Jump to content

Ce sa cumpar?


fehersakal

Recommended Posts

@duxter Fara nici o suparare, dar am avut 2 bucati genul asta un 525i E39 si un 528i E39 si crede-ma ca ambele consumau ulei si benzina de rupeau. 528i dupa 8000km parcursi am completat 2litri ulei iar in ultimul timp benzina de la 22 litri in oras in sus. Eu nu-s neam cu Patriciu si nici nu am actiuni la vreun peco. Si de regula nu-mi bat joc de masini sa schimb doar atunci cand intra protectia motorului! 525-ul nici nu mai zic. Ala avea un consum peste 25% si ulei cand l-am luat, am mai bagat eu vreo 3 litri sa nu-l gripez cumva. 525-ul l-am avut f. putin, dar 528-ul a sucombat fix la 198320km si mai avuse niste interventii pe la motor.

 

Consumul tau de ce e 27%? Ai mers doar cu treapta aI-a?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 83
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Dar chiar tu ai zis ca 528i-ul avea peste 400 000 km.

Celalalt E39 era de piese deci e vorba de masini prost intretinute si uzate excesiv.

 

Doar nu vrei sa zici ca alea erau niste masini in stare buna care pot servi drept etalon pentru E39 ca model...

Link to comment
Share on other sites

@duxter Fara nici o suparare, dar am avut 2 bucati genul asta un 525i E39 si un 528i E39 si crede-ma ca ambele consumau ulei si benzina de rupeau. 528i dupa 8000km parcursi am completat 2litri ulei iar in ultimul timp benzina de la 22 litri in oras in sus. Eu nu-s neam cu Patriciu si nici nu am actiuni la vreun peco. Si de regula nu-mi bat joc de masini sa schimb doar atunci cand intra protectia motorului! 525-ul nici nu mai zic. Ala avea un consum peste 25% si ulei cand l-am luat, am mai bagat eu vreo 3 litri sa nu-l gripez cumva. 525-ul l-am avut f. putin, dar 528-ul a sucombat fix la 198320km si mai avuse niste interventii pe la motor.

 

Consumul tau de ce e 27%? Ai mers doar cu treapta aI-a?

 

e 27% pt ca nu se incalzise motorul... Ir ulei... eu am facut schimbul dupa aproape 9000 de km de la ultimul schimb si nu am completat niciun gram de ulei ! :blink:

 

vara aveam un consum de 12-15 in oras si 17 forja iar la drum intins cam 9%, Un drum Bucuresti-roman-suceava l-am facut cu 40litii de "substanta" :)

Edited by duxter
Link to comment
Share on other sites

@Ciupanezu. Dupa cum arata motorul pe interior si functie de uzura anumitor piese, cam atat am estimat eu sa aiba, adica 400000, poate mai mult. Cert este ca lanturile de distributie erau noi. Eu am spus doar ceea ce scria pe bord.

Nu le consider etalon, dar fiind fabricatii intre 1996 - 1998, incercam sa explic de ce nu este indicat un model cu motor M52.

 

@Duxter. Nu exista masina care sa nu consume ulei. :blink: Consumul e bun, chiar f. bun pentru un motor de 2500.

Celalalt BMW cu probleme cu actele il mai ai? Ala ce fabricatie este?

Link to comment
Share on other sites

@Ciupanezu. Dupa cum arata motorul pe interior si functie de uzura anumitor piese, cam atat am estimat eu sa aiba, adica 400000, poate mai mult. Cert este ca lanturile de distributie erau noi. Eu am spus doar ceea ce scria pe bord.

Nu le consider etalon, dar fiind fabricatii intre 1996 - 1998, incercam sa explic de ce nu este indicat un model cu motor M52.

 

@Duxter. Nu exista masina care sa nu consume ulei. :) Consumul e bun, chiar f. bun pentru un motor de 2500.

Celalalt BMW cu probleme cu actele il mai ai? Ala ce fabricatie este?

Nu mai am acuma Bmw si asta ma face trist :blink: abia astep[t sa cumpar iaras una. Dar inca nu mam putut decide care. Ajutatima fratilor sa gasesc si eu unul potrivit pentru mine. Stiti cumva daca E39 din 1999 520i e cu motor Nikasil, si daca e euro 2 sau 3?

Link to comment
Share on other sites

@Ciupanezu. Dupa cum arata motorul pe interior si functie de uzura anumitor piese, cam atat am estimat eu sa aiba, adica 400000, poate mai mult. Cert este ca lanturile de distributie erau noi. Eu am spus doar ceea ce scria pe bord.

Nu le consider etalon, dar fiind fabricatii intre 1996 - 1998, incercam sa explic de ce nu este indicat un model cu motor M52.

 

@Duxter. Nu exista masina care sa nu consume ulei. :) Consumul e bun, chiar f. bun pentru un motor de 2500.

Celalalt BMW cu probleme cu actele il mai ai? Ala ce fabricatie este?

 

 

Da, il mai am. Sta parcat in fata blocului cine stie poate rezolva ai mei ceva. E 1998 si are motor de e34 m50 de 2000cc fara vanos, e ok doar ca e in litigiu si nu pot face ai mei nimic cu el pana se incheie procesul.

 

@fehersakal: daca e dupa 1998 nu mai e nikasil e alusil insa 520i mai bine cauti ceva din 2000 sau un 525i daca gasesti. Nici un 530i (M54) nu e o alegere rea :blink:

 

PS: cred ca e euro 2 :)

Link to comment
Share on other sites

Nu doream sa vb. in necunostinta de cauza de asta te-am intrebat. De ce crezi ca a fost schimbat motorul M52 cu unul M50? Nu din cauza faptului ca cel de M52 era terminat? Nu stiu cati km are la bord (doar daca-mi spui tu), dar nu cred ca mai mult de 250000.

 

Daca pb. nu se rezolva in instanta, singura solutie e sa cauti un motor M52, sa-l montezi pe masina, sa-i faci omologarea si sa o dai.

Link to comment
Share on other sites

@Ciupanezu. Dupa cum arata motorul pe interior si functie de uzura anumitor piese, cam atat am estimat eu sa aiba, adica 400000, poate mai mult. Cert este ca lanturile de distributie erau noi. Eu am spus doar ceea ce scria pe bord.

Nu le consider etalon, dar fiind fabricatii intre 1996 - 1998, incercam sa explic de ce nu este indicat un model cu motor M52.

 

Daca te refereai doar la E39 cu motor M52, sunt complet de acord cu tine, M52 este un motor prost.

 

Insa E39 per total este o masina buna.

 

@Duxter. Nu exista masina care sa nu consume ulei. :)

 

Exact :blink:

 

Stiti cumva daca E39 din 1999 520i e cu motor Nikasil, si daca e euro 2 sau 3?

Dupa 1998 sunt motoare Alusil, uite lista de masini cu Euro 3.

Link to comment
Share on other sites

Da, eu ma refeream la E39 cu motor M52. Discutia a pornit de la faptul ca @fehersakal nu stia ce sa faca: Ori E34 din 1995 ori E39 din 1997.

 

Decat sa ia omul vreo teapa, mai bine sa stie de la inceput cum sta treaba.

Link to comment
Share on other sites

Da, eu ma refeream la E39 cu motor M52. Discutia a pornit de la faptul ca @fehersakal nu stia ce sa faca: Ori E34 din 1995 ori E39 din 1997.

 

Decat sa ia omul vreo teapa, mai bine sa stie de la inceput cum sta treaba.

 

De acord cu tine. Inca nu stiu, am gasit si un 325i din 1994 cere baiatu 5200 nu stiu pe care sa iau.... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Parerea mea personala, daca gasesti un E39 nikasil il vei gasi peste 150.000, de la 180-190.000 in sus. Ii faci un test de compresie, daca iese ok inseamna ca e in regula motorul. Tine cont de faptul ca problema cu nikasil apare de la benzina proasta care contine mult sulf, daca vei folosi benzina cu cifra octanica mare 99-100 nu vei avea probleme.

 

Bafta.

Link to comment
Share on other sites

In Italia asigurarea se plateste in functie de kw si de grupa de risc in care este incadrat proprietarul.Oricum pentru un BMW motor de 2000 nu cred ca exista companie de asigurari care sa ti faca rca cu mai putin de 2000 de euro pe an chiar daca proprietarul ar fi incadrat in prima grupa de risc(cea in care platesti cel mai putin).

In concluzie asigurarea cu 150 euro pe an e sigur falsa,daca vrei pot sa ti fac si eu una asa :blink:

Link to comment
Share on other sites

@fehersakal: cred ca intai ar trebui sa stii ce vrei si apoi sa cauti. Asa macar te axezi pe un singur model, afli tot ce poti de respectivul model din toate punctele de vedere si apoi cumperi in cunostinta de cauza. Ce faci tu e plezneala... Asta merge cand astepti o ocazie si sari pe ea. Dar imi dau seama ca nu stii sa identifici o oportunitate, no offence. Adica, din punctul meu de vedere informatia de pe forum o iei ca sa-ti intaresti alegerea, nu s-o faci pe baza opiniilor colegilor de pe forum. De aici doar culegi niste informarii care sa clarifice ceva deja existent, bun sau rau. Or in momentul de fata tu ai niste banuti si te astepti sa sara iepurele de pe forum.

De asta zic, hotaraste-te ce vrei, apoi vaneaza ocaziile. Trebuie sa prinzi ori ceva ieftin de la care sa poti pleca ori ceva mai scump dar mai bun. Nu mai trebuie sa-ti spun ca nu exista ieftin si bun... :blink:

Succes!

Link to comment
Share on other sites

Noi colegii, de pe forum, nu-i putem da decat niste idei. Ceea ce-si doreste, poate v-a gasi, poate nu. Decat sa tot vorbim aiurea pe acest topic, mai bine ar posta niste poze @fehersakal si atunci parerile si discutiile ar fi mai constructive, ajutadu-l sa-si cumpere un BMW. :blink:
Link to comment
Share on other sites

Eu nu vreau sa vorbim aiurea in topicul asta. Eu am vrut ca sa ma ajutati sa gasesc o ideie coraspunzator ca sami iau masina.

Intradevar nu stiu inca care sa iau, iar despre alegere am crezut ca ma veti putea sa ma jutati. Bineinteles ca nu vreau una ieftina si rau... Dar fiecare mesaj poate sa ma ajuta sa gasesc. Iar pe cine asta deranjeaza si nui place sa nu mai citeasca. Eu am crezut ca voi o sa ma ajutati cu ideeiile- cu sfaturiile cu cunostinta cu experienta ect...

Prima data am vrut sa iau un e39 cu nr de italia , si mati convins despre acte, si nu mai cumpar asa multumesc celor care ma ajutat. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Nu ceri mult deloc si scuza daca am scris ceva gresit, ca nu vreau sa supar pe nimeni.

Numai niste sfaturi mi ar trebui ca de ce e bun si de ce nu de ex un 325i sau un 525i din 1995 sau ma rog unul de seria 3 si de seria 5? Care ar fii avantajele si dezavantajele fata de ei.

http://www.autovit.ro/vs2cautaauto.php?sub...+++Cauta+%21+++

Link to comment
Share on other sites

Ok. Punctul meu de vedere este urmatorul: Daca si seria 3 si seria 5, au aceleasi motoare, E36 ar fi mai bun daca vrei mai multa sportivitate, fiind mai usor decat E34. Pe de alta parte, E34 este mai spatios, o masina de familie. Costul intretinerii si a pieselor de schimb sunt apropiate, iar la consum e mai avantajos un E36. Asta in ideea in care motorul e ok.

Conteaza f. mult si aspectul celor doua masini puse in discutie. E36-le din link, in poza arata chiar bine, dar tb. vazut in realitate. (ma refer la cel din 1994, benzina). Personal mie imi plac ,,vapoarele" de asta am obtat pt. E34. Totusi, daca reusesti sa-l achizitionezi la un pret mai bun decat cel postat, ar merita, cu o conditie: Sa mai ai ceva bani deoparte ca nu se stie de ce mai are nevoie. (valabil indiferent de masina achizitionata sh.)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.