Jump to content

Hartge H50


duxter

Recommended Posts

nu cu mult este mai performant fata de M3 2007 , 0-100 4.4 Hartge , M3 4.9. cu banii dati pe modelul asta iei lejer un m3 full si mai il si modifici pe la motor.ca sa nu mai zic daca se aduc modificari la m3 ca la H50 , rupe norma. :blink:
Link to comment
Share on other sites

nu cu mult este mai performant fata de M3 2007 , 0-100 4.4 Hartge , M3 4.9. cu banii dati pe modelul asta iei lejer un m3 full si mai il si modifici pe la motor.ca sa nu mai zic daca se aduc modificari la m3 ca la H50 , rupe norma. :blink:

 

 

Nici nu se pune problema...m3-ul e mai performant, dar nu e mai puternic...diferenta cam mare de putere. Parerea mea, in linie dreapta nici M3, M5 sau M6 nu ii fac fata.

Link to comment
Share on other sites

Sau o alternativa de la Hamann:

 

World premier: HAMANN ”Thunder”

Imposing V10 modification for BMW 3-Series coupe

 

Engine exchange for M V10 with 560 PS and 574 Nm!

Sophisticated M3 look including HAMANN components starting with 325i

Sports brake system front and rear

20-inch wheels Edition “Race” with Hankook high performance tires

Interior refinement with sports steering wheel, SMG paddles, carbon dĂŠcor and racing sports seats

 

 

http://www.hamann-motorsport.com/760.0.html?&L=1

 

E mai tare ,atinge cica 335 km/h! :blink: :)

Link to comment
Share on other sites

Putin offtopic, dar nu pot sa nu remarc senzatia de ieftin pe care o dau cadranele de la modelele noi (E90, E60). Rama aia argintie pare un plastic ordinar (zici ca-s luate de pe Solenza)... si doar 2 ceasuri, plus bordul ala ascutit... :blink:. Urate in draci modelele astea...
Link to comment
Share on other sites

Putin offtopic, dar nu pot sa nu remarc senzatia de ieftin pe care o dau cadranele de la modelele noi (E90, E60). Rama aia argintie pare un plastic ordinar (zici ca-s luate de pe Solenza)... si doar 2 ceasuri, plus bordul ala ascutit... :blink:. Urate in draci modelele astea...

 

 

 

good point :)

Link to comment
Share on other sites

Putin offtopic, dar nu pot sa nu remarc senzatia de ieftin pe care o dau cadranele de la modelele noi (E90, E60). Rama aia argintie pare un plastic ordinar (zici ca-s luate de pe Solenza)... si doar 2 ceasuri, plus bordul ala ascutit... :blink:. Urate in draci modelele astea...

Pai asa este trendul..uite si la mine e cam la fel:

post-1042-1199620749_thumb.jpg

Edited by Theo
Link to comment
Share on other sites

la ce sa dai 170.000 euro pe o asemenea racheta, cand poti avea la 3 de masini in banii aia sa tot ai de unde alege. :blink:

doar parerea mea, mie imi este mila cand aud ceva faraieli pe sub masina de la vreo groapa sau denivelare, dapai sa dai caruta asta de bani si sa ai o cadere nervoasa ca ai gasit un c**** de pasare pe ea.

Edited by danfoto
Link to comment
Share on other sites

Super echilibrat ? :blink: E super slab....nu super echilibrat.

 

hm, tu ai inteles ceva din ce vroiam eu sa spun? ma refer la faptul ca m3 este gandit de ingineri de top din domeniu pentru ani de zile pentru a fi o masina care are raportul putere/greutate/centru de greutate/suspensii/rapoarte cutie/frane/etc. sa fie perfect, pentru ca masina sa fie aproape de perfectiune pentru orice situatie... nu stiu cat reuseste hartge, indesand un alt motor... si cerand si un pret enorm pt asta. cred ca e o chestie de exclusivism, dar per total eu unul chiar nu as da 100.000 in plus fata de un m3 ca sa am masina asta :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.