Jump to content

Bmw 330 ci e46


Smiley89

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Replies 289
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

o mica problema.am schimbat racordurile de la filtru de aer.si filtru de aer,de mers merge pefect masina nici o problema.doar ca numai pot sa fac plecarea dp loc cu frana si acceleratia.daca dau pe drive apas frana si incerc sa accelerez nu se mai tureaza pana in 2000...2500 cat se ducea ea.ramane la relantii pur si simplu,de exemplu daca e pe parcare si o turez in momentu in care ciup frana sau o apas mi se tare acceleratia si mi se reduc turatiile.de la ce poate fii?debitmetru....?
Link to comment
Share on other sites

o mica problema.am schimbat racordurile de la filtru de aer.si filtru de aer,de mers merge pefect masina nici o problema.doar ca numai pot sa fac plecarea dp loc cu frana si acceleratia.daca dau pe drive apas frana si incerc sa accelerez nu se mai tureaza pana in 2000...2500 cat se ducea ea.ramane la relantii pur si simplu,de exemplu daca e pe parcare si o turez in momentu in care ciup frana sau o apas mi se tare acceleratia si mi se reduc turatiile.de la ce poate fii?debitmetru....?

 

Vezi că-ţi faci praf cutia cu aşa ceva.

 

Cel mai bine revii la admisia de fabrică.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

o mica problema.am schimbat racordurile de la filtru de aer.si filtru de aer,de mers merge pefect masina nici o problema.doar ca numai pot sa fac plecarea dp loc cu frana si acceleratia.daca dau pe drive apas frana si incerc sa accelerez nu se mai tureaza pana in 2000...2500 cat se ducea ea.ramane la relantii pur si simplu,de exemplu daca e pe parcare si o turez in momentu in care ciup frana sau o apas mi se tare acceleratia si mi se reduc turatiile.de la ce poate fii?debitmetru....?

 

Vezi cĂŁ-Ăži faci praf cutia cu aÂşa ceva.

 

Cel mai bine revii la admisia de fabricĂŁ.

pai trage mult mai bine cu filtru asta bmc.decat cu ala de fabrica,iar in leg cu frana si acceleratia nu fac asta foarte des,era ideea ca st duminica liniutze legale la craiova si vroiam sa ma dau.iar alta posibilitate nu am....

Link to comment
Share on other sites

o mica problema.am schimbat racordurile de la filtru de aer.si filtru de aer,de mers merge pefect masina nici o problema.doar ca numai pot sa fac plecarea dp loc cu frana si acceleratia.daca dau pe drive apas frana si incerc sa accelerez nu se mai tureaza pana in 2000...2500 cat se ducea ea.ramane la relantii pur si simplu,de exemplu daca e pe parcare si o turez in momentu in care ciup frana sau o apas mi se tare acceleratia si mi se reduc turatiile.de la ce poate fii?debitmetru....?

 

Vezi cĂŁ-Ăži faci praf cutia cu aÂşa ceva.

 

Cel mai bine revii la admisia de fabricĂŁ.

pai trage mult mai bine cu filtru asta bmc.decat cu ala de fabrica,iar in leg cu frana si acceleratia nu fac asta foarte des,era ideea ca st duminica liniutze legale la craiova si vroiam sa ma dau.iar alta posibilitate nu am....

face praf motorul mai repede decat cutia. La cutie sa nu bagi socuri in lantul motric -sa dai drumu la ambreiaj brusc. Cutia tine destul de mult. Si la motor faci o segmentare daca e cazul.

Link to comment
Share on other sites

o mica problema.am schimbat racordurile de la filtru de aer.si filtru de aer,de mers merge pefect masina nici o problema.doar ca numai pot sa fac plecarea dp loc cu frana si acceleratia.daca dau pe drive apas frana si incerc sa accelerez nu se mai tureaza pana in 2000...2500 cat se ducea ea.ramane la relantii pur si simplu,de exemplu daca e pe parcare si o turez in momentu in care ciup frana sau o apas mi se tare acceleratia si mi se reduc turatiile.de la ce poate fii?debitmetru....?

 

Eu am aceeasi masina ca tine si am avut si eu problema asta, este de la debitmetru, verifica mufa sa fie bagata cum trebuie si eventual poti sa mai faci un test daca ai pilot automat nici acesta nu merge daca debitmetru este stricat sau nu are mufa bagata. In bord nu iti apare nici-o eroare intrucat masina merge in sistem de avarie, oricum si consumul ar trebuii sa fie afectat adica consuma mai mult,exista insa si o parte buna la treaba asta :) sar putea sa-ti placa mai mult cum trage pentru ca teoretic ii da mai multa benzina motorului si deci este posibil sa traga mai bine cel putin a mea asa merge :).

 

Cat despre filtru BMC sincer iti spun am pus si eu un filtru sport de calitate insa din cauzal lui nu-mi mai functionau cum trebuie senzori de oxigen si in concluzie cnsuma masina mai mult asa ca am renuntat la el si am pus unul sport dar in carcasa originala.

 

Am si eu o intrebare la tine, din ce este compus sistemul tau de evacuare mai exact ce dimensiune are teava de la cap la coada si daca ai serpi?

 

bafta si sper sa-ti fie de ajutor sfatul meu!

Edited by savdragos
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.