Jump to content

Problema-limitare turatie


Recommended Posts

:) salutare tuturor si la multi ani !

 

am si eu o problema - daca o calc nu mi sare de 4000 de ture nici in mers nici in repaus - E39 DIESEL 530D - CE POATE FI ? a mai patit cineva ....?..... masina nu are nici o problema motorul merge perfect sa fie de la motorina ?... sau e vorba de vreun senzor ?... astept un raspuns mersi mult ciao!

 

 

se duce glontz pina in 4000 apoi acolo ramine .. am mai patit treaba asta in drum spre germania dupa ce am alimentat in austria am sesizat aceeasi problema... cind am intrat in tara am alimentat in arad si apoi a mers perfect ...acum iar am aceasta problema in ghilimele... nu ma deranjeaza dar am momente cind vreau sa ma duc in 4700..si nu merge ... :blink:

Link to comment
Share on other sites

sal

o problema asemanatoare am si eu la un 525 D din 2004..pe loc nu se tureaza mai mult de 4000 ,,in mers merge ok turatiile ajung pana la zona rosie..problema e ca are toane cand trage bine cand abia urca in ture..sa fie oare debitmetru.,ma poate ajuta cineva cu un raspuns

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Sunt momente destul de ciudate care de foarte multe ori revin de la sine. De ex. cu motorul pornit, am scos mufa de la debitmetru sa verific reactiile :blink: si am oprit motorul fara sa pun mufa la loc. Ulterior am observat pb. si nu am dat importanta, am montato asa cu motorul oprit. Ei bine, la pornire totul a fost ok. insa in acceleratie intre 1000 si 2500 nu vroia dracia deloc, iar in relanti nu mai mergea rotund ci sacadat ca o Dacie cu socul tras. De nervi am scos mufarea de la senzorul ce controleaza clapeta de acceleratie, de la debitmetru, si de la senzorul de pe aripa interioara stanga (nu am descoperit ce rol are), cu motorul pornit. Am montat inapoi mufarile si tigaia si-a revenit la parametri initiali.

 

Pentru motorina 70% din cauze este calitatea acesteia.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

salutare

 

am schimbat debitmetrul iar problema cu trasul' sa rezolvat ...in schimb problema cu turatia a ramas

 

 

oricum apropo de debitmetru ...cei de la ab au spus ca trebuie resetat nu stiu ce daca pui un debitmetru nou

...e o mare vrajeala ca sa ti ia banii pe test ..eu am pus unul nou si nu am resetat nimic ...masina merge brici ...ramine de vazut acum de la ce se limiteaza

 

azi merg din nou la service ..o sa va tin la curent

 

bafta! :blink:

 

aaa era sa uit... legat de debitmetru ....nu se poate curata sau remedia sau etc' mai stiu eu ce ... are in alcatuire ceva componente care asi pierd din calitati in timp ...pur si simplu se inlocuieste si atit ... cit despre pret eu am cumparat bosch cu 400 ron nou nout iar la AB era 12 mil plus manopera plus test pt. "resetare"

Edited by al_padrino
Link to comment
Share on other sites

poate sa fie de la alimentarea cu benzina....oricum in "safe mode" sau "limp mode" nu este pentru ca modul de avarie limiteaza masina undeva la 2000 rpm.... poate fi problema cu alimentarea .

 

Mi se pare normal ca la AB sa fie 12 milioane, cata vreme romanii nu mananca o luna ca sa puna o piesa pe masina...si nu realizeaza ca este la magazinu de langa la 1/3 din pret..

Link to comment
Share on other sites

salutare din nou ..

 

 

intr un final fericit am rezolvat problema..dar mai antai sa va povestesc circul !

 

- ma duc ieri din nou la service unde cel de acolo sustinea sus si tare ca problema este de la electrovalva care controleaza deschiderea turbinei ....oook'....astept , schimba valva mergem in probe' (desi puteam observa pe loc daca limiteaza sau nu ..in fine) constatam impreuna ca e la fel ..ne intoarcem ..surprizaa!!! ....acum clar este turbina de vina .... domne' trebuie sa o schimbam ca asta nu mai are geometria corecta etc ... desi masina indiferent daca are sau nu turbo tot trebuie sa se tureze daca stai pe loc ..nu are nici o treaba cu turbo.. pe de alta parte masina tragea perfect pina in 3000 ...si era foarte clar ca ceva o limiteaza ....buun'..am inceput sa i explic logic ce parere am eu si anume ca nu e turbina si ca e altceva ...si am primit replica " frateee''' !!.. eu am par alb in cap si fak' d'astea' cu ochii inchisi ".. am constatat pentru a miliarda oara ca toti ' sintem mecanici si electronisti .. ..intr un final plec cu coada intre picioare ..resemnat ... oftikat' de faptul ca NIMENI nu mi poate spune ce are .. intru pe net' si caut despre e 39 diesel si gasesc ceva pe un forum din afara unde cineva avea aceeasi problema si a spus ca e de la filtrul de motorina care totodata are si un senzor in el 'care' citeste nu stiu ce debit pe acolo si 'care' daca nu citeste corect limiteaza turatia pentru a nu trage aer pompa de inalta presiune si etc ..explicatia era mai lunga... cum se putea observa ?..simplu... scoteai mufa de la filtru ... am coborit la masina intr un suflet scot mufa ..ai dau o cheie o turez si se duce masina in 4700 ca odinioara .... :) am crezut ca inebunesc de fericire :) ... buun acum urmeaza sa cumpar filtrul luni .

 

dar acum sa venim si cu laudele si omagiile aduse marii reprezentante AB....

 

Deci ..ca orice om normal si sanatos si cu logica... stau si ma gindesc ..daca nici la service ul de origine al BMW marii MAGI si VRACI si ORACOLI nu au fost in stare ..deci repet ..NU AU FOST IN STARE...sa descopere un "defect" atit de banal .... mai' fratilor atunci unde? .... atunci undeeee?? ..poate sa mi raspunda cineva ?.... aloo ?.... cred ca nimeni .... :)

 

voi va dati seama cita lipsa de profesionalism ?.... cita lipsa de pregatire ? ...pentru ce dam 115 RON pe un test la AB ?.. ??.... pentru ca acolo teoretic CINEVA ati va spune ce boala ai si te va vindeca :blink: -- gresit!

 

pentru ce NU DAM la alte service uri 40 RON pentru un diagnostic ?? ...pentru ca acolo aia' ie' prosti' si nu sint atit de destepti ca cei de la AB-- gresiit! :)

 

 

dar totusi sa ma opresc aici pt. ca altfel o sa am de dat de dulce ..pina diseara cind ma gindesc cite drumuri si alergatura si stres am avut de indurat pentru .. o pietricica intr un pantof de lac :D

 

 

bafta tuturor si feritiva de mecanici pentru ca ..toti se pricep la NIMIC si toti stiu NIMIC ..iar mecanicii care mai stiu cite ceva sint atit de putini incit nu pot influenta nici 1 % aceasta parere generala.

 

 

bafta inca o data ! :)

Link to comment
Share on other sites

Ai schimbat filtrele, in special pe cel de motorina?

 

daca ma luam dupa tine sefu ' acum boier eram ! mersi dar m am trezit prea tarziu!

 

 

 

numai bine! :blink:

 

sal

o problema asemanatoare am si eu la un 525 D din 2004..pe loc nu se tureaza mai mult de 4000 ,,in mers merge ok turatiile ajung pana la zona rosie..problema e ca are toane cand trage bine cand abia urca in ture..sa fie oare debitmetru.,ma poate ajuta cineva cu un raspuns

 

 

salut! ... citeste topicul si o sa gasesti solutia

Link to comment
Share on other sites

Ti-am spus de la inceput sa ii faci plinul deoarece la e39 diesel se aeriseste foarte greu si singura solutie e sa ii faci plinul pana sus,apoi aerisandu-se singur.Acel senzor din cap de la filtru e un senzor care masoara temperatura si debitul de motorina trecut prin filtru.Nu a fost filtru de motorina defect,infundat sau mizerabil pur si simplu ai avut aer pe instalatie.Apropo cam cu ce cantitate de combustibil circuli in rezervor?Incearca sa nu umblii sub 15 l sa eviti sa nu traga aer pt ca e39 e foarte pretentios la asta.
Link to comment
Share on other sites

Ti-am spus de la inceput sa ii faci plinul deoarece la e39 diesel se aeriseste foarte greu si singura solutie e sa ii faci plinul pana sus,apoi aerisandu-se singur.Acel senzor din cap de la filtru e un senzor care masoara temperatura si debitul de motorina trecut prin filtru.Nu a fost filtru de motorina defect,infundat sau mizerabil pur si simplu ai avut aer pe instalatie.Apropo cam cu ce cantitate de combustibil circuli in rezervor?Incearca sa nu umblii sub 15 l sa eviti sa nu traga aer pt ca e39 e foarte pretentios la asta.

 

 

sincer am mereu peste jumatate ..dar daca e vorba de aer stiu ce sa intimplat acum ..mi am adus aminte ca acum citeva luni am ramas inpotmolit in noroi intr o panta si am tot incercat sa o scot ..iar la un mom dat am ramas fara motorina pt ca statea in panta si nu a mai avut ce sa traga pompa ..cred ca de atunci e problema dar nu mi am dat eu seama ..o sa l scot pe asta si o sa l zgaltai nitzel si o sa l pun la loc sa vedem ce se intimpla...

Link to comment
Share on other sites

[...] dar acum sa venim si cu laudele si omagiile aduse marii reprezentante AB....

 

Deci ..ca orice om normal si sanatos si cu logica... stau si ma gindesc ..daca nici la service ul de origine al BMW marii MAGI si VRACI si ORACOLI nu au fost in stare ..deci repet ..NU AU FOST IN STARE...sa descopere un "defect" atit de banal .... mai' fratilor atunci unde? .... atunci undeeee?? ..poate sa mi raspunda cineva ?.... aloo ?.... cred ca nimeni .... :)

 

voi va dati seama cita lipsa de profesionalism ?.... cita lipsa de pregatire ? ...pentru ce dam 115 RON pe un test la AB ?.. ??.... pentru ca acolo teoretic CINEVA ati va spune ce boala ai si te va vindeca :blink: -- gresit!

E grav daca ai fost la AB si dupa ce au pus-o pe tester nu au fost in stare sa-ti zica ce are.

Du-te si cere-le inapoi cei 115 lei pe care i-ai platit pentru test.

 

LE : Pana la urma nu e clar . La AB ti-au schimbat electrovalva si ti-au zis ca turbina ar fi defecta sau la alt service ?

Edited by paul
Link to comment
Share on other sites

Sa ai grija numai cand il scoti si il pui inapoi sa il ungi cu putina vaselina oringul de la senzor ca altfel se cipueste si trage aer fals si numai probleme ai apoi si incearca totusi sa ii faci si plinu sa fii sigur ca s-a aerisit complect pt ca in momentul in care ii scoti senzorul mai ia un pic de aer.E principiul vaselor comunicante, dc rezervorul e plin se aeriseste 100%.Bafta
Link to comment
Share on other sites

[...] dar acum sa venim si cu laudele si omagiile aduse marii reprezentante AB....

 

Deci ..ca orice om normal si sanatos si cu logica... stau si ma gindesc ..daca nici la service ul de origine al BMW marii MAGI si VRACI si ORACOLI nu au fost in stare ..deci repet ..NU AU FOST IN STARE...sa descopere un "defect" atit de banal .... mai' fratilor atunci unde? .... atunci undeeee?? ..poate sa mi raspunda cineva ?.... aloo ?.... cred ca nimeni .... :)

 

voi va dati seama cita lipsa de profesionalism ?.... cita lipsa de pregatire ? ...pentru ce dam 115 RON pe un test la AB ?.. ??.... pentru ca acolo teoretic CINEVA ati va spune ce boala ai si te va vindeca :blink: -- gresit!

E grav daca ai fost la AB si dupa ce au pus-o pe tester nu au fost in stare sa-ti zica ce are.

Du-te si cere-le inapoi cei 115 lei pe care i-ai platit pentru test.

 

LE : Pana la urma nu e clar . La AB ti-au schimbat electrovalva si ti-au zis ca turbina ar fi defecta sau la alt service ?

da..la AB .. MI AU MONTAT O VALVA NOUA SA FACEM O PROBA DAR PE URMA AU PUS O LA LOC PE A MEA PT CA NU ERA DEFECTA

Link to comment
Share on other sites

.Acel senzor din cap de la filtru e un senzor care masoara temperatura si debitul de motorina trecut prin filtru

 

Senzorul masoara presiunea de joasa presiune, atat.Daca nu este in parametrii motorul nu se accelereaza corespunzator.

Este o problema banala, ma mir ca nu a fost gasita la AB.

Link to comment
Share on other sites

.Acel senzor din cap de la filtru e un senzor care masoara temperatura si debitul de motorina trecut prin filtru

 

Senzorul masoara presiunea de joasa presiune, atat.Daca nu este in parametrii motorul nu se accelereaza corespunzator.

Este o problema banala, ma mir ca nu a fost gasita la AB.

 

eu am fost dezamagit 100% de cei de la service ... asta e .. bine ca sa terminat frumos :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Stie cineva de vanzare un senzor de motorina pt un bmw 525 D din 2002(mai eftineanu).Contactati-ma va rog.0726 226 461 sau I.D. costinberechet.rog ajutor ca merg cu mufa aia scoasa si ma cam streseaza. :blink:
Link to comment
Share on other sites

salutare din nou ..

 

 

intr un final fericit am rezolvat problema..dar mai antai sa va povestesc circul !

 

- ma duc ieri din nou la service unde cel de acolo sustinea sus si tare ca problema este de la electrovalva care controleaza deschiderea turbinei ....oook'....astept , schimba valva mergem in probe' (desi puteam observa pe loc daca limiteaza sau nu ..in fine) constatam impreuna ca e la fel ..ne intoarcem ..surprizaa!!! ....acum clar este turbina de vina .... domne' trebuie sa o schimbam ca asta nu mai are geometria corecta etc ... desi masina indiferent daca are sau nu turbo tot trebuie sa se tureze daca stai pe loc ..nu are nici o treaba cu turbo.. pe de alta parte masina tragea perfect pina in 3000 ...si era foarte clar ca ceva o limiteaza ....buun'..am inceput sa i explic logic ce parere am eu si anume ca nu e turbina si ca e altceva ...si am primit replica " frateee''' !!.. eu am par alb in cap si fak' d'astea' cu ochii inchisi ".. am constatat pentru a miliarda oara ca toti ' sintem mecanici si electronisti .. ..intr un final plec cu coada intre picioare ..resemnat ... oftikat' de faptul ca NIMENI nu mi poate spune ce are .. intru pe net' si caut despre e 39 diesel si gasesc ceva pe un forum din afara unde cineva avea aceeasi problema si a spus ca e de la filtrul de motorina care totodata are si un senzor in el 'care' citeste nu stiu ce debit pe acolo si 'care' daca nu citeste corect limiteaza turatia pentru a nu trage aer pompa de inalta presiune si etc ..explicatia era mai lunga... cum se putea observa ?..simplu... scoteai mufa de la filtru ... am coborit la masina intr un suflet scot mufa ..ai dau o cheie o turez si se duce masina in 4700 ca odinioara .... :) am crezut ca inebunesc de fericire :) ... buun acum urmeaza sa cumpar filtrul luni .

 

dar acum sa venim si cu laudele si omagiile aduse marii reprezentante AB....

 

Deci ..ca orice om normal si sanatos si cu logica... stau si ma gindesc ..daca nici la service ul de origine al BMW marii MAGI si VRACI si ORACOLI nu au fost in stare ..deci repet ..NU AU FOST IN STARE...sa descopere un "defect" atit de banal .... mai' fratilor atunci unde? .... atunci undeeee?? ..poate sa mi raspunda cineva ?.... aloo ?.... cred ca nimeni .... :D

 

voi va dati seama cita lipsa de profesionalism ?.... cita lipsa de pregatire ? ...pentru ce dam 115 RON pe un test la AB ?.. ??.... pentru ca acolo teoretic CINEVA ati va spune ce boala ai si te va vindeca :blink: -- gresit!

 

pentru ce NU DAM la alte service uri 40 RON pentru un diagnostic ?? ...pentru ca acolo aia' ie' prosti' si nu sint atit de destepti ca cei de la AB-- gresiit! :D

 

 

dar totusi sa ma opresc aici pt. ca altfel o sa am de dat de dulce ..pina diseara cind ma gindesc cite drumuri si alergatura si stres am avut de indurat pentru .. o pietricica intr un pantof de lac :D

 

 

bafta tuturor si feritiva de mecanici pentru ca ..toti se pricep la NIMIC si toti stiu NIMIC ..iar mecanicii care mai stiu cite ceva sint atit de putini incit nu pot influenta nici 1 % aceasta parere generala.

 

 

bafta inca o data ! :)

 

 

 

Si pana la urma cum ai rezolvat-o?te rog spune-mi ca am aceeasi problema.Am schimbat si senzorul ala de la filtru,i-am facut si plinul si nimic.Are cineva idee? :) :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.