Jump to content

Tuningul saracului


TiL

Recommended Posts

Ideea topicului mi-a venit din discutia iscata aici

 

Cred ca putem afla lucruri utile, solutii provizorii care ne pot ajuta la necaz. Propun sa postam problema, solutia, si rezultatul (cat de bine a tinut :blink: )

Din pacate in 99% din cazuri solutia provizorie devine definitiva ... pana crapa.

 

Am pus si eu pe 525 un furtunas care era de fapt folosit ca tampon, intre placile despartitoare de birouri (cubicle) iar dragii mei colegi idioti le iroseau folosidu-le ca bice, prastii etc. Se sparsese furtunul radiator-expansiune si mi-a placut ala ca era transparent si tot aveam probleme cu aerisirea. Inca se tine bine ... cred.

Link to comment
Share on other sites

In principiu daca e temporar se poate aplica ,eu unul nu sunt de acord cu improvizatii :) ,drept dovada am schimbat cu piese originale tot ce s-a putut schimba :blink: .Ultima dovada :dupa ce am schimbat radiatorul am descoperit ca motorul nu mai ajunge la temperatura normala de lucru,am banuit termostatul si desi multa lume m-a sfatuit sa pun un carton in fata eu am luat alt termostat :) rezultatul:motorul merge la temperatura normala iar apa sta la jumatate orice i-as face masinutei :).Later edit:problema cu incalzirea se rezolvase prin montarea unui ventilator suplimentar la fel toti au zis sa nu cumpar radiator dar eu am cumparat ,iar furtunele am preferat sa iau noi decat sa le inadesc pe cele vechi care erau mai scurte. Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Aici e loc de alta discutie. Nici eu nu sunt de acord cu modificari care afecteaza mersul motorului sau siguranta. Acelasi exemplu cu termostatul... anu trecut se cam incalzea motorul si credeam ca e dus termostatul. L-am ciocanit astfel incat sa deschida mai devreme, dar deschidea prea devreme si motorul mergea cam rece :blink: am cumparat termostat nou, am tras concluzia ca de vina e radiatorul sau ventilatorul, le-am rezolvat pe amandoua si motorul mergea ceas :)

 

Dar ce te faci cand te lasa ceva in drum, sau te lasa si n-ai bani sa repari pe moment? Sau nu gasesti piesa pe stoc?

Link to comment
Share on other sites

Eu am folosit tampoane de cutie de Dacie si protectii pentru rotule de la Dacie.Cand se umbla la directie, si nu se schimba respectiva rotula, e destul de greu sa o scoti cu furca aia speciala fara sa afectezi protectia aia de cauciuc.Asa ca ii cumpar protectie noua de Dacie care culmea, are acelasi diametru ca si rotula de la bratele mari ale BMW-ului.
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.