Jump to content

se aprinde becu la ulei la e46


Recommended Posts

Speram sa fie pe semnal galben (acelasi se aprinde, numai ca difera culoarea semnalului). Rosu inseamna o presiune necorespunzatoare, o pompa de ulei cu probleme sau un ulei necorespunzator in sistem.
Link to comment
Share on other sites

Speram sa fie pe semnal galben (acelasi se aprinde, numai ca difera culoarea semnalului). Rosu inseamna o presiune necorespunzatoare, o pompa de ulei cu probleme sau un ulei necorespunzator in sistem.

 

la fel face la mine...dupa ce pornesc masina in 30 sec se aprinde becul galben care sta aprins cca 10sec si se stinge.am pus-o pe tester la filaret,cica senzorul de la baia de ulei.trebuie sa am grija sa verific eu periodic nivelul de ulei....pana o sa-l schimb

Edited by armin
Link to comment
Share on other sites

Speram sa fie pe semnal galben (acelasi se aprinde, numai ca difera culoarea semnalului). Rosu inseamna o presiune necorespunzatoare, o pompa de ulei cu probleme sau un ulei necorespunzator in sistem.

 

la fel face la mine...dupa ce pornesc masina in 30 sec se aprinde becul galben care sta aprins cca 10sec si se stinge.am pus-o pe tester la filaret,cica senzorul de la baia de ulei.trebuie sa am grija sa verific eu periodic nivelul de ulei....pana o sa-l schimb

 

 

Este in jur de 110 ron, de schimbat, poti sa il schimbi si tu cand faci primul schimb de ulei. Unii obisnuiesc sa il curete. Cateodata dispare simptomul doar prin schimbarea uleiului cu unul care contine "detergent" mai mult. De la caz la caz....

Link to comment
Share on other sites

Speram sa fie pe semnal galben (acelasi se aprinde, numai ca difera culoarea semnalului). Rosu inseamna o presiune necorespunzatoare, o pompa de ulei cu probleme sau un ulei necorespunzator in sistem.

 

la fel face la mine...dupa ce pornesc masina in 30 sec se aprinde becul galben care sta aprins cca 10sec si se stinge.am pus-o pe tester la filaret,cica senzorul de la baia de ulei.trebuie sa am grija sa verific eu periodic nivelul de ulei....pana o sa-l schimb

 

 

Este in jur de 110 ron, de schimbat, poti sa il schimbi si tu cand faci primul schimb de ulei. Unii obisnuiesc sa il curete. Cateodata dispare simptomul doar prin schimbarea uleiului cu unul care contine "detergent" mai mult. De la caz la caz....

 

la filaret mi-au zis 390ron,mi s-a parut mult...am sa mai caut.

110 ron e acceptabil

Link to comment
Share on other sites

Eu l-am schimbat in vara si atat retin ca am dat pe el la AB Baneasa; masina mea: 320d/2000/M47/100kW; l-am inlocuit singur, cand am reparat alternatorul. Cred ca la Filaret ti-au dat pretul de la senzorul de presiune ulei, ala care este undeva pe langa filtrul de ulei si care este ceva mai scump.
Link to comment
Share on other sites

Speram sa fie pe semnal galben (acelasi se aprinde, numai ca difera culoarea semnalului). Rosu inseamna o presiune necorespunzatoare, o pompa de ulei cu probleme sau un ulei necorespunzator in sistem.

 

m-am inselat se aprinde galben

 

 

Simteam eu ca sunt ontopic discutand cu armin despre galben. Acum este mai simplu: verifici uleiul manual sau schimbi senzorul.

Link to comment
Share on other sites

Speram sa fie pe semnal galben (acelasi se aprinde, numai ca difera culoarea semnalului). Rosu inseamna o presiune necorespunzatoare, o pompa de ulei cu probleme sau un ulei necorespunzator in sistem.

 

m-am inselat se aprinde galben

 

 

Simteam eu ca sunt ontopic discutand cu armin despre galben. Acum este mai simplu: verifici uleiul manual sau schimbi senzorul.

 

 

Acel senzor costa 400 ron ...Hella !.....atat la Filaret cat si la Meteor !,,..110 nu cred !..Poate ai vazut altceva pe factura !,,..

Dar putem verifica !..Am sa sun la ei .

Edited by myxage
Link to comment
Share on other sites

Speram sa fie pe semnal galben (acelasi se aprinde, numai ca difera culoarea semnalului). Rosu inseamna o presiune necorespunzatoare, o pompa de ulei cu probleme sau un ulei necorespunzator in sistem.

 

m-am inselat se aprinde galben

 

 

Simteam eu ca sunt ontopic discutand cu armin despre galben. Acum este mai simplu: verifici uleiul manual sau schimbi senzorul.

acuma nu mai vorba de presiune sau de ulei prost?

Link to comment
Share on other sites

Speram sa fie pe semnal galben (acelasi se aprinde, numai ca difera culoarea semnalului). Rosu inseamna o presiune necorespunzatoare, o pompa de ulei cu probleme sau un ulei necorespunzator in sistem.

 

m-am inselat se aprinde galben

 

 

Simteam eu ca sunt ontopic discutand cu armin despre galben. Acum este mai simplu: verifici uleiul manual sau schimbi senzorul.

acuma nu mai vorba de presiune sau de ulei prost?

 

 

Acum vorbim despre nivel scazut al uleiului sau senzor defect. Citeste ce am "vorbit" cu armin mai sus.

 

 

PS Myxage, nu cred ca pretul corect este important pe acest topic. Este posibil sa fi retinut gresit, mea culpa.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.