Jump to content

Diferenta intre ASC si DSC


alinutza

Recommended Posts

AC S e a ta. :)

 

La unele E46 cu DSC poţi dezactiva controlul tracţiunii.

 

Dacă ţii mai mult apăsat se dezactivează complet DSC-ul.

ups... am gresit, de ASC e vb :)

 

deci eu am asc, daca apas scurt imi ramane aprins becul din mijlocul bordului, cel de ASC insa daca tin apasat ~5 sec mi se mai aprinde si cel de la frana de mana in culoarea galbena.... vreau sa stiu ce anume dezactiveaza cand ramane aprins si cel de la frana de mana (galben)?

Edited by io's
Link to comment
Share on other sites

deci e pe bune, prima oara cand ne vedem iti arat florin

 

am facut proba pe un e46 coupe care are ASC si se aprinde numai becul de la ASC

 

deci ce sa fie ? :)

 

edit:

poate nu stiu eu si am DSC dar butonul din bord este de ASC :)

 

 

post-176-1231957489_thumb.jpg

 

poate ma lumineaza cineva care are mai multe cunostinte despre... :)

 

@bavaria ! :)

Edited by io's
Link to comment
Share on other sites

ca sa nu mai fac alt topic ASC/DSC, vreau sa stiu de fapt ce se dezactiveaza atunci cand se tine apasat ~5 sec butonul si se aprinde galben si martorul la frana de mana

 

am observat ca la unele modele (cu ACS) nu exista aceasta optiune

 

 

pfuuuu... si ce curios sunt.. si nu stie nimeni sa-mi spuna :)

Link to comment
Share on other sites

Din câte ºtiu, se dezactiveazã complet sistemele de control al tracÞiunii ºi stabilitãÞii, mã refer la maºinile dotate cu DSC.

 

La maºinile cu DSC se aprinde martorul chiar dacã nu accelerezi atunci când tragi brusc de volan.

La tine se aprinde ĂŽn acest caz?

Link to comment
Share on other sites

Din câte ºtiu, se dezactiveazã complet sistemele de control al tracÞiunii ºi stabilitãÞii, mã refer la maºinile dotate cu DSC.

 

La maºinile cu DSC se aprinde martorul chiar dacã nu accelerezi atunci când tragi brusc de volan.

La tine se aprinde ĂŽn acest caz?

nu m-am uitat niciodata si nu-mi aduc aminte dar o sa incerc

Link to comment
Share on other sites

din ce zici acolo ai DSC baga si tu lui Sorin VINul si aflam dotarile exacte

a mie dsc-apas odata se aprinde galben tin apasat 5-10 sec se aprinde si frana de mana,daca apas scurt ramane activat un fel de autoblocant(un control al tractiunii mai primitiv)scrie in manualul masinii exact denumirea.

edit :apasat 5-10 sec se dezactiveaza tot-ramai ca pe urs doar tu si masina,am testat in parcare la carefour toate scenariile posibile:dsc on off si intermediar(apasat scurt pe buton)

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

asa, deci am luat manualul si am cautat acolo sa vad exact despre ce e vb

 

surpriza ;) la ASC nu scrie nimic despre dezactivarea altui sistem atunci cand se aprinde si martorul galben la frana de mana :) de fapt nu spune ca ar trebui apasat x secunde pt a se aprinde si martorul de la frana de mana, cand e dezactivat se aprinde doar indicatorul de ASC si atat

 

post-176-1232059587_thumb.jpg

 

 

in schimb la DSC zice ca se dezactiveaza DSC, ADB si DBC cand se aprinde si frana de mana :)

 

post-176-1232059634_thumb.jpg

 

 

totusi... pe butonul din bord scrie ASC :)

sa am DSC pe masina si sa fie butonul de ASC

 

:)

 

posibil sa existe si ADB/DBC pe langa ASC ?

 

 

nu mai inteleg nimic :)

Link to comment
Share on other sites

surpriza :) la ASC nu scrie nimic despre dezactivarea altui sistem atunci cand se aprinde si martorul galben la frana de mana :) de fapt nu spune ca ar trebui apasat x secunde pt a se aprinde si martorul de la frana de mana, cand e dezactivat se aprinde doar indicatorul de ASC si atat

 

pai asta se stia deja ;)

 

 

 

 

 

totusi... pe butonul din bord scrie ASC :)

sa am DSC pe masina si sa fie butonul de ASC

 

posibil sa existe si ADB/DBC pe langa ASC ?

 

ce inseamna ADB di DBC? :)

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Parerea mea de păţit....cu DSC sau fara, cu ASC sau fara ,nene daca ai rupt (pierdut) aderenta,chiar si la 50-60 la ora doar mai apuci sa zici doamne ajuta pana in şanţ,copac,gard de beton sau doamne fereste oarece bloc...eu am patit-o acum 2 seri (E39-le meu prefacelift are ASC) si a fost al dracului de scary...aveam intre 50 si 60, am pierdut un pic aderenta si dus am fost frate 35 de metri prin şanţ :) ...nu am folosit deloc frana pe timpul evenimentului ci doar am incercat sa o conduc (din volan) in decor ca sa nu acroşez pe cineva de pe carasabil...nu era gheata pe jos ci doar un strat subtirel de mâzgă...nu am lovit pe absolut nimeni (Thank you Jesus) dar m-am ales cu o sperietura cumplita,cu geamurile pe dreapta ambele sparte si cu ansamlul rotii dreapta fata rupt (de la bordura in care am dat).

 

Greseala mea:CAUCIUCURI DE VARA

P.S. Nu iesiti pe drum acoperit cu cauciucuri de vara.... and be careful

Edited by Cosminas
Link to comment
Share on other sites

A mea are DSC ,dar am mers si cu 320d din 99 cu ASC.

Diferenta enorma , cu ASC daca intri in curba tare si pierzi aderenta nu te tine absolut deloc, ai pierdut o si gata e clara treaba .

Pe cand cu Dsc simti efectiv cum te trage de fund inapoi pe sosea plus ca se simte si in volan, caraie si haraie ca toti dracii, asa ca diferenta dintre Dsc si Asc e destul de mare.

Link to comment
Share on other sites

eu am ASC si pe 7er si pe 3er,iar pe 3er am si diferential blocabil.vreau sa spun ca are o stabilitate si se redreseaza foarte bine atat pe asfalt cat si pe zapad.

pe 7er nu am diferential blocabil si se comporta mai rau decat 3er-ul.

in concluzie depinde de modelul de bmw.nu ai aceleasi performante cu toate,cred ca si cu DSC depinde de modelul de masina.

Link to comment
Share on other sites

ceea ce nu inteleg eu e, CUM POATE DSC-UL SA FRANEZE ROTILE DIN FATA? are ceva electronic la frana? cu asc-ul am inteles franeaza rotile din spate prin reducerea turatiei la motor....... banuiesc eu ca la pilotul automat cand se tureaza sau se franeaza motorul pentru a mentine o viteza fixata , dar sa se franeze rotile din fata nu inteleg cum.........?

eu am e 39 din 1996 si am ASC pe el si cel mai bine se simte ca intervine cand vrei sa pornesti si nu ai aderenta..... se aprinde becul in bord si nu patineaza rotile se invart mai incet........... referitor la DSC nu stiu ca n-am condus masina cu DSC..............

Link to comment
Share on other sites

ceea ce nu inteleg eu e, CUM POATE DSC-UL SA FRANEZE ROTILE DIN FATA? are ceva electronic la frana? cu asc-ul am inteles franeaza rotile din spate prin reducerea turatiei la motor....... banuiesc eu ca la pilotul automat cand se tureaza sau se franeaza motorul pentru a mentine o viteza fixata , dar sa se franeze rotile din fata nu inteleg cum.........?

eu am e 39 din 1996 si am ASC pe el si cel mai bine se simte ca intervine cand vrei sa pornesti si nu ai aderenta..... se aprinde becul in bord si nu patineaza rotile se invart mai incet........... referitor la DSC nu stiu ca n-am condus masina cu DSC..............

 

ASC-ul actioneaza si asupra franelor spate si asupra motorului, reducandu-i turatia. DSC-ul poate infrana orice roata , nu doar pe cele din spate.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.