Jump to content

probleme franare E34 520i


dy2

Recommended Posts

salutare.

de mai multe zile, cand franez mai tare, se aude un huruit si se simt in pedala de frana vibratii puternice.

astazi am schimbat discurile de frana si placutele la toate rotile

cele vechi erau si nu erau uzate..., bun.

problema este ca acuma la 60/h pot frana linistit, dar la viteza mai mare apare acelasi huruit si aceleasi vibratii puternice in pedala de frana.

care ar putea fi problema si cat de grava poate fi sau cat de mult influenteaza bunul mers al masinii?

masina este un E34 520i din 1993.

astept sugestii de orice fel, aicia sau pe mess: id dydysoft

multumesc anticipat !

Link to comment
Share on other sites

salutare.

de mai multe zile, cand franez mai tare, se aude un huruit si se simt in pedala de frana vibratii puternice.

astazi am schimbat discurile de frana si placutele la toate rotile

cele vechi erau si nu erau uzate..., bun.

problema este ca acuma la 60/h pot frana linistit, dar la viteza mai mare apare acelasi huruit si aceleasi vibratii puternice in pedala de frana.

care ar putea fi problema si cat de grava poate fi sau cat de mult influenteaza bunul mers al masinii?

masina este un E34 520i din 1993.

astept sugestii de orice fel, aicia sau pe mess: id dydysoft

multumesc anticipat !

aceeasi pb o am si eu la un 520i din 91,am suspectat vreun disc stramb dar acum astept sa vad cum se rezolva la tine,succes. Poate ne ajuta cineva,multumim anticipat.

Link to comment
Share on other sites

discurile vechi mai duceau si 5000 km(dupa spusele mecanicului), desi erau deformate, iar placutele mai aveau 1 cm grosime.

mai grav a fost pe spate la frana de mana, unde erau terminati 100% sabotii si au facut un sant adanc in discuri.

acum la 50-60/h franez fara probleme pe o distanta de 50-100 metrii

daca apas tare pedala de frana tot asa zguduie si suna tare. maine ma duc sa iau alte discuri de frana pe fata, ca originalele erau fara ventilatie. iar astea noi sunt ventilate, poate scap asa, altfel nu pot sa imi dau seama unde este defectul...

important este sa aflu daca este periculos sa merg asa sau nu.

daca afli defectul la tine, anunta-ma si pe mine.

bafta

Link to comment
Share on other sites

cum ai pus discuri ventilate daca aveai pline inainte?? :blink::huh:

cred ca nu iti dai seama, dar distana de franare de 50-100m de la 50-60km/h e uriasa..

 

tocmai deaia ma duc maine sa le schimb. erau prea late ptr etrierele mele, iar ca sa cumpar alte etriere si alte complicatii nu merita.

franarea pe aceasta distanta se efectueaza fara sa sune nimica suspect la masina, daca apas mai tare incepe sunetul ciudat si vibratiile.

 

Se simte vreo vibratie si in volan? trage stanga sau dreapta? rotile sunt umflate la fel? sa nu confundati abs-ul cu acele vibratii :) ...e o atentionare...desi cred ca nu e usor de confundat... :)

 

nu trage dreapta sau stanga, rotile sunt umflate corect, masina franeaza corect la o apasare usoara de pedala, totul perfect pana in momentul in care trebuie sa opresc mai fortat, sa apas mai brusc masina, atunci incep toate cele enumerate mai sus.

 

ABS-ul nu cred ca iti da senzatii de fier care freaca pe ceva dur, ca si cand as poliza ceva dur, cam asa ceva simt eu in pedala cand apas brusc, desi masina se opreste in cele din urma

Link to comment
Share on other sites

cum ai pus discuri ventilate daca aveai pline inainte?? :):huh:

cred ca nu iti dai seama, dar distana de franare de 50-100m de la 50-60km/h e uriasa..

 

tocmai deaia ma duc maine sa le schimb. erau prea late ptr etrierele mele, iar ca sa cumpar alte etriere si alte complicatii nu merita.

franarea pe aceasta distanta se efectueaza fara sa sune nimica suspect la masina, daca apas mai tare incepe sunetul ciudat si vibratiile.

 

deci tot nu inteleg.. vrei sa zici ca ai pus discuri ventilate pe masina care nu a avut? :blink: cum naiba ti-au incaput? :)

Link to comment
Share on other sites

cum ai pus discuri ventilate daca aveai pline inainte?? :):huh:

cred ca nu iti dai seama, dar distana de franare de 50-100m de la 50-60km/h e uriasa..

 

tocmai deaia ma duc maine sa le schimb. erau prea late ptr etrierele mele, iar ca sa cumpar alte etriere si alte complicatii nu merita.

franarea pe aceasta distanta se efectueaza fara sa sune nimica suspect la masina, daca apas mai tare incepe sunetul ciudat si vibratiile.

 

deci tot nu inteleg.. vrei sa zici ca ai pus discuri ventilate pe masina care nu a avut? :blink: cum naiba ti-au incaput? :)

 

ca si diametru intra perfect, problema este doar la grosime, ai nevoie de alte etriere. incearca de proba cu alte etriere sa vezi ca merge, la mine asa a facut mecanicul, desi eu nu agreez improvizatia. maine incerc sa schimb discurile cu unele pline, oricum problema mea nu este de la discuri sau placute.

cand ajung la mecanic o sa fac niste poze sa vezi exact cum arata discurile ventilate pe fata.

chestia este ca discurile au fost comandate dupa VIN-ul masini, din catalog. teoretic trebuia sa am discuri ventilate pe fatza.

posibil sa fi fost schimbate cu mult inainte discurile originale... nush ce sa zic, uite un link sa vezi despre ce zic: http://bmwfans.info/original/E34/Lim/520i-...34/ill-34_0025/

Link to comment
Share on other sites

tu esti sigur ca nu este ASB-ul?

ca ceea ce simti tu nu este datorat faptului ca ABS-ul intra in functiune?

daca tin eu minte bine si al meu BMW facea la fel trepida pedala de frana si se auzea si un zgomot suspect parca se rup rotile la o franare brusca dar masina intepenea. adica distanta de franare mai mica ca la bmw nu am avut nici la skoda din 2007 am uitat sa mentionez ca bmw-ul era din 89

eu asa tind sa cred ca este abs-ul si nu ai nici o alta problema dar tu sti mai bine cum facea pana acum si cum face acum

daca nu ai discurile ovalizate, daca placutele sunt bune, martor de abs aprins in bord, directia teapana, telescoapele bune ce sa mai fie?

sa ne anunti ce ai facut

Link to comment
Share on other sites

cum ai pus discuri ventilate daca aveai pline inainte?? :):huh:

cred ca nu iti dai seama, dar distana de franare de 50-100m de la 50-60km/h e uriasa..

 

tocmai deaia ma duc maine sa le schimb. erau prea late ptr etrierele mele, iar ca sa cumpar alte etriere si alte complicatii nu merita.

franarea pe aceasta distanta se efectueaza fara sa sune nimica suspect la masina, daca apas mai tare incepe sunetul ciudat si vibratiile.

 

deci tot nu inteleg.. vrei sa zici ca ai pus discuri ventilate pe masina care nu a avut? :blink: cum naiba ti-au incaput? :)

 

ca si diametru intra perfect, problema este doar la grosime, ai nevoie de alte etriere. incearca de proba cu alte etriere sa vezi ca merge, la mine asa a facut mecanicul, desi eu nu agreez improvizatia. maine incerc sa schimb discurile cu unele pline, oricum problema mea nu este de la discuri sau placute.

cand ajung la mecanic o sa fac niste poze sa vezi exact cum arata discurile ventilate pe fata.

chestia este ca discurile au fost comandate dupa VIN-ul masini, din catalog. teoretic trebuia sa am discuri ventilate pe fatza.

posibil sa fi fost schimbate cu mult inainte discurile originale... nush ce sa zic, uite un link sa vezi despre ce zic: http://bmwfans.info/original/E34/Lim/520i-...34/ill-34_0025/

 

pai stiu si eu ca sunt mai groase.. de aia eram mirat cum de ti-au intrat..

dar tot n-am inteles. ai pus discurile ventilate si ai schimbat si etrierii cu unii pt discuri ventilate?

Link to comment
Share on other sites

cum ai pus discuri ventilate daca aveai pline inainte?? :):huh:

cred ca nu iti dai seama, dar distana de franare de 50-100m de la 50-60km/h e uriasa..

 

tocmai deaia ma duc maine sa le schimb. erau prea late ptr etrierele mele, iar ca sa cumpar alte etriere si alte complicatii nu merita.

franarea pe aceasta distanta se efectueaza fara sa sune nimica suspect la masina, daca apas mai tare incepe sunetul ciudat si vibratiile.

 

deci tot nu inteleg.. vrei sa zici ca ai pus discuri ventilate pe masina care nu a avut? :blink: cum naiba ti-au incaput? :)

 

ca si diametru intra perfect, problema este doar la grosime, ai nevoie de alte etriere. incearca de proba cu alte etriere sa vezi ca merge, la mine asa a facut mecanicul, desi eu nu agreez improvizatia. maine incerc sa schimb discurile cu unele pline, oricum problema mea nu este de la discuri sau placute.

cand ajung la mecanic o sa fac niste poze sa vezi exact cum arata discurile ventilate pe fata.

chestia este ca discurile au fost comandate dupa VIN-ul masini, din catalog. teoretic trebuia sa am discuri ventilate pe fatza.

posibil sa fi fost schimbate cu mult inainte discurile originale... nush ce sa zic, uite un link sa vezi despre ce zic: http://bmwfans.info/original/E34/Lim/520i-...34/ill-34_0025/

 

pai stiu si eu ca sunt mai groase.. de aia eram mirat cum de ti-au intrat..

dar tot n-am inteles. ai pus discurile ventilate si ai schimbat si etrierii cu unii pt discuri ventilate?

da

 

 

problema s-a rezolvat.

problema a fost de la sabotii de la frana de mana

erau terminati si frecau pe tambur

ieri am mers cu cei vechi

astazi au sosit cei noi si i-am schimbat

merge perfect

abs-ul se aude cand franez dar nu asa tare.

acuma am alta dilema: sa pastrez discurile ventilate pe fata sau sa pun neventilate?

cand am luat masina erau montate discuri neventilate, dar din catalog imi apare la modelul E34 520i din ianuarie `93 ca fiind ventilate

care sunt avantajele si dezavantajele?

discurile si placutele de frana sunt marca joridon

Link to comment
Share on other sites

problema s-a rezolvat.

problema a fost de la sabotii de la frana de mana

erau terminati si frecau pe tambur

 

:)

eu nu vad legatura intre frana de picior si saboti care sunt actionati mecanic cand tragi frana de mana.. :blink:

 

acuma am alta dilema: sa pastrez discurile ventilate pe fata sau sa pun neventilate?

cand am luat masina erau montate discuri neventilate, dar din catalog imi apare la modelul E34 520i din ianuarie `93 ca fiind ventilate

care sunt avantajele si dezavantajele?

discurile si placutele de frana sunt marca joridon

 

pastreaza-le pe cele ventilate daca tot le ai..

dezavantaje nu sunt..

avantaje.. ventilatie mai buna :)

Link to comment
Share on other sites

Sitemul de franare spate este independent, frana de mana fata de frana de serviciu. Discurile ventilate, au o racire mai buna, deci suprasolicitarea franarii nu duce la uzura prematura a discului sau a placutelor si nci la efectul de fading (nu stiu cum se scrie exact, dar fenomenul se prezinta in momentul cand rulezi multi km. franezi si simti ca masina nu se opreste corespunzator).

 

Daca tot ai schimbat discuri si placute, schimba lichidul de frana, odata cu aerisirea instalatiei si curatarea acesteia.

Link to comment
Share on other sites

Sitemul de franare spate este independent, frana de mana fata de frana de serviciu. Discurile ventilate, au o racire mai buna, deci suprasolicitarea franarii nu duce la uzura prematura a discului sau a placutelor si nci la efectul de fading (nu stiu cum se scrie exact, dar fenomenul se prezinta in momentul cand rulezi multi km. franezi si simti ca masina nu se opreste corespunzator).

 

Daca tot ai schimbat discuri si placute, schimba lichidul de frana, odata cu aerisirea instalatiei si curatarea acesteia.

 

am si lichidul de frana, intai sa ma hotarasc ce discuri raman pe fata si se va schimba. dupa ce termin si cu lichidul, va trebui iarasi sa va intreb ceva....(cum scap de ledurile alea galbene si rosii din bord), adica sa resetez chestia aia

mai vorbim dupa ce rezolv totul.

mersi ptr ajutor, tuturor !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.