Jump to content

Apa in ulei ( _chiulasa_ arsa?)


Recommended Posts

Garnitura de chiulasa = 100 ron

Manopera rectificat chiulasa = 300 ron

Semeringuri supape = 4o ron bucata

Pompa apa + termostat = nu stiu;

Ulei + filtru + antigel= 3oo ron (sa zicem ca nu stiu ce ulei folosesti)

Manopera montat-demontat chiulasa si anexe = 300 ron.

 

Acestea sunt preturile din zona mea.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 69
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

La mine e mai ieftin:

garnitura-45 lei

test presiune _chiulasa_-150 lei

refacut plan _chiulasa_-100 lei

curatare,schimbat semeringuri si facut scaune supape-150 lei

Manopera nu stiu pt ca mi am facut singur masina

Sfatul meu este sa nu mergi cu masina pana nu rezolvi problema,sa faci neaparat si un test de presiune la _chiulasa_(si eu am patit la fel ca tine am dat vina pe garnitura dar defapt sa dovedit a fi _chiulasa_ fisurata)si daca tot desfaci motorul sa i bagi si un set de segmenti noi si te faci cu un motor "nou"

segmenti mahle 300 lei(motor m20 6 cil)-50 lei pe cilindru

Motoarele second nu sunt lipsite de probleme,zici ca e nou si defapt e...barza,iar in asta macar stii ce ai bagat,si te lipsesti si de toata "distractia" ce implica omologarea altui motor.

Bafta si sa ne spui ce ai rezolvat

Link to comment
Share on other sites

Eu am postat preturi de motor L6. Este normal ca la L4 sa fie mai ieftin, iar rectificarea chiulasei include inclusiv inlocuire de ghiduri. Cand m-am referit la rectificat, am crezut ca se subintelege.

 

Si apropos, cum faci tu testul de presiune la chiulasa? Te referi la compresia motorului sau alt test?

Link to comment
Share on other sites

Eu am postat preturi de motor L6. Este normal ca la L4 sa fie mai ieftin, iar rectificarea chiulasei include inclusiv inlocuire de ghiduri. Cand m-am referit la rectificat, am crezut ca se subintelege.

 

Si apropos, cum faci tu testul de presiune la chiulasa? Te referi la compresia motorului sau alt test?

Test de compresie

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

offff, si a inceput distractia......

am fost la un mecanic si a inceput " asteptarea langa ea-masina ".

schimba omul garnitura de _chiulasa_, scoate termostatul ( acum masina nu mai are termostzt) deci nu mai are voie sa se incalzeasca.

la sfarsit....hai sa duc mecanicul acasa....

ne urcam in masina...pornesc, plec la drum si dupa 2km, nu exagerez, motorul meu se incalzea.......... :blink:

...acum mecanicul ce zice....scoate-o din ziteva si tureaz-o ca trebuie sa scada....scot din viteza....4000-5000 de ture...nimic, am tras pe dreapta ...furtunele beton de presiune... :)

Concluzie toata _chiulasa_ trebuie schimbata. Evident tot tras am venit. Acum astept _chiulasa_. :) :)

Sincer incep sa ma gandesc serios la alta masina, alta marca. Am inteles ca odata "incalzita _chiulasa_ e de asteptat ca trebuie schimbata la toate BMW.

Link to comment
Share on other sites

Eu stau si ma intreb daca aerisirea instalatiei de racire s-a facut sau nu.

De la bun inceput adica.

N-avea nici o treaba schimbarea garniturii de chiulasa pana cand nu aerisesti instalatia sa vezi ca tot se incalzeste sau nu.

Edited by Apple
Link to comment
Share on other sites

( acum masina nu mai are termostzt) deci nu mai are voie sa se incalzeasca.

 

Asta e fals. Fara termostat incalzeste mai tare decat cu. Nu este sistem Dacie, nu au bagat nemti degeaba termostatul ca sa se strice pe acolo treaba.

 

Oricum, daca tot s-a incalzit nu stiu ce probleme mai ai, dar nu vad legatura intre chiulasa defecta si motor incalzit. Nu o fi pompa de apa dusa? O fi cu paleti de plastic care sa strice la un moment dat? O fi fost aerisit corect?

 

Nu prea am mare incredere in mechanicul respectiv daca solutia lui a fost removal de termostat. Asa de curiozitate, care este explicatia lui ca nu mai e bun chiulasa?

Link to comment
Share on other sites

daca aerisirea instalatiei de racire s-a facut sau nu.

Am impresia ca nu, nu s-a facut.

:blink: :)

si atunci de ce dracu ne tot dam cu presupusul?

da-l naibii de mecanic, pune termostatul la loc, fa aerisirea ca lumea si cu asta basta.

Abia apoi poti sa vezi daca e si pompa de apa sau nu.

 

PS: Ma bucur ca ai o garnitura de chiulasa noua, pusa de pomana, ca sa nu mai vrb de stransul chiulasei de un mecanic care iti scoate termostatul... Ti-as sugera totusi un service si un mecanic decent daca nu te descurci singur sa-ti verifice strangerea la chiulasa. De curiozitate, ai vazut cum arata garnitura veche? era arsa sau nu? arsa ma refer sa lipseasca bucati din ea nu doar sa fie mai inchisa la culoare... Si da-i mecanicului ala un pumn in cap din partea noastra.

Link to comment
Share on other sites

ai vazut cum arata garnitura veche? era arsa sau nu? arsa ma refer sa lipseasca bucati din ea nu doar sa fie mai inchisa la culoare

era fisurata, si impuscata in vreo 2 locuri.. :blink:

 

mmm... fa aerisirea ca lumea... macar de data asta... si apoi vezi cum se comporta...

Link to comment
Share on other sites

Cu mecanicii din ziua de azi un prieten a schimbat motorul la un E46 ,evident la sfatul mecanicului , tot pentru ca se incalzea tare.(asta dupa scosul termostatului si alte operatii ca in cazul tau). Vine motorul din Germania , il monteaza baietii si surpriza : se incinge si asta. in concluzie era radiatorul infundat. Au schimbat motorul ca sa-si dea seama de problema. Verifica si tu radiatorul.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Am schimbat si garnitura de _chiulasa_, si _chiulasa_ cu totul, fara termostat fara nimic si tot se incalze, acum mai nou nu mai am nici vascocupla, merge pe "direct" acum si se raceste fortat, in fine dupa vreo 700 de euro aruncati pe geam, si dupa multe ganduri de a o vinde, NU o mai vand , si m-am hotarat mai rau sa-mi readuca pisicuta la viata, chiar daca asta inseamna sa bag in ea mii de euro, am de gand sa-i schimb motorul, eventual da dau o fuga in Germania sau Bulgaria dupa piese.(masina imi place prea mult si sunt dispus sa investesc in ea)

 

Pareri??????

Link to comment
Share on other sites

Acum inteleg de ce spunea un mecanic, ca la BMW, daca pica motorul s-au parti componente e mai bine sa-l schimbi cu totul decat sa-l repari :blink: Sper sa-ti gasesti un motor cu putin km. si s-o aduci in parametri. :)

 

LE: Daca te gandesti la un 2,5i de 192cp iti dau un nr. de tel si vb. cu respectivul. Motor complet, cutie ZF, grup autoblocant, calculatoare, tot ce vrei. :)

Edited by -Felix-
Link to comment
Share on other sites

LE: Daca te gandesti la un 2,5i de 192cp iti dau un nr. de tel si vb. cu respectivul. Motor complet, cutie ZF, grup autoblocant, calculatoare, tot ce vrei. :blink:

:) maxim 2.0, nu vreau mai mult.ms oricum

 

asa e cu motoarele de BMW , odata umblate in ele, pa....

 

 

Cine ti-a zis asta? :)

 

Daca mecanicul e paralel poate..

 

mmmmm se poate sa ai si tu dreptate, cu mecanici astia ......nici cu ganu' la capul lor nu poti sa stai tot timpul.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.