Jump to content

Amortizoare sport & arcuri normale


Iulika0069

Recommended Posts

Am ajuns zilele astea la Filaret si una din concluzii (pe care o banuiam deja) este ca trebe skimbate toate cele 4 amortizoare :blink:

 

Daca tot dau banul, ma gandesc sa imbin utilul cu placutul :) si sa imi iau niste amortizoare sport reglabile.. Intrebari:

 

1. Reglabile inseamna ca se poate ajusta taria, nuh? Invarti un mic robinet din capul amortizorului si setezi taria suspensiei..

 

2. KONI sunt cele mai bune? Alte marci consacrate?

 

3. (cel mai important) Se pot mixa amortizoare sport cu arcuri normale (OEM)? Ce probleme pot aparea:

- amortizorul e prea scurt? Exista si lungi?

- se strica mai repede amortizoarele deoarece sunt mai solicitate decat erau proiectate in combinatie cu arcuri tari?

 

4. Sa ma calmez si sa pun amortizoare normale BOGE pe gaz?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Am avut Koni reglabile (galbene) pe Calibra si dupa o luna de mers in Bucuresti nu mai puteam seta nimic :blink: Erau distruse, la fel ca toata articulatia masinii de altfel. Parerea mea ca pt. Romania nu se merita suspensie sport pe masina... Baga-i niste Sachs sau Boge si aia e.

 

Oricum... merg cu arcurile normale fara probleme.

Link to comment
Share on other sites

Am avut eu (pe espero). Teoria lor e buna. In practica pierzi controlul daca intamplarea face sa vrei sa virezi imediat dupa ce ai dat peste niste damburi. Si daca damburile urmeaza dupa o portiune dreapta si fara denivelari de drum.

E cam suparator LAG-ul supapei de reglaj.. adik de multe ori am avut senzatia de pierdere a controlului..

A, si inca ceva: prima groapa care o iei dupa un pasaj bun de drum va fi cu perna de aer nu de ulei. Deci soc puternic.

Inca o idee: vin pe un drum pe care il cunosteam in stare buna. Viteza cam 120km/h. Urmeaza o curba care pot sa o iau cu 120km/h fara nici o problema de obicei (Bucuresti-Buzau). Surpriza o am in mijlocul curbei: de la caldura s-a incretit asfaltul pe banda pe care rulam eu, amortizoarele trec pe perna de ulei, prin urmare, in loc de tinuta sport (pe care am avut-o pana atunci din cauza pernei de aer), masina o face pe barca si se inclina (cam mult dupa parerea mea).

 

Eu cand mi-am luat reflex m-am bucurat: pe o masina super scumpa, optiunea de reglare a suspensiilor costa de rupe, iar eu imi pusesem pe Espero :blink:

Now, e o mare diferenta intre a-ti alege tu cum vrei sa amortizeze suspensia.. si sa-si dea amortizorul cu banuitul. Daca ar fi avut si senzor de viteza.. poate. Dar asa, eu am fost foarte dezamagit.

 

P.S.: Ia-ti Sachs

Edited by Darren
Link to comment
Share on other sites

www.FK-automotive.de

 

FK fac seturi de suspensii semi-sport , adica poti merge toata ziua in oras cu masina si poti intra si mai tare in curbe mai dificile , e un compromis bun si pretul este destul de mic

 

eu am avut de ales intre weitec 550 de oiro si FK care au fost 400 ( arcuri + telescoape sport ) .. si mi-am luat FK :blink:

Link to comment
Share on other sites

orice ai face nu iti lua monroe... sunt o gluma..

 

daca pui amortizoare sport trebuie sa pui si arcuri sport ,altfel masina v-a avea un comportament extrem de ciudat

 

un prieten a avut pe un e46 coupe arcuri eibach si amortizoare bilstein... cica asta ar fi cel mai echilibrat compromois intre stabilitate si comfort

 

dupa schimbare prima senzatie pe un durm foarte prost a fost ca erau defapt oem (adica nu te zdruncina deloc ) .. pe asfalt a inceput sa se vada diferentza....

Link to comment
Share on other sites

pe fata nu merg la tine florine.

 

poti sa iei arcurile si sa iti faci amortizoarele mai tari

stiu pe unu care face, te costa cam 500 de mii de amortizor. te tin cam un an daca nu esti hingher si poti sa le repari in continuare.

36233[/snapback]

Se mai pot repara astea depe masina? Sunt originale (13 ani, 167.000KM cel mai probabil reali)

Daca stii (stiti) pe cineva, shoot..

Link to comment
Share on other sites

se potrepara si face cat de tari vrei.

 

este un servis pe langa stadionul national... nu stiu cum sa iti explic.

36320[/snapback]

in spate la petromul de la DIHAM

se mai poate intra si pe nicolae sebe, venind pe muncii se face ultima la dreapta inainte sa ajungi la intersectia cu socului

e si o spalatorie auto langa atelierul de reconditionat amortizoare

Link to comment
Share on other sites

se pot pune arcuri sport pe telescoape normale !!

 

arcu stock cu telescop sport nu o sa se potriveasca deoarece kittu de arcuri + telescoape ( coilovers ) vine complet si este diferit ( la prinderi/oale ) si la arc si la telescop de cele stock

 

daca vrei sa comanzi arcuri sport pt. telescoape stock se poate

 

daca vrei sa comanzi arcuri sport pentru telescoape sport ( sa zicem ai luat tot kitu si un arc sa- rupt :blink: ) atunci iti iei arc pt. telescoape sport :) , care nu se potriveste la telescoape stock :)

 

eibach sunt printre cele mai bune arcuri i

 

tein , kyb , tokico , kw , koni ( desii se spune ca sunt the best am auzit multe probleme cu ele )

 

weitec isi fac banii pot sa zic

Link to comment
Share on other sites

in spate la petromul de la DIHAM

se mai poate intra si pe nicolae sebe, venind pe muncii se face ultima la dreapta inainte sa ajungi la intersectia cu socului

e si o spalatorie auto langa atelierul de reconditionat amortizoare

36327[/snapback]

 

ce vi tu la mine aici stai acolo la tine :blink:

Edited by Gabi_323i
Link to comment
Share on other sites

@cioli ,coil overs sunt cu totul altceva,suspensie de competitie reglabila pe inaltime si duritate si un kit costa de la 800 euro in sus. asa ca ies din discutie.

 

iti garantez ca orice combinatie de arcuri oem cu amortizoare sport sau amortizoare oem cu arcuri sport este o porcarie. o sa ai o masina aparent rigida dar care se comporta mai prost decat o masina cu suspensie oem.

 

@iulika dap intrarea in servis e exact dupa petrom DIHAM si cum intrii ,este undeva in dreapta spate ala cu amortizoare.

Link to comment
Share on other sites

amortizoare sport si arcuri standard = o viatza de 10% a amortizoarelor si fsking dangerous!, invers mere mai ok.

 

Pana acum am avut SACHS = gunoiuri, BILSTEIN = superbe, KONI = AWESOME (KONI YELLOW)

 

Arcuri ... King Springs (numai in Australia si exportate in europa si US sub alt nume)

Link to comment
Share on other sites

beck tata : toate kiturile de coilovers sunt sport , nu sunt de competitie si nu sunt nici cele mai eftine 800 de oiro :blink:

 

si 316i parca are arcuri sport

 

telescoape stock si arcuri sport se poate pune linistit

 

credeti pe cine vreti :0

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.