Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

e60


mergeanigym

Recommended Posts

am o problema,am un 525dA din 2004 200.000 km,mai am 10.000 km pana la schimb particle filter.ce e acst filtru,ce reprezinta,cat costa?am vb cu cineva de la un augsburg si mi-a spus ca acest particle filter ar fi un catalizator care cost multi bani. Edited by mergeanigym
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

da un reset :) si uita de el ...e foarte scump si de obicei se schimba la 80000km ...

 

Functioneaza bine masina si fara el? :blink:

Sincer eu nu vad de ce nu ar merge bine. Practic sunt modele fara filtru de particule, cele care capatul de toba orientat in jos, si au aceeasi toba. Nu vad problema. Eu unul l-am schimbat, dar ....fiecare face cum vrea.

Link to comment
Share on other sites

ergeanigym daca nu il schimbi trebuie sa il scoti neaparat se afla in toba mica... trebuie sa o tai si sa scoti carbunele ala din ea (altfel se va infunda si iti va sparge galeria de evacuare) asa am patit eu.

 

P.S ca functie daca scoti ala ai norma euro 3 cu ala aveai norma euro4 :blink:

Edited by Alfred_CTA
Link to comment
Share on other sites

nu trebuie sa-l schimbi neaparat. dau un exemplu : e ca si cum ai anula EGR-ul. cam asa sta treaba si cu filtrul de particule. la cate dacii antice sunt si alte masini care polueaza la greu , camioane , autobuze etc sa nu mai vorbim , cat sa polueze un bmw :blink:. mergi juma de ora cu 220 constant si e curatat tot :)
Link to comment
Share on other sites

nu trebuie sa-l schimbi neaparat. dau un exemplu : e ca si cum ai anula EGR-ul. cam asa sta treaba si cu filtrul de particule. la cate dacii antice sunt si alte masini care polueaza la greu , camioane , autobuze etc sa nu mai vorbim , cat sa polueze un bmw :). mergi juma de ora cu 220 constant si e curatat tot :)

 

 

Parca exista niste senzori de presiune pe acolo. :blink:

 

Da, sa incerce sa il scoata si asa aflam si noi daca mai merge masina :)

Link to comment
Share on other sites

nu trebuie sa-l schimbi neaparat. dau un exemplu : e ca si cum ai anula EGR-ul. cam asa sta treaba si cu filtrul de particule. la cate dacii antice sunt si alte masini care polueaza la greu , camioane , autobuze etc sa nu mai vorbim , cat sa polueze un bmw :blink:. mergi juma de ora cu 220 constant si e curatat tot :)

 

 

ai spus-o ca si cum "curata jigleoarele la dacie si nu se mai ineaca" e foarte simplu ptr romani , nemtii aia l-au pus de prosti acolo . parerea mea e sa il schimbi sa nu il anulezi , sa tai tobe etc tot felul de improvizatii.

Edited by Cricket
Link to comment
Share on other sites

La mine se schimba la 200.000km asa zice idrive-ul.Nu poti sa il regenerezi ca la alte marci de masini si iti sugerez sa il schimbi pentru ca daca nu ma insel masina va intra intr-un fel de protectie cand ajungi la limita maxima de km pentru care a fost proiectat.De scos afara nu cred ca se poate din cauza ca calculatorul masini este setat pentru DPF deci motorul nu va mai functiona in parametrii.Eu l-as schimba neaparat.Vb cu 3xpert de pe forum poate iti aduce unul nou la un pret bun. Edited by tzucul
Link to comment
Share on other sites

nu trebuie sa-l schimbi neaparat. dau un exemplu : e ca si cum ai anula EGR-ul. cam asa sta treaba si cu filtrul de particule. la cate dacii antice sunt si alte masini care polueaza la greu , camioane , autobuze etc sa nu mai vorbim , cat sa polueze un bmw :blink:. mergi juma de ora cu 220 constant si e curatat tot :)

 

 

ai spus-o ca si cum "curata jigleoarele la dacie si nu se mai ineaca" e foarte simplu ptr romani , nemtii aia l-au pus de prosti acolo . parerea mea e sa il schimbi sa nu il anulezi , sa tai tobe etc tot felul de improvizatii.

daca citeai mai atent , vedeai ca nu e vorba de anularea filtrului de particule. dadusem un exemplu cu EGR-ul. nu vad de ce ai bagat exemplul ala cu dacia...chiar nu-si avea rostu , e diferenta de la cer la pamant

Link to comment
Share on other sites

nu trebuie sa-l schimbi neaparat. dau un exemplu : e ca si cum ai anula EGR-ul. cam asa sta treaba si cu filtrul de particule. la cate dacii antice sunt si alte masini care polueaza la greu , camioane , autobuze etc sa nu mai vorbim , cat sa polueze un bmw :). mergi juma de ora cu 220 constant si e curatat tot :)

 

 

ai spus-o ca si cum "curata jigleoarele la dacie si nu se mai ineaca" e foarte simplu ptr romani , nemtii aia l-au pus de prosti acolo . parerea mea e sa il schimbi sa nu il anulezi , sa tai tobe etc tot felul de improvizatii.

daca citeai mai atent , vedeai ca nu e vorba de anularea filtrului de particule. dadusem un exemplu cu EGR-ul. nu vad de ce ai bagat exemplul ala cu dacia...chiar nu-si avea rostu , e diferenta de la cer la pamant

 

 

ok sefu` am inteles :blink:

Link to comment
Share on other sites

nu trebuie sa-l schimbi neaparat. dau un exemplu : e ca si cum ai anula EGR-ul. cam asa sta treaba si cu filtrul de particule. la cate dacii antice sunt si alte masini care polueaza la greu , camioane , autobuze etc sa nu mai vorbim , cat sa polueze un bmw :). mergi juma de ora cu 220 constant si e curatat tot :)

 

 

ai spus-o ca si cum "curata jigleoarele la dacie si nu se mai ineaca" e foarte simplu ptr romani , nemtii aia l-au pus de prosti acolo . parerea mea e sa il schimbi sa nu il anulezi , sa tai tobe etc tot felul de improvizatii.

daca citeai mai atent , vedeai ca nu e vorba de anularea filtrului de particule. dadusem un exemplu cu EGR-ul. nu vad de ce ai bagat exemplul ala cu dacia...chiar nu-si avea rostu , e diferenta de la cer la pamant

 

 

ok sefu` am inteles :blink:

:) offf....nici o problema :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.