Jump to content

Diesel + cutie steptronic ...


Stefan_SNK

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Bun, atunci care este rationamentul cutiei automate ? ..in oras... chiar vedeam utilitatea cutiei ....afara cu atat mai putin

De ce a fost gandita asa ? daca regimul de functionare a motorului este la 2200 ture... de ce schimba la 2000 de ture

Apasa un pic mai tare pe pedala si cand ajungi la turatia dorita ridica piciorul dar nu complet, astfel cutia va schimba la turatia dorita. :blink:

Am observat si eu chestia asta la a mea, atunci cand accelerezi un pic si simti ca ar vrea sa schimbe, iei putin de tot piciorul de pe acceleratie si schimba. E ca si cum i-ai da timp sa faca asta, si iti da o senzatie placuta ca poti sa o controlezi totusi...

Link to comment
Share on other sites

BUn ....concluzii.. am venit ...de la plimbare:

Mers pe sport :) sschimbat la 2500 3000 ... e ok :)

Cu toate ca atunci aveam consum instant 14 - 15 fata de 1200 - 1400 rotatii la 60 km/h cu consum de 9 - 10 dieselul steptronic...corect ar fi condus pe sport

 

pai la tine mers sportiv inseamna sa schimbi la 3000? eu merg la 3000 lol, de ex decat sa stau in a 3-a la 2000 de ture mai bine stau in a doua la 3000 si asa merg daca vad ca am pe cineva in fata sau din alte motive nu pot sa cresc viteza. mers sportiv inseamna 4500 . de cand conduc diesel asa merg si n-am avut niciodata probleme cu turbo . nici nu imi imaginez sa merg cu dieselul la 1500 de ture :blink: imi place sa am cox orcand doresc sa apas pedala mai vioi.

Link to comment
Share on other sites

@Stefan_SNK ... ai intrat prea mult in detalii si risti sa te si pierzi in ele. E foarte simplu: trebuie sa apesi putin mai tare pe accelelartie cand cresti viteza. asta inseamna demaraj mai mare. Eu personal merg tot pe modul drive in bucuresti si imi schimba la 2500 - 3000 cand merg lin. (nu se poate numi chiar lin dar nici agresiv sau sportiv nu poti sa-i zici) . Seara cand mai plec de la un semafor ii mai dau si 4000 pe manual sau chiar 4500 dar depinde de situatie. Oricum gandeste'te ca diesiel + cutie steptronic + trafic bucuresti = turbo picata; Eu cred ca trebuie sa ai grija cum mergi ca sa nu iti pice turbina si mai cred ca inginerii BMW au facut steptronicul indeajuns de desptept si de performant ... doar ca au uitat sa creeze modul "Drive in Bucharest" ... care sa iti schimbe tie cum ai nevoie pentru turbo. Sunt convins ca e aglomeratie si in Germania si alte tari dar mersul linistit pana in 1800-2000 de turatii iti afacteaza turbina.

 

 

O alta solutie ar fi sa faci un drum de 730 km pe luna cum fac eu (b - pn ; pn - B ) . Si crede-ma ca zboara orice fir de funingine din turbina la drumul ala. O face ca noua :blink:.

 

 

@Ciupanezu : spune-ne mai multe despre racirea turbinei la relanti. e o chestie noua pentru mine

Edited by Paul_Apostol
Link to comment
Share on other sites

spune-ne mai multe despre racirea turbinei la relanti. e o chestie noua pentru mine

Dupa un drum mai lung, in care turbina a fost solicitata, inainte sa opresti motorul il lasi la relanti 2-3 minute, astfel incat turbina sa nu se raceasca prea brusc. Scrie si in unele manuale de utilizare lucrul asta.

Link to comment
Share on other sites

valva egr reintroduce gazele nearse din motor inapoi in camera de ardere

 

gazele nearse ? masina ta merge pe GPL si mai scapa un cilindru de gaze sa nu fie arse :blink: <- te rog sa nu il iei ca pe un comentariu rautacios

 

valva egr introduce o cantitate bine calculata de gaze rezultate in urma arderii/autodetonarii

 

reduce consumul -> reduce emisiile

Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

spune-ne mai multe despre racirea turbinei la relanti. e o chestie noua pentru mine

Dupa un drum mai lung, in care turbina a fost solicitata, inainte sa opresti motorul il lasi la relanti 2-3 minute, astfel incat turbina sa nu se raceasca prea brusc. Scrie si in unele manuale de utilizare lucrul asta.

Exemplu: daca mergi pe autostrada si se subintelege ca mergi lansat iar dupa cateva ore te opresti intr-o parcare sau la o benzinarie, lasa masina sa mearga 2-3 minute la relanti, nu opri brusc motorul, ci lasa turbina sa se raceasca treptat.

Link to comment
Share on other sites

@Stefan_SNK ... ai intrat prea mult in detalii si risti sa te si pierzi in ele. E foarte simplu: trebuie sa apesi putin mai tare pe accelelartie cand cresti viteza. asta inseamna demaraj mai mare. Eu personal merg tot pe modul drive in bucuresti si imi schimba la 2500 - 3000 cand merg lin. (nu se poate numi chiar lin dar nici agresiv sau sportiv nu poti sa-i zici) . Seara cand mai plec de la un semafor ii mai dau si 4000 pe manual sau chiar 4500 dar depinde de situatie. Oricum gandeste'te ca diesiel + cutie steptronic + trafic bucuresti = turbo picata; Eu cred ca trebuie sa ai grija cum mergi ca sa nu iti pice turbina si mai cred ca inginerii BMW au facut steptronicul indeajuns de desptept si de performant ... doar ca au uitat sa creeze modul "Drive in Bucharest" ... care sa iti schimbe tie cum ai nevoie pentru turbo. Sunt convins ca e aglomeratie si in Germania si alte tari dar mersul linistit pana in 1800-2000 de turatii iti afacteaza turbina.

 

 

O alta solutie ar fi sa faci un drum de 730 km pe luna cum fac eu (b - pn ; pn - B ) . Si crede-ma ca zboara orice fir de funingine din turbina la drumul ala. O face ca noua :blink:.

 

 

@Ciupanezu : spune-ne mai multe despre racirea turbinei la relanti. e o chestie noua pentru mine

eu fac aproape 1500 km / luna :) sau nu inteleg...cum ...dar ...din sept... pana in decembrie am avut 8000 km ... din decembrie pana acum am inca 5 mii

Edited by Stefan_SNK
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.