Jump to content

x5 e70 si zapada


dadogus

Recommended Posts

Uneori mai conteaza si cel dintre volan si pedalier..... :blink: :)

nu ti se pare ca esti un pic cam impertinent? aste e jignire pe fata, pussy face!

Era o gluma, mey, ce sari asa???

 

Faceam si eu haz de necaz, ce nu mai stiti de gluma?

 

Mai, frate dar incuiati oameni avem pe forumul asta.... :)

 

 

Ce , nu v-au pornit masinile de dimineata de sunteti asa imbufnati ( sau imbufnitati)?

Edited by Theo
Link to comment
Share on other sites

Uneori mai conteaza si cel dintre volan si pedalier..... :blink: :)

nu ti se pare ca esti un pic cam impertinent? aste e jignire pe fata, pussy face!

Era o gluma, mey, ce sari asa???

 

Faceam si eu haz de necaz, ce nu mai stiti de gluma?

 

Mai, frate dar incuiati oameni avem pe forumul asta....

 

 

bine ma descuiatule

Link to comment
Share on other sites

Mai, frate dar incuiati oameni avem pe forumul asta....

eu mai gasesc o cheie, dar pentru impertinenta nu exista nicio alifie. doar un glonte bine plasat.

 

p.s. in preajma replicilor tale ma paraseste si ultimul strop de simt al umorului.

Hmm, iar vad ca ai ceva cu mine........

 

Ai o imaginatie foarte bogata, imediat consideri TU o gluma, drept "impertinenta"....

 

 

Nttt! Mai ai de invatat multe vad....

 

 

Ps: Hai ca mai stricam si topicul omului..... :blink:

Link to comment
Share on other sites

am intrebat un lucru simplu...

 

poate sa primeze asa mult cauciucurile fiiindca efectiv m-am chinuit sa ies de pe straduta...

 

si ma asteptam mult mai mult de la x5 ... modelul nou

 

si nu inteleg d c trebuie sa se raspunda doar cu remarci ironici, mistouri si glume...

Link to comment
Share on other sites

am intrebat un lucru simplu...

 

poate sa primeze asa mult cauciucurile fiiindca efectiv m-am chinuit sa ies de pe straduta...

 

si ma asteptam mult mai mult de la x5 ... modelul nou

 

si nu inteleg d c trebuie sa se raspunda doar cu remarci ironici, mistouri si glume...

Peace, man, inteleg ca esti suparat! :blink:

 

Era pur si simplu o gluma!

 

Gumele conteaza cel mai tare in toata afacerea asta.....cu niste gume de iarna ca lumea nu ar trebuisa ai nici un fel de problema....Dunlop Winter incearca

 

Ps: Peace, again!

Edited by Theo
Link to comment
Share on other sites

Hai inapoi on topic, pleaseeeeeeeeeee!

 

Caucioacele sunt cele mai importante pe zapada. Am trecut cu E34 pe langa gipane gen X3, Chayenne, Touareg, etc. anul trecut pe o zapada similara cu ce aveti voi acum. Patinau saracele din toate rotile, mergeau pe lateral, etc. Nu ai ce cauta cu caucioace de vara pe zapada.

 

Se pun lanturi la SUV-uri? Trebuie puse pe toate 4 rotile, afecteaza electonicele?

Link to comment
Share on other sites

Ai o imaginatie foarte bogata, imediat consideri TU o gluma, drept "impertinenta"....

Nttt! Mai ai de invatat multe vad...

Ps: Hai ca mai stricam si topicul omului..... :blink:

scuze de offotpic, dadaogus, cauciucurile sunt foarte importante. cele de vara se intaresc la frig si pierd total aderenta.

 

@theo, nu am nimic cu tine. nu are nimeni nimic cu tine, relax! :)

Link to comment
Share on other sites

am intrebat un lucru simplu...

 

poate sa primeze asa mult cauciucurile fiiindca efectiv m-am chinuit sa ies de pe straduta...

 

si ma asteptam mult mai mult de la x5 ... modelul nou

 

si nu inteleg d c trebuie sa se raspunda doar cu remarci ironici, mistouri si glume...

 

 

Am vazut un Patrol ...avea gume de vara ...mergea f bine pe aici ..unde nimeni nu a miscat masinile !

Link to comment
Share on other sites

cauciucurile sunt foarte importante. cele de vara se intaresc la frig si pierd total aderenta.

Si pe langa asta, cauciucurile de iarna au profilul proiectat pentru o buna aderenta in zapada, pe cand cele de vara nu. Esentiali sunt acei "serpisori" din crampoane, inexistenti la anvelopele de vara (si la cele de iarna uzate :blink: ). De asemenea, din cate stiu, anvelopele de iarna au profilul mai adanc cu 1-2mm.

Link to comment
Share on other sites

quote]

scuze de offotpic, dadaogus, cauciucurile sunt foarte importante. cele de vara se intaresc la frig si pierd total aderenta.

 

@theo, nu am nimic cu tine. nu are nimeni nimic cu tine, relax! :blink:

 

 

 

asta e invatare de minte pt mine...

 

efectiv patinau toate 4 roti....

 

noroc cu lopetile :)

Link to comment
Share on other sites

am intrebat un lucru simplu...

 

poate sa primeze asa mult cauciucurile fiiindca efectiv m-am chinuit sa ies de pe straduta...

 

si ma asteptam mult mai mult de la x5 ... modelul nou

 

si nu inteleg d c trebuie sa se raspunda doar cu remarci ironici, mistouri si glume...

 

conteaza f mult pneurile! la ninsoarea anterioara, am trait o experienta nasoala - nu sunt asul volanului si nici al pedalelor - cu un 4x4 cu pneuri de vara (care pana atunci credeam ca sunt all seasons), am intrat in zapada afanata sub care era gheata...rezultat: patinaj la greu

am iesit in nici un minut doar dupa ce m-am prins ca pot face balans din acceleratie (era 1 noaptea, nu era nici naiba afara sa ma ajute) - totusi aici a fost de ajutor tractiunea integrala zic si eu

Edited by LoladeZamora
Link to comment
Share on other sites

asa cum tu nu mergi in sandale pe zapada asta asa nici masina nuse simte bine cu acele cauciucuri care acum sunt foarte tari mai ales daca sunt runflat

te rog sa-ti ceri scuze fata de masina si apreciaz-o pt ca ai o bijuterie de masina care nu te va lasa la greu daca ai fi fost un pic mai grijuliu nu aveai problema asta

deci nu masina e praf :blink:

Link to comment
Share on other sites

cauciucurile sunt foarte importante. cele de vara se intaresc la frig si pierd total aderenta.

Si pe langa asta, cauciucurile de iarna au profilul proiectat pentru o buna aderenta in zapada, pe cand cele de vara nu. Esentiali sunt acei "serpisori" din crampoane, inexistenti la anvelopele de vara (si la cele de iarna uzate :blink: ). De asemenea, din cate stiu, anvelopele de iarna au profilul mai adanc cu 1-2mm.

gresite argumentele tale.nu profilul face ca anvelope de iarna sa fie superioare in zapada celor de vara.ceea ce face diferenta este faptul ca anvelopele de iarna la temperatura asta raman moi.cele de vara se comporta ca o minge de fotbal adica se intaresc si nu au aderenta.conteaza si profilul dar nu asa mult.repet---ceea ce primeaza este materialul care ramane moale la temperaturile joase.

Link to comment
Share on other sites

cauciucurile sunt foarte importante. cele de vara se intaresc la frig si pierd total aderenta.

Si pe langa asta, cauciucurile de iarna au profilul proiectat pentru o buna aderenta in zapada, pe cand cele de vara nu. Esentiali sunt acei "serpisori" din crampoane, inexistenti la anvelopele de vara (si la cele de iarna uzate :blink: ). De asemenea, din cate stiu, anvelopele de iarna au profilul mai adanc cu 1-2mm.

gresite argumentele tale.nu profilul face ca anvelope de iarna sa fie superioare in zapada celor de vara.ceea ce face diferenta este faptul ca anvelopele de iarna la temperatura asta raman moi.cele de vara se comporta ca o minge de fotbal adica se intaresc si nu au aderenta.conteaza si profilul dar nu asa mult.repet---ceea ce primeaza este materialul care ramane moale la temperaturile joase.

 

Conteaza atat profilul cat si compozitia cauciucului de iarna...

Link to comment
Share on other sites

Secretul anvelopelor de iarna consta in faptul ca au profilul anume conceput ca sa se depuna zapada pe ele. Coeficientul de frecare dintre zapada si zapada este semnificativ mai mare decat cel dintre cauciuc si zapada.

 

Pentru asta este nevoie ca atat profilul sa fie unul special cat si compozitia cauciucului.

 

Este o mare diferenta intre aderenta cu anvelopele de iarna si cele de vara. Incredibil de mare.

Cea mai proasta treaba iarna sunt anvelopele de vara sport. Astea sunt cu adevarat un dezastru iarna !

Edited by paul
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.