Jump to content

Probleme cu chiulasa la ursulet ?


Recommended Posts

mai oameni buni eu cand am avut chiuloasa_dusa imi baga ulei in apa nu imi borborosea vasu....iar chestia cu bolborositu din vas ...incearca omule sa ii faci o aerisire calumea si vezi daca mai face....si abia pe urma apucate sa dai _chiulasa_ jos...duo la filaret 500 de mii planat'u semeringurile de la supapae daca nu scoate fum masina nu are rost sa le schimbi ...si alti 700 de mii dai pe o garnitura nouo....manopera oha....cred ca esti in stare si singuri sa desfaci cateva suruburi de _chiulasa_.... Edited by e30Feghea
Link to comment
Share on other sites

Feghea, asa am zis si noi prima data, cand nu bolborosea sau o facea aproape imperceptibil: nu e aerisita bine. Dar scoate din ce in ce mai mult aer si miroase clar a esapament deci garnitura sau chiulasa sunt duse...

De cand a inceput sa bolboroseasca urat, nici aerisirea nu o mai pot face ca lumea, decat cu termostatul scos.

Link to comment
Share on other sites

Dupa ce am skimbat kiulasa acul trecea de jumatate doar la viteze mai mari de 160-170km/h

Oricum, era undeva intre jumatate si 3/4, nici vorba de rosu..

Plus ca nu cred ca am trecut de 160 cu ea in mai mult de 3-4 cazuri, pur si simplu o chinuiam peste 160, nu simteam nici o placere..

37809[/snapback]

 

ai schimbat chiulasa?

Link to comment
Share on other sites

da' pisicuta ce parere are de la 160 in sus?  :)

37813[/snapback]

Off topic :blink:

Asta mica e o dulcica, la 160 de-abia se trezeste la viata

Pela 230 incepe sa gafaie, dar vreau sa ii pun bujii noi NGK si un mic chip, si vedem dup-aia.. :)

 

On topic:

Garnitura, nu chiulasa, sorry..

Link to comment
Share on other sites

Azi am dat jos chiulasa. Garnitura era lipita bine si de motor si de chiulasa. La prima vedere se parea ca ar fi scapat gaze intre garnitura si bloc, dar apoi s-a vazut ca principala problema era intre garnitura si chiulasa, cilindrul 1 avea scapari spre distributie. Nu avea ciupituri pe nicaieri. Pur si simplu nu etanseiza bine.

 

E normal ca garnitura sa fie lipita atat de bine de bloc, avand in vedere ca, cel putin eu, nu am fiert motorul? L-am dus spre rosu dar nu a fiert. Mecanicul a zis ca-i normal pentru un motor cu 100.000 km, dar cand i-am zis ca are 10.000 de cand a fost schimbata si-a schimbat parerea. Ne-am chinuit destul de mult cu cutter-ul sa curatam resturile, inca mai avem de lucru.

 

A incercat nenea mecanicul sa dea cu smirghel fin prins de o bucata de geam dar pe locul pe unde a rasuflat se vad pori si nu o sa tina, asa ca dimineata ducem chiulasa la Tulcea la rectificat. Planeitatea e ok, cel putin asa se vede din ochi + rigla-etalon.

 

Sper ca maine sa seara sa va explic cum fuge.

Link to comment
Share on other sites

Gata, l-am facut la loc. Merge mult mai bine decat inainte, nu mai tremura la relanti, nu mai trage sa moara la turatii mici si trage super in ture.

 

Concluzia mea e ca mecanicul care a schimbat garnitura de chiulasa acum un an nu a rectificat chiulasa. Am masurat-o si avea 128.9-129 mm grosime, dimensiunea din fabrica fiind 129 +/- 0.1 mm. Motiv pentru care respectivul si-a luat si-o sa-si ia vesnice acatiste cu injuraturi :blink:

Link to comment
Share on other sites

Am schimbat mai demult filtrul de benzina si doar doua bujii ngk V-line BP5ES identice cu cele de pe masina. Acum le-am facut distantele si le-am pus la loc.

 

Am schimbat uleiul si filtrul, am pus LiquiMolly 10W40 mineral API SJ. O sa-l tin putin.

 

Am facut sa mearga econometrul si lumina din bord, o sa trebuiasca sa schimb si acumulatorii din bord. Am mai gasit ca releul de semnalizare e de Ford si o sa-l schimb ca are un cloncanit enervant.

 

Azi am dat o tura mai lunga cu masina si temperatura sta sub jumatate (mers incet, 20-30 km/h pe coclauri). Trage superb, ce mai, mi-aduce oarecum aminte de mersul M30-ului pe care l-am avut - e ceas :blink: Trebuie doar sa-i reglez tachetii ca ticaie cam tare.

 

Iulika, pe fostul tau mecanic o sa-l injur vesnic, ca din cauza lui (e adevarat si a indiferentei mele) motorul a inceput sa pape ceva ulei. Cand l-am luat de la tine bujiile erau perfect curate, problema inca nu se manifesta vizibil. Acum, cand le-am dat jos erau cam negre. Sper ca totusi dupa reparatie sa-si revina putin.

Edited by TiL
Link to comment
Share on other sites

Pai ce treaba are supraincalzirea cu mancatul uleiului? S-au stricat segmentii sau cum?

Cand am dat motorul jos mecanicul mi-a zis ca e impecabil (nu avea buza formata) si ca pare sa aiba km din bord (146.000)

 

Ce ulei ai avut? 5w40-ul pus de mine? Pai ala vara il papa de il lua draq, e mult prea subtire; iarna in skimb nu a ciupit gram..

 

P.S. Sa nu mai pui Aral, am tot citit kestii naspa despre el, cred ca Mobil 5W40 sau Castrol 5W40 e mai indicat..

Asta e, daca ramai pe sintetic vara o sa ti-l manance, dar nu ca ar avea motorul ceva :)

 

P.S.' Poate ne intalnim in we sa vad cum merge ursulica, mi-e dor de el :blink:

Link to comment
Share on other sites

merge super acum :blink: Uleiul era cel pus de tine. Motorul e inca in stare f buna, nu avea uzuri evidente. Dar sunt sigur ca a intrat putina apa/abur in cilindri inainte sa-l fac. Bine nu i-o fi prins...
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.