Jump to content

Efectele uzurii asupra unei masini


Alexxx

Recommended Posts

Ce relevanta are cine o are mai lunga? Am mai vazut topicuri de genul asta care au degenerat in masina mea e mai buna, tu iei numai tepe, doar eu sint destept. Cui foloseste? Mai sinteti si prieteni. Parca imi aduc aminte de un prieten din copilarie care tot timpul venea la mine uite mi-am luat adidasi noi, uite ce blugi misto mi-a luat mama, tu n-ai.

Masinile se uzeaza. Cand iei o masina SH te astepti sa-ti pice oricand ceva. Nu ai cum sa verifici tot ce are pe ea, mai ales daca e o masina de generatie mai noua si mai complexa. Unei masini care deja se apropie de 6 ani si cine stie cati km ii poate pica ceva oricand, indiferent cat de bine ai verificat-o. Oricine poate ramane in drum, nu ai cum sa prevezi asa ceva. Ceea ce conteaza intradevar e ca reparatia sa fie facuta corect, cu piese de calitate. Evident ca pot fi si sh, exista daune totale care pot avea piese impecabile, neatinse, nu vad nici o rusine. Daca un mecanic priceput in care am incredere isi da acordul sa folosesc o asemenea piesa eu n-am nicio problema. Diferenta de bani e importanta si a spune ca nu te intereseaza pretul e doar fanfaronada. Desigur sint piese si piese, cu siguranta n-as cumpara discuri sau placute de frana second. Sint si niste limite. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Sunt perfect de acord...topicul a degenerat in urma unor atacuri la persoana (mai mult sau mai putin subtile - eleroane de 11 mil, suspensii, etc) si eu sunt foarte temperamental...sunt constient ca am numai de pierdut in viata din cauza asta, dar asta sunt eu.
Link to comment
Share on other sites

baieti...linistiti-va ce naiba,va stiu pe amandoi si sunteti oameni civilizati.in legatura cu problema omului cu turbina-am auzit k exista firme specializate care reconditioneaza turbine.Eu pe varianta asta as merge pt k mi se pare cea mai buna reparatie evident dupa cumpararea unei turbine noi.

 

Cred k ai iesi mult mai ieftin decat sa cumperi una SH

Link to comment
Share on other sites

D-ne fereste sa reconditionezi o turbina. Sunt bani aruncati pe fereastra. Am facut si eu prostia si pana la urma am ajuns sa-mi cumpar una second cu 500 euro. Am reusit sa recuperez o parte din bani de la cel care mi-a reconditionat turbina si am iesit sa zic relativ bine cu toate ca am fost numai pe drumuri.

 

Toata treaba a fost simpla. Domnul de la turbo star mi-a garantat ca-mi pune piese noi in turbina si ca o sa fie ca noua si asta pt "numai" 1200 ron, fara montaj. Ce sa zic .. dupa montaj masina nu mai tragea ca inainte .. se ineca pe la 2500 si te rugai de ea. La nici o saptamana am observat ca imi dadea ulei pe unde vine geometria iar pe la paleti imi arunca ulei pe adimisie. Un dezastru. Nu recomand la nimeni .. chiar ar trebui sa puna adminii un topic sticky sa nu reconditionam turbine. Sunt echipamente prea fine si au tolerante de ordinul micronilor, deci sa nu aveti impresia ca vre-un roman o sa va reconditioneze ca in fabrica asa o piesa, orice echipamente ar avea.

Link to comment
Share on other sites

Revin cu inca un post. Nici eu nu am citit cu mare atentie forumul si desi exista putina informatie sau feedback in legatura cu reconditionatul turbinelor, totusi userul kewlya a spus clar ca nu se merita. A patit si el aceasi treaba si dupa ce a cerut re-reconditionarea turbinei si tot asa dupa mult umblat pe drumuri a ales una noua cu garantie. Si second e ok atata timp cat sti la ce sa te uiti. Jocul la ax la mana trebuie sa fie aproape insesizabil iar turbina trebuie sa fie proaspat data jos de pe galeria de evacuare si sa nu fie curatata. Furtunul care duce spre adimisie nu trebuie sa prezinte mai mult de o pelicula fina de ulei (ceea ce e normal pt o turbina second). Mare atentie si la paleti, acestia nu trebuie sa fie tociti pe margine, nici macar un pic astfel turbina o sa aiba un suierat permanent. Daca aceste semne se prezinta bine turbina ar trebui sa fie ok. Cel mai bine se cumpara de la un membru cunoscut de pe forum sau de la cineva care se ocupa de dezmembrari si de la care ai mai cumparat pt a-ti putea recupera banii in orice eventualitate la o garantie de bun simt de cateva zile.

 

Bafta

 

PS: Eu am tubina sh de 3-4 luni si merg mai mult turat si pana acuma nu am nici o problema.

Link to comment
Share on other sites

stefane eu mi-as cumpara un VNT20 pe la vro 700E + intercooler + chip si as face o treaba..

poti cauta si pe google turbine noi de vanzare de la diversi importatori si iti garantez eu ca nu o cumperi la 68 de milioane..

 

PS: am ras copios cand am citit topicul asta.. :blink:

Link to comment
Share on other sites

multumesc B.M.W de informatii...imi sunt chiar de folos

una dintre caile pe care tocmai ma pregateam sa o apuc era reconditionarea la o firma specializata ...a turbinei.

Mi-au zis ca imi ofera 100 000 km garantie.

Bun ...raman cu ideea acum de turbina sh in stare buna sau ....noua

 

ALinos :blink: ce e ala VNT20 ? :)

Edited by Stefan_SNK
Link to comment
Share on other sites

VNT20 = turbina capabila...

 

@B.M.W. da e clar ca si injectoare cu debit marit dar alea le lasa in etapa 2 ca o sa coste injectoarele singure cat il duce turbina + intercooler-ul..

dupa aceea pompe.. si dupa vinzi masina.. trist :blink:(

 

PS: merita sa te gandesti la varianta asta daca ai ceva bani de investit..

nu reconditiona turbina ca nu mai iese ca noua.. parerea mea e ca in romania nu exista inca preparatori de turbine la standarde inalte..

Link to comment
Share on other sites

Cand iti pica ceva de pe masina numai de tuning nu-ti arde :). Oricum cred ca un tuning adecvat implica mai multe. Un 525d de 5 ani vechime are multe piese cu uzura pe ele iar daca le suprasoliciti dintr-o data or sa pice pe rand. Masina pe care o am eu acuma a "beneficiat" de un tuning care a urcat-o pana la 196cp de la 163. S-a slabit turbina, a suprasolicitat injectoarele, a cazut pompa de motorina din rezervor, urmata de cea de alimentare care s-a slabit si pana la urma a picat .. si tot asa. Nu zic ca e un lucru rau sa faci un tuning dar trebuie sa fi dispus sa cumperi tot ce-ti pica. Bineinteles ca nu or sa pice la nesfarsit dar cand o sa fi gata o sa constati ca te-a costat ceva :blink:. LE: aici era ceva legat de "cheap" tunerii de la noi Edited by B.M.W.
Link to comment
Share on other sites

Si trebuie sa te gandesti bine inainte de a face asa ceva daca masina pe care o ai merita o asemenea investitie si daca tu chiar ai nevoie de mai multe putere.

Mai ales ca pe langa costurile modificarilor menite sa-ti dea putere va urma o lista lunga de alte piese picate, exact cum a spus @B.M.W

Link to comment
Share on other sites

Si trebuie sa te gandesti bine inainte de a face asa ceva daca masina pe care o ai merita o asemenea investitie si daca tu chiar ai nevoie de mai multe putere.

Mai ales ca pe langa costurile modificarilor menite sa-ti dea putere va urma o lista lunga de alte piese picate, exact cum a spus @B.M.W

 

 

multi se gandesc la efectul imediat ..wow ce fuge masinaaaaaaa

Link to comment
Share on other sites

Si trebuie sa te gandesti bine inainte de a face asa ceva daca masina pe care o ai merita o asemenea investitie si daca tu chiar ai nevoie de mai multe putere.

Mai ales ca pe langa costurile modificarilor menite sa-ti dea putere va urma o lista lunga de alte piese picate, exact cum a spus @B.M.W

 

 

multi se gandesc la efectul imediat ..wow ce fuge masinaaaaaaa

 

 

mi-a venit in minte imaginea dintr-un film cu jandarmii, cand calugarita il aduce in hohote de ras la destinatie pe de Funes cu masina: volan, motor, scaune fata, roti fata punct

Link to comment
Share on other sites

Si trebuie sa te gandesti bine inainte de a face asa ceva daca masina pe care o ai merita o asemenea investitie si daca tu chiar ai nevoie de mai multe putere.

Mai ales ca pe langa costurile modificarilor menite sa-ti dea putere va urma o lista lunga de alte piese picate, exact cum a spus @B.M.W

 

 

multi se gandesc la efectul imediat ..wow ce fuge masinaaaaaaa

 

 

mi-a venit in minte imaginea dintr-un film cu jandarmii, cand calugarita il aduce in hohote de ras la destinatie pe de Funes cu masina: volan, motor, scaune fata, roti fata punct

 

memorie uzata, deh http://www.youtube.com/watch?v=pXmaCjhLN1Q

Link to comment
Share on other sites

In legatura cu subiectul topicului, ma enerveaza la culme cei care atunci cand le mai pica unele piese la masina incep sa afirme ca masina e un cazan sau ca marca nu e fiabila, etc.

Asta e o mentalitate tipic romaneasca conform careia masina buna e aia in care nu bagi decat combustibil si consumabile.

 

Nu exista in ziua de azi o astfel de masina, ceva complex se va strica mult mai usor decat ceva simplu, si la fel de nefondate sunt parerile celor care spun ca o masina nu este fiabila insa ei nu o au de noua ci au cumparat-o la mana a doua.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.