Jump to content

REPET PROBLEMA !


Recommended Posts

Am un 318 an 90 si l-am lovit usor pe partea dreapta fata.Am spart janta,am lovit conducta de alimentare de langa regulatorul de benzina si am spart paleti la ventilator.

 

probleme de performanta:

 

1. am pus un ventilator cu vascul sudat de suruburile ventilatorului

2. am conducta strivita si mi curge regulatorul de benzina(e lovita la 10 cm de regulator-unde e lovita nu curge doar regulatorul curge)

 

probleme importante :

 

1. am pirdut apa din instalatie si a fost presiunea mare si mi-a crapat caloriferul de sub bord,l-am scos

si nu am mai dat plansa jos si am spart carcasa aerotermei.am bagat caloriferul se incinge

dar nu am caldura! e posibil sa fi bagat ala fortat si sa nu mi mai etanseze aripioarele pe radiator?(mentionez

unu dintre aripioare a sarit)\

VA ROG! REPET VA ROG AJUTATIMA NU AM CALDURA !!! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Am un 318 an 90 si l-am lovit usor pe partea dreapta fata.Am spart janta,am lovit conducta de alimentare de langa regulatorul de benzina si am spart paleti la ventilator.

 

probleme de performanta:

 

1. am pus un ventilator cu vascul sudat de suruburile ventilatorului

2. am conducta strivita si mi curge regulatorul de benzina(e lovita la 10 cm de regulator-unde e lovita nu curge doar regulatorul curge)

 

probleme importante :

 

1. am pirdut apa din instalatie si a fost presiunea mare si mi-a crapat caloriferul de sub bord,l-am scos

si nu am mai dat plansa jos si am spart carcasa aerotermei.am bagat caloriferul se incinge

dar nu am caldura! e posibil sa fi bagat ala fortat si sa nu mi mai etanseze aripioarele pe radiator?(mentionez

unu dintre aripioare a sarit)\

VA ROG! REPET VA ROG AJUTATIMA NU AM CALDURA !!!

Link to comment
Share on other sites

Am un 318 an 90 si l-am lovit usor pe partea dreapta fata.Am spart janta,am lovit conducta de alimentare de langa regulatorul de benzina si am spart paleti la ventilator.

 

probleme de performanta:

 

1. am pus un ventilator cu vascul sudat de suruburile ventilatorului

2. am conducta strivita si mi curge regulatorul de benzina(e lovita la 10 cm de regulator-unde e lovita nu curge doar regulatorul curge)

 

probleme importante :

 

1. am pirdut apa din instalatie si a fost presiunea mare si mi-a crapat caloriferul de sub bord,l-am scos

si nu am mai dat plansa jos si am spart carcasa aerotermei.am bagat caloriferul se incinge

dar nu am caldura! e posibil sa fi bagat ala fortat si sa nu mi mai etanseze aripioarele pe radiator?(mentionez

unu dintre aripioare a sarit)\

VA ROG! REPET VA ROG AJUTATIMA NU AM CALDURA !!!

 

 

 

Ai pus toate firele la loc, ma refer la robinet, daca nu ma insel robinetul este actionat electric, in caz ca nu este asa mai poate fii actionat de un cablu care iti vine din bord mai exact de la butonul de cald rece. Acel robinet poate fii problema frigului din masina ta. Incearca dai jos din nou caloriferul (vezi ca ai o garnitura acolo sa nu o pierzi ca te dai cu barca in masina ) si toarna pe conducta de unde vine apa din motor apa si vezi daca se duce sau ramane cat pui. Vezi cum faci sa il lasi pe deschis ca sa nu mai ai probleme si o sa ai tot timpul caldura in masina. Vezi ca a mai fost cineva pe aici pe forum de curand tot cu un urs si avea aceeasi problema. Bafta

Link to comment
Share on other sites

Parca la urs, daca nu are AC, e cu regulator/robinet mecanic....daca totusi se incinge caloriferul vezi pe unde trece aerul de nu trece printre aripioarele radiatorului...vant iese pe la aeratoare? poate nu ai pozitionat bine caloriferul...daca nu am solutia buna...sunt un bagator de seama de pe aici :)

Daca ai Ac vezi sa nu ai filtrul de polen imbacsit sau sa nu fi uitat clapeta de la filtrul de aer deschisa/neetansa....iese pe acolo un vant de inebunesti...

Verifica pe unde se duce tyotusi vantul ala antrenat de ventilator...

Mai dau cu parerea inca odata...daca caloriferul e rece...vezi si aerisirea instalatiei de racirea motorului...daca ai aer in instalatie...nu ai caldura...

bafta...dar cel mai bine fa o invitatie specialistilor de pe aici sau de la service (pe aia ii inviti cu bani) si, la fata locului e mai usor de diagnosticat si de remediat...pune eventual poze de pe unde ai acces pe acolo, poate asa ne vom da seama exact de simptome...

Si data viitoare condu mai prudent.... :blink:

Edited by iulian518i
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.