Jump to content

520 e34


Recommended Posts

Am un 520 E34 din 95' iar de cateva zile a aparut un zgomot la motor, am fost la mecanic si mi-a spus ca este de la taketi ! :blink:

Cum se comanda astia ? sunt toti la fel ? Merci,

daca tacane doar putin cand pornesti si uleiul e rece nu-i problema.daca se aude tot timpul poate fi pompa de ulei sau cativa tacheti care se descarca.

Link to comment
Share on other sites

la mine a disparut de la sine dupa un schimb de ulei, dar iar a aparut de cand am inceput sa fac curse scurte si motorul nu se incalzeste corespunzator :blink:

 

V-am urmat sfatul si mi-am facut schimbul de ulei si nu mai am zgomotul de la tacketi !!!

Acum am alta problema :) Am incercat ( cat tot romanul ) sa resetez luminile de oil service dar nici o sansa (pinul 7 la masa ) .

Cred ca renunt si o sa o duc la reprezentata ca nu vreau sa o fac praf.

 

Merci,

Link to comment
Share on other sites

la mine a disparut de la sine dupa un schimb de ulei, dar iar a aparut de cand am inceput sa fac curse scurte si motorul nu se incalzeste corespunzator :blink:

 

V-am urmat sfatul si mi-am facut schimbul de ulei si nu mai am zgomotul de la tacketi !!!

Acum am alta problema :) Am incercat ( cat tot romanul ) sa resetez luminile de oil service dar nici o sansa (pinul 7 la masa ) .

Cred ca renunt si o sa o duc la reprezentata ca nu vreau sa o fac praf.

 

Merci,

nu ai ce sa faci praf,pui contactul si tii pinul 7 la masa vreo 20 secunde,asta-i tot.

Link to comment
Share on other sites

la mine a disparut de la sine dupa un schimb de ulei, dar iar a aparut de cand am inceput sa fac curse scurte si motorul nu se incalzeste corespunzator :blink:

 

V-am urmat sfatul si mi-am facut schimbul de ulei si nu mai am zgomotul de la tacketi !!!

Acum am alta problema :) Am incercat ( cat tot romanul ) sa resetez luminile de oil service dar nici o sansa (pinul 7 la masa ) .

Cred ca renunt si o sa o duc la reprezentata ca nu vreau sa o fac praf.

 

Merci,

nu ai ce sa faci praf,pui contactul si tii pinul 7 la masa vreo 20 secunde,asta-i tot.

 

Dar l-am tinut si nimic , am incercat de 3 ori si tot nimic . ce sa-i fac ? :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Pentru inceput schimba uleiul. Daca nici asta nu ajuta, imi dai un PM si-ti spun cum o rezolvi fara sa dai bani pe tacheti si manopera! :blink: :)

Am o rugaminte, am vazut ca ai spus ceva despre faptul ca stii cum se ia bataia aia care se aude, eu am fost cu masina la 2 pompagii si mi-au spus ca nu e din injectie, am fost cu ea la 2 mecanici si unul a zis ca poate sa fie din tacheti altul ca nu stie ca trebuie sa dea motorul jos. Am schimbat uleiul acum 1 saptamana, masina are 325.000 de Km, i-am pus si un tratament Wagner care zice lumea ca e bun. Nu i-a disparut bataia. Masina e un 525 TDS din 94, E34. Am sa postez si pe forum, poate raspunsul tau ajuta si altora.Multumesc. P.S. Daca te gandesti ca poate sa fie vreun piston, iti spun ca am mers pana la Arad si pana la Chisinau cu bataia asta, cred ca daca era vreun piston se ducea dracului pana acum.

Link to comment
Share on other sites

Daca e bataie de bolt, poti merge ceva timp asa, mai precis pana in momentul in care te saturi de zgomot si te decizi sa-i faci motorul.

 

Cat priveste bataia de tacheti hidraulici, ceea ce voi descrie mai jos, mi-a explicat un tip din Bucuresti, prin 2006. Metoda am folosit-o de multe ori la Cielo, Opel si BMW, dar numai la benzina si consta in urmatoarele:

 

Cu motorul cald la 90grade, accelerezi pana la 5000 ture (4000 la alte motoare) timp de 30sec, dupa care lasi motorul la relanti 1 min. Iarasi accelerezi pana la 2500-3000 ture, 30 sec, dupa care pauza 1min. Repeti operatiunea de 2 ori. Daca vreun tachet are depuneri sau impuritati isi da drumul, daca tot bate, e terminat si trebuie schimbati toti, nu doar cel care bate (asta in cazul fericit in care il poti depista). Pe o scara de 1 la 10, aceasta operatiune o situez undeva la 6, dar merita incercat.

Repet: La diesel nu stiu daca este ok.

 

PS. La BMW, rar am intalnit acest fenomen, deoarece sunt motoare ce suporta turatii mari si nu au tip sa faca depuneri in tacheti. Daca mergi ,,mosnegeste" protejezi una si dai de alta. :blink:

Edited by -Felix-
Link to comment
Share on other sites

Daca e bataie de bolt, poti merge ceva timp asa, mai precis pana in momentul in care te saturi de zgomot si te decizi sa-i faci motorul.

 

Cat priveste bataia de tacheti hidraulici, ceea ce voi descrie mai jos, mi-a explicat un tip din Bucuresti, prin 2006. Metoda am folosit-o de multe ori la Cielo, Opel si BMW, dar numai la benzina si consta in urmatoarele:

 

Cu motorul cald la 90grade, accelerezi pana la 5000 ture (4000 la alte motoare) timp de 30sec, dupa care lasi motorul la relanti 1 min. Iarasi accelerezi pana la 2500-3000 ture, 30 sec, dupa care pauza 1min. Repeti operatiunea de 2 ori. Daca vreun tachet are depuneri sau impuritati isi da drumul, daca tot bate, e terminat si trebuie schimbati toti, nu doar cel care bate (asta in cazul fericit in care il poti depista). Pe o scara de 1 la 10, aceasta operatiune o situez undeva la 6, dar merita incercat.

Repet: La diesel nu stiu daca este ok.

 

PS. La BMW, rar am intalnit acest fenomen, deoarece sunt motoare ce suporta turatii mari si nu au tip sa faca depuneri in tacheti. Daca mergi ,,mosnegeste" protejezi una si dai de alta. :blink:

multumesc din nou, am sa incerc...inca ceva....o tin turata la 5000 30 de secunde sau ii dau de mai multe ori acul la 5000 timp de 30 de secunde?...adica o duc in 5000 si o las asa 30 de secunde ?

Link to comment
Share on other sites

Eu inca n-am desfacut capacul de la tacheti la bmw, dar la Audi l-am desfacut si odata un mecanic la un service mi-a pus toti tachetii in motorina sa-i deblocheze (vreo jumatate de ora), dupa care i-a pus la loc. Vreo cateva zeci de secunde dupa pornirea motorului s-au auzit zgomote la tacheti, pana a intrat ulei in ei, dupa care totul a fost in regula. Nu se poate face acelasi lucru si la motorul de la BMW? (cu diferenta ca sunt 24, nu 8 tacheti :blink:)
Link to comment
Share on other sites

eu am mers o buna bucata de timp in turatii de 2000rpm, ca m-am gandit ca prea o forjez si am zis sa o las mai moale sa nu scot motorul la pensie, si combinat cu trasee scurte in care motorul nu se incalzea suficient, a inceput sa tacane si la mine. :blink:

acum merg intre 2500-3000, si mai fac un sprint doua pana la 4-5000 si pare sa isi revina.

La mine nu se mai aude oricum dupa 3000.

Asta se datoreaza asa zisului "mers economic", care nu e tocmai sanatos.

Nu stiu daca e valabil si la diezel, e bine sa incerci si un ulei bun.

Daca tot se mai aude dupa ce mergi turat sau ai schimbat uleiul, cred ca exista totusi un defect si trebuie remediat.

Link to comment
Share on other sites

Eu inca n-am desfacut capacul de la tacheti la bmw, dar la Audi l-am desfacut si odata un mecanic la un service mi-a pus toti tachetii in motorina sa-i deblocheze (vreo jumatate de ora), dupa care i-a pus la loc. Vreo cateva zeci de secunde dupa pornirea motorului s-au auzit zgomote la tacheti, pana a intrat ulei in ei, dupa care totul a fost in regula. Nu se poate face acelasi lucru si la motorul de la BMW? (cu diferenta ca sunt 24, nu 8 tacheti :blink:)

 

Nu in motorina ci in benzina sau carburol. Daca stii sa pui distributia la loc, nu e mare filozofie. :)

Link to comment
Share on other sites

Nu in motorina ci in benzina sau carburol.

Mi se pare mai logic si mie, dar la mine a folosit motorina.

 

Daca stii sa pui distributia la loc, nu e mare filozofie. :blink:

Eh... De cate ori am pus-o la loc la Audi nici nu mai tin minte... In primul rand din cauza ca-mi place sa-mi bag mainile peste tot si sa repar. La BMW inca n-am ajuns sa scot capacul, desi cred ca ar terbui schimbata garnitura capacului de la tacheti.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.