Jump to content

Schimbare alternator


Recommended Posts

1) Dat fiind faptul ca luna asta am cam ramas de multe ori fara baterie m-am decis sa schimb alternatoru, cel vechi fiind de 80A. Vreau sa pun unul de pe un 528i de prin 98 de 140A, pot intampina vreo problema ? Teoretic zic eu ar trebui sa mearga, 528 fiind tot M52.

 

2) Nu stiu exact ce s-a intamplat, am pornit masina, am asteptat sa se "decongeleze" cam 20' dupa care am plecat, la o bucata de drum mi s-a dat peste cap ca sa zic asa un stergator (cel de la sofer) iar cand am incercat sa il imping la loc cred ca s-a rupt pt ca acum nu il invarte decat p celalalt iar asta se misca cu mana in gol. A mai patit cineva asa ceva ?

Link to comment
Share on other sites

ce priveste alternatorul la o singura chestie sa ai gija mufa care intra in regulatorul de tensiune nu stiu cum e daca potriveste de la ce vrei tu sa iei alternatorul cu ce ai pe a ta

insa sa verifici ca firele sa fie conectate corespunzator ma refer din punct de vedere electric sa nu cumva sa le ai inversate daca sunt 2 la nr

 

asta depinde cu ce tip de alternator a fost dotata masina: vlaeo, bosch pe care pui si cea de pe care iei alternatorul

 

si eu am avut de 120 si am pus de 150 nu e mare diferenta dar nici de neglijat :blink: l-am luat nou RMFD

 

inainte de al monta sa ii verfici periile si rulmentii

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Cand am luat masina am luat-o cu becul la baterie aprins desi alternatorul incarca cum trebuie ( la voltaj ma refer) ieri am stat cu @pyu si am inlocuit alternatorul cu unul de 90A (cel vechiu era de 80) si tot nu s-a stins becul, ce poate fi, este vreun modul care se ocupa cu treaba asta ?

 

Astept niste sfaturi.

Link to comment
Share on other sites

Cand am luat masina am luat-o cu becul la baterie aprins desi alternatorul incarca cum trebuie ( la voltaj ma refer) ieri am stat cu @pyu si am inlocuit alternatorul cu unul de 90A (cel vechiu era de 80) si tot nu s-a stins becul, ce poate fi, este vreun modul care se ocupa cu treaba asta ?

 

Astept niste sfaturi.

verifica cu un aparat sa vezi cat incarca alternatoru,daca incarac putin se poate schimba carbuni,la mine incarca 12,5v daca nu porneam masina 5 zile facea fite k nu avea forta sa porneasca,am schimbat carbuni si sa rezolvat incarca 14,2

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.