Jump to content

rog putin ajutor urgent


Calinu

Recommended Posts

ne o vorba de electrician...deoarece mufele potrivesc toate. ...chestia e ca am o mufa in minus. La farul cu xenon i-ar mai trebui o mufa cu 3 pini care intra in droser.... si m-am apucat de treaba asta intreband inainte si spunandu-mi-se ca se poate fara probleme.

 

 

pei eu cred ca mufa in plus este pt autoleveling ....

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

ne o vorba de electrician...deoarece mufele potrivesc toate. ...chestia e ca am o mufa in minus. La farul cu xenon i-ar mai trebui o mufa cu 3 pini care intra in droser.... si m-am apucat de treaba asta intreband inainte si spunandu-mi-se ca se poate fara probleme.

 

 

pei eu cred ca mufa in plus este pt autoleveling ....

daca e asa atunci m-ai linistit. ,...sper sa fie asa :blink:

Mai sunt cateva nelamuriri. Am aprins farul dupa ce l-am legat si el palpaia...apoi l-am stins si i-ar l-am aprins dar nu mai facea flasuri deloc , ca si mort. In tot acest timp semnalizarea palpaia la fel ca farul ( ceva gen avaraie) insa mult mai slab decat in mod normal.

Link to comment
Share on other sites

Eu mi-am montat un kit xenon aftermarket in farurile clasice fara lupe si in proiectoare si si mie imi facea exact la fel doar ca farul din stanga nu se mai aprindea deloc si din cate am inteles si eu de la altii cica nu ar accepta coputerul de bord sa dea atata curent ca sa porneasca farurile deoarece consuma mult la pornire drept pentru care am montat 2 condensatoare si merg fara probleme, dar acum imi da eroare pe tripla dreapta spate si i-a cam luat din intensitate, voi incerca sa resetez eroare sa vad daca mai face...
Link to comment
Share on other sites

Eu mi-am montat un kit xenon aftermarket in farurile clasice fara lupe si in proiectoare si si mie imi facea exact la fel doar ca farul din stanga nu se mai aprindea deloc si din cate am inteles si eu de la altii cica nu ar accepta coputerul de bord sa dea atata curent ca sa porneasca farurile deoarece consuma mult la pornire drept pentru care am montat 2 condensatoare si merg fara probleme, dar acum imi da eroare pe tripla dreapta spate si i-a cam luat din intensitate, voi incerca sa resetez eroare sa vad daca mai face...

Acuma le-am montat pe amandoua si amandoua fac flash-uri. Ceva nu e ok acolo! Faza cu condensatorii am inteles ca are rol doar de a anula eroarea din bord nu si de a merge xenonul.

Alte sugesti???

Am inteles si de la alti forumisti ca le mai facea problema cu flashul si lor? Nu da nimeni un sfat concret?

Link to comment
Share on other sites

Eu mi-am montat un kit xenon aftermarket in farurile clasice fara lupe si in proiectoare si si mie imi facea exact la fel doar ca farul din stanga nu se mai aprindea deloc si din cate am inteles si eu de la altii cica nu ar accepta coputerul de bord sa dea atata curent ca sa porneasca farurile deoarece consuma mult la pornire drept pentru care am montat 2 condensatoare si merg fara probleme, dar acum imi da eroare pe tripla dreapta spate si i-a cam luat din intensitate, voi incerca sa resetez eroare sa vad daca mai face...

Acuma le-am montat pe amandoua si amandoua fac flash-uri. Ceva nu e ok acolo! Faza cu condensatorii am inteles ca are rol doar de a anula eroarea din bord nu si de a merge xenonul.

Alte sugesti???

Am inteles si de la alti forumisti ca le mai facea problema cu flashul si lor? Nu da nimeni un sfat concret?

 

Punele pe cele stoc :blink:

glumeam...insa ma doare capul numai cand ma gandesc

Link to comment
Share on other sites

Eu mi-am montat un kit xenon aftermarket in farurile clasice fara lupe si in proiectoare si si mie imi facea exact la fel doar ca farul din stanga nu se mai aprindea deloc si din cate am inteles si eu de la altii cica nu ar accepta coputerul de bord sa dea atata curent ca sa porneasca farurile deoarece consuma mult la pornire drept pentru care am montat 2 condensatoare si merg fara probleme, dar acum imi da eroare pe tripla dreapta spate si i-a cam luat din intensitate, voi incerca sa resetez eroare sa vad daca mai face...

Acuma le-am montat pe amandoua si amandoua fac flash-uri. Ceva nu e ok acolo! Faza cu condensatorii am inteles ca are rol doar de a anula eroarea din bord nu si de a merge xenonul.

Alte sugesti???

Am inteles si de la alti forumisti ca le mai facea problema cu flashul si lor? Nu da nimeni un sfat concret?

 

Incearca sa ii pui niste condesatori sa vezi poate merg asa, nu te costa nimic.

La mine s-a rezolvat cand am pus condesatorii si merg si acum perfect xenoanele.

Link to comment
Share on other sites

Nu te-ai intrebat de ce atat farurile oem cu xenon cat si kit-urile aftermarket au ridicatoare de tensiune sau drosere? Tu cum crezi ca functioneaza un bec xenon...ma gandesc ca folosesc si alea la ceva! Tare sunt curios daca vei reusi sa montezi becurile xenon fara nici o alta modificare...
Link to comment
Share on other sites

Nu te-ai intrebat de ce atat farurile oem cu xenon cat si kit-urile aftermarket au ridicatoare de tensiune sau drosere? Tu cum crezi ca functioneaza un bec xenon...ma gandesc ca folosesc si alea la ceva! Tare sunt curios daca vei reusi sa montezi becurile xenon fara nici o alta modificare...

 

 

Apropo ..farurile sunt cu tot cu instalatie!?

Link to comment
Share on other sites

Eu mi-am montat un kit xenon aftermarket in farurile clasice fara lupe si in proiectoare si si mie imi facea exact la fel doar ca farul din stanga nu se mai aprindea deloc si din cate am inteles si eu de la altii cica nu ar accepta coputerul de bord sa dea atata curent ca sa porneasca farurile deoarece consuma mult la pornire drept pentru care am montat 2 condensatoare si merg fara probleme, dar acum imi da eroare pe tripla dreapta spate si i-a cam luat din intensitate, voi incerca sa resetez eroare sa vad daca mai face...

Acuma le-am montat pe amandoua si amandoua fac flash-uri. Ceva nu e ok acolo! Faza cu condensatorii am inteles ca are rol doar de a anula eroarea din bord nu si de a merge xenonul.

Alte sugesti???

Am inteles si de la alti forumisti ca le mai facea problema cu flashul si lor? Nu da nimeni un sfat concret?

 

Incearca sa ii pui niste condesatori sa vezi poate merg asa, nu te costa nimic.

La mine s-a rezolvat cand am pus condesatorii si merg si acum perfect xenoanele.

sa inteleg ca iti facea flashuri si tie si dupa ce ai pus condensatori ti-a functionat? Ce tip de condensatori si ....unde se leaga? Pe alimentarea de la bec, banuiesc?

 

Nu te-ai intrebat de ce atat farurile oem cu xenon cat si kit-urile aftermarket au ridicatoare de tensiune sau drosere? Tu cum crezi ca functioneaza un bec xenon...ma gandesc ca folosesc si alea la ceva! Tare sunt curios daca vei reusi sa montezi becurile xenon fara nici o alta modificare...

dar si aceastea au drosere! Am luat farurile complete...plus ca chiar ieri am discutat cu un amic cu un service si mi-a spus ca a pus la cateva masini xenon OEM ( cu tot cu faruri) si a mers direct. Ce-i drept a pus pe 2 E39 si pe un E34.

 

Nu te-ai intrebat de ce atat farurile oem cu xenon cat si kit-urile aftermarket au ridicatoare de tensiune sau drosere? Tu cum crezi ca functioneaza un bec xenon...ma gandesc ca folosesc si alea la ceva! Tare sunt curios daca vei reusi sa montezi becurile xenon fara nici o alta modificare...

 

 

Apropo ..farurile sunt cu tot cu instalatie!?

eu am cumparat faruri complete: far+becuri+droser...etc. Mufele de la celelalte stoc potrivesc exact si la astealalte doar ca ramane o mufa in plus la droser libera care se pare ca e de la autolevel sensor.

Link to comment
Share on other sites

Condensatoarele nu le-am pus eu personal mi le-a pus cineva si nu stiu de care sunt si sunt puse exact la mufa de la balastru unde se conecteaza farul la balastru.

 

"BALĂSTRU s. n. compas dintr-un braĂž, cu manÂşon la partea superioarĂŁ, de care este legat un al doilea braĂž care se arcuieÂşte Âşi poartĂŁ un creion, la trasarea de cercuri mari. "

 

ce vrei sa zici cu acest cuvant?! :blink:

Link to comment
Share on other sites

1 flasul apare pt ca becul xenon la pornire consuma aproape dublu decant in modul normal de functionare -> lege !!

 

2 condensatorul are rol de a inmagazina energie dupa cum stim

 

deci eu zic ca daca vei pune condensatorul o sa functioneze

 

grija sa nu le legi invers + la + si - la - cu un aparat de masura aflii care fir din mufa este plusul iar pe condensator e marcat "-" considerand ca va fi electrolitic

 

daca il legi inves bubue -> explodeaza dar poate sa puna si in scurt si asta solicita modulul de lumini

 

 

din pacate nu stiu ce valorare trebuie sa aibe condensatorul dar cine are montat poate sa te ajute

 

un sfat trebuie sa aibe cel putin dublul tensiunei de alimentare 12 v in masina -> 24V condensatorul dar cum nu se fabrica vei lua de 50V

 

microfarazii nu stiu ce sa zic de de la 1000 -> 3300 de microfarazi

 

atentie sa realizezi contactele cat mai ferme si sa le feresti de apa/umezeala deoarece apare oxidarea => consum mai mare si apare lantul slabiciunilor

 

in concluzie modulul de lumini nu e capabil de a furniza curentul necesar de pornire a becului de xenon -> ECU lumini intra in limitare considerand ca are scurt la un asemena consum

 

 

 

Condensatoarele nu le-am pus eu personal mi le-a pus cineva si nu stiu de care sunt si sunt puse exact la mufa de la balastru unde se conecteaza farul la balastru.

 

"BALĂSTRU s. n. compas dintr-un braĂž, cu manÂşon la partea superioarĂŁ, de care este legat un al doilea braĂž care se arcuieÂşte Âşi poartĂŁ un creion, la trasarea de cercuri mari. "

 

ce vrei sa zici cu acest cuvant?! :)

 

 

:) balast :) a vrut sa fie -> ridicatorul de tensiune

 

@Emi poti te rog sa faci o poza in asa fel incat sa se vada valoare inscriptionata pe condensator

 

merci sau sa o citesti trebuie s fie ceva de genu ex 1500 μF 35V , 50 V sau 63V poate sa fie si 100 dar e deja cam mare consider eu :blink:

Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

1 flasul apare pt ca becul xenon la pornire consuma aproape dublu decant in modul normal de functionare -> lege !!

 

2 condensatorul are rol de a inmagazina energie dupa cum stim

 

deci eu zic ca daca vei pune condensatorul o sa functioneze

 

grija sa nu le legi invers + la + si - la - cu un aparat de masura aflii care fir din mufa este plusul iar pe condensator e marcat "-" considerand ca va fi electrolitic

 

daca il legi inves bubue -> explodeaza dar poate sa puna si in scurt si asta solicita modulul de lumini

 

 

din pacate nu stiu ce valorare trebuie sa aibe condensatorul dar cine are montat poate sa te ajute

 

un sfat trebuie sa aibe cel putin dublul tensiunei de alimentare 12 v in masina -> 24V condensatorul dar cum nu se fabrica vei lua de 50V

 

microfarazii nu stiu ce sa zic de de la 1000 -> 3300 de microfarazi

 

atentie sa realizezi contactele cat mai ferme si sa le feresti de apa/umezeala deoarece apare oxidarea => consum mai mare si apare lantul slabiciunilor

 

in concluzie modulul de lumini nu e capabil de a furniza curentul necesar de pornire a becului de xenon -> ECU lumini intra in limitare considerand ca are scurt la un asemena consum

 

 

 

Condensatoarele nu le-am pus eu personal mi le-a pus cineva si nu stiu de care sunt si sunt puse exact la mufa de la balastru unde se conecteaza farul la balastru.

 

"BALĂSTRU s. n. compas dintr-un braţ, cu manşon la partea superioară, de care este legat un al doilea braţ care se arcuieşte şi poartă un creion, la trasarea de cercuri mari. "

 

ce vrei sa zici cu acest cuvant?! :)

 

 

:) balast :) a vrut sa fie -> ridicatorul de tensiune

 

@Emi poti te rog sa faci o poza in asa fel incat sa se vada valoare inscriptionata pe condensator

 

merci sau sa o citesti trebuie s fie ceva de genu ex 1500 μF 35V , 50 V sau 63V poate sa fie si 100 dar e deja cam mare consider eu :blink:

 

Sigur, o sa pun niste poze maine pe zi ca acum nu se vede nimic. Si sunt 100% sigur ca asta iti va rezolva problema, sau daca nu vrei sa pui condensator cred ca rezolvi problema si daca te duci sa iti resoftezi computerul de bord sa accept faruri cu xenon.

 

Cred ca eu i-am spus balastru la ridicatorul de tensiune (o cutiuta patrata) nu stiu e foarte posibil sa fi folosit gresit termenul. :)

Edited by Emi
Link to comment
Share on other sites

iari le-am pornit, au mers o vreme si iar a intrat in avarii masina! Cred ca pana la urma nu imi va trebui nici condensatori si nici alte drosere...ci modul de lumini (bloc lumini) pentru xenon.

 

fa-ti resoftare si scapi.. :blink:

esti sigur sau doar banuiesti ca asta ar fi? Ai facut la fel si te-ai batut de problema resoftarii?

Link to comment
Share on other sites

Ah, si apropo de balast, ca am zis bine prima data, dar se pare ca unii verifica in DEX in loc de un dictionar tehnic:

 

http://www.bluexenon.ro/product_files/giftbox3.jpg

am testat cu un bloc de lumini de la un coupe cu xenon si asa imi mergeau farurile, doar ca nu mergea si bixenonul ci doar in regim de xenon simplu sa ma exprim asa mai plastic. Merci de valorile de la condensatori, oricum am nevoie de ei ca sa anulez eroarea din bord.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.