Jump to content

E28


TiL

Recommended Posts

Nu pot sa-l ignor, ca-i curg ochii omului inca din vara dupa masina mea, dar abia acum am luat legatura. Are state vechi, a avut ursulet, 5-rechin dupa care probabil a intervenit casatoria :blink: Dar pasiunea l-a invins si vrea sa scape de diesel. Daca vedeam masina lui acum doi ani, cand nu eram innebunit dupa BMW, o luam fara discutii, e impecabila. Dar sunt chestii de finete care ma gadila al dracu' de placut la masina mea, asa cazuta cum e (pozitionarea volanului, butoanelor, oglinzilor si a pedalelor, functionarea pedalelor). Te face sa te simti king of the road. Propulsia cu 6-inline ->no comment.

Ma tenteaza oferta pentru ca as sta fara griji vre-un an-doi. Dupa care cu banii economisiti (sper) imi voi permite un 525 (E12-28-34) bine pastrat eventual ca a doua masina. Poate daca intram in EU vom putea inmatricula 'jafuri' de la nemti. Ar fi cam singura bucurie a integrarii...

Ramane de vazut daca ne intelegem, el ar fi indreptatit sa ceara o diferenta bunicica, dar eu nu prea sunt dispus sa platesc ca sa raman fara bestie. Vorba unui alt nene care a fost interesat sa o cumpere pentru nepot: "Placerea si prostia se platesc dublu" deci sa plateasca.

 

Forumul nu-l voi parasi, stati linistiti. :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Decizia e in mainile tale, dar:

 

"Ma tenteaza oferta pentru ca as sta fara griji vre-un an-doi."

Nu ai de unde sa stii, chiar daca la prima vedere poate parea asa.

 

"Poate daca intram in EU"

Eu unul nu as lua nici o decizie bazata ca in curand se va face aderarea, atat din punct de vedere automboilistic cat si pentru orice alt aspect. Mai e foarte mult pana acolo.

Link to comment
Share on other sites

Chestia cu UE am scris-o ca supliment, e o speranta a mea sa pot aduce un rechin de acolo si sa-l pot inmatricula/recarosa aici. La urma urmei in curand E12 va putea fi considerat "masina de epoca". Personal sper sa nu intram prea repede in UE, nu suntem pregatiti.
Link to comment
Share on other sites

eu cred ca ar trebui sa iti facu un calcul

diferenta de bani pe care o dai pe masina aia in cat timp o amortizezi prin scaderea consumului.

la cat iti evaluezi tu satisfactia de a merge cu 6 in linie ?

pe de alta parte un diesel vechi .....hmmm gandeste-te ce inseamna o ponpa de injectie picata. probleme la pornire iarna.

mult mai lenes - mai ales daca nu e turbo.

daca e turbo.....inca o problema. una peste alta, nici nu cunosti masina, nu stii la ce sa te astepti la ea.

nici 86 nu e chiar noua si poate sa pice orice oricand. pe a ta macar o stii din scoarta in scoarta cu toate problemele ei.

 

in final decizia este a ta.

eu nu as da bmw-ul meu decat poate tot pe un bmw mai nou , mai bun, mai puternic, mai dotat.

alta masina......poate doar una noua sau relativ noua (fabricatie dupa 2000)

Link to comment
Share on other sites

pe a ta macar o stii din scoarta in scoarta cu toate problemele ei.

9613[/snapback]

Tocmai asta e problema: stiu cam multe :blink:

Cu diesel-ul m-as descurca foarte bine la vara, iar prin toamna mi-s lua un mashin mai tzeapan. Anyway, n-am mai vorbit cu tipu, asa ca nu stiu ce intentii are. Cred ca s-a luptat muuult cu sotia :)

Link to comment
Share on other sites

Toate filtrele (de ulei) trebuie sa vina cu garnituri ... Eu am luat Delphi. Ce stiti de producatorul asta? Sa-mi iau filtre de aer si benzina Delphi sau mai bine caut altceva? Edited by TiL
Link to comment
Share on other sites

Toate filtrele (de ulei) trebuie sa vina cu garnituri ...  Eu am luat Delphi. Ce stiti de producatorul asta? Sa-mi iau filtre de aer si benzina Delphi sau mai bine caut altceva?

11033[/snapback]

 

Cam offtopic, dar am avut baterie Delphi (asa am luat masina) si era vai de capul ei. Nu prea se pune, pentru ca nu am avut-o de noua, dar totusi.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Trebuie sa schimb suportii de la motor pentru ca are o vibratie si numai de acolo poate fii. Am verificat evacuarea si pare totul in regula.

 

La turatii joase se transmite o vibratie in caroserie. E foarte enervanta in oras pentru ca merg numai in plaja aia de turatii.

 

Stiti vreo metoda prin care se pot verifica suportii de motor? Mai pot fii si alte cauze pentru vibratia asta?

 

Alta intrebare: cum gasesc exact suportii care imi trebuie? e28 '85, turbo diesel, automat. motorul este schimbat (tot cu un M21 putin mai nou) dar ma intereseaza daca sa caut suportii potriviti pentru motor sau pentru masina. Are trebui sa vad daca nu cumva au fost suporti diferiti in timp pentru motorul asta care a fost si pe e28 si pe e34.

 

are cineva un catalog? Ce e acel ETK de care vorbea COObra cateva posturi mai sus?

 

Sa schimb si suportul de la cutie daca tot ma apuc de treaba?

Link to comment
Share on other sites

Exact la acele tampoane de cauciuc (Engine mounts pe numele lor adevarat :blink: ) ma refer si eu. Si ashtia difera de la motor la motor (diesel/benzina) sigur.

 

Cred ca e una din piesele care NU trebuie luate de la dezmembrari. Corect?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Dupa ce masina a stat in vant si ploaie vreo trei saptamani am constatat ca nu mai merge inchiderea centralizata. Cred ca a ramas blocata pe inchis. Am desfacut fetele usilor de la sofer si pasager fata, am verificat contactele si articulatiile si par in regula. Unde e circuitul care comanda inchiderea? Cineva mi-a spus ca ar trebui sa desfac boxa din dreapta fata si-l gasesc.

Exista alte puncte slabe in care putea sa se intrerupa circuitul?

Link to comment
Share on other sites

Cineva mi-a spus ca ar trebui sa desfac boxa din dreapta fata si-l gasesc.
In stalpul fata dreapta, sub boxa fata dreapta este o unitate de control care are rolul sa descuie usile in cazul unui soc puternic (adica, la accident). Posibil ca acea unitate de comanda sa indeplineasca si alte functii.

Incearca totusi sa vezi daca nu ai vreo problema electrica banala (de exemplu, curata bine de oxizi sigurantele si soclurile lor, la fel principalele trasee de masa).

Link to comment
Share on other sites

Problema cu siguranta am avut-o in iarna, dar atunci pe langa inchidere nu mergea nici lumina interioara. Acum inchiderea e singura care nu merge.

Exista in zona usii/stalpului din stanga vre-un conector care ar putea sa aiba probleme?

 

P.S. am verificat de cateva ori toate sigurantele :blink:

Link to comment
Share on other sites

Til, daca inca nu ai reusit sa rezolvi problema cu inchiderea centralizata, sper ca diagramele de mai jos sa iti fie de folos. Sorry pentru calitatea pozelor, le-am facut la super-repezeala cu o camera digitala.

post-44-1114665122_thumb.jpg post-44-1114665162_thumb.jpg post-44-1114665196_thumb.jpg post-44-1114665229_thumb.jpg

 

Dat fiind ca masina spui ca a stat, eu tind sa cred ca este posibil sa fie o problema de contacte oxidate. Evident, nu e singura cauza posibila.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

eu nu am reusit sa fac nik....

 

am gasit modulul ala in fata in dreapta am bagat cablul mufa in el... si imi clantane mereu cand deschid sau inchid usa... fara sa se opreasca iar daca rasucesc cheia ptr pozitia opusa fata de cum e cand clantane se opreste...

 

wtf are?

toate firele sunt conectate. dar de ce nu-mi actioneaza si motorasele? ca nu inteleg.. uneori parca se aude unul dintre motorase cum ar vrea sa o ia dar nimic.. iar cel de la rezervor unde e foarte evident ca e curatat si se poate misca usor.. nici nu se poate clinti...

 

help pls !

Apropos. chestia aia mica neagra de la usa din stanga o are cineva in mai multe "exemplare" ? curiozitate doar.

 

Nu merge sa cumpar o inchidere centralizata sa inlocuiesc modulul si aia mica de la usa si neagra din stanga? si sa las doar motorasele originale ale bmw-ului? eu as zice ca da why not...

 

in orice caz am nevoie de o solutie fast pls. cine stie sau a mai avut probleme de genul pls help ca ma dispera problema!!! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Til, daca inca nu ai reusit sa rezolvi problema cu inchiderea centralizata, sper ca diagramele de mai jos sa iti fie de folos. Sorry pentru calitatea pozelor, le-am facut la super-repezeala cu o camera digitala.

post-44-1114665122_thumb.jpg post-44-1114665162_thumb.jpg post-44-1114665196_thumb.jpg post-44-1114665229_thumb.jpg

 

Dat fiind ca masina spui ca a stat, eu tind sa cred ca este posibil sa fie o problema de contacte oxidate. Evident, nu e singura cauza posibila.

23337[/snapback]

Asta e manualu HAYNES ?????

Link to comment
Share on other sites

eu nu am reusit sa fac nik....

 

am gasit modulul ala in fata in dreapta am bagat cablul mufa in el... si imi clantane mereu cand deschid sau inchid usa... fara sa se opreasca iar daca rasucesc cheia ptr pozitia opusa fata de cum e cand clantane se opreste...

 

wtf are?

toate firele sunt conectate. dar de ce nu-mi actioneaza si motorasele? ca nu inteleg.. uneori parca se aude unul dintre motorase cum ar vrea sa o ia dar nimic.. iar cel de la rezervor unde e foarte evident ca e curatat si se poate misca usor.. nici nu se poate clinti...

 

help pls !

Apropos. chestia aia mica neagra de la usa din stanga o are cineva in mai multe "exemplare" ? curiozitate doar.

 

Nu merge sa cumpar o inchidere centralizata sa inlocuiesc modulul si aia mica de la usa si neagra din stanga? si sa las doar motorasele originale ale bmw-ului? eu as zice ca da why not...

 

in orice caz am nevoie de o solutie fast pls. cine stie sau a mai avut probleme de genul pls help ca ma dispera problema!!!  :blink:

111919[/snapback]

 

 

Eu mi-am cumparat o alarma Maat si mi-au anulat modulul ala de langa boxa pt ca are alarma si functie pt inchidere. Functioneaza perfect !!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.