Jump to content

noul m5


fortdoe

Recommended Posts

  • Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

din pacate asta e tara... :|

mergeam la arad la circuit, dar de cand a maturat un viteaz cu o ONDA niste stalpi nu ne mai lasa acolo... sper la primavara sa ajung la EURORING in ungaria...

ii cam de 2 ori cat VIK ARAD, are 2300m da’ are si o varianta scurta…

pan acolo is vo 270km din tm

Auto:

All day: 90.- Euro

1/2 day: 60.- Euro

1 hour: 40.- Euro

Link to comment
Share on other sites

M-am prins intre timp, zicea Romulus ca se distreaza pe circuit cu cronometrul si am crezut ca e vreunul in Bucuresti. Dar era vorba de cursurile lui de pilotaj, o data de doua ori pe an, cunosc senzatia, e ca si cand venea circul in oras pe vremea lui Ceasca si ma duceam sa ma dau cu masinutele.
Link to comment
Share on other sites

Deci, repet:

 

NU trebuie sa folosesti neparat launch control....eu, fara LC, am atins suta in 4,8 sec, deci pierderea poate fi de numai 0,2 sec , ceea ce nu e exagerat....

 

M5-ul mi se pare o masina greoaie, chair daca pe hartie nu prea arata....

 

@bunilla, a avut pur si simplu skill, si celalalt sofer poate nu ..... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Acum conteaza foarte mult si felul in care mergi cu acele 1430 Kg, de multe ori niste Kg in plus conteaza mai mult decat daca le dai jos, presupun ca atunci cand "va dati" scoateti toate sistemele de control, iar daca masina este prea usoara iar experienta in domeniul 400m este mica nu vei face nimic. N

Daca masa este repartizata egal, greutatea nu reprezinta o problema.

 

Si nu trebuie sa ai mare experienta, pana la urma este foarte simplu.

 

Ma rog daca ai niste reflexe de melc :blink:

Link to comment
Share on other sites

Daca masa este repartizata egal, greutatea nu reprezinta o problema.

 

:)

 

Chiar, masa e repartizata egal ? :blink:

Aproape egal, pe fiecare punte.

 

Pai aproape egal repartizata nu prea inseamna egal repartizata. Tu ce zici?

 

Sunt procente diferite, 56% fata 44% spate, de la o masina la alta. Dar asta poate insemna repartizarea optima, chiar daca nu e egala pe axe.

 

A luat foc google. :)

Edited by WLF
Link to comment
Share on other sites

Da de unde, important e sa fie aproape de raportul optim de repartizare, nu toate masinile au nevoie de 50-50.

 

O diferenta de 10% intre mase inseamna cam 150 de kile la un BMW.

 

Faza e ca intai sa googlesti si apoi sa vorbesti. :blink:

 

Apropo, am vazut ca esti as la concursul cu Mercedes, ce-ar fi sa facem un campionat de google-it ?

Link to comment
Share on other sites

iar clovnii se tin de nazbatii, spre deliciul copiilor.

 

I got it. Dar cu cine pana mea vorbesti tu? Singur?

 

 

@Ciupanezu, nu stiu despre ce vorbesti, dar singuru care spune de 50-50 pe aici esti tu, din cate observ. Ai putea face si curatenie pe aici, vad ca unii se tin de nazbatii.

Link to comment
Share on other sites

trebuie sa ii dau dreptate lui romulus in legatura cu chestia asta cu liniutele legale ... "sport" mai cretin ca asta nu exista... un "sport" in care intodeauna va castiga cel care are mai multi bani, adica sa zicem ca daca eu imi vad maine casa si imi cumpar un Brabus CL si gata sunt cel mai tare din tara la liniute ce se intampla? isi cumpara toata lumea tricou cu mine de parca'as fi Zidane? nu vad ce satisfactii se pot trage dintr-o asemenea pasiune. astea la semafor cand tragi o liniuta cu vecinu de intersectie ca sa impresionezi escorta din dreapta chiar au de 100 de ori mai multa noima decat liniutele in cadru organizat.
Link to comment
Share on other sites

Stiti cum sunteti voi acum?

Proverbul ala cu cine nu ajunge la struguri.... Dupa ce veti conduce o masina cu multe sute de cai putere va mai schimbati parerea , va spun eu...

 

E ca si cum ati spune: mie nu implace boxul, ce , ala e sport, cand se bat aia in rring? E prea multa violenta etc..

 

Domnilor, sa nu uitam ca exista si curse de dragstere, e chiar un sport bine vazut.....

Link to comment
Share on other sites

Stiti cum sunteti voi acum?

Proverbul ala cu cine nu ajunge la struguri.... Dupa ce veti conduce o masina cu multe sute de cai putere va mai schimbati parerea , va spun eu...

 

E ca si cum ati spune: mie nu implace boxul, ce , ala e sport, cand se bat aia in rring? E prea multa violenta etc..

 

Domnilor, sa nu uitam ca exista si curse de dragstere, e chiar un sport bine vazut.....

boxul este un sport care implica foarte multa munca , antrenament, talent etc etc. cursele de dragstere deasemenea presupun inovatii tehnologice , cercetari, etc. ect.. liniutele intre masini de strada presupun un buget mare de achizitie si cam atat.

Edited by Sini
Link to comment
Share on other sites

Stiti cum sunteti voi acum?

Proverbul ala cu cine nu ajunge la struguri....

Eu zic ca in primul rand e varsta. La liniute nu prea vezi oameni peste 30 de ani. Si oricum nu am zis-o eu ca nu prea am condus multe masini peste 200 de ponei, a zis-o Romulus care are totusi ceva caluti.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.