Jump to content

Unreliable Luxury Cars


CCC

Recommended Posts

e manevra. mi se pare o mare aberatie. daca masinile alea au probleme ce mai spui de altele. macar sa fie toate masinile ca alea, si apoi vorbim. respectivele masini reprezinta tot ce este ami bun si cu asta am incheiat. conteaza fffff mult si modul in care sunt utilizate, fapt ce nu cred ca este luat in calcul atunci cand se fac statisticile astea.
Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca este adevarat.Si Mercedes si BMW au probleme cu calitatea.Masinile nu sunt testate cum ar trebui.

Se lanseaza model dupa model,schimbare dupa schimbare doar in scopul vanzarii.Calitatea este lasata pe locul 2.Japonezii nu se arunca cu capul inainte.Lexus este o masina relativ simpla ,in care nu apar modificari majore peste noapte.

 

De exemplu, seria5 va renunta din toamna la byteflight.Sistemul este extraordinar dar probabil prea scump pentru seria 5.Se va trece la sistemul de chei ,gen cartela.O gramada de schimbari majore care nu aduc nimic bun.

Poate singura chestie buna este introducerea sistemului comfort access.

 

Clasamentele respective sunt reale si reflecta pararea clientului care a platit 100.000$ (de exemplu) pe o masina .

Dupa ce dai atatia bani pe o masina ,si te duci de 3 ori la service ,in aceeasi saptamana ,inseamna ca a scazut calitatea.

 

Parerea mea...

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu daca e manevra. Cert e ca la capitolul calitate japonezii (in special Toyota) au iesit pe primele locuri chiar si in Germania, in teste facute de TUV pe mai multe generatii de masini.

Poate ca au, intr-adevar, o problema cu calitatea multe din firmele cunoscute. La cat de complicate au devenit masinile in ultima vreme, pastrarea calitatii e dificila.

Link to comment
Share on other sites

m'am uitat si eu ..... e de luat in seama ..... am mai gasit un site mai demult - nu stiu exact cum ii zice - care "spunea" defectele tuturor tipurilor de masini..... si m'a uimit de ex. : la maserati rugineau nu stiu ce chestii cromate :blink:
Link to comment
Share on other sites

este exact cum spune bavaria. mereu si mereu masini noi, sisteme electronice netestate. si de ar fi numai asta. mecanica e din ce in ce mai slaba, calitatea metalului sau modul in care este solicitat conduce la uzuri anormale la o masina de lux in primii 25-30,000km. un mercedes sau bmw mergea spre 200,000 fara reparatii majore. acum cu astea noi esti toata ziua in service. e enervant. mi s-a intimplat si mie si prietenilor mei. la un mercedes e nou i-a fost schimbat tot pe fata la sub 30,000 + injectoare. la x5 am avut taler de arc spate rupt + multiple probleme de computer la cca 7000km. 5 si 7 bat din caseta in draci in primii 10,000. dincolo de ifose vad ca si mercedes si bmw au adoptat politica chinezilor.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.