Jump to content

Daca anulezi supapa de deschidere EGR


Krebs

Recommended Posts

Daca ii scoti supapa de EGR de tot adica o lasi pe deschis si numai lasi electrovalva sa lucreze si sa "suga" ea prin vaccum ,astfel deschizand supapa de EGR, s-o intampla ceva sau sa sudezi cumva supapa astfel incat sa treaca aer putin si din evacuare in admisie asa cum ar face cu sistemul Electrovalva-supapa EGR....o fi rau sau o fi mai bine?! caci am impresia ca acolo e problema tuturor ezitarilor la 2000 de turatii la 320d 110kw
Link to comment
Share on other sites

parerea mea e ca nu o sa mai mearga deloc, egr-u se ocupa de accelaratie, iar in al doilea rand nu o sa nimeresti sa sudezi exact ca sa tina relantiu, iar daca ai o supapa pe care nu ai ce face cu ea, incearca fa pe myth buster-ul Edited by Dimu_bhp
Link to comment
Share on other sites

parerea mea e ca nu o sa mai mearga deloc, egr-u se ocupa de accelaratie, iar in al doilea rand nu o sa nimeresti sa sudezi exact ca sa tina relantiu, iar daca ai o supapa pe care nu ai ce face cu ea, incearca fa pe myth buster-ul

EGR-ul se ocupa de recircularea gazelor , mai precis acel EURO 3. nu prea are treaba cu acceleratia , ai consum mai scazut.

Link to comment
Share on other sites

parerea mea e ca nu o sa mai mearga deloc, egr-u se ocupa de accelaratie, iar in al doilea rand nu o sa nimeresti sa sudezi exact ca sa tina relantiu, iar daca ai o supapa pe care nu ai ce face cu ea, incearca fa pe myth buster-ul

EGR-ul se ocupa de recircularea gazelor , mai precis acel EURO 3. nu prea are treaba cu acceleratia , ai consum mai scazut.

cand valva egr se stricat, nu mai trage nici nu se accelereaza normal, iar prin recircularea gazelor ajuta la combustie mai eficienta si normal la acceleratie

Link to comment
Share on other sites

cand valva egr se stricat, nu mai trage nici nu se accelereaza normal, iar prin recircularea gazelor ajuta la combustie mai eficienta si normal la acceleratie

 

 

da ai si tu dreptate ,insa la mine ,cu egr anulat merge perfect motorul dar numai are sprint :blink:

 

eu am inlocuit si EGR nou si electrovalva care o actioneaza ,deci am de rezerva pt probe :)

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

parerea mea e ca nu o sa mai mearga deloc, egr-u se ocupa de accelaratie, iar in al doilea rand nu o sa nimeresti sa sudezi exact ca sa tina relantiu, iar daca ai o supapa pe care nu ai ce face cu ea, incearca fa pe myth buster-ul

EGR-ul se ocupa de recircularea gazelor , mai precis acel EURO 3. nu prea are treaba cu acceleratia , ai consum mai scazut.

cand valva egr se stricat, nu mai trage nici nu se accelereaza normal, iar prin recircularea gazelor ajuta la combustie mai eficienta si normal la acceleratie

l-am avut eu defect si masina tragea normal si fugea cum trebuie :blink:

Link to comment
Share on other sites

parerea mea e ca nu o sa mai mearga deloc, egr-u se ocupa de accelaratie, iar in al doilea rand nu o sa nimeresti sa sudezi exact ca sa tina relantiu, iar daca ai o supapa pe care nu ai ce face cu ea, incearca fa pe myth buster-ul

EGR-ul se ocupa de recircularea gazelor , mai precis acel EURO 3. nu prea are treaba cu acceleratia , ai consum mai scazut.

cand valva egr se stricat, nu mai trage nici nu se accelereaza normal, iar prin recircularea gazelor ajuta la combustie mai eficienta si normal la acceleratie

l-am avut eu defect si masina tragea normal si fugea cum trebuie :blink:

Atunci de ce l-ai mai schimbat? De unde ti-ai dat seama ca e stricat egr-ul?

Link to comment
Share on other sites

parerea mea e ca nu o sa mai mearga deloc, egr-u se ocupa de accelaratie, iar in al doilea rand nu o sa nimeresti sa sudezi exact ca sa tina relantiu, iar daca ai o supapa pe care nu ai ce face cu ea, incearca fa pe myth buster-ul

EGR-ul se ocupa de recircularea gazelor , mai precis acel EURO 3. nu prea are treaba cu acceleratia , ai consum mai scazut.

cand valva egr se stricat, nu mai trage nici nu se accelereaza normal, iar prin recircularea gazelor ajuta la combustie mai eficienta si normal la acceleratie

l-am avut eu defect si masina tragea normal si fugea cum trebuie :blink:

Atunci de ce l-ai mai schimbat? De unde ti-ai dat seama ca e stricat egr-ul?

pe tester. am e39 2002 , de altfel poti vedea si cu ochiul liber daca merge sau nu.

Link to comment
Share on other sites

e posibil sa se blocheze intro pozitie in care sa nu dauneze vizibil la mers, iar pe tester spune daca nu e in parametrii, in momentul in care se duce de tot nu mai trage, daca ai valva de rezerva fa o incercare de amorul artei si sa ne spui si noua cum se comporta, dar probabil ori consuma aiurea ori nu trage suficient Edited by Dimu_bhp
Link to comment
Share on other sites

Eu am anulat valva EGR de aprox 6 luni - am blocat furtunul de vacuum si nu o mai deschide - deci tot timpul este inchisa (nu mai da drumul la gazele arse sa intre pe admisie)...respira numai aer proaspat si curat, gata cu marmelada.

 

Ajunsesem sa curat valva odata la 2 luni si cred ca incepuse sa-mi faca si figuri sa ramana deschisa cand nu trebuia = pierderi de putere sesizabile...asa ca am luat decizia sa o anulez si sa fie tot timpul pe inchis.

 

Masina merge parca mai bine la turatii joase decat inainte (in sarcina partiala - oricum EGR nu se deschide niciodata cand in WOT ci doar in sarcini partiale si/sau cand esti in frana de motor / scade turatia).

 

Probabil ca masina nu mai respecta normele EURO 3 dar nici motorina din romania nu-mi respecta masina.

 

Sunt o gramada de baieti cu ele anulate pe bmwland.co.uk, si nimeni nu s-a plans pana acum de vreo problema.

Link to comment
Share on other sites

Sunt o gramada de baieti cu ele anulate pe bmwland.co.uk, si nimeni nu s-a plans pana acum de vreo problema.

 

 

si eu am avut-o anulata freo 2 lunii si masina mergea bine ,chiar foarte bine ,insa dupa 140-150km/h se simtea ca numai se infige ca si inainte...oricum o lipsa de putere se simte asta e clar nu este foarte sesizabila dar se simte,parca iar scadea cuplul si ar devenii benzina si are o aceleratie liniara "lenta " cumva...

 

p.s. ideea pt care vroiam sa anulez e.g.r. era ca nu imi statea la 2000 de turatii constant ,insa paradoxal si de necrezut nici macar pt mine care am investit ceva in serviceuri si in piese s-a rezolvat cu "throttle reset " :blink: (am inpresia ca toti care au problema asta o pot reseta si gata)

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Placebo all the way :)

 

 

Cum zici tu :blink:

...insa masina mea asta zice "aceleratie usoara"

 

p.s. sincer ...inainte de a incerca procedeul care prin simplitatea lui pare o aberatie...nu imi puneam nici un gram de speranta in ameliorarea frunei chestii sau functii...dupa ce am pornit motorul ,surpriza mi-a fost mare ,sa vad cat de usor se acelereaza pe loc,iar dupa aceasta am constatat ca nu mai ma sacaie nici la 2000t/min...si am zis : "incredibil"... eu unul m-am intalnit cu Moise si Sfantul Duh :)

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.