Jump to content

Declaratie socanta a lui Varujan Vosganian!


Alexxx

Recommended Posts

  • Replies 87
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Dezvolta si tu putin sa intelegem si noi ce vrei sa spui, ce urmari grave ar avea o astfel de decizie " socanta "??????

 

Cum tie-ti pare un rationament sanatos, asa-mi pare mie normal sa existe o taxa de 9.999€ pentru masinile E2, indiferent de capacitatea cilindrica.

 

 

1/Se vede clar ca nu mai e o taxa de mediu, asa cum s-a vrut, e cam o taxa fiscala.

2/Pe mine nu ma deranjeaza deloc taxa, cu sau fara, eu am masina.

3/Cine are bani de un BMW NOU......40.000-100.000 euro nu se mai f..e in c... pt o taxa de 1000-2000-3000 sau cat o fi, sa fim seriosi.

 

1/N-a fost nici la inceput cu adevarat o taxa de mediu....

2/Nu o sa ti-o schimbi niciodata?

3/Ai raportat totul la un BMW nou. BMW-uri sh EURO 3 si 4 nu exista? Cine ar avea bani de un BMW de 10.000, ce face? Plateste 3-4000 taxa? E normal?

Link to comment
Share on other sites

vai si amar..iar vor fi opriti toti pe marginea drumul cu fumul iesind din masini :blink: pe cand incep sa dipara vechiile dacii acum vom avea numai opel kadet si cazane..cine a fost in polonia pe autostrada a vazut cum la fiecare parcare pt pana e oprit cate unu cu o rabla.Costa mai mult sa ii scoata de pe autostrada decat masina.. Edited by grozadan
Link to comment
Share on other sites

cred ca pt 80% din utilizatorii forumului e clar faptul ca o calibra de 500e mai are nevoie de 1000e ca sa treaca linistita RAR- ul si sa duca un 140km/h in siguranta... asa ca mai usor cu afirmatia ca se umple tara de cazane...acu sa-i vedem la trb pe domnii de la RAR....care e egal cu 0 pe linga TUV...

nu-i normal sa avem toti acelasi drepturi CA ORICE CETATEAN UE ? cui ii place BMW nou sa poata sa-si ia nou , cine vrea sa munceasca 6 luni sa-si faca un e24 ca la carte la fel. toate taxele astea , indif ce clasa euro e masina , toate sint un impozit mascat pt a da noi sume de tocat abonatilor guvernului... si bineinteles pt a ajuta firme gen dacia care a si avut o mare scutire pt a fabrica logan fara taxe...

voi la Bucuresti , dupa ce ca platiti impozite aberante nici nu faceti ceva , de ex impotriva platii unei taxe de parcare pe un spatiu deja existent , atribuit unei (unor) firme private care nu a facut nimic in plus...plata impozitului va da dreptul la libera folosinta a bunului impozitat , bineinteles cu resp prev legale , inmatriculare , asigurare .

cum ar trb sa se faca si la Mamaia cu taxa lui Mazare...cum a murit taxa de tranzit de la Giurgiu...orice restrictionare a dreptului la libera circulatie e anticonstitutionala...

Link to comment
Share on other sites

d c te deranjeaza man daca se micsoreaza?

eu zic ca este bine. sa isi cumpere lumea masini sh bune decat jeguri noi.

insa sa fie la fel de mare taxa pentru E2 - astfel se evita aducerea conservelor terminate din afara.

 

am conserva... :blink:

Link to comment
Share on other sites

NU se mareste. Problema din ce in ce mai preganta pe forum este ca suntem cu totii ca la aprozar si nu mai citeste nimeni primul post din respectivul topic!

EUR 3 SCADE cu 20%, E4 si 5 se maresc, E2, E si non E scad dramatic (80-90%)

 

 

 

bine ca nu ai spus-o pe fata ca suntem tarani cu BMW-uri....

ti-e frica sa nu te faca vreunu cu o calibra la semafor sau ca nu mai iesi tu in evidenta cu masina ta.....vad ca o iei rau de tot in serios.stai linistit macar sa se umple Bucurestiu si tara de BMW mai vchi repet mai vechi , bmw nu e o masina excusivista sa o aibe cateva persoane , cred ca te deranjeaza rau chestia asta.

SI MAI USOR CU APROZARU, aviz moderatorilor si adminului, suntem oameni in primul rand si apoi soferi.

Link to comment
Share on other sites

Eu zic sa te linistesti, ca ma refeream la modul in care unii posteaza fara sa citeasca mai intai, nu am vrut sa jignesc pe nimeni!

Da, sa stii ca mi-e frica sa nu "ma faca" vreo Calibra! Se vede cat de adanc analizezi tu problema. Lasa deoparte frustrarile te rog ca nu are nimeni nimic cu tine!

Link to comment
Share on other sites

d c te deranjeaza man daca se micsoreaza?

eu zic ca este bine. sa isi cumpere lumea masini sh bune decat jeguri noi.

insa sa fie la fel de mare taxa pentru E2 - astfel se evita aducerea conservelor terminate din afara.

 

am conserva... :)

 

huh? :blink:

Link to comment
Share on other sites

A .. nimic ziceam si eu.

 

Solutia nu e marirea taxei, euro non euro nu asta conteaza in ce priveste siguranta. Fiecare sa isi aduca ce vrea insa daca nu indeplineste un minim de siguranta sa nu poate sa circule. Aduci o conserva de 30 de ani, bagi 3-4k in ea si circuli nu o faci nu circuli.

Link to comment
Share on other sites

NU se mareste. Problema din ce in ce mai preganta pe forum este ca suntem cu totii ca la aprozar si nu mai citeste nimeni primul post din respectivul topic!

EUR 3 SCADE cu 20%, E4 si 5 se maresc, E2, E si non E scad dramatic (80-90%)

Te-ai grabit cu presupunerea...

Eu ce am spus? Faptul ca E2 si NON-E se vor micsora dramatic. Exista mai multe articole in presa conform carora taxele pt masinile SH EURO 3 si 4 se va mari iar la cele noi se va mari si mai mult.

P.S.: Am citit intreg topicul de la cap la coada.

Edited by kst
Link to comment
Share on other sites

A .. nimic ziceam si eu.

 

Solutia nu e marirea taxei, euro non euro nu asta conteaza in ce priveste siguranta. Fiecare sa isi aduca ce vrea insa daca nu indeplineste un minim de siguranta sa nu poate sa circule. Aduci o conserva de 30 de ani, bagi 3-4k in ea si circuli nu o faci nu circuli.

 

aaa. m-am prins.

man eu ma refeream la conserve nu la beamere. un beamer nu e conserva. indiferent daca are 5 ani sau peste 10. bine ma refer la cele in stare de functionare evident. si ca beamerele sunt atatea masini care se pastreaza exceptional o data cu trecerea anilor. poate am exagerat cu E2 insa este greu sa dai niste norme care sa permita doar masinilor bune sa intre in tara. pt ca evident cei de la RAR vor gasi o modalitate sa o dea drept buna (contra unei remuneratii modeste :blink: ) oricum este aiurea. ar trebui o impozitare proportionala cu starea masinii si nu cu norma de poluare. dar unde gasesti la noi un for competent in a pune etichete de acest gen?...

Link to comment
Share on other sites

dar ce ati zice voi de o impozitare rationala din pct de vedere ecologic , sa fie o suma RATIONALA introdusa in pretul combustibilului...consumi platesti , nu consumi nu platesti ca nu ai pe ce...de ce sa iei bani cuiva pt ce nu face ?

se impoziteaza , intr-un fel sau altul o ipoteza , cum ca ai folosi masina...unii merg zilnic cu un kadett de 20 de ani , altii vor sa-si repare si sa mearga vreo 60 de zile pe an cu un e 24... TOT AIA E ?...

Link to comment
Share on other sites

Mda...ar fi o treaba dar la noi nu e nimic rational in ce priveste taxele si impozitele. Daca e sa gandim asa sa ne gandim de ex la impozit, un boier cu 150k euro isi ia un "bolid" si da 40mil pe an impozitul si un "cheag" isi ia una de 2000euro cu motor de 5000 si da tot 40mil...ce e rational ? :blink:
Link to comment
Share on other sites

ba, cred ca chestia cu impozitul in functie de capacitate cil, e rationala. nu obliga nimeni, pe cineva sa-si ia o masina cu 2000 de euro din '80 cu motor de 5000... exista si fiat punto de prin 95 cu banii aia, si motor de 1.0... atatia bani ai, masina aia ti-o iei. mi se pare logic.
Link to comment
Share on other sites

Poate gandirea mea este "idioata" insa e acelasi lucru ca si taxa de prima inmat. ... o porcarie mare si grasa. Ce ti se pare asa rational ? de la 3000cc la 3500cc adica pt 500cc amarati platesti dublu , unde e rationamentul ? polueaza de 2 ori mai mult 500cc ?
Link to comment
Share on other sites

Poate gandirea mea este "idioata" insa e acelasi lucru ca si taxa de prima inmat. ... o porcarie mare si grasa. Ce ti se pare asa rational ? de la 3000cc la 3500cc adica pt 500cc amarati platesti dublu , unde e rationamentul ? polueaza de 2 ori mai mult 500cc ?

 

 

mi se pare foarte rational. ce-i peste 3000cmc, e chiar considerat lux. vrei lux, platesti, intretinere la fel. acuma ar fi culmea, ca cei de sus, sa se gandeasca la cazuri speciale, ca tu esti pasionat de bmw vechi cu motoare mari, si n-ai bani. mi se pare foarte simpla, si eficienta, mult mai eficienta ca tpi, chestia cu impozitul. asa e in toate tarile civilizate. peste tot. doar noi stam la 2 camere si avem x5 4.4i. trebuie sa ne invatam care ne e lungul nasului. sa nu ma intelegi gresit, nu am ciuda pe cei cu bani, de fapt nici eu nu pot fi numit sarac. e foarte normal sa fie taxele mai mari la auto cu motoare mari. cand o sa vreau sa platesc impozit pe 5000cmc, o sa-mi iau, pana atunci platesc la 1.4. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.