Jump to content

consum mare e34 520i 24v


Recommended Posts

Salut, am si eu un e34 520i 24v, consuma cam 21-25, si nu stiu de la ce poate sa fie, am incercat mai multe debitmetre, am schimbat sonda lambda, si tot consuma si cand se incalzeste nu prea mai trage..., masina este cu cutie automata si cand am adus-o din germania acum 6 luni consuma 12-14%
Link to comment
Share on other sites

am avut si io o problema asemanatoare (era diferenta de 5 litri peste normal) si mi a spus cineva sa schimb filtrul de aer(care era imbacsit) si si a revenit..la tine nu stiu ce sa zic.

 

zici tu acolo "cand se incalzeste nu mai trage".problema ar putea fi de la placa de presiune(nu bag mana n foc)

Link to comment
Share on other sites

salut.cunosc si eu un caz aproape identic cu un 520i dar din '88 si manual, prima serie, la care i-a schimbat debitmetrul de vreo doua ori, filtrele si multe altele dar nu a rezolvat-o. la ceva vreme am aflat ca de vina pentru un consum marit, pentru ca nu prea tragea masina si pentru ca motorul nu mergea rotund iar la rece pornea fff greu (a treia cheie) a fost o sonda magnetica, care se afla undeva in partea dreapta a masini sub vascocuplaj si cred ca-i metalica. toate bune
Link to comment
Share on other sites

Pt consum sunt vinovate urmatoarele:

-injectoare-la ele se simte cand bagi brusc piciorul in acceleratie si da in nas

-debitmetru-nu stiu simptome-poate putin inecata masina si miroase a benzina in evacuare...depinde ce semnal da cand e defecta...de aer putin sau de aer mult...

-sonda lambda-nici aici nu stiu simptome...si nici presupuneri nu pot da :blink:

-senzorul de temperatura-la 24 valve e in dreapta furtunului dintre debitmetru si galeria de admisie

-roti blocate/infranate...dar asta se simte si cand o lasi pe liber si incerci sa o impingi...e34 desi e masiva, se misca usor...

-eliminam cauciucuri slab umflate..ca e diferenta enorm de mare intre consumul normal si cel al tau...

-daca e din DME sau ECU trebuie sa iasa la tester...

Mersul la relanti e uniform? Poate ai si bujiile duse...scoate una si uita-te la electrod/electrozi...distanta intre ei, culoare, stare tehnica, bobine etc...

Link to comment
Share on other sites

Verifica bujiile si compresia motorului. Se stie ca un motor uzat consuma cu pana la 30% mai multa benzina decat standard. Debitmetru, doar dupa codul original, nu altceva si doar Bosh, nu Siemens.

Cum iti porneste la rece ? Daca porneste mai greu si tremura e posibil sa ai probleme de compresie.

Link to comment
Share on other sites

sal eu am un e32 735 si am incercat mai multe ca tine ....2 sonde lambda 3 debitmetre etc

cauzele majore pt un consum mare sunt

.mult aer fals in motor,nemasurat de debitmetru

.vacuum uri proaste

.distributia motorului

.debitmetru

.sonda lambda ,10-15 % in plus la consum

Link to comment
Share on other sites

merci pt sfaturi, intr-adevar am schimbat si eu vreo 2 debitmetre, la mine e automata cutia, sonda lamda nu o mai schimb a zis mecanicu' pt. ca am scos catalizatorul, ieri am fost la vulcanizare am schimbat cauciucurile cu cele de iarna si am observat ca rotile de pe spate nu se invart asa de usor ca cele de pe fata..., e normal? nu sunt blocate dar merg un pic mai greu ca cele de pe fata. Multumesc tuturor.

 

La consumul asta ma gandesc serios sa imi schimb motorul macar sa fuga daca consuma atat. :blink:

 

De pornit porneste f. usor tot timpul. chiar nu am probleme.

 

am schimbat tot, bujii, curatat injectoare, filtre aer uleu, benzina, curatat injectoare, senjorul de clapeta. mai toate. Motorul merge f. bine, eu am facut recarosare masina are 2000-4000 Km mersi in romania.

Link to comment
Share on other sites

Salut, am si eu un e34 520i 24v, consuma cam 21-25, si nu stiu de la ce poate sa fie, am incercat mai multe debitmetre, am schimbat sonda lambda, si tot consuma si cand se incalzeste nu prea mai trage..., masina este cu cutie automata si cand am adus-o din germania acum 6 luni consuma 12-14%

test motor ai facut la masina ? poate iti arata la tester ceva

Link to comment
Share on other sites

sonda lamda nu o mai schimb a zis mecanicu' pt. ca am scos catalizatorul,

daca ai scos catalizatorul,unde ai bagat sonda lambda?este normal ca rotile de pe spate sa se invarta mai greu decat cele de pe fata.

1.sonda lambda e inainte de catalizator, pe teava de esapament..

2.cand invarti rotile din spate invarti pinioame din grup plus, prin axul cardanic, si ceva de prin cutia de viteze...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Instalatia de gaz e cu admisia gazului imediat dupa debitmetru? Sau e secventiala? Debitmetrul e cu clapeta sau cu fir cald? Vezi, daca ai cum, daca se misca usor clapeta de la defitmetru....desi daca e scoasa mufa...e de rau...desi instalatia de gpl ignora semnalele de la debitmetru...
Link to comment
Share on other sites

instalatia e cu gaz dupa debitmetru, nu e din aceea secventiala, e BRC parca. Daca bag mufa la debitmetru merge rau de tot pe benzina. Pe gaz merge bine dar consuma si mai mult, rar scade acul sub 30. Eu zic ca debitmetrul e de vina si o sa-l schimb sapt viitoare cu unu sigilat second dar mi-e sa nu aiba si altceva. E normal sa mearga rau fara debitmetru? Nu se accelereaza la rece si la cald merge rau. Partea ciudata e ca pe gaz merge bine si cu si fara debitmetru doar ca ia cam mult. Afara e normal consumul zic eu 12 l gaz dar in oras ia peste 20 in conditiile in care Resita e un oras mic si se circula f.usor. Cred ca intr-un oras mare ar fi teroare. Ma intereseaza ce simptome are debitmetrul stricat si cum ar trebui sa mearga fara el ca sa stiu daca de la el e problema. Se vede ca e umblat la debitmetru ca are silicon. Nush daca e cu clapeta sau cu fir trebuie sa ma uit , masina e din 89
Link to comment
Share on other sites

Cel mai probabil e cu clapeta....desfaci burlanul de cauciuc dintre debitmetru (respectiv difuzorul de gaz sau piesa antidetonanta-depinde cum ti le-a pus) si galeria de admisie si cu o lanterna te uiti in debitmetru...daca se vede pe mijloc un gir cu un fel de pipa pe mijloc...e cu fir...daca vezi o clapeta, care de obicei sta inchisa, e cu clapeta...poate e clapeta bubuita de la vreun rateu...poate nu ai piesa antidetonanta si la o explozie a gpl-ului s-a dus clapeta...ca ea se deschide spre galerie, deci un suflu de la o eventuala explozie o impinga sa se inchida...dau sa o sparga...daca nu i-o fi dat lagarele peste cap....

Verifica si daca ai piesa antidetonanta...e un inel cam de 2cm grosime/latime, e dispus intre debitmetru si difuzorul de gaz...si are o garnitura de cauciuc dispusa pe circumferinta inelului, pe post de supapa de supraplin...pt evacuarea gazelor de la eventuale detonatii...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
la mine nu mai are nici un arculet, pot sa pun clapeta in orice pozitie vreau si nu se misca. Cred ca nu functioneaza din cauza debitmetrului, de-aia ma gandeam in ce pozitie sa o las. daca o las inchisa m-am gandit ca motorul nu primeste destul aer din moment ce nu se deschide

schimb-o si vezi cum se comporta dupa :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.