dorit un Golf 2,oare de ce nu mi-am dorit un opel kadett gti,oare de ce nu mi-am dorit sa am un porsche 944 s turbo 1982 de ce?de ce nu am ales sa raman cu solenza alor mei si sa merg cu ea,pentu ca imi place acest model de Bmw imi place la exterior,interior este superb,poate sunt un pic obsedat dar asta este....vreau sa imi iau acesta masina pentru personalitate masculina care mi-o da,pentru aspectul ei,pentru confortul ei,pentru reputatia ei,merg pe strada si mai vad cate un ursulet parcat ma duc langa ea si imi pun manile ambele parti ale capului (din cauza soarelui nu a-ti ofera o vizibilitate buna) si ma uit la interior si la tot ce este in ea si imi zic... intr-o zi voi sta la volanul acestui model de masina,salutt. :blink:
Link to comment
Share on other sites

E36 e ultima masina de la BMW care e cu adevarat BMW, serile noi deja au inceput sa copieze pe altzi si in opinia ma au luato razna cu optziunile tampite si complet ne echilibrate. Puteam linistit sa imi iau un E46 318i sau 320i dar nu prea imi place forma noua, apoi am zis hai sa vad cum e E36 (eram nou la BMW) si i fell in love with it! parca e mai stabila pe drum decat E46, cand inchizi portiera parca e mai solida, bordul la fel parca e facut pentru driver nu si pentru ocupantzii din spate ca la E46, cum ia curbele si cum simtzi cu curu pe scaun ce face masina in curbe si in volan cum simtzi ce fac rotzile E46 numai viseaza. In E36 esti conectat de drum in E46 esti pe drum. Vizibilitatea din E36 este superba (a drumului si pe langa) fatza de E46. Apoi vine stilu in care e facuta .... are un stil superb E36, modern si parca no sa fie vechi niciodata, arata putzin rautacioasa din fatza poate de la faruri dar si sedata. Apoi vine vorba si de bani, un E46 nou era de 3 ori mai mult decat am dat pe E36 320i din 1996-7 si pentru ce? pentru faptul ca era mai nou? no thanks! My next BMW o sa fie ultimul E36 M3, este ceva in forma de E36 care pe mine nunul ma atrage, astea noi pe bune acum parca au furat spatele de la Mazda, portierele de la Hyunday, acoperisul de la Audi, si fatza de la Lexus.

 

De multe ori oameni cu care lucrez sau ma intalnesc se uita la masina mea si zice ... ohh Nice BMW .. eu zic ... she's my baby ... apoi din ce an e ? cand le zic 1996 se uita la mine urat de parca ii pacalesc. (la noi BMW e o masina de prestigiu si destul de rara in comparatzie cu europa).

 

Pot sa mentzionez ca E46 318i e un slug! la plecari de pe loc sau iesit din curbe e chiar ceva nasol, daca vrei sa faci o manevra rapida sa intri pe autostrada sau prinzi un semafor care schimba culoare si pui picioru jos sa treci repede te prinde de foarte multe ori aiurea ca practic e mult prea puturoasa. Pentru mine 320i este perfecta cu toate ca acum zic ca trebuia sa iau un 325i insa idea a fost sa imi iau o masina pentru lucru nu de fun (pentru fun am XR6'ul de 800 hp) dar acum pot sa spun ca XR6ul are panze de paianjeni pe accelerator si portiera ....asta de vro 6 luni!

 

Long live the E36 !

Link to comment
Share on other sites

motocicleta la 800hp??? no way!!! poate racheta....

nu ai exagerat putin cu puterea xr6?

oricum ai pus puctul pe i, exact asta cred si eu despreE36....is the best ever, adica designul ala de caroserie este si va fi ever green. E 46-ele mai merge daca e coupe si are face liftul, dar astea noi pot spune ca ma dezgusta, ce era mai frumos si mai excitant la seria 3, adica spatele, s-a dus pe apa sambetei, o bataie de joc, o caterinca de spate, pentru cine iubeste seria 3, asta nou nu face parte din aceasi serie....

Link to comment
Share on other sites

motocicleta la 800hp??? no way!!! poate racheta....

nu ai exagerat putin cu puterea xr6?

35920[/snapback]

 

User-ul XR6 este din Australia.E vorba de un Ford XR6,cu ceva modificari din cate tin eu minte,ne-a povestit despre masina undeva aici pe forum.Se gaseste exclusiv in Australia parca.

Link to comment
Share on other sites

cam multa putere totusi pentru 4 roti...anyway daca mai poate sa dea niste detalii ar fi interesant de aflat ce e cu huiduma aia de ford :blink:

sau daca mai tineti minte pe unde e prin forum as vrea si eu linku pls

35946[/snapback]

 

Uite aici:

 

FORD XR6

Link to comment
Share on other sites

primul meu XR6 a fost in 97 model din 91 Ford Falcon EA XR (fara 6) a fost prima serie, apoi miam luat EB XR6, apoi EF XR6 apoi BA XR6, toate astea sunt serii cum e E36, E46 etc. Ultimul model BA si BA Mark2 au venit in turbo si NA, turbo = 240kw (nu este mult dar multzi stiu ca putere = zero fara torque ...aka HONDA). Prin tuning un motor de BA XR6 il duci ushor peste 900HP, insa BA are _chiulasa_ twin cam pe cand EF are single cam, deci daca vrei torque pui turbo de pe BA pe EF si ai mult mult mai mult torque. Putere in kw vine singura, TO4 Garret la 12psi e deajuns pentru 800HP cat am pe EF acum, pe BA am avut in exces de 900HP deoarece rotzile pe dyno scartzaiau si era greu de tzinut pe dyno in viteza 4a (ratzie de 1:1) la 6.000RPM. Ultima data pe EF am avut boost la 6psi si scoteam lejer 5.5 sec al 100km/h si cam 13.3-13.5 pe 400metri, problema era ca la 12psi nu puteam sa mentzin tractziune deloc, 120km/h pe freeway dai in a 4a din a 5a si dai pedala jos si fugea spatele peste tot sfaraind. Oricum XR6 e o icoana in Australia cum este si Ford Falcon GT-HO sau Holden Monaro GTS. Pacat ca nu este in europa sau america, ar intoarce cateva capuri ....

 

gata lectzia de XR6 :blink: cum ziceam ... daca acum sar pune BMW sa faca un face lift foarte minor la E36 inca lar finde cu success !

 

 

oh .... 1000HP ...uite cum arata :)

http://www.nizpro.com.au/media_main.html

http://www.nizpro.com.au/vids/Nizpro-1000hp-engine-med.avi (14megi)

http://www.nizpro.com.au/vids/Nizpro-1000hp-engine-low.avi (8 megi)

Edited by XR6
Link to comment
Share on other sites

Salut,este un tip la mine in Pitesti care are un Bmw ca acesta,cand trece pe strada lumea se uita foarte ciudat la acesta masina,parca ar trece un ozn,prima oara cand am vazuto am zis ca este modificata dar umblad pe situri de specialitate am constatat ca asa sa fabricat.

post-550-1122979359_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

mda 65 eu calculasem aiurea din galon in litiri dar nu cred ca merge cineva cu tot gazu din rezervor,

oricum nu e bine sa ai in rezervor putina benzina, undeva la jumate e perfect, ca sta pompa in aer si nu se mai raceste,deci sanse mai mare sa o crapi, o stiu ca m-au pasionat pompele submersibile, de fapt tot sistemu de injectie....

Link to comment
Share on other sites

din cate stiu masinile pe injectzie are doua rezervoare, ala normal si unul mic de vro 10Litri inauntru, pomba trage din unul in altul deoarece in curbe sa nu ramana fara benzina. (surge tank)

 

Pompa e racita de benzina care trece prin ea, nu conteaza daca e in benzina sau nu

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.