Jump to content

BMW scoate fum


bdany

Recommended Posts

  • Replies 77
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Al meu scoate fum si la cald.Si spui ca nu este nici o inbunatatire cu schimbarea epuratorului?Ai gasit element filtrant sau cu tot?

 

 

 

epuratorul l-am cumparat de la reprezentanta cu tot cu capacul din plastic. treaba e ca al meu era altfel in interior(ceva rotund si cu pasla pe el gen filtru de aer) decat ala de la reprezentanta(care e un corp din plastic)!! dar la reprezentanta au zis sa nu vin cu el inapoi ca este sigur de la masina mea......

zici ca iti scoate fum albastru sau negru la cald?hmm... dar de tras iti trage????ulei iti consuma????

a mea scoate decat un nor mic albastru la prima pornire dimineata dupa care abur.....si atat!

Link to comment
Share on other sites

mosu eu cred ca e ceva normal la pornire sa dea un pic de fum pana se incalzeste esapamentul sau cand intra turbina credema ca am stat in spatele multor 320 D si da cu fum cand intra turbo eu cred ca e ceva normal !! daca i-ti da incontinu nu e normal , cel mai bine incepi cu uleiu sa vezi daca mai da cu fum!!
Link to comment
Share on other sites

Al meu scoate fum si la cald.Si spui ca nu este nici o inbunatatire cu schimbarea epuratorului?Ai gasit element filtrant sau cu tot?

 

Bossule,si eu am avut conflict mare cu treiarul meu, 318d, scotea fum mai rau decat un vapor, eram panicat rau, uite care erau simptomele la mine:

cand se incalzea scotea fum GRI, f f mult, uneori imi facea lumea semn ca mi-a luat foc masina !!!, cea mai mare problema era ca la mine, baga fum si in habitaclu si era super super penal, ca mai ieseam cu vreo pizdika si era romantic rau cu fumu in nas.... In plus consuma ulei in draci, in 2 sapt am bagat 3 litri :blink:

Metoda simpla de a verifica daca acest filtru e de vina: cand scoate fum pe la esapament, deschide capota si verifica daca iti scoate si pe la filtru epurator, in stanga.

 

La un service am dat de un baiat priceput care s-a dus direct la filtru epurator, l-a schimbat si cam aia a fost tot.

159 lei la Bavaria

Link to comment
Share on other sites

Al meu scoate fum si la cald.Si spui ca nu este nici o inbunatatire cu schimbarea epuratorului?Ai gasit element filtrant sau cu tot?

 

Bossule,si eu am avut conflict mare cu treiarul meu, 318d, scotea fum mai rau decat un vapor, eram panicat rau, uite care erau simptomele la mine:

cand se incalzea scotea fum GRI, f f mult, uneori imi facea lumea semn ca mi-a luat foc masina !!!, cea mai mare problema era ca la mine, baga fum si in habitaclu si era super super penal, ca mai ieseam cu vreo pizdika si era romantic rau cu fumu in nas.... In plus consuma ulei in draci, in 2 sapt am bagat 3 litri :blink:

Metoda simpla de a verifica daca acest filtru e de vina: cand scoate fum pe la esapament, deschide capota si verifica daca iti scoate si pe la filtru epurator, in stanga.

 

La un service am dat de un baiat priceput care s-a dus direct la filtru epurator, l-a schimbat si cam aia a fost tot.

159 lei la Bavaria

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Cu cit vreti sa vindeti masina care scoate fum? Vorbesc de BMW-ul dumneavoasra.

bmw -ul meu nu mai scoate fum.am schimbat uleiul si filtru epurator si sa terminat cu HORNUL dar apropos de vanzare pretul ar fi de10000euro fara taxa(320d an2001 168000km)cu toate consumabilele schimbate.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

exact aceiasi problema am si eu ( masina 320d din 2003 ) .

dimineata cu motorul rece cand pornesc apare un fum albastru iar daca o accelerez brusc apare si mai mult.la o accelerare gradata fumul este mai putin.asta iarna nu aveam problema asta, a aparut cam de o luna de cand a inceput caldura, si tot cam de o luna un suierat la turbina dupa 1800 rot.uleiul folosit este castrol edge sport 0w-40, masina are in prezent 136k (nu pot sa bag mana in foc ca sunt reali), in 7000km facut a cam consumat in jur de 400 ml (atat am completat eu, iar acum este putin peste jumatatea dintre MIN si MAX pe joja).

cu motorul cald nu prea se mai cunoaste fum deloc.

Edited by danielt
Link to comment
Share on other sites

cam mult 400 ml la 7000 de km. plus fumul si fluieratul, s-ar putea sa te lase turbina in curand.

si cred ca ar fi mai bine sa pui ulei 5w 40

 

din cate am citit pe forum de fum albastru se poate sa fie de la epurator(nush daca a fost schimbat vreodata, iar daca este infundat se face presiune in motor, iar motorul fiind rece scapa pe la axul turbinei pana se incalzeste si se mai dilata-precizez ca scoate fum normal cu motorul cald, iar cu el rece numai daca accelerez brusc, la o accelerare gradata scoate f putin ) iar suieratul se poate sa fie si de la vreun furtun spart intre turbina intercooler si motor (cel putin astia sunt variantele mai ieftine <_< )

urmatorul schimb cred ca o sa fie 5w30 sau 5w40...m-am gandit tot la Castrol Edge, dar Edge-ul 5w30 si Edge-ul Turbo Diesel 5w40 am vazut ca nu are specificatiile LL de la BMW ci numai de VW.

Pe site-ul de la Castrol nu am gasit http://www.castrol.com/castrol/sectiongene...ntentId=7027059

multi am vazut ca folosesc Magnatec 5w40 dar acesta este semisintetic si nici nu are specificatiile LL

 

Mai exista alt Castrol Edge 5w30,5w40 cu specificatiile LL01 sau LL04 ?

Link to comment
Share on other sites

Acum cateva luni am deschis eu un post in care ma plangeam ca masina mea 320CI e46 2001 mananca prea mult ulei - si chiar manca pentru ca am "complectat" 3 litri la 10 mii de km. Am fost super nemultumit si credeam ca o sa fie nevoie de o segmentare dar nu a fost cazul...

Initial am avut Mobil 1 5W-30 (din reprezentanta BMW) dupa care acum 2 luni am trecut pe Castrol 5W - 30 Longlife III (care a fost cumparat la litru si schimbat in fata mea) - deja e alta viata:

1. Masina e mai silentioasa

2. Consumul de ulei a disparut - dupa 3 mii de km nivelul nu pare sa fi scazut (fata de 1L inainte)

3. Consum de combustibil mai mic cu aproximativ 0.5 l/100 km

 

Concluzie - desi poate e mai scump decat restul, Castrol face toti banii in ochii mei. Nici eu nu am crezut ca poate sa fie o diferenta asa de mare dar multi colegi de pe forum au incercat sa imi deschida ochii <_<. Pe langa asta nu o sa mai cumpar niciodata Mobil 1 cel putin pentru masina actuala.

Link to comment
Share on other sites

@bdany - ai reusit sa gasesti problema la fumul ala

exact asa mi se intampla si mie...cu motorul rece scoate un fum alb-albastrui...dupa ce se incalzeste nu mai scoate deloc...

in cateva zile o sa schimb si eu filtrul epurator sa vad daca e vreo imbunatatire

daca ai gasit problema te rog da un replay.

Link to comment
Share on other sites

@bdany - ai reusit sa gasesti problema la fumul ala

exact asa mi se intampla si mie...cu motorul rece scoate un fum alb-albastrui...dupa ce se incalzeste nu mai scoate deloc...

in cateva zile o sa schimb si eu filtrul epurator sa vad daca e vreo imbunatatire

daca ai gasit problema te rog da un replay.

 

Cureti EGR, cureti senzorul de pe admisie, schimbi epuratorul, bagi motorina buna si iesi la asfalt unde nu trebuie sa o cruti. De cate ori ies pe autostrada merg numai cu 180-200, masina mea nu scoate pic de fum si nici pe joja de ulei nu se vede consum intre schimburi.

Link to comment
Share on other sites

Cureti EGR, cureti senzorul de pe admisie, schimbi epuratorul, bagi motorina buna si iesi la asfalt unde nu trebuie sa o cruti. De cate ori ies pe autostrada merg numai cu 180-200, masina mea nu scoate pic de fum si nici pe joja de ulei nu se vede consum intre schimburi.

La ce senzor te referi? poĂži da un link de pe realoem?

Link to comment
Share on other sites

In mod extrem de curios, un EGR care nu mai functioneaza cum trebuie, este si o cauza a consumului de ulei...

 

Exista si o explicatie tehnica in urma acestei afirmatii? <_<

 

De cate ori ies pe autostrada merg numai cu 180-200, masina mea nu scoate pic de fum si nici pe joja de ulei nu se vede consum intre schimburi.

 

Cati km are masina? :)

Link to comment
Share on other sites

@bdany - ai reusit sa gasesti problema la fumul ala

exact asa mi se intampla si mie...cu motorul rece scoate un fum alb-albastrui...dupa ce se incalzeste nu mai scoate deloc...

in cateva zile o sa schimb si eu filtrul epurator sa vad daca e vreo imbunatatire

daca ai gasit problema te rog da un replay.

Am rezolvat-o prin schimbarea epuratorului si a uleiului MOBIL1 5W50 care era proaspãt bãgat.Nu hulesc marca dar masina nu mai scoate fum. Acum am original bmw 5w30 dar mi se pare cam subtire.Pretentioase masinile astea cred c-am sã o vând!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Si eu am patit la fel cu mobil-ul.Pana sa fac schimbul de ulei nu scotea fum nici la 7000 de ture (benzina).Dupa ce am facut schimbul am bagat mobil 10w40 si in prima mie de km cum saream de 4000 de ture scotea fum.Acum s-a potolit nu mai scoate (dupa 1000km) si merge destul de bine.La urmatorul schimb bag castrol 10w60 sa vad daca e asa cum zice lumea.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.