Jump to content

Vreau in club iar! :)


deathrow

Recommended Posts

mie in oras imi consuma ceva mai putin. bag de 1 mil benzina 99+ de la petrom si merg in medie 250 km cu benzina asta .cateodata 230km .. cateodata 260km .. 240km... variaza. media este 250 oricum.

in exterior la 160km/h pe pilot automat imi arata consum instant 7.7 l/100. sub 100km/h consuma undeva in jur de 5-6litri %

 

asta se intampla vara. acum iarna o consuma ceva mai mult mai ales ca stau ceva timp pe loc sa se incalzeasca masina si sa dau zapada de pe ea :blink:. nu am facut consumul pana acum iarna.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

mie in oras imi consuma ceva mai putin. bag de 1 mil benzina 99+ de la petrom si merg in medie 250 km cu benzina asta .cateodata 230km .. cateodata 260km .. 240km... variaza. media este 250 oricum.

Metoda asta de calcul mi se pare usor inexacta. :blink:

 

 

in exterior la 160km/h pe pilot automat imi arata consum instant 7.7 l/100.

Asta nu o prea cred... Si nici nu e relevant. Nu mergi pe pilot automat non stop, ca sa spui ca atata consuma masina.

Link to comment
Share on other sites

@armin. Ce se mai aude cu taxa asta? parca trebuiau sa o modifice iar in 2008 sau asa ceva... prin februarie. Am un prieten la inmatriculari si el tot imi zicea chestia asta. Oricum daca as aduce-o as tine-o 90 de zile pe numere rosii ca nu ar avea rost sa ma grabesc. Poate intre timp se si desteapta astia cu taxa vietii.

 

@catalinM6 in 13.000 ai inclus sii taxa de prima inmatriculare?

 

@catalinm6 si leoberti cat va consuma masinile?

 

Merci.

 

 

nu prea mai stiu care e treaba cu taxa asta.pot sa-ti spun doar ca eu aveam de gand sa cumpar masina din de. cu asigurare pe trei luni si pe urma sa mai prelungesc nr rosii cat se poate,in ideea ca o sa scada taxa...

de unde faci rost de nr rosii? ca eu am tras masina pe drapta de 2 saptamani!

 

nu am zis ca fac rost :blink: ...sa nu facem offtopic

Link to comment
Share on other sites

Salut... dupa multishor timp :blink:

 

Se implinesc aproape 1 an shi 2 luni de cand mi-am vandut masina ca sa imi pot cumpara apartament. Cred ca a meritat sa stau 1 an shi ceva pieton ca sa imi pot lua apartamentul... anyway... vreau sa imi cumpar din nou masina, si normal ca prima si singura e BMW.

 

Bugetul pe care il detin e de vreo 12.000-12500 de euro. M-am uitat pe mobile si am vazut ca in banii astia mi-as gasi un 318i. Am cateva intrebari:

 

1. din ce an s-a facut 318i-ul Euro 4?

2. Exista mai multe variante sau numai aia cu 143 (parca) de cai? (ma refer la euro 4)

3. Ceva probleme cunoscute la motorul asta?

 

Astept raspunsurile voastre.

 

Merci!

 

eu am 318i nu am probleme si nici nu prea am auzit sa faca probleme (se aude batand valvetronicul dar la toate am auzit la fel) , nu se compara cu 320i dar oricum pt orgoliul tau dai praf la a4 si passat-uri daca vrei

 

eu zic ca 320i te trage cu km in sus si cu anul in jos si nu are rost.

la bugetul tau ia 318i ca are km mai putini si asta conteaza cel mai mult

mai e si diferenta la taxa de inmatriculare, daca aveai 15-16 mii era alta treaba , nu cred ca te incanta zeci de optionale si masina sa aiba 180-200 mii km , pt ca motorul tine dar mecanica va face probleme in scurt timp pe drumurile noastre

consumul la 320i e in medie cu 2l la suta mai mare ca la 318i si sa nu mai aud povesti pe tem asta ca nu tine ; cat de iarna sau vara ar fi si cat de aglomeratie , 318i nu prea va sari de 13 la suta pe oras pe cand 320i se duce sigur la 15 , cat despre consum afara eu am mers si cu 5.6-5.8 (pana in 100) si max 9.5 (la 180-200)

Chiar si 16,5- 17% consuma 320i iarna :) (cutie manuala)

Link to comment
Share on other sites

mie in oras imi consuma ceva mai putin. bag de 1 mil benzina 99+ de la petrom si merg in medie 250 km cu benzina asta .cateodata 230km .. cateodata 260km .. 240km... variaza. media este 250 oricum.

in exterior la 160km/h pe pilot automat imi arata consum instant 7.7 l/100. sub 100km/h consuma undeva in jur de 5-6litri %

 

asta se intampla vara. acum iarna o consuma ceva mai mult mai ales ca stau ceva timp pe loc sa se incalzeasca masina si sa dau zapada de pe ea :). nu am facut consumul pana acum iarna.

 

nu inteleg cum reusiti voi asa consumuri.. :blink: am un 318i din 99, 118 cai.. si cu un plin in oras fac 350-380 si rar de tot 400 km.. iar tu cu juma de rezervor faci 250 km..

Link to comment
Share on other sites

mie in oras imi consuma ceva mai putin. bag de 1 mil benzina 99+ de la petrom si merg in medie 250 km cu benzina asta .cateodata 230km .. cateodata 260km .. 240km... variaza. media este 250 oricum.

in exterior la 160km/h pe pilot automat imi arata consum instant 7.7 l/100. sub 100km/h consuma undeva in jur de 5-6litri %

 

asta se intampla vara. acum iarna o consuma ceva mai mult mai ales ca stau ceva timp pe loc sa se incalzeasca masina si sa dau zapada de pe ea :). nu am facut consumul pana acum iarna.

 

nu inteleg cum reusiti voi asa consumuri.. :blink: am un 318i din 99, 118 cai.. si cu un plin in oras fac 350-380 si rar de tot 400 km.. iar tu cu juma de rezervor faci 250 km..

 

 

cica astea mai noi au valvetronic care reduc consumul..... .

tu cu un plin faci 350 km??? adica aproape 20% consum?? :) e cumva M3?

Link to comment
Share on other sites

mie in oras imi consuma ceva mai putin. bag de 1 mil benzina 99+ de la petrom si merg in medie 250 km cu benzina asta .cateodata 230km .. cateodata 260km .. 240km... variaza. media este 250 oricum.

in exterior la 160km/h pe pilot automat imi arata consum instant 7.7 l/100. sub 100km/h consuma undeva in jur de 5-6litri %

 

asta se intampla vara. acum iarna o consuma ceva mai mult mai ales ca stau ceva timp pe loc sa se incalzeasca masina si sa dau zapada de pe ea :). nu am facut consumul pana acum iarna.

 

nu inteleg cum reusiti voi asa consumuri.. :blink: am un 318i din 99, 118 cai.. si cu un plin in oras fac 350-380 si rar de tot 400 km.. iar tu cu juma de rezervor faci 250 km..

 

 

cica astea mai noi au valvetronic care reduc consumul..... .

tu cu un plin faci 350 km??? adica aproape 20% consum?? :) e cumva M3?

aproape :) consumu.. nu m3-u.. :)

Link to comment
Share on other sites

buuun...

 

Change of plans.

 

Am vazut azi un BMW 520d foarte frumos...

 

An: 2001

Km: 120.000 (explic mai tarziu)

Culoare: Neagra

Extrase: (putine) Dublu climatronic, trapa electrica, computer bord, sac de ski. (pe langa ceea ce intra normal intr-un 5-ar)

 

Pret: 11.500, poate mai putin.

 

Interiorul este impecabil. Arata a masina de 120.000 si volanul, shi schimbatorul, uzura interioara in general. Omul are carte de service la ea (shtiu ca se pot falsifica) dar... are si un teanc de facturi cu tot ce s-a schimbat pe masina. Intrebare... in cartea de service e trecut numai ulei shi filtre sau sunt trecute si alte chestii care au fost schimbate? (sau alea sunt pe facturi?)

 

Exteriorul... Impecabil. Toate liniile sunt ok. Geamurile originale. Nu pare sa fi fost lovita, sau cel putin daca a fost, a fost facuta bine

 

La condus... faina rau... nu bate nimic, nu scoate zgomote ciudate.

 

Acum si problema mea... Nu se aprinde check engine cand pun contactul... eu din cate stiu asa ar trebui sa se intample si apoi sa se stinga.... stiu gresit?

 

Omul mi s-a parut foarte ok si de incredere... accepta orice test cu masina si pe langa asta tot ce mi-a spus la telefon de masina este adevarat...

 

Daca sa zicem ca ar fi teapa... daca o duc la BMW, daca sunt ceva probleme cu masina care ar trebui sa faca check engine sa se aprinda, dar acesta nu se aprinde din cauza ca e bulit intentionat sa zicem... s-ar vedea problemele respective la test la bmw?

 

La ce sa mai fiu atent cand mai verific masina? Merita banii daca masina chiar e impecabila?

 

Va rog ajutati-ma... nu am avut nici seria 5, nici diesel...

 

Merci.

Link to comment
Share on other sites

mie in oras imi consuma ceva mai putin. bag de 1 mil benzina 99+ de la petrom si merg in medie 250 km cu benzina asta .cateodata 230km .. cateodata 260km .. 240km... variaza. media este 250 oricum.

in exterior la 160km/h pe pilot automat imi arata consum instant 7.7 l/100. sub 100km/h consuma undeva in jur de 5-6litri %

 

asta se intampla vara. acum iarna o consuma ceva mai mult mai ales ca stau ceva timp pe loc sa se incalzeasca masina si sa dau zapada de pe ea :). nu am facut consumul pana acum iarna.

 

nu inteleg cum reusiti voi asa consumuri.. :blink: am un 318i din 99, 118 cai.. si cu un plin in oras fac 350-380 si rar de tot 400 km.. iar tu cu juma de rezervor faci 250 km..

 

 

nu e nici o duma poate ai tu ceva dereglat

 

mie in oras imi consuma ceva mai putin. bag de 1 mil benzina 99+ de la petrom si merg in medie 250 km cu benzina asta .cateodata 230km .. cateodata 260km .. 240km... variaza. media este 250 oricum.

in exterior la 160km/h pe pilot automat imi arata consum instant 7.7 l/100. sub 100km/h consuma undeva in jur de 5-6litri %

 

asta se intampla vara. acum iarna o consuma ceva mai mult mai ales ca stau ceva timp pe loc sa se incalzeasca masina si sa dau zapada de pe ea :). nu am facut consumul pana acum iarna.

 

nu inteleg cum reusiti voi asa consumuri.. :) am un 318i din 99, 118 cai.. si cu un plin in oras fac 350-380 si rar de tot 400 km.. iar tu cu juma de rezervor faci 250 km..

 

 

cica astea mai noi au valvetronic care reduc consumul..... .

tu cu un plin faci 350 km??? adica aproape 20% consum?? :) e cumva M3?

aproape :D consumu.. nu m3-u.. :)

 

20 pe oras ia un prieten cu un x5 4.6i

Link to comment
Share on other sites

buuun...

 

Change of plans.

 

Am vazut azi un BMW 520d foarte frumos...

 

An: 2001

Km: 120.000 (explic mai tarziu)

Culoare: Neagra

Extrase: (putine) Dublu climatronic, trapa electrica, computer bord, sac de ski. (pe langa ceea ce intra normal intr-un 5-ar)

 

Pret: 11.500, poate mai putin.

 

Interiorul este impecabil. Arata a masina de 120.000 si volanul, shi schimbatorul, uzura interioara in general. Omul are carte de service la ea (shtiu ca se pot falsifica) dar... are si un teanc de facturi cu tot ce s-a schimbat pe masina. Intrebare... in cartea de service e trecut numai ulei shi filtre sau sunt trecute si alte chestii care au fost schimbate? (sau alea sunt pe facturi?)

 

Exteriorul... Impecabil. Toate liniile sunt ok. Geamurile originale. Nu pare sa fi fost lovita, sau cel putin daca a fost, a fost facuta bine

 

La condus... faina rau... nu bate nimic, nu scoate zgomote ciudate.

 

Acum si problema mea... Nu se aprinde check engine cand pun contactul... eu din cate stiu asa ar trebui sa se intample si apoi sa se stinga.... stiu gresit?

 

Omul mi s-a parut foarte ok si de incredere... accepta orice test cu masina si pe langa asta tot ce mi-a spus la telefon de masina este adevarat...

 

Daca sa zicem ca ar fi teapa... daca o duc la BMW, daca sunt ceva probleme cu masina care ar trebui sa faca check engine sa se aprinda, dar acesta nu se aprinde din cauza ca e bulit intentionat sa zicem... s-ar vedea problemele respective la test la bmw?

 

La ce sa mai fiu atent cand mai verific masina? Merita banii daca masina chiar e impecabila?

 

Va rog ajutati-ma... nu am avut nici seria 5, nici diesel...

 

Merci.

 

de la 318i 2004 ai sarit la 5-ar din 2001?

din cate am auzit 520d este submotorizat. un 525d ar fi mai bun.

nu se aprinde check engine si are cam putini km pentru un diesel din 2001, e ceva suspect aici.

 

eu personal nu as cumpara-o. este adevarat ca un seria 5 iti ofera alta prestanta este mai serioasa si alte alea... dar are cam putine optiuni , motor cam mic, multi ani si mai este si diesel (eu sunt omul pro benzina). daca nu ai mai avut diesel si daca esti omul care ii place sa nu se auda musca in masina dieselul o sa te deranjeze foarte tare. vibreaza simtitor ... scoate zgomot... timp de raspuns la acceleratie mare....numai dezavantaje :PPP

 

daca vrei neaparat sa o iei pe asta du-te cu ea la tester. nu te increde in faptul ca pare un om de treaba. sunt foarte multi actori in tara asta :blink:.

la tester trebuie sa se vada sigur de ce nu se aprinde check engine. adica ori este vreo eroare ceva in calculator ... ori vreun senzor .. ori este becul ars :).

eu consider ca intr-un seria 5 trebuie investiti mai multi bani .. ceva gen 16.000 euro.

 

asta a fost parerea mea bazata pe fapte traite de mine. va rog nu mai faceti offtopic pe faptul ... ca dieselul e nush cum .. ca "de unde stii tu ca vibreaza" .. chestii de genu asta. (i saw that coming :))

 

bafta.

Link to comment
Share on other sites

ok...lasand la o parte partea subiectiva a problemei... si iti respect opinia leoberti... si eu am avut numai banzina pana amu dar m-a incantat bmw-ul asta... deci lasand la o parte partea cu diesel vs benzina & stuff...

 

merita sa imi iau in loc de 318i din 2003 520d din 2001? adica merita banii?

 

ssi deci ar trebui sa se vada sigur la test care e treaba cu motorul?

 

in leg cu km... nici eu nu am crezut pana nu am vazut cu m arata masina... si oricum la cum arata nu m-ar interesa nici daca ar avea 180.000... ideea e ca as vrea sa stiu cum pot sa aflu SIGUR daca si dpdv tehnic e ok masina...

Link to comment
Share on other sites

ok...lasand la o parte partea subiectiva a problemei... si iti respect opinia leoberti... si eu am avut numai banzina pana amu dar m-a incantat bmw-ul asta... deci lasand la o parte partea cu diesel vs benzina & stuff...

 

merita sa imi iau in loc de 318i din 2003 520d din 2001? adica merita banii?

 

ssi deci ar trebui sa se vada sigur la test care e treaba cu motorul?

 

in leg cu km... nici eu nu am crezut pana nu am vazut cu m arata masina... si oricum la cum arata nu m-ar interesa nici daca ar avea 180.000... ideea e ca as vrea sa stiu cum pot sa aflu SIGUR daca si dpdv tehnic e ok masina...

ce te-a facut sa te razgindesti sa treci de la benzina la motorina? doar aspectul ? si eventual pretul mic? pretul e.. acceptabil, un prieten de-al meu a vindut un 2001 520d cu 180k km cu 12,500 euro. eu am luat masina la 140k km.. si omu se jura ca sint kilometrii reali, dar nu avea nimic sa-i justifice.. binenteles nu l-am crezut, pina acu o luna cind am gasit o factura in portbagaj murdara toata si aruncata pe-acolo de nu mai stia nimeni de ea, cu revizia facuta de neamtz la 125k km sau ceva de genu, in 2006 octombrie.. si pt asta tot nu pot crede kilometrii care-i are :blink:

Link to comment
Share on other sites

becu ala imi sta in creier...

 

Poate ma enervez shi imi iau un golf V din 2005

 

 

doamne fereste. ce ganduri necurate.

 

dpdv tehnic nu ai cum sa vezi daca este ok masina decat daca ii faci un test amanuntit .. ma refer la desfacut piese .. and shit.sunt atat de multe piese intr-o masina incat orice poate sa fie "lucrat".dar daca spui ca merge impecabil nu cred sa aiba ceva. bine asta este dezavantajul oricarei masini second hand. nu ai cum sa stii ce cumperi. e chestie de noroc.

 

cat de mult vrei sa tii masina ? 2 ,3,4 ani? ca daca iei o masina din 2001 si o vinzi sa zicem peste 3 ani o sa ai de bagat bani in ea in perioada asta.ca sa nu mai zic ca o sa ii scada foarte mult pretul si nu vrei sa te mariti cu ea nu ? . va deveni o masina la care si caroseria i-a iesit din garantie.

dar daca o iei sa o tii 1 an maxim 2 ... merita.

 

intre cele doua variante eu as merge pe 318i din 2003 fara sa clipesc.

eu cred ca esti putin satul de seria 3 :blink:. vrei o schimbare mai mare nu numai ca an si motor ..... am dreptate?

Link to comment
Share on other sites

Eu nu ti-as recomanda 520d E39 din 2 motive: are 7 ani si vei pierde mult la revanzare si doi este submotorizat. Si motorina mai nou e mai scumpa decat benzina, intretinerea la diesel e mai scumpa si 136CP ,sau cat are, pe E39 sunt putini. Daca era motor in 6 cilindri era altceva.

Eu am 320i si intradevar 6 in linie benzina merita toti banii.

Mergi pe 318i 2003-2004 si investeste in continuare in locuinta, masina sa fie in plan secundar.

Link to comment
Share on other sites

:blink: Stiind ca fosta masina a lui deathrow a fost un e46 pe benzina l-am atentionat ca la un 520d din 2001(despre care vorbea el) nu este la fel martorul care se aprinde cand se pune contactul in speta Check engine.Eu asa stiu.Daca tu stii altfel spune fara loooooooool.Mersi. Edited by florin33
Link to comment
Share on other sites

:blink: Stiind ca fosta masina a lui deathrow a fost un e46 pe benzina l-am atentionat ca la un 520d din 2001(despre care vorbea el) nu este la fel martorul care se aprinde cand se pune contactul in speta Check engine.Eu asa stiu.Daca tu stii altfel spune fara loooooooool.Mersi.

Da...,vad ca pe tine te deranjeaza mai mult "looool"; La cum te-ai exprimat mai sus se intelegea ca la seria 5 nu se aprinde Check Engine asa de des ca la E46. Cel putin asa am inteles eu; acum dupa ce ai explicat inteleg la ce te-ai referit. Mersi. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.