Jump to content

E46 vs E90


.Bogdan

Recommended Posts

Ar mai fi si oglinzile mult prea mari la facelift. Mult mai bine arata oglinzile pe pre-facelift.

Good point! Dar se pare ca este o moda cu oglingile mari la toti producatorii... Oricum per total faceliftul este reusit..

Edited by ryso
Link to comment
Share on other sites

e si uite ca postez iar pe aici in calitate de posesor de e90 facelift :) deja merg de o luna cu el si pot compara e46 cu e90 destul de realist... cum fostul meu e46 prefacelift este la un prieten il mai pot conduce si acum din cand in cand iar in fiecare zi merg cu e90 facelift... deci, ce m-a frapat a fost faptul ca senzatia pe care o ai la volanul lui e90 e foarte asemanatoare cu cea de la e46... ai acelasi feeling de manevrabilitate totala si raspuns rapid la comenzi si exceptand directia asistata electric de pe e90 care merge ceva mai usor restul senzatiilor sunt asemanatoare... cum si amicul meu e mare fan BMW care are o grija imensa pentru masina lui (ultima lui investite a fost in schimbarea amortizoarelor, discurilor de frana, bucselor fata si basculele) pot spune ca ceea ce compar eu sunt 2 masini in stare foarte buna de functionare... ce imi place la e90 este stabilitatea pe care o simti in masina... efectiv pare lipita de sosea indiferent ce ai face tu la volan... e90 facelift este putin mai lat decat e90 standard (parca vreo 2 centimetrii pe puntea spate si 1 pe puntea fata) dar cei de la BMW spun ca este cel mai stabil BMW seria 3 produs vreodata si asta chiar se simte... la viteza mare, pe autostrada, pot trage brusc de volan si masina se duce in viraj fara sa faca nici un efort... doar G-urile pe care le simti tu in masina te fac sa-ti dai seama de cat de brutala a fost manevra pentru ca masina reactioneaza direct si fara nici o problema... e drept ca nu am incercat asta la 200 la ora dar oricum am facut-o la viteze destul de mari :) totusi, per total e90 e un pas inainte pentru BMW iar faceliftul arata demential, din punctul meu de vedere... e rea toata din orice unghi te uiti la ea... am votat acum ceva timp (vreo 2 ani) pentru e46 dar cred ca acum as vota faceliftul de la e90 in egala masura insa recunosc ca un e46 e ceva deosebit oricand si o masina extrem de buna (intre timp si fratele meu si-a tras un e46 facelift, 320d automat :) boala de familie) ...

 

LE- urasc Run Flaturile... masina e foarte rigida pe ele si tzopaie ca o caprita prin toate gropile Bucurestiului... am avut de vara si weekendul asta mi-am pus Run Flat de iarna, Michelin Pilot Alpin 2 RFT si sare masinuta de zici ca e pe arcuri nu alta... confortul este aproape nul sau oricum foarte atent dramuit... deja am dat banii de cuaciucuri si le-am montat deci urmatorii 2 ani am si cauciucuri de vara si de iarna insa ma bate gandul ca setul urmator sa fie cauciucuri normale si imi iau un set portabil de depanare... ma mai gandesc dar oricum urasc RFT ;)

 

Cris , cred ca si eu ti am admirat masina inca de cand ti ai luat o si erau numere de Munchen pe ea. S ar putea sa ma insel, asta daca nu stai pe undeva in zona Garii de Nord, zona pe unde locuiesc si eu. Oricum, masina e super frumoasa, " corecturile " sunt reusite, si daca nu sunt indiscret as cere si un pret... :) . Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea !

Link to comment
Share on other sites

LE- urasc Run Flaturile... masina e foarte rigida pe ele si tzopaie ca o caprita prin toate gropile Bucurestiului... am avut de vara si weekendul asta mi-am pus Run Flat de iarna, Michelin Pilot Alpin 2 RFT si sare masinuta de zici ca e pe arcuri nu alta... confortul este aproape nul sau oricum foarte atent dramuit... deja am dat banii de cuaciucuri si le-am montat deci urmatorii 2 ani am si cauciucuri de vara si de iarna insa ma bate gandul ca setul urmator sa fie cauciucuri normale si imi iau un set portabil de depanare... ma mai gandesc dar oricum urasc RFT :)

 

Iata o noua diferenta de securitate si confort/disconfort intre cele doua generatii.

La fel ca si antepostatorul am achizitionat roti de iarna run flat.

Totusi, run flaturile sunt pentru siguranta noastra si a familiilor noastre, fiind un rau necesar in opinia mea.

Oare cati posesori de E46 sau E90 opteaza in momentul schimbarii cauciucurilor pentru run flat?

Puteti vizualiza:

http://www.youtube.com/watch?v=cZ7mbd7hWLg...feature=related

sau

Link to comment
Share on other sites

as zice ca e doar o noua politica prin care se trag mai multi bani de pe client.

 

BMW si Bridgestone au bagat bani multi in promovarea RFT, dar nu ma pot convinge ca daca treci peste o scandura cu 2 cuie risti sa nu mai poti controla masina.

filmul ala e cam facatura, la cate cuie am colectionat de-a lungul anilor mi-am format deja o parere despre subiect :)

am avut inclusiv o bucata de fier striat de 16' intrat in roata dreapta fata, care a fisurat janta, nu mai zic de cauciuc. nu am avut probleme ca cele din filmulet.

am avut si explozie pe spate, in viraj la 160 kmh. nu am avut probleme in a controla masina.

 

PS: acum am RFT ( de fapt ROF- Dunlop ) pe masina, cu prima ocazie le schimb, sunt groaznice dpdv al confortului. prefer sa car o roata de rezerva dupa mine.

Link to comment
Share on other sites

si eu m-am gandit sa le schimb, dar nu vreau sa ajung ca cei din filmuletul 2. :)

mai ales cand plec la un drum lung. pana la BMW am avut cauciucuri normale si am mers linistit, nici nu am avut vreo pana sa explozie, dar cu paza buna trece primejdia rea.

eu mai am si 2 copii de care trebuie sa am grija, asa ca momentan pastrez RFT.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Original E90 se p!sa cu scarba pe E46 de sus..... sry all. Daca tre sa fiu realist tre sa va spun asta si sa mai adaug urmatoarele, ca vad ca se mananca mult Kakcat pe threadu asta.

1. Fata de la E46 a fost frumoasa la vremea ei, dar nu o poti compara cu fata prea tare de la E90. Adica tre sa fii chiar orb.... sau sa ai E46 si sa fii prea mandru...

2. Spatele de la E90 este foarte finut (nu uitati ca este un executive saloon...alooooooo) dar din cauza faptului ca nu au pastrat vechiul design al stopurilor v-au dat motiv sa va Kakcati pe voi :lol:

3. Performante superioare la motorizari ( mie mi se pare cam penal sa-l intrec pe E46 cu E90-ul meu avand cutie automata, care apropo este absolut geniala )

4. Xdrive mai bun

5. Masina sta pe drum mai bine decat oricare alta in clasa ei si E46 (testat de mine personal)

6. interiorul este foarte frumos, comod si util cu multe imbunatatiri fata de vechiul E46 ( cum e si logic de la un model vechi la unu nou, mai ales cand e vorba de o firma serioasa ca BMW)

Adica chiar credeti in ceea ce ziceti?? Daca credeti ca astia de la BMW sunt indeajuns de retarzi sa faca o masina mai proasta decat cea precedenta dupa efortul, timpul si mai ales banii cheltuiti (probabil achizitionati de la baietii care si au luat modelu mai vechi :) ) nu sunteti fani BMW si nu aveti ce cauta pe forumul de la BMW, ci mai degraba pe un forum de E46....

 

Sal'tare

Link to comment
Share on other sites

Original E90 se p!sa cu scarba pe E46 de sus..... sry all. Daca tre sa fiu realist tre sa va spun asta si sa mai adaug urmatoarele, ca vad ca se mananca mult Kakcat pe threadu asta.

1. Fata de la E46 a fost frumoasa la vremea ei, dar nu o poti compara cu fata prea tare de la E90. Adica tre sa fii chiar orb.... sau sa ai E46 si sa fii prea mandru...

2. Spatele de la E90 este foarte finut (nu uitati ca este un executive saloon...alooooooo) dar din cauza faptului ca nu au pastrat vechiul design al stopurilor v-au dat motiv sa va Kakcati pe voi :lol:

3. Performante superioare la motorizari ( mie mi se pare cam penal sa-l intrec pe E46 cu E90-ul meu avand cutie automata, care apropo este absolut geniala )

4. Xdrive mai bun

5. Masina sta pe drum mai bine decat oricare alta in clasa ei si E46 (testat de mine personal)

6. interiorul este foarte frumos, comod si util cu multe imbunatatiri fata de vechiul E46 ( cum e si logic de la un model vechi la unu nou, mai ales cand e vorba de o firma serioasa ca BMW)

Adica chiar credeti in ceea ce ziceti?? Daca credeti ca astia de la BMW sunt indeajuns de retarzi sa faca o masina mai proasta decat cea precedenta dupa efortul, timpul si mai ales banii cheltuiti (probabil achizitionati de la baietii care si au luat modelu mai vechi :) ) nu sunteti fani BMW si nu aveti ce cauta pe forumul de la BMW, ci mai degraba pe un forum de E46....

 

Sal'tare

 

Bruce Lee il bate pe Van Damme ...

Link to comment
Share on other sites

Eu am alt stil. :)

 

Ideea este că puteai să-ţi exprimi ideile ĂŽntr-un mod mai civilizat şi mai argumentat.

 

Dacă ĂŽncepi cu "Original E90 se p!sa cu scarba pe E46 de sus", nu prea mai contează ce ai scris ĂŽn continuare.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

as zice ca e doar o noua politica prin care se trag mai multi bani de pe client.

 

BMW si Bridgestone au bagat bani multi in promovarea RFT, dar nu ma pot convinge ca daca treci peste o scandura cu 2 cuie risti sa nu mai poti controla masina.

filmul ala e cam facatura, la cate cuie am colectionat de-a lungul anilor mi-am format deja o parere despre subiect :lol:

am avut inclusiv o bucata de fier striat de 16' intrat in roata dreapta fata, care a fisurat janta, nu mai zic de cauciuc. nu am avut probleme ca cele din filmulet.

am avut si explozie pe spate, in viraj la 160 kmh. nu am avut probleme in a controla masina.

 

PS: acum am RFT ( de fapt ROF- Dunlop ) pe masina, cu prima ocazie le schimb, sunt groaznice dpdv al confortului. prefer sa car o roata de rezerva dupa mine.

 

 

uite ca a trecut mai bine de 1 an si inca alerg pe e90-ul meu facelift cu RFT si intre timp am patit si o chestie haioasa care m-a facut sa ma bucur ca am run-flat pe masina... era exact in ultimul weekend inainte sa ninga tare in Bucuresti intr-o sambata si eu veneam de la Hornbach Militari spre casa si cand am intrat pe centura imediat am simtit ca masina fuge cam aiurea de fund.... fiind foarte frig si eu inca pe cauciucurile de vara m-am gandit ca e de la umezeala de pe jos care incepe sa inghete cand brusc mi s-a aprins si becul de alarma pana la bord... si uite asa am redus frumos viteza pe la vreo 60 de km la ora si am mers incetisor pana la o vulcanizare deschisa la ora aia (sambata 6-7 seara) sa imi faca pana si au gasit baietii o bucata de span metalic in roata dreapta spate de vreo 5 centimetri... daca as fi fost pe cauciucuri normale sigur nu mai miscam de acolo si pe frigul ala mai ales ca aveam portbagajul plin ochi ca doar veneam de la cumparaturi cred ca as fi muncit minim 2 ore ca sa schimb roata.... asa, cu run-flat, am mers incetisor fara risc la prima vulcanizare (undeva pe soseaua Chitilei am gasit) si s-a rezolvat treaba profesionist....concluzia e ca chiar cu un usor disconfort si cu ceva bani dati in plus parca run-flat merita efortul....

 

Cris , cred ca si eu ti am admirat masina inca de cand ti ai luat o si erau numere de Munchen pe ea. S ar putea sa ma insel, asta daca nu stai pe undeva in zona Garii de Nord, zona pe unde locuiesc si eu. Oricum, masina e super frumoasa, " corecturile " sunt reusite, si daca nu sunt indiscret as cere si un pret... :) . Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea !

 

scuze de marea intarziere in raspuns dar nu era masina mea desi e identica... o stiu pe cea de pe strada de langa gara care mult timp a avut numere de Germania insa eu am avut masina cam la 1 saptamana dupa aceea si a mea a fost cumpara de la AB din Bucuresti si cred ca a fost livrata intre primele 2 din tara (cand mi-a venit mie masina mai fusese adusa o bucata in Targu Mures parca)... desigur, pe strada mai erau 2-3 masini e90 facelift atunci (in Bucuresti adica) aduse direct din Germania printre care si cea mentionata de tine :)

Edited by crisjohn
Link to comment
Share on other sites

Pana la urma e si vorba de gust, si de gustibus non est disputandum. Eu tin minte ca nu mi-a placut E90 cand a aparut, in special din cauza spatelui. La fel cum spatele de E90 facelift mi se pare mai urat. Asa ca pentru mine, E90 e cea mai frumoasa masina ever :)
Link to comment
Share on other sites

:) ever

Probabil nu ai vazut noua serie 5, sau C Classe de zici ca E90 e cea mai frumoasa masina ever, mie si un Lexus Is (ca sa nu mai vorbim de GS) mi se pare mai frumos.

Pune o poza te rog cu interiorul maisnii tale.

Revenind la topic imi plac anumite parti din E90, imi place cum arata din anumite unghiuri, un E46 imi place cum arata din orice unghi, si interiorul de E46 il apreciez mai mult.

Edited by Cosm1n
Link to comment
Share on other sites

post-31888-1262902909_thumb.jpg

:) ever

Probabil nu ai vazut noua serie 5, sau C Classe de zici ca E90 e cea mai frumoasa masina ever, mie si un Lexus Is mi se pare mai frumos.

Pune o poza te rog cu interiorul maisnii tale.

 

Eu ziceam de exterior..... dar si interiorul e tare. lexus mi se pare cam scumpicel sa-l compari cu interiorul de la seria 3 da la exterior BMW castiga, parerea mea.

 

Uite o poza cu interiorul meu

post-31888-1262902888_thumb.jpg

post-31888-1262903030.jpg

Edited by HeaVeN_BG
Link to comment
Share on other sites

Am E46 si e mai frumoasa si mai buna decat orice E90.

Cand o sa iau E90 o sa imi schimb opinia. Pana atunci e mai ''acra''.

 

Sunt multi care spun despre un anumit E36 ca e mai bun decat un E46 !!!

Tare as vrea sa vad un schimb E90 pe un E36 :)

Edited by Jacobs
Link to comment
Share on other sites

Mie imi place E90 foarte mult...facelift-ul cu atat mai mult! Si E46 este frumoasa in felul ei. Nu e zi in care sa nu fac un pas in spate si sa realizez ce mult inca imi place E46-le chiar si dupa ce am trait zi de zi cu el timp de un an si ceva. Heck...si E39-le imi place acum dupa ce a trait 3 ani, aproape, cu unul.

 

Insa E90 merge spre noile tendinte in design. Singurul lucru pe care nu l-am ingitit la E90 e brodul drept. Mi-a placut ca au pastrat simplitatea tipica BMW(si nu au dat-o in filozofia bord=pom de Craciun in stil Audi). Insa am regretat mult eliminarea bordului intors spre sofer care era o traditie pentru BMW. La noul 5-ar am vazut ca au reintors bordul spre sofer. Asa ca ma speranta ca si la urmatorul 3-ar sa faca la fel! Oricum atat timp cat fiecare fan e multumit cu ce are, totul e bine si frumos.

Link to comment
Share on other sites

Am E46 si e mai frumoasa si mai buna decat orice E90.

 

Si cum ai ajuns la concluzia asta ? :)

 

am ajuns la acea concluzie la fel ca si ceilalti care nu au INCA un E90 :)

cand o sa imi cumpar E92 evident ca o sa fie CEL MAI TARE seria 3 :lol:

 

pana atunci...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.