Jump to content

Flanse distantoare roti - umflare aripi


Curiosul

Recommended Posts

in urma achizitei unor jante cu ET mic, am remarcat ca nu mai pot folosi flansele distantoare pentru ca la gropi roata freaca in aripa. Cum nu vreau sa renunt la distantiere (cu ele masina arata cu atat mai agresiva), intreb: STIE CINEVA UNDE SE UMFLA ARIPILE IN TIMISOARA? (am inteles ca exista un dispozitiv cu role ce se intercaleaza intre roata si aripa cu ajutorul caruia treaba se poate rezolva OK). A mai facut cineva? Preturi?
Link to comment
Share on other sites

in urma achizitei unor jante cu ET mic, am remarcat ca nu mai pot folosi flansele distantoare pentru ca la gropi roata freaca in aripa. Cum nu vreau sa renunt la distantiere (cu ele masina arata cu atat mai agresiva), intreb: STIE CINEVA UNDE SE UMFLA ARIPILE IN TIMISOARA? (am inteles ca exista un dispozitiv cu role ce se intercaleaza intre roata si aripa cu ajutorul caruia treaba se poate rezolva OK). A mai facut cineva? Preturi?

 

ce masina ? ce model / an ? a mai fost vopsita ? are interventii de reparatii oricit de minore la arcadele aripilor ?

cred ca ai evaluat si faptul ca trebuie sa maresti / majorezi /modifici aparatorile de plastic din interiorul aripilor...

daca ai putea pune poze MARI , DE CALITATE cu fiecare arcada n-ar fi rau...

dupa ce pui pozele iti explic si ce masuratori sa faci .

succes .

Link to comment
Share on other sites

320d Touring, 2001. Flansele spate 20mm fiecare, fata 16 mm. Cel mai tare vreau pe spate (arata bestial cu ele montate, dar chiar si sinfur in vehicol, la gropi freaca); la fata as putea chiar sa renunt. Vopseaua e originala, din cate stiu.

Cetateanu' care mi-a zis de faza cu rolele e mecanic si zice ca a vazut o operare din asta si nu crapa vopsea, nimic... Totul se face progresiv, pana la obtinerea formei cu pricina.

 

Sunspensie mai tare nu ma incanta. Am avut pe benzinar (inclusiv amortizoare mai rigide decat de fabrica si m0am linistit) Fiecare lucru are pretul sau, vorba cantecului: arata bine , te tine impecabil pe curbe, dar vreau sa am si dantura ok

Link to comment
Share on other sites

reiau: stie cineva in TIMISOARA unde se face asa ceva?

 

e un gri metal, clasic. Nu stiu cod iar pozele.. poate mai tarziu (oricum, la cat de murdara e masina -imadineaza-ti ca zilele astea pe-aici a plouat-, nu stiu daca distingi mare lucru.. Poti lua ca referinta orice poza de Touring clasic, masina nu difera cu nik de una stock

Link to comment
Share on other sites

Procesul in cauza pe un E39:

http://www.bmwdiy.info/fender-rolling/index.html

 

Sau daca esti de moda veche, poti s-o faci asa :blink: :

 

 

10x. Ma intereseaza "procesu; in cauza" unde se poate face in TIMI. Chiar de-as fi de "moda veche" nu cred ca m-ar ajuta metoda pentru ca nu stiu daca ar reusi sa scoata EFECTIV aripa in afara, nu doar sa aplatizeze marginile-alea... Plcuc ca la varinta cu moda expiratan exista riscul (banuiesc) sa nu ti fe umfle uniform. Aripa, evident :)

Link to comment
Share on other sites

Glumeam evident la partea a doua :blink:. Sincer, nu stiu cate ateliere ce dispun de asa ceva exista in tara, nu mai vorbesc de TM. Sper sa gasesti pe cineva, totusi in Timisoara. Te-as ajuta cu mare placere, dar din pacate, nu prea cunosc. Sunt cativa useri din TM care s-ar putea sa te ajute cu mai multe informatii :).

Pana atunci, mai poti studia:

http://www.mazda6tech.com/index.php?option...17&Itemid=1

http://tom.actionfit.com/fenderolling.html

Link to comment
Share on other sites

nu cred ca-i vreo sofisticatura/scumpete de aparat a.i. vreu service mai rasarit sau vreo firmulitza de tuning sa nu-l adopte... Ca n-oi fi eu singuru' din Banat cu problema asta, sunt multi nebuni... De ex. am vazut la unu' in Lugoj roti scoase f.f. mult in afara , da ala si-o taiat din aripi, refacut, tinichigerie, etc, inainte de vopsirea masinii...

Tre sa fiu un nenorocit de aparat din asta pe role, ca asa de inapoiati nu suntem... Ideea care ma macina e UNDE se afla aparatu' in cauza! :blink:

Link to comment
Share on other sites

aparatul costa 1100 euros ORIGINAL , din otel de calitate , sau 700 euros china...

se afla in sertar...

vopseaua oricum se deterioreaza / crapa , daca nu pe exteriorul aripii , sigur in zona unde lucreaza rola , se deterioreaza si acoperirea antifonica din interiorul aripii , trb refacuta , se modifica / inlocuiesc si aparatorile din plastic din aripi , civilizat s-ar cere si un tratament antirugina / sigilant in interiorul contraaripilor spate ...

 

daca vrei trb de calitate , asa cum se cere la BMW , se face dar nu-i trb de copii...de asta te-am intrebat de poze si de masuratori...dar se pare ca te pricepi mai bine ca mine... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.