Jump to content

Accident urat!


KTU

Recommended Posts

In seara asta, pe la ora 20, in intersectia de la Baba Novac, prietena mea, la volanul unui E46 a fost izbita din lateral de un terminat cu un Sharan care n-a dat prioritate de dreapta.

Masina in care era prietena mea a fost aruncata cca 20m, peste o bordura, peste niste fiare dintr-alea de protectie, direct pe trotuar si nici nu imi inchipui cum a reusit sa evite sa nu intre peste niste florarese.

Masina s-a oprit cu botul in alt pilon. S-au deschis airbagul din usa si perdeaua, doar o mica lovitura la picior ca sa concluzionez.

problema sta in felul urmator: masina nu a mai pornit, am gasit bucati de plastic imprastiate peste tot, o bucata din scut si multe altele.

Am dus masina pe platforma pana la Accidente Usoare( nu merge nici tractata- cred ca s-a rupt axul spate). Am fost la politie, ala a ramas fara permis, s-a facut constatarea dar va dati seama ca in afara de ce era la vedere nu am stiut ce avarii ar mai putea avea, deci pe autorizatia de reparatie in afara de aripi, contra aripa, usi, capota, spoilere si airbaguri se mai spune de probleme la nivelul directiei.

Masina are Casco la Omniasig, iar tipul cu Sharanul are RCA la Interamerican.

Cum ma sfatuiti sa procedez? E evident faptul ca masina are si alte multe avarii de vreme ce nu porneste, printre altele si alarma refuza sa mai functioneze.

Ce trebuie sa fac ca sa scot masina cum era inainte? Care sunt pasii? Sa o repar pe Casco si pe urma sa isi rezolve Omniasig-ul cu Interamerican-ul.

Va rog dati-mi cat mai multe detalii ca maine am o zi foarte lunga si nu as prea vrea sa nu stiu ce sa fac mai repede.

O sa incerc sa fac maine niste poze si sa le postez. In seara asta nu am avut dispozitia necesara dar va spun ca masina este facuta varza pe partea stanga.

 

CENTURA SALVEAZA VIETI!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 66
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu e treaba politiei sa constate ceea ce nu se vede cu ochiul liber al unui nespecialist. Deci constatarea politiei e corecta: doar ce se vede... Constatarea reala se va face in service. Du-o la un service autorizat si acolo vei obtine o constatare.

 

Poti s-o faci si pe Casco prin regres si prin RCA. Depinde de decontarea directa a service-ului ales. Problema e ca prin Casco o sa ai mici dezavantaje, desi logic ar fi sa nu ai.

Link to comment
Share on other sites

Paguba e destul de mare si imi e sa nu dea dauna totala cei de la Casco, caz in care nu s-ar recupera decat valoarea de 7200 Eur-suma la care este asigurata masina.

Ce s-ar presupune ca ar trebui sa fac maine la prima ora?

 

Eu spun ca o constatare profesionala. Pe urma decizi daca regres sau RCA.

Link to comment
Share on other sites

Naspa :blink: Este vorba despre 320ci-ul tau alb ?

 

 

Nu.Masina lovita este fosta mea masina. E46 negru 316i.

Crede-ma ca am trecut prin momente groaznice in seara asta si multumesc lui D-zeu ca a scapat fata cu bine. Nici mie nu imi vine sa cred ca a redresat-o atat de bine.

 

PS: a sarit pe bordura printre 2 taxiuri. Daca lovea vre-unul din ele impactul era mult mai violent. Asa, derapajul s-a incheiat 15m mai in fata intr-un stalp.

 

Paguba e destul de mare si imi e sa nu dea dauna totala cei de la Casco, caz in care nu s-ar recupera decat valoarea de 7200 Eur-suma la care este asigurata masina.

Ce s-ar presupune ca ar trebui sa fac maine la prima ora?

 

Eu spun ca o constatare profesionala. Pe urma decizi daca regres sau RCA.

 

 

Unde recomanzi sa fac constatarea asta? Nu ar trebui sa vorbesc cu cineva de la firma de RCA sau de la CASCO?

Link to comment
Share on other sites

Eu n-as face-o decat la AB. Dar asta sunt eu. Suna maine dimineata si la Casco si cere detalii pentru regres. Cere de la service-ul la care decizi sa o faci si pareri despre asiguratori...

Problema e ca te costa mult la AB dar intradevar e cel mai ieftin service BMW la capitolul asta (Filaret ia 5%)... adica 3% din devizul estimativ.

La suma asigurata (7000E) e foarte probabil sa ii dea dauna totala si lui nu prea ii convine..nasol moment.

Link to comment
Share on other sites

EU zic sa vb cu firma ta de asig unde ai casco. Des pot sa-i faci pe casco, si ei recuperez bani de la RCA de la soferului vinovat. Asa ai mai multe avantaje, te scuteste de 'negocieri' cu agent constatator de la RCA, nu astept sa da astia bani, si mai putine plimbari. Vezi ce inseamna tot asta pentru ratele tale de casco.

 

Oricum, la politia sa face constatare daune vizibile. Oficer nu are de unde sa stie ce mai o fi sub capota ta. Pentru asta exista constatarea de RCA. Asta trebuie sa fie foarte precis, cu poze, orice trebuie trecut. Acolo pe formular sa pune semnatura ta. Sa ai mare groja. Daca totusi in servici specializat sa mai adauge ceva, trebuie facut inca o constatarea de la RCA ca sa fie adaugat pe lista.

 

Trecute prin niste experiente, iti recomand inca odata sa vorbesti cu firma unde ai casco.

Link to comment
Share on other sites

CENTURA SALVEAZA VIETI!

offtopic vis-a-vis de centura: aseara am vazut la TV un accident cu un ford mondeo nou, care a luat foc iar soferul nu a putut fi scos din masina din cauza centurii. e exceptia care confirma regula.

 

ontopic: bine ca nu a fost mai grav pentru prietena ta. cel vinovat va plati si pe baza casco-ului lui, nu numai pe rca. deci tu nu trebuie sa te folosesti de casco-ul tau.

Link to comment
Share on other sites

O sa dau mai multe detalii diseara. Acum sunt in espectativa si trebuie sa ma inanlesc cu inspectorul de la CASCO (Omniasig) sa... stabilim.

Incep sa ma gandesc ca paguba nu poate sa ajunga la 7000. Puntea spate nu e rupta. Doar bascula.

Tineti-mi pumnii si multumesc de sustinere celor care s-au stresat de problema mea !

Link to comment
Share on other sites

Fa-o pe casco direct, mai ales ca RCA-ul la Interamerican nu te ajuta cu mare lucru, aia sunt varza rau...decat sa stai sa-ti faci nervi si sa pierzi vremea. Asa pe casco, linistit, rezolva ei si chiar daca iti mareste cota, se justifica banii pentru balamucul de a te certa cu prostii.

Bine ca n-a patit nimeni nimic. Boul care a provocat accidentul a comentat ceva ?

Link to comment
Share on other sites

Din proprie experienta iti spun sa nu o faci pe RCA-ul aluia, vei fi tratat ca un infractor care vrei sa iti faci masina noua pe banii asigurarilor.Vei negocia pentru orice surub, piesa,tablita si vei fi acuzat ca "aia era rupta dinainte" etc ,etc.

Fa-o pe CASCO, la service autorizat BMW, ca sa iasa din ea masina, sa o mai poti folosi, nu o carpaceala din ciocan si chit.

Link to comment
Share on other sites

Dimpotriva. Ultima oara am facut masina mea pe RCA-ul celui vinovat. Si cei de la BCR asigurari, desi eram dispus sa ma cert urat cu ei pe tema asta, au hotarat ca schimba janta fara sa apuc sa casc gura. Am ramas dezamagit ca n-am avut cu cine ma certa. Nimeni n-a crezut ca vor accepta sa mi-o schimbe si mi-au schimbat-o fara nicio problema.
Link to comment
Share on other sites

Dimpotriva. Ultima oara am facut masina mea pe RCA-ul celui vinovat. Si cei de la BCR asigurari, desi eram dispus sa ma cert urat cu ei pe tema asta, au hotarat ca schimba janta fara sa apuc sa casc gura. Am ramas dezamagit ca n-am avut cu cine ma certa. Nimeni n-a crezut ca vor accepta sa mi-o schimbe si mi-au schimbat-o fara nicio problema.

 

Subscriu, daca o faci pe CASCO, chiar si cu regres, va fi considerata dauna ta, cu tot ce decurge din aceasta!

Link to comment
Share on other sites

Dimpotriva. Ultima oara am facut masina mea pe RCA-ul celui vinovat. Si cei de la BCR asigurari, desi eram dispus sa ma cert urat cu ei pe tema asta, au hotarat ca schimba janta fara sa apuc sa casc gura. Am ramas dezamagit ca n-am avut cu cine ma certa. Nimeni n-a crezut ca vor accepta sa mi-o schimbe si mi-au schimbat-o fara nicio problema.

BCR Asigurari sunt foarte ok.

Mie nu mi s-a permis sa duc masina in service autorizat (pe motiv ca e manopera prea scumpa si nu aveau contract), asa ca (neavand atunci CASCO), am fost obligata sa imi fac masina intr-un service Daewoo, a durat o luna jumatate si am refuzat-o de trei ori, pana a aratat cat de cat a masina.De aceea am o parere proasta despre RCA, insa e drept, serviciile depind de la asigurator la asigurator.

(Asiguratorul in cazul meu era Omniasig, pe vremea cand nu aveau contract cu service autorizat BMW, si masina am facut-o la City Center pe Dorobanti )

Edited by 525da
Link to comment
Share on other sites

Tocmai mi-am reparat masina, aveam o portiera lovita si am facut-o pe Casco, am polita la Omniasig, totul a mers ok, o singura zi pierduta aiurea pt ca Omniasig Ploiesti nu a primit faxul de la AB...

Cat despre Interamerican stiu ca sunt ok, nu fac figuri la plata...bafta cu reparatia si bine ca a scapat intreaga! :blink:

Link to comment
Share on other sites

nu stiu sigur ... dar parca si e46 are capsa pirotehnica la baterie ???

 

apoi ... e grav ... ce zici tu cu puntea spate ... ai sanse mari sa ai dauna totala ...

 

ai sanse mari sa te duca macar 5000eur reparatia care este cam 70% din valoarea asigurata ...so ... nu stiu ce sa'ti zic... ia'ti banii vinde ce mai poti ... parerea mea ...

Link to comment
Share on other sites

Si cei de la BCR asigurari, desi eram dispus sa ma cert urat cu ei pe tema asta, au hotarat ca schimba janta fara sa apuc sa casc gura. Am ramas dezamagit ca n-am avut cu cine ma certa.

Daca stiam iti dadeam cazul meu de RCA cu acelasi BCR asigurari. Eram nevoit sa explic iei ce inseamna BMW si ca nu e la fel ca o Dacia si ca toate piesele pe masina erau originale si nu facut pe genunci cum a fost convins domnul constatator de la BCR. Am pierdut. Si din cauza legislatia RCA destul de restrans si facut ca sa acopere bine o partea din cazuri (sa citrestei: la masini noi de preferat Dacia sau alceva de plastic).

Sorry de off-topic.

Link to comment
Share on other sites

Si cei de la BCR asigurari, desi eram dispus sa ma cert urat cu ei pe tema asta, au hotarat ca schimba janta fara sa apuc sa casc gura. Am ramas dezamagit ca n-am avut cu cine ma certa.

Daca stiam iti dadeam cazul meu de RCA cu acelasi BCR asigurari. Eram nevoit sa explic iei ce inseamna BMW si ca nu e la fel ca o Dacia si ca toate piesele pe masina erau originale si nu facut pe genunci cum a fost convins domnul constatator de la BCR. Am pierdut. Si din cauza legislatia RCA destul de restrans si facut ca sa acopere bine o partea din cazuri (sa citrestei: la masini noi de preferat Dacia sau alceva de plastic).

Sorry de off-topic.

ti-am zis dar nu ai vrut sa asculti...

Link to comment
Share on other sites

ti-am zis dar nu ai vrut sa asculti...

off-topic:

brownshark, iti am raspuns atunci la mail si la PM. Am in outbox-urili toate mesaje trimite catre tine, asa ca te rog nu mai zi lucruri gen ' daca nu m-ai ascultat' si ca nu te am scris, nu are rost. In rest, no hard feelings. Mergem mai departe.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.