Jump to content

Pornire E 39 (pompa de combustibil)


Recommended Posts

Sall... sunt nou pe aici...

am un 525 tds din 99 ... si am o problema la ea... speram ca ma puteti ajuta cu cateva sfaturi..

 

Problemele au inceput inca de pe autostrada din Italia cand la un momnet dat (noroc ca a fost in preajma unei benzinarii) a inceut sa piarda din putere si a murit motorul. Nu a vrut sa porneasca decat dupa vreo 30 de min. In alte situatii mergea perfect opream pt 10 min si nu mai pornea sub nici o forma. Mentionez ca in cele mai mult cazuri a pornit impinsa alte ori doar dupa un timp de asteptare :) . Am observat ca daca indicatorul de motorina arata sub 15 litri masina nu porneste sub nici o forma, dar s-a intamplat de cateva ori si pe la 25-30 de litri.

Dupa ultima vizita la service mi-au spus (desi banuiam asta) ca trebuiesc schimbate pompele de motorina, cea din rezervor si cea de transfer(de sub bancheta din spate). Nu sunt foarte convins ca inspectia asta s-a facut cum trebuie, mai ales ca am pus-o si pe pe tester, in acelasi service si rezultatul acestuia a fost un "Nu imi da nimic" de la mecanic.

Rugamintea e sa imi dati un sfat daca ar tb sa ii cred neconditionat pe cei de la service si sa cumpar cele 2 pompe (vreo 1100 ron ambele) sau sa o mai duc la alt service/tester. In acest caz poate imi puteti recomanda un service/ mecanic priceput unde as putea sa-mi rezolv problema. :)

 

Multumesc si astept opiniile voastre. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Sall... sunt nou pe aici...

am un 525 tds din 99 ... si am o problema la ea... speram ca ma puteti ajuta cu cateva sfaturi..

 

Problemele au inceput inca de pe autostrada din Italia cand la un momnet dat (noroc ca a fost in preajma unei benzinarii) a inceut sa piarda din putere si a murit motorul. Nu a vrut sa porneasca decat dupa vreo 30 de min. In alte situatii mergea perfect opream pt 10 min si nu mai pornea sub nici o forma. Mentionez ca in cele mai mult cazuri a pornit impinsa alte ori doar dupa un timp de asteptare :) . Am observat ca daca indicatorul de motorina arata sub 15 litri masina nu porneste sub nici o forma, dar s-a intamplat de cateva ori si pe la 25-30 de litri.

Dupa ultima vizita la service mi-au spus (desi banuiam asta) ca trebuiesc schimbate pompele de motorina, cea din rezervor si cea de transfer(de sub bancheta din spate). Nu sunt foarte convins ca inspectia asta s-a facut cum trebuie, mai ales ca am pus-o si pe pe tester, in acelasi service si rezultatul acestuia a fost un "Nu imi da nimic" de la mecanic.

Rugamintea e sa imi dati un sfat daca ar tb sa ii cred neconditionat pe cei de la service si sa cumpar cele 2 pompe (vreo 1100 ron ambele) sau sa o mai duc la alt service/tester. In acest caz poate imi puteti recomanda un service/ mecanic priceput unde as putea sa-mi rezolv problema. :)

 

Multumesc si astept opiniile voastre. :blink:

 

Eu zic sa-i crezi pe cei care ti-au zis ca trebuiesc schimbate. La mine se manifesta in parte asemanator cu ce spui tu, in sensul ca de 2,3 ori nu a vrut sa porneasca in primele 15 minute dupa oprire. Pana intr-o zi cand nu a mai vrut sa porneasca nici dupa 2 ore, chiar daca am mai completat aproape 10 litri. Din fericire a pornit a doua zi cand m-am oprit direct in service si verdictul a fost pompa intermediara. Poti schimba doar una din ele si vezi cum se comporta. Poti verifica si tu daca la momentul cand pui contactul se aude lucrand pompa de sub sofer. E imposibil sa nu distingi sunetul.

Link to comment
Share on other sites

AVLAD: "Poti verifica si tu daca la momentul cand pui contactul se aude lucrand pompa de sub sofer. E imposibil sa nu distingi sunetul. ". Avlad, zi-mi si mie, te rog: daca se aude "baraitul" ala e de bine sau de rau? Si eu am avut simptomele astea si am reparat-o dupa principiul...las' ca merge si asa...

Multumesc. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Avlad, zi-mi si mie, te rog: daca se aude "baraitul" ala e de bine sau de rau? Si eu am avut simptomele astea si am reparat-o dupa principiul...las' ca merge si asa...

Multumesc. :blink:

Daca se aude baraitul e de bine, inseamna ca functioneaza.

Link to comment
Share on other sites

eu am avut exact aceasta problema si, dupa ce m-au pus "desteptii" de la service sa schimb pompa intermediara, s-a dovedit ca defecta era cea din rezervor. Le poti verifica foarte usor: pui contactul, fara sa pornesti masina si asculti sub masina in dreptul scaunului soferului si vezi daca se aude un bazait, apoi repeti operatiunea, dupa cescoti bancheta spate, asculti in partea dreapta. Daca vreuna din pompe e de vina, in clipa in care pui contactul vei observa la motor, in partea stanga, pe furtunul care porneste din filtrul de motorina (daca-l ai transparent) cum vine motorina cu aer, cu intermitenta.

 

Problema este ca, la mine dupa ce am schimbat ambele pompe, sunt dati in care da rateuri cand vreau s-o pornesc si apoi, timp de cateva ore nu mai exista nicio posibilitate de a o porni. Dupa vreo 4-5 ore porneste ca si cand nimic nu s-ar fi intamplat. Tot "desteptii" de la service mi-au zis ca releul de pornire da eroare si pana nu se reseteaza tot sistemul nu va mai porni. Problema este ca am cheltuit vreo 18-20 mil cu cele 2 pompe si tot nu e rozolvata 100%. Mai departe nu stiu ce sa-i mai fac, asa ca mi se intampla sa las masina pe acolo pe unde ma lasa si ma intorc dupa acele ore de "revenire"....E TARE FRUSTRANT sa ai BMW si sa patesti asa ceva, dar .....ASTA-I VIATA!!!

Bafta multa, Gabitzu82

Link to comment
Share on other sites

Tot "desteptii" de la service mi-au zis ca releul de pornire da eroare si pana nu se reseteaza tot sistemul nu va mai porni.

 

poti sa identifici acel releu de pornire ca trebuie sa existe ac si pt cojocul lui :blink:

Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

mda... intre timp la mine problema s-a agravat... dupa ce am mai fost cu ea la un service au descoperit ca pompa nu primeste curent... m-au trimis la bmw si acolo am aflat ca nu mai merge computerul de motor.. :blink: asa ca pompa de motorina a devenit dintr-o data o problema nesemnificativa prin comparatie...

Va multumesc oricum pentru ajutor tuturor celor care ati raspuns...

Link to comment
Share on other sites

mda... intre timp la mine problema s-a agravat... dupa ce am mai fost cu ea la un service au descoperit ca pompa nu primeste curent... m-au trimis la bmw si acolo am aflat ca nu mai merge computerul de motor.. :blink: asa ca pompa de motorina a devenit dintr-o data o problema nesemnificativa prin comparatie...

Va multumesc oricum pentru ajutor tuturor celor care ati raspuns...

 

ai verificat traseul ECU releu Pompa + sigurante

 

post-2935-1198361976_thumb.jpg

 

verifica daca la pinul 4 din poza post-2935-1198362584_thumb.jpg vine tensiune

 

nu ca m-as indoi de competenta personalului de la service dar ....am patit-o si eu.... sa nu intram in polemici

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.