Jump to content

lipsa putere E39 520d


Recommended Posts

Salut, detin un E39 520d de aproape 1 an, l-am luat cu 175.000km, acum are 200.000, nu am avut nici cea mai mica problema la el, fiind surprins placut ca nu am avut nici o cheltuiala in afara consumabilelor. Acum 2 zile, mergeam cu 100 km/h, incerc sa accelerez, surpriza, motorul nu mai trecea de 2.500 t/min, la vale atingand abia abia 120 km/h, :blink: am ajuns acasa, zic hai sa vad cum merge in 1-a, 2-a, 3-a, mergea normal pana in 3000 de ture, nu mai merge turata mai sus, mentionez ca la relanti nu am nici o fluctuatie, motorul porneste la cheie, schimbul de filtre l-am schimbat acum 7.000 km.

 

Dati-mi va rog niste sfaturi daca va-ti intalnit cu probleme asemanatoare

 

multumesc anticipat !

 

 

 

P.S. un prieten cu un volvo S40 mi-a spus ca a avut aceeasi problema , dupa ce i-a schimbat o gramada se piese, fara rezultat, a gasit un mecanic in Sinaia care in 10 min i-a curatat o electrovalva de langa pompa de injectie, astfel problema fiind rezolvata

Link to comment
Share on other sites

azi am facut un test, mi-a dat urmatoarea eroare : 65 ladedruck-regelung, mecanicul mi-a spus ca nu stie ce este, mi-a resetat calculatorul, si acum surpriza, masina merge mai bine, se plafoneaza intre 2.000 si 3.000 t/min peste 3.000 urca chiar f lejer, mi-a scos putin si debibmetrul si am vazut ca e fabricat in 2005, insemnand ca a mai fost schimbat , ma gandesc ca nu se strica asa repede

cine poate sa-mi spuna ce inseamna eroarea [u]65 ladedruck-regelung[/u]

intre timp mi-a mai aparut o eroarea de data aceasta in bord : chek breaks linings, parca asa scria , nu se vede f. bine ptr ca am niste pixeli lipsa la comp de bord, mi s-a aprins si un beculet rosu in bord cam asa (!) , am completat lichidul de frana, sa fie oare placutele uzate?

Link to comment
Share on other sites

(boost control charging-pressure regulation)

 

Mai mult ca sigur se refera la turbina/presiunea din turbina..etc. Nu prea sunt mecanici pe forum deci cel mai bine e sa mergi la un service mai serios.

 

 

intre timp mi-a mai aparut o eroarea de data aceasta in bord : chek breaks linings, parca asa scria , nu se vede f. bine ptr ca am niste pixeli lipsa la comp de bord, mi s-a aprins si un beculet rosu in bord cam asa (!) , am completat lichidul de frana, sa fie oare placutele uzate?

Probabil scria Check Break Lights, imi mai aparea si mie, ar trebui sa iti dispara odata ce apesi frana, daca nu inseamna ca ai un bec ceva ars.

Link to comment
Share on other sites

merci ptr raspunsuri, astazi am fost la mecanic, mi-a dat turbina jos sa o curate, si a descoperit o pojghita de 1mm de ulei cu mizerie spunandu-mi ca trebuie schimbata, mi-a curatat si furtunasele si electrovalva de la turbina, aveau putina mizerie, acum trage putin mai b9ine, dar se plafoneaza numai in a-5-a la 2.000 t/min, urcand f.f. greu .

Am o intrebare : cat pot sa circul cu masina asa? dauneaza intr-un fel motorului? oricum turbina vreau sa o gasesc second, ptr am intrenbat la un magazin si una noua este intre 2.000-3.500 euro, nu-mi permit o asemenea cheltuiala

 

eroarea cu " chek breaks linings' este de la senzori de la placute, cand placutele mai au f. putin, asa cum sunt ale mele, apare eroarea in bord, azi am dat comanda ptr. ele

Link to comment
Share on other sites

merci ptr raspunsuri, astazi am fost la mecanic, mi-a dat turbina jos sa o curate, si a descoperit o pojghita de 1mm de ulei cu mizerie spunandu-mi ca trebuie schimbata, mi-a curatat si furtunasele si electrovalva de la turbina, aveau putina mizerie, acum trage putin mai b9ine, dar se plafoneaza numai in a-5-a la 2.000 t/min, urcand f.f. greu .

Am o intrebare : cat pot sa circul cu masina asa? dauneaza intr-un fel motorului? oricum turbina vreau sa o gasesc second, ptr am intrenbat la un magazin si una noua este intre 2.000-3.500 euro, nu-mi permit o asemenea cheltuiala

 

eroarea cu " chek breaks linings' este de la senzori de la placute, cand placutele mai au f. putin, asa cum sunt ale mele, apare eroarea in bord, azi am dat comanda ptr. ele

Unde ai intrebat si ti-au spus ca te coste 2000-3500 euro ?

Edited by duxter
Link to comment
Share on other sites

Nu reconditiona turbina,esti sigur ca turbina este defecta?Acea eroare se refera la pompa de inalta presiune,mai exact supapa de regularizare a presiunii din rampa,altfel spus ori supapa nu inchide ,ori un injector scapa presiunea pe retur.

Verifica presiunea pe retur care nu trebuie sa fie mai mare de 0,5 bari,daca turbina este defecta trebuie sa verifici pompa de ulei,iar daca nu dezvolta presiunea nominala,ai eroare pe charge presur senzor,senzorul de presiune din admisie,plus debitmetrul de aer P0110.

mai intai curata debitmetrul sau mai bine scoate-i mufa si vezi cum trage ,nu cumpara piese de care poate nu ai nevoie

cu ce tester ai gasit acea eroare?

Link to comment
Share on other sites

In tara nu se pot reconditiona turbine, nu exista oameni destul de priceputi...

 

Cel mai bine iei o turbina sh, asta daca e nevoie, cel mai bine este sa faci o constatare la reprezentanta sau la un service serios cu tester.

 

 

eu nu as spune ca nu este personal calificat pt reconditionare turbo

 

mai ales ca nu e mare scofala deoarece ei nu fac decat ce le spui

 

reconditionare = salveaza ce se poate salva din piesele tale ce nu se reconditioneaza la strung s.a.m.d <- nu m-as risca char daca ofera garantie

 

sau se inlocueste tot, tot inafara de carcasa asta in functie de starea turbinei, axul turbinei si a lagrelor

 

dar si eu sunt de parere sa nu te arunci la turbina, turbina care o poti diagnostica si tu

 

dai furtunul 4 dinspre turbina http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=13&fg=20

 

si vei avea acces la axul ei si incepi sa il misti sus jos : stanga dreapta pt a verifica axul de joc -> mecanicul iti poate spune daca are sau nu joc mare

 

eu cu second nu m-as complica sau hai sa zicem ca as lua avand in vedere ca e in buna buna de tot dar fara o curatare nu as monta-o pe masina

 

nu fac reclama

http://www.kturbo.ro/ <- am curatat eu turbina si pt a schimba matele turbinei (adica ramane doar carcasa) 28 mil

 

http://www.turbopower.ro/index.php?template=produse

Link to comment
Share on other sites

Cat despre turbina ,la fel sunt doua posibilitati din care rezulta defectarea:

uleiul de proasta calitate,cu impuritati,fie presiune scazuta.

dezechilibrarea axului fie din cauza depunerilor,fie din ruperea unei bucati dintr-o pala a unei elicii,admisie sau evacuare

sunt principalele cauze dar nu sunt toate

inca o cauza destul de des intalnita mai poate fi legat de senzorul de presiune din admisie,care eronat la turatie mare comanda inchiderea clapetelor din admisie ,astfel se creaza o presiune mare pe admisie unde in cel mai fericit caz sare un furtun strans mai slab ,vorbesc de turbinele cu geometrie variabila,fara bypass,dar intram in detalii si nu cred ca asta intereseaza,concluzie daca te lasa turbina ia alta NOUA nu incerca sa o reconditionezi ,pierdere de timp si bani,incearca sa elimini cauza care a dus la defectarea turbinei...

Link to comment
Share on other sites

Se poate doar daca cumperi kittul intreg ,care la GARRET costa cam 480 EU,o deviatie de 0,5 g pe ax lao turatie variabila de 2k/3k rezulat o forta excentrica mare care poate ovaliza lagarul interior... restul se stie..Se poate doar daca axul are jocul normal dar turbina arunca ulei pe admisie ,unde se poate inlocuii semeringul metalic,eventual incarcarea capacului cu Al.
Link to comment
Share on other sites

Azi am fost la Bavaria Cta, i-am facut un test ( 120 lei) si mi-a dat urmatoarele eroari:

- debibmetrul de aer admis

- regulator de presiune ( si de la turbo si de la EGR)

 

pret factura proforma 1.800 lei,

mi s-a spus ca turbina nu are nici o problema

Pana la urma tot debibmetrul a fost de vina, sapt viitoare iau piesele si le schimb, sper sa se revolve, va tin la curent

weekend placut tuturor

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.