Jump to content

Mici lag-uri la accelerare BMW E46 320D


Recommended Posts

Salut !

 

Am si eu de curand o problema cu masina (320D An:2000):

 

Dupa ce se incalzeste daca merg constant la o turatie cam de 2000R/M si accelerez are tendinta de a da in "nas" pt scurt timp in jur de 1secunda dupa care se acelereaza normal - precizez ca am schimbat debitmetru si filtrul de aer nu era de acolo !

Daca in acel timp ma uit pe consumul instant se vede o mica intrarupere atunci cand accelerez !

 

Parca ar pierde presiunea din vacum de la turbo - cred !!!

 

Ce parere aveti !? Ce ar putea fi?

Link to comment
Share on other sites

am sa mai intreb dar oricum s-a simtit diferenta cand am schimbat debitmetreu !

 

si face si cu mufa scoasa de la debitmetru acel lag dar se simte mai putin !

 

deci nu prea are nici o legatura cu resoftarea !

 

tot asa ma gandesc ca ar fi ceva vreun furtun sau vreau vacum ceva !!!??

Link to comment
Share on other sites

Este o problema la sistemul de injectie ,adaptarea facuta de injectoare raport combustibil-aer este prea mare,deci unul din injectoare nu functioneaza corect,sau pompa de transport nu da debitul necesar.Verifica pompa din rezervor si vezi sita de filtrare ,ar fi cea mai ieftina problema,in timp situatia se agraveaza pana acolo cand motorul se va opri in mers ...
Link to comment
Share on other sites

e posibil sa fie electrovalva care se afla langa rezervorul de lichid servo ?? care controleaza ceva la turbina ?:blink: ... si eu am patit ... de cateva ori ... si tot asa in jurul a 2000rpm ... daca merg constanta si accelerez cam 1 secunda sta in stand-by ... apoi fuge ... mi se intampla poate o data pe saptamana sau mai rar ...

 

cum se verifica sita de la astea rezervor ?? se da bancheta jos ??

Link to comment
Share on other sites

am verificat furtunele de la turbo si nu au nici o problema !

inseamna ca e din alta parte !

-cum aflu daca nu merge vreun injector bine - cel cu senzor deja l-am schimbat avea probleme - asa la relantiu merge impecabil nu scoate gaze - si in mers trage impecabil doar numai in jurul turatiei de 2000 daca merg constant o perioada are un lag daca accelerez parca da in "nas"

-azi am schimbat si filtru de motorina si tot asa face :blink:

-cum verific daca baga bine pompa intermediara sau cum dau de acea sita ?

Link to comment
Share on other sites

n-a mai patit nimeni asa ceva?

io am avut un golf 4 si pateam in felul urmator: mergeam constant la 2000 si o calcam...pe la 3500ture intra in limp mode.brusc pierdeam puterea,ca si cum ceva imi taia alimentarea.daca o lasam unpic la 3000 si o calcam din nou puteam ajunge la 4000 de ture.am schimbat la ea totul...egr-uri,debitmetru si tot la fel facea.problema era de la turbina,din cauza depunerilor paletele nu mai lucerau la fel.am dat-o jos,curatat-o si am pus-o pe masina.masina era ca noua.roaga pe cineva sa iti faca o diagnoza si verifica presiunea de la turbo

Link to comment
Share on other sites

mda ... speram sa nu fie ceva legat de turbo !

 

o sa incerc sa fac ceva :blink: :)

 

 

nu stiu daca o fi chiar de la turbo ?!!

 

imi face doar daca merg la o turatie in jur de 2000r/m constant o perioada si cand accelerez brusc (daca accelerez treptat nu face) da in "nas" pentru 1 secunda (se vede si pe consumul instant scade brusc putin dupa care creste rapid) dupa care nu mai e nici o problema - trage beton pana la 4500 in orice treapta !!

 

daca merg constant la orice alat turatie mai mare de 2000 si ceva nu face nici o problema !

Link to comment
Share on other sites

eu am schimbat pt problema asta asa:

3 injectoare,debitmetru,electrovalva,e.g.r.,pompa de combustibil de sub masina...si rezultatul este acelasi ...deja nu ii mai dau atentie,presiunea in turbo este 2 adica buna...nu am incercat cei drept cu pompa din rezervor sa vad daca are ceva depuneri pe sita

Link to comment
Share on other sites

am incercat sa turez si lin de la 1700-2000 r/m dar nu face - fara sarcina nu se simte nimik cand turez !

 

asta seara - am impresia ca am vazut abur - pe lanaga aripa din fata dreapta - foarte putin - sau poate o adia vantu si aducea de la esapament !

 

si mi se pare ca atunci cand stai mai mult pe loc sau cand ajung la semafor - parca imi miroase a gaze in masina

 

poate am fisurat racordul (cu toate ca nu face "zgomot") - poate sa faca de la el acele lag-uri in jurul turatiei de 2000 ?

Link to comment
Share on other sites

am incercat sa turez si lin de la 1700-2000 r/m dar nu face - fara sarcina nu se simte nimik cand turez !

 

asta seara - am impresia ca am vazut abur - pe lanaga aripa din fata dreapta - foarte putin - sau poate o adia vantu si aducea de la esapament !

 

si mi se pare ca atunci cand stai mai mult pe loc sau cand ajung la semafor - parca imi miroase a gaze in masina

 

poate am fisurat racordul (cu toate ca nu face "zgomot") - poate sa faca de la el acele lag-uri in jurul turatiei de 2000 ?

 

miroase asa de la aditivi de anti inghet din motorina :blink:

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

eu de ce banuiesc electrovalva aia ... am avut probleme cu cea de controleaza geometria turbinei si era dezastru nu se accelera, era penibil... asta am impresia ca controleaza deschiderea gazelor sau ceva ..... alteceva eu nu cred sa fie ... nu se poate verifica decat prin schimbare ... parerea mea ... schimbare cu alta presupusa buna
Link to comment
Share on other sites

degeaba electrovalva trage aer daca ce da mai departe nu e suficient pt ca turbina sa lucreze la parametrii ei.electrovalva foarte rar pica.eu pot sa garantez si chiar sa fac pariu ca trebuie data jos turbina.intrati pe www.vwforum.ro si o sa cititi acolo rezolvari la probleme similare.si bmw-urile ca si masinile vag au acelasi sistem de trubina cu geometrie variabila si tot garett sunt.eu am avut 330d si pronlema similara s-a rezolvat cu datul jos a trubinei si curatatul ei...era ca noua,nu mai dadea in nas si merge perfect de 20.000km.
Link to comment
Share on other sites

degeaba electrovalva trage aer daca ce da mai departe nu e suficient pt ca turbina sa lucreze la parametrii ei.electrovalva foarte rar pica.eu pot sa garantez si chiar sa fac pariu ca trebuie data jos turbina.intrati pe www.vwforum.ro si o sa cititi acolo rezolvari la probleme similare.si bmw-urile ca si masinile vag au acelasi sistem de trubina cu geometrie variabila si tot garett sunt.eu am avut 330d si pronlema similara s-a rezolvat cu datul jos a trubinei si curatatul ei...era ca noua,nu mai dadea in nas si merge perfect de 20.000km.

 

 

curatata unde?! :blink: ca daca te uti la ea nu prea ai ce sa vezi

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.