Jump to content

rezultat tester


Recommended Posts

salut oameni. am fost azi la tester si am fost in sarcina cu masina si a facut omu erori si asa mai departe. zice ca debitmetru lasa sa intre 400 si ceva d unitati de ceva nu stiu sigur dar orcum ziceaca tre sa ajunga si la 1000 mai ales in sarcina deci a meu avea 400. bun, a trecut la turbina care avea cam 0.9 bari sau ceva d genu orcum foarte putin ca zicea tipu ca din cauza debimetrului care nui buyn computeru controleazs turbina si o lasa sa bage numa atata presiune deci putin din cate am inteles eu. rezultate: tipu zice ca e posibil sa fie depuse matreriale necunoscute pe galeria de admisie adika ulei si calamita sau ceva d genu( nu radeti ca nu mai stiu termenu) in fine zicea ca e posibil sa se fi depus si sa se fi ingustat canalele alea de admisie si din cauza aia sa nu intre destrul aer si ca atare denbimetru se comporta asa si face ca tot ansamblu sa se comporte asa. zicea ca depunerile is posibile de la valva EGr in colo spre injectoare. bun; altceva nu a gasit edcat ceva eroare de senzor d prezenta de pasager si ceva eroare la airbagu de pe volan si la centura. nu stiu dar nu cred ca masina a fost lovita inainte. alta eroare ceva la acr cica la controlu tractiuni dar mie imi merge controlu ca pe zapada nu am avut probleme. zicea ca injectia nu se sinccronizeaza cu tractiunea sau nu mai stiu exact. in fine. ce zice-ti voi de depunerile alea?? cum se da jos galeria de admisie la un e46 din 2000 diesel? e greu sau nu? astept pareri la rezultatele astea. merci
Link to comment
Share on other sites

nici o parere despre curatatu admisiei?

 

 

Nu se poate curata...! iti trebuie piesa 1

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=40

 

insa eu sunt de parere ca nu are treaba cu depunerile,deobicei exista depuneri ,daca nu iti functioneaza bine E.G.R.-ul si din cauza turbinei care mai are pierderi de ulei...oricum toate bmw-urile diesel au depuneri in admisia de aer ...cred ca nu ii trebuie mai mult de 20.000km pt a avea depuneri,eu nu cred ca e de la depuneri la cate bmw-uri sunt diesel pe strada si merg cu depunerile alea in admisie si n-au nici o treaba....

iar o admisie noua costa cam 12-13miloane...deci cred ca se schimba dupa un timp... :blink: (e de plastic oricum si se poate ca in timp sa mai aibe si fisuri)

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

nici o parere despre curatatu admisiei?

 

 

Nu se poate curata...! iti trebuie piesa 1

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=40

 

insa eu sunt de parere ca nu are treaba cu depunerile,deobicei exista depuneri ,daca nu iti functioneaza bine E.G.R.-ul si din cauza turbinei care mai are pierderi de ulei...oricum toate bmw-urile diesel au depuneri in admisia de aer ...cred ca nu ii trebuie mai mult de 20.000km pt a avea depuneri,eu nu cred ca e de la depuneri la cate bmw-uri sunt diesel pe strada si merg cu depunerile alea in admisie si n-au nici o treaba....

iar o admisie noua costa cam 12-13miloane...deci cred ca se schimba dupa un timp... :blink: (e de plastic oricum si se poate ca in timp sa mai aibe si fisuri)

 

 

 

no bun . da atunci ce sa fie ca la tester am fost si asta mia spus tipu ala> debitmetru? cred ca o sa il schimb. orcum merci de parere si daca mai sunt astept...

Link to comment
Share on other sites

no bun . da atunci ce sa fie ca la tester am fost si asta mia spus tipu ala> debitmetru? cred ca o sa il schimb. orcum merci de parere si daca mai sunt astept...

 

debitmetrul e mult inainte de admisie...adica intai trece aerul pe la el si dupa aceea ajunge in admisie ,iar daca el(debitmetrul) citeste defect valorile..ce treaba mai are fluxul de aer care trebuie sa ajunga in final si in admisie?!

 

piesa 1 este debitmetrul

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=13&fg=20

si intai aerul intra prin filtrul de aer dupa care imediat vine piesa 1(debitmetrul) si dupa care merge la turbo.....si in final ajunge in admisie... deci daca admisia ar fi problema ar fi ultima varianta ...ia-o si tu cu inceputul adica debitmetrul...(apropos vezi ca admisia are niste vacumuri sub ea care deschid niste clapete de aer ,poate nu-ti mai functioneaza alea din cauza depunerilor) sfatul meu este sa schimbi debitmetrul si porma vezi ce mai este de facut,vezi mare grija caci la modelul 320d de 100kw fara common rail trebuie rescris softul ca sa stie ca merge cu un nou debitmetru :)

 

bafta :blink:

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Se poate curata admisia sau cel putin orificiul mare care se afla in spatele EGR-ului.Se scoate furtunul care intra in EGR,se da EGR jos (este prins in 4 suruburi)si se curata intrarea in admisie care este gatuita de depuneri.Este o operatiune mai putin costisitoare decat schimbarea debitmetrului iar daca tot esti la capitolul gaze schimba si epuratorul de gaze daca nu a mai fost schimbat pentru ca sigur este foarte imbacsit.Bafta.
Link to comment
Share on other sites

no bun . da atunci ce sa fie ca la tester am fost si asta mia spus tipu ala> debitmetru? cred ca o sa il schimb. orcum merci de parere si daca mai sunt astept...

 

debitmetrul e mult inainte de admisie...adica intai trece aerul pe la el si dupa aceea ajunge in admisie ,iar daca el(debitmetrul) citeste defect valorile..ce treaba mai are fluxul de aer care trebuie sa ajunga in final si in admisie?!

 

piesa 1 este debitmetrul

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=13&fg=20

si intai aerul intra prin filtrul de aer dupa care imediat vine piesa 1(debitmetrul) si dupa care merge la turbo.....si in final ajunge in admisie... deci daca admisia ar fi problema ar fi ultima varianta ...ia-o si tu cu inceputul adica debitmetrul...(apropos vezi ca admisia are niste vacumuri sub ea care deschid niste clapete de aer ,poate nu-ti mai functioneaza alea din cauza depunerilor) sfatul meu este sa schimbi debitmetrul si porma vezi ce mai este de facut,vezi mare grija caci la modelul 320d de 100kw fara common rail trebuie rescris softul ca sa stie ca merge cu un nou debitmetru :)

 

bafta :blink:

 

 

azi am curata EGR u si mia luat ceva vreme si erea imbacsit si plin de rahaturi de depuneri. in fine lam facut bec si l-am pus inapoi si am testa masina fara egr adika am astupat vacumu si merge mai porost decat cu egru activ. in fine nu avea depuneri la gura deintrare in admisie. am bagat mana pe acolo adika ceva degete si is ceva depuneri dar la ce diametre au orificile alea nu e nici o problema zic eu. nu stuiam de vacumuri de sub admisie dar ca sa ajungi acolo ai o groaza de chestii de dat jos si sincer nu am stiut sa dau jos nici admisia adika stiam da nu mam incumetat. deci are vacum sub admisie care deschide ceva clapete??? ideea e ca la tester mia dat ceva valoare de 400 in loc d 1000 cat trebyuia sa fie deci zic eu ca de acolo e baiu. am dat deja comanda in italia la un denbimetru marca bosch nou. cred ca e vreo 220 euro. stiti mai ieftin?? si o sa schimb ais elecxtrovalvele adika cea d la turbio si cea de la egr. in fine. o sa mai curat eu ce pot si o s merg la un service sa vad dar ma temteaza faza cu vacumurile de sub admisie. mai astept raspunsuri

Link to comment
Share on other sites

Atata vreme cat doar povestesti ce "erori" ti-au facut unul sau altul, nu te astepta la raspunsuri pertinente. Fiecare isi da cu parerea, dupa cum stie sau a auzit de la altii. Cere-i celui care ti-a facut sau o sa-ti faca de acum incolo diagnoza sa-ti de-a listingul cu scanarea. Nu conteaza sub ce forma e: printscreen, *.pdf, *.prn, etc. Important e sa-ti dea datele alea, pe care sa le postezi aici. Si nu accepta refuzuri de genul: "stii, nu se poate" sau alte aiureli. Sint banii tai, in definitiv...
Link to comment
Share on other sites

auziti debnimetru cum tre sa fie adika cipu ala, cu rezistenta aia de metal insxpre turbina sau cue a inspre filtru de aer adika cu rezistenta spre habitaclu sau spre faruri? ca nu stiu

Debitmetrul este un senzor localizat intre filtru de aer si admisie, exact inainte de acceleratie, care nu face decat sa converteasca cantitatea de aer care urmeaza sa intre pe admisie intr-un semnal si il trimite ECU-ului care stie cata benzina/motorina sa trimita pe injectie.

 

Edit: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=13&fg=20 vezi pct 1

Edited by duxter
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.