Jump to content

bataie/joc pivot si bucsa


b52aer

Recommended Posts

Salut,

 

Tocmai ce am vb la service unde am masina lasata si mi-au spus ca am un jos destul de urat in pivotul din mijloc(cel mai lung nu stiu exact cum se cheama) precum si in bucsa.Intrebarea mea este: Trebuie sa cumpar tot bratul cu bucsa si pivoti pe el sau le pot schimba direct pe bratul existent.

Va rog deasemenea sa-mi dati si mie codurile din realoem pt bratul respectiv(sa pot cere niste cotatii la magazine) precum si niste poze ajutatoare sa ma lumineze sa inteleg exact care-i treaba.Cam cat costa si de unde le pot cumpara.

 

E46 sedan, 316i, 2002, 117HP

 

Va multumesc

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Tocmai ce am vb la service unde am masina lasata si mi-au spus ca am un jos destul de urat in pivotul din mijloc(cel mai lung nu stiu exact cum se cheama) precum si in bucsa.Intrebarea mea este: Trebuie sa cumpar tot bratul cu bucsa si pivoti pe el sau le pot schimba direct pe bratul existent.

Va rog deasemenea sa-mi dati si mie codurile din realoem pt bratul respectiv(sa pot cere niste cotatii la magazine) precum si niste poze ajutatoare sa ma lumineze sa inteleg exact care-i treaba.Cam cat costa si de unde le pot cumpara.

 

E46 sedan, 316i, 2002, 117HP

 

Va multumesc

trebuie sa schimbi tot bratul plus bucsa. Incearca Meyle ca sunt foarte bune. tu de ce nu incerci realoem?

set bucse 200RON si brat 400ron ceva de genu

Link to comment
Share on other sites

despre piesa nr.5 e vorba . cod oem : 31126774819 e codul pentru cel din stanga si 31126774820 e pt. dreapta. Cam 500 ron e si recomand ceva mai bun , am prieteni care au gasit si la 250-300 ron dar au tinut 3 luni. Daca le schimbi pe amandoua ar fi si mai bine si apoi trebuie facuta geometria.

post-5748-1200414404_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

despre piesa nr.5 e vorba . cod oem : 31126774819 e codul pentru cel din stanga si 31126774820 e pt. dreapta. Cam 500 ron e si recomand ceva mai bun , am prieteni care au gasit si la 250-300 ron dar au tinut 3 luni. Daca le schimbi pe amandoua ar fi si mai bine si apoi trebuie facuta geometria.

Asa este.Am intrat si eu acum pe realoem si am constatat.Piesa nr 7 are defect major dupa care piesa 6.Eu am din Germania si piesa nr.8.Intrebarea mea acum este:Piesele 7 si 8 se pot schimba direct pe bratul existent?Fara sa fiu obligat sa mai cumpar bratul(piesa 5).Adica pivotii(7 si 8) sunt turnati sau se pot scoate si inlocui?Cred ca as salva niste banuti asa.Bucsa 6 o schimb oricum separat(am auz ca e 1 mil/buc)

 

10x

Link to comment
Share on other sites

Deci m-am mai documentat intre timp.Se pare ca pe basculele orig BMW cu care a venit masina de fabrica nu se pot inlocui pivotii...STUPID!!!

De aceea tot ei(nemtii) au venit cu o inovatie.Probabil ca si-au dat seama de tampenia facuta.Inovatia este asta:

http://www.meyle.com/html/uploads/techtips...MW_18.04_en.pdf

deci o sa caut Meyle in Romania iar data viitoare cand o sa mai am probl la vreu pivot il voi schimba doar pe el nu si bratul.

Link to comment
Share on other sites

cum iti dai seama care cum e cand mergi cu masina? am vazut ca sunt multi care merg cu masina si spun .. bucsa de la bratu nush care e dusa... bla bla.

la mine de exemplu troncane cand dau in gropi in curba. daca dau in groapa cu rotile drepte nu prea se aude mare lucru. in schimb se aude destul de pputernic daca rotile sunt bracate. asta inseamna ca am ce stricat?

Link to comment
Share on other sites

"Piesele" 7 si 8 sunt doar piulite.....bratul complet echipat e piesa nr 5.

piesele 7 si 8 sunt pivotii de care e interesat "stan-patitul" nostru...

 

Am o problema asemanatoare, la un e46, sedan din 2003, la service la verificare mi-a spus ca trebuie schimbate doare bucsele, din cate imi amintesc, mecanicul a zis ceva de genu 150 lei setul.

si io ma mir cateodata cum de-si dau seama asa rapid ce este ...

ma rog, secretele meseriei, dar si multa experienta... oricum si eu am trecut prin aceeasi kestiune, am aceasi problema, diagnosticata fara a duce masina in service (deocamdata), doar mergand cu ea pe piatra cubica: bucsile fata !

m-am programat ceva mai tarziu, caci acum am drumuri de facut, inca nu m-am asezat la barlogul meu pe 2008...

Edited by b50xxl
Link to comment
Share on other sites

Salut,eu am schimbat la e30 acum o saptamana ,pivotul cu tija lunga cel din mijlocul bratului,dar ma gandesc cum naiba la e46 daca vrei sa schimbi un pivot trebuie sa cumperi bratul cu totul...! daca bratul de e 46 este 400 si ceva de ron cel de e30 cam cat o fi?ca ma gandesc asa.....la o comparatie,piesele de e30 din cate am citit aicea pe forum se cam apropie la pret ca cele de e46 si nu e bine....
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.