Jump to content

a inceput bataia...


X X L

Recommended Posts

a inceput bataia, dupa cum spuneam!

de la o vreme incoace, am inceput sa aud boncanituri in zona articulara a rotilor, ca si cum s-ar fi "dus" o bucsa sau o bieleta ceva... mi se intampla doar cand trec peste obstacole de mici dimenziuni (gen linii de tramvai sau capace de canal) si mai ales cand plec cu masina si e f.f. ger.

dupa aia parca zgomotele se mai diminueaza, sau oare m-am obisnuit eu cu ele?!

nu am ajuns inca la mecanic, dar ma bate acest gand...

as vrea sa stiu ce-ar putea fi, sa imi fac o mica "schema financiara", pt ca in service cand mi se spune "schimba!", am schimbat...

ps: nu am probleme in directie sau altceva !

 

 

bucsile mari de la bascula, adica alea hidraulice, cost in jur de 2 mil perechea (2 buc), exact asa am patit si eu cu a mea, le-am schimbat si am scapat de bataile alea de care zici si tu

Link to comment
Share on other sites

Incearca sa verifici la un service unde au platforme pentru detectarea jocurilor in articulatii. Sunt niste placi metalice care se misca in toate directiile (se pune masina cu rotile fata pe ele , sigur la o statie ITP gasesti asa ceva daca service-urile nu au ), cu mana si priceperea unui mecanic posibil sa nu observe tot ceea ce joaca. Eu unul am avut joc si in pivotul de la roata stg +dr (nu in cel care se prinde pe sasiu ), si cu ocazia asta am schimbat si bucsele , am facut si geometria.Acum dupa cca 5 luni si aprox 20k bucsele sunt varza. Pacat ca nu le-am tinut pe cele originale, parca erau mai tari. La fel facea si la mine la denivelari batea usor. Am cel putin 5 prieteni cu E46 care au depistat aceeasi problema : Pivotii ! insa nu pe elevator tragand cu mana de roata !
Link to comment
Share on other sites

tre' sa vad, mai amanuntit doar cand duc masina la service... pana acum doar mi s-a confirmat de catre mecanic ca sunt bucsile doar mergand cu ea pe piatra cubica... e posibil sa mai gasesc si altceva (vreun pivot, cine stie?!) atunci cand o voi duce efectiv in service, pe standul de roti...

pana atunci mai stau putin, ca am destula treaba pe cap...

10x 4all

Link to comment
Share on other sites

Guest juststy
a inceput bataia, dupa cum spuneam!

de la o vreme incoace, am inceput sa aud boncanituri in zona articulara a rotilor, ca si cum s-ar fi "dus" o bucsa sau o bieleta ceva... mi se intampla doar cand trec peste obstacole de mici dimenziuni (gen linii de tramvai sau capace de canal) si mai ales cand plec cu masina si e f.f. ger.

dupa aia parca zgomotele se mai diminueaza, sau oare m-am obisnuit eu cu ele?!

nu am ajuns inca la mecanic, dar ma bate acest gand...

as vrea sa stiu ce-ar putea fi, sa imi fac o mica "schema financiara", pt ca in service cand mi se spune "schimba!", am schimbat...

ps: nu am probleme in directie sau altceva !

 

 

mai mult ca sigur este de la bieleta antiruliu. urca masina pe rampa si trage de bara stabilizatoare. daca trosneste sau bacaneste schimba bieleta. bafta

Link to comment
Share on other sites

Incearca sa verifici la un service unde au platforme pentru detectarea jocurilor in articulatii. Sunt niste placi metalice care se misca in toate directiile (se pune masina cu rotile fata pe ele , sigur la o statie ITP gasesti asa ceva daca service-urile nu au ), cu mana si priceperea unui mecanic posibil sa nu observe tot ceea ce joaca. Eu unul am avut joc si in pivotul de la roata stg +dr (nu in cel care se prinde pe sasiu ), si cu ocazia asta am schimbat si bucsele , am facut si geometria.Acum dupa cca 5 luni si aprox 20k bucsele sunt varza. Pacat ca nu le-am tinut pe cele originale, parca erau mai tari. La fel facea si la mine la denivelari batea usor. Am cel putin 5 prieteni cu E46 care au depistat aceeasi problema : Pivotii ! insa nu pe elevator tragand cu mana de roata !

ce bucse ai pus de te-au tinut 20k?

Link to comment
Share on other sites

se pot schimba doar bucsile

daca auzi doar la denivelari marunte sigur sunt pivotii iar la e46 exista 3 pivoti pe brat si se schimba cu tot cu brat..cost per brat in jur de 170 euro

Daca se aude doar la denivelari mici sigur NU sunt pivotii. Sunt posesorul unui E 46 care avea aceleasi probleme (troncanit la rizuri fine de pe drum, linii de tramvai, pietris, etc) si au fost doar cele 2 bucsi de la bascula (acelea mari). PRIMUL lucru schimba-le pe acelea (sunt foarte ieftine, 2 mil ambele) si sunt 90% sanse sa nu mai faca. Daca tot face investigheaza mai departe.

de unde leai luat frate tu cu 2mil... sau fara carcasa aia d aluminiu...la banii aia

Link to comment
Share on other sites

se pot schimba doar bucsile

daca auzi doar la denivelari marunte sigur sunt pivotii iar la e46 exista 3 pivoti pe brat si se schimba cu tot cu brat..cost per brat in jur de 170 euro

Daca se aude doar la denivelari mici sigur NU sunt pivotii. Sunt posesorul unui E 46 care avea aceleasi probleme (troncanit la rizuri fine de pe drum, linii de tramvai, pietris, etc) si au fost doar cele 2 bucsi de la bascula (acelea mari). PRIMUL lucru schimba-le pe acelea (sunt foarte ieftine, 2 mil ambele) si sunt 90% sanse sa nu mai faca. Daca tot face investigheaza mai departe.

de unde leai luat frate tu cu 2mil... sau fara carcasa aia d aluminiu...la banii aia

 

augsburg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

am fost azi la service. problema batai si bocanituri pe fata.

dupa ce au verificat masina mecanicii de acolo au dat verdictul: pivotii facuti varza+ bieleta directie pe partea soferului. la mine cand dadeam in gropi se auzea un zgomot metalic ca si cum ar freca fier pe fier.

dus la magazin piese auto: pivotii vin cu tot cu brat (mi-a insirat respectivul 4 sau 5 variante de pret care variau intre 430Ron si 1100RON) : am ales varianga 630RON/ brat firma MOOG.

- bieleta directia: singura varianta 92RON firma MOOG. este singura firma care face bielete directie pt modelul meu la care sa nu fie inclus si capul de bara. ( cu cap de bara pretul sarea undeva intre 270RON si 500RON).

am fost imbrobodit de cei de la service ca daca schimb bratul cu pivotii trebuie schimbate si bucsele de la bascula (o fi adevarat?). asadar am cumparat si bucse: 230RON perechea firma FEBI (mai erau variante 200RON o firma care incepe cu S ... nu am retinut si 490RON Lemfroder).

tragand linie 1674 RON din care omu mi-a facut reducere nush cat.. si am ajuns la suma de 1480RON doar piesele.

urmeaza manopera + reglare directie.

toate astea pentru niste batai :blink: :) :) (masina intrata in tara la 105k km .. acum are 132k km. nici macar 30.000 km facuti in romania :))

 

le schimb maine. revin cu pareri.

 

PS. pareri despre firma MOOG , FEBI , LEMFRODER? care e mai buna. am inteles ca LEMFORDER ar fi lider... dar intre MOOG si FEBI?

 

cheers.

Edited by leoberti
Link to comment
Share on other sites

am fost azi la service. problema batai si bocanituri pe fata.

dupa ce au verificat masina mecanicii de acolo au dat verdictul: pivotii facuti varza+ bieleta directie pe partea soferului. la mine cand dadeam in gropi se auzea un zgomot metalic ca si cum ar freca fier pe fier.

dus la magazin piese auto: pivotii vin cu tot cu brat (mi-a insirat respectivul 4 sau 5 variante de pret care variau intre 430Ron si 1100RON) : am ales varianga 630RON/ brat firma MOOG.

- bieleta directia: singura varianta 92RON firma MOOG. este singura firma care face bielete directie pt modelul meu la care sa nu fie

cheers.

................

 

Eram sigur ca sunt pivotii, la denivelari fine aia se aud ...cel mai proeminent

bafta cu reparatia, si urez celor de pe forum care au avut probleme cu bucsa superioara sa nu aiba niciodata probleme cu pivotii :blink:

Link to comment
Share on other sites

am fost azi la service. problema batai si bocanituri pe fata.

dupa ce au verificat masina mecanicii de acolo au dat verdictul: pivotii facuti varza+ bieleta directie pe partea soferului. la mine cand dadeam in gropi se auzea un zgomot metalic ca si cum ar freca fier pe fier.

dus la magazin piese auto: pivotii vin cu tot cu brat (mi-a insirat respectivul 4 sau 5 variante de pret care variau intre 430Ron si 1100RON) : am ales varianga 630RON/ brat firma MOOG.

- bieleta directia: singura varianta 92RON firma MOOG. este singura firma care face bielete directie pt modelul meu la care sa nu fie

cheers.

................

 

Eram sigur ca sunt pivotii, la denivelari fine aia se aud ...cel mai proeminent bafta cu reparatia, si urez celor de pe forum care au avut probleme cu bucsa superioara sa nu aiba niciodata probleme cu pivotii :blink:

 

PAI NU ERAU PIVOTII! LOL Citeste tot topicul! La initiatorul topicului au fost de la bucsile de la bascula (se auzeau troncanituri la rizuri fine si denivelari mici ale drumului). Pana acum nimeni n-a mai descris zgomote tari la gropi (caci daca ar fi ar descris sigur i-ar fi spus toti ca e de la pivoti!

Deci nu stiu de ce anume erai tu sigur!

In plus, cel de mai sus spune ca, citez "cand dadeam in gropi se auzea un zgomot metalic ca si cum ar freca fier pe fier" in nici un caz la denivelari fine!!!

La denivelari fine erau BUCSILE BASCULA (asta se intampla daca nu citesti tot topicul si doar cateva randuri). Oricum vad ca traiesti in lumea ta! :)

 

 

Iata verdictul de mai sus:

 

b50xxl

 

Ăncepător

 

Group: Members

Posts: 96

Topics Started: 13

Joined: 20/Nov/07

From: Bucuresti

Member No.: 7.741

 

nu, n-am nimic la directie, nici joc, nimic... de fapt am scris si in post, la inceput.

mi s-a confirmat ca sunt bucsile, nu bieletele sau flansele antiruliu...

10x 4all !!!

 

 

--------------------

 

BMW 4 life !

Edited by Alexxx
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Aduc un pic topicul la viata:

La mine au inceput sa se auda niste zgomote cand iau de volan cat de putin in orice parte, ca si cum ar fi o epava gatas sa se rupa indoua..sau o caruta de lemn...sau cum se mai aud usile neunse pe la dacii (numai ca mai gros si mai incet). A inceput brusc, dupa ce nu am circulat cu masina vreo 3 saptamani.

Parca la denivelari nu se aude, ci doar cand misc volanul, dar nu imi dau seama exact, pt ca in orice groapa se misca un pic volanul si se aude mai mereu...

Servo n-are probleme, directia nusufera, n-am joc la volan...

Link to comment
Share on other sites

Aduc un pic topicul la viata:

La mine au inceput sa se auda niste zgomote cand iau de volan cat de putin in orice parte, ca si cum ar fi o epava gatas sa se rupa indoua..sau o caruta de lemn...sau cum se mai aud usile neunse pe la dacii (numai ca mai gros si mai incet). A inceput brusc, dupa ce nu am circulat cu masina vreo 3 saptamani.

Parca la denivelari nu se aude, ci doar cand misc volanul, dar nu imi dau seama exact, pt ca in orice groapa se misca un pic volanul si se aude mai mereu...

Servo n-are probleme, directia nusufera, n-am joc la volan...

 

cred ca flansele de la amortizoare, alea scartaie cand iei de volan daca sint duse

Link to comment
Share on other sites

Mersi de indicatii...nu sunt familiar cu piesele din zona asta :twoup:

Pt clarificare: e vorba de piesa 1 de aici: RealOem

...aceeasi cu aia cu 3 suruburi din pozele de mai jos, care face legatura intre amortizor si clopot, pe partea de dedesubt, nu?

post-3655-1216141009_thumb.jpg post-3655-1216141021_thumb.jpg post-3655-1216141031_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Mersi de indicatii...nu sunt familiar cu piesele din zona asta :twoup:

Pt clarificare: e vorba de piesa 1 de aici: RealOem

...aceeasi cu aia cu 3 suruburi din pozele de mai jos, care face legatura intre amortizor si clopot, pe partea de dedesubt, nu?

IMG_1136.JPG IMG_1139.JPG IMG_1151.JPG

amortizoarele alea noi vrei sa ti le pui pe masina?

daca da, ce marca sunt?

sau sunt doar niste poze asa, exemplificative ...?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Pana la urma nu erau flansele..era amortizorul de pe dreapta fata dus.

In urma inspectiei am schimbat amandoua amortizoarele, bieletele, bascula dreapta, bucsile de la bascule pt ca si ele tot prin Romania au mers; si daca tot erau rotile date jos, discurile si placutele ca aproape le venise vremea.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.