Jump to content

Problema functionare motor ...


Recommended Posts

  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Teoretic, nu stiu cum sta treaba, insa practic stiu ca se duc la vale in momentul in care gazele de evacuare sunt concentrate in vapori de benzina nearsa care produc explozii in esapament. Crezi ca sonda aia mai ramane intreaga? :blink:
Link to comment
Share on other sites

Teoretic, nu stiu cum sta treaba, insa practic stiu ca se duc la vale in momentul in care gazele de evacuare sunt concentrate in vapori de benzina nearsa care produc explozii in esapament. Crezi ca sonda aia mai ramane intreaga? :blink:

 

Nu cred ca are treaba sonda, in schimb daca este benzina multa arde in catalizator si in timp il distruge.

Link to comment
Share on other sites

n schimb daca este benzina multa arde in catalizator si in timp il distruge.

 

Corect.

 

@nt98adu Si asa ce crezi ca iese la esapament din motor? ai pornit odata un motor fara esapament atasat? nu e chiar civilizat ce sa intample acolo. Calculator foloseste datele dat de sonda ca sa evita un amestec prea bogat. Nu are legatura neaparat cu debitmetru. Invers e mai adevarat, cu debitmetru dar fara sonda o sa merge prea bogat. Am ramas cu masina inecat la pornire rece la -10 grade, nu aveam sonda functionala. Cand am scos si debitmetru din circuit a pornit masina. Debitmetru actioneaza pe aer admis, calculatorul stie imediat ce intre in cilindrii si poate sa regleaza in timp cantitate de benzina injectat. Fara debitmetru ramana sonda, care face masuraturi la gaze arsa, deci este in urma la evenimente produsa de acceleratie. Deci la o acceleratie rapida motorul o sa da in nas. In rest, nu merge prea bogat daca sonda functioneaza corect.

Link to comment
Share on other sites

Ideea e ca amestecul aer-combustibil nu mai e cel optim. In functie de regimul de mers pot ramane depuneri fie in camera de ardere fie in evacuare , implicit in catalizator. Daca e defect cu adevarat, schimba-l ! Edited by user008
Link to comment
Share on other sites

Ideea e ca amestecul aer-combustibil nu mai e cel optim. In functie de regimul de mers pot ramane depuneri fie in camera de ardere fie in evacuare , implicit in catalizator. Daca e defect cu adevarat, schimba-l !

De acord, dar pot sa mergi cu masina o perioada scurta fara sa intample ceva.

Link to comment
Share on other sites

n schimb daca este benzina multa arde in catalizator si in timp il distruge.

 

Corect.

 

@nt98adu Si asa ce crezi ca iese la esapament din motor? ai pornit odata un motor fara esapament atasat? nu e chiar civilizat ce sa intample acolo. Calculator foloseste datele dat de sonda ca sa evita un amestec prea bogat. Nu are legatura neaparat cu debitmetru. Invers e mai adevarat, cu debitmetru dar fara sonda o sa merge prea bogat. Am ramas cu masina inecat la pornire rece la -10 grade, nu aveam sonda functionala. Cand am scos si debitmetru din circuit a pornit masina. Debitmetru actioneaza pe aer admis, calculatorul stie imediat ce intre in cilindrii si poate sa regleaza in timp cantitate de benzina injectat. Fara debitmetru ramana sonda, care face masuraturi la gaze arsa, deci este in urma la evenimente produsa de acceleratie. Deci la o acceleratie rapida motorul o sa da in nas. In rest, nu merge prea bogat daca sonda functioneaza corect.

 

In sfarsit o explicatie ca lumea! :blink:

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
Mi se pare cel putin la fel de buna ca si Carrera 100.

Eu nu stiu decit Petrom 99+. Alceva nu am bagat. Si cind merge si merge bine nu stau sa ma intreb de ce merge?

 

 

Am pus si eu ceva timp 99 de la Petrom dar am ajuns la concluzia ca cel mai bine masina merge cu 98 de la LukOil. Consuma si mai putin si merge excelent

Link to comment
Share on other sites

De cateva zile masina nu mai functioneaza cum ar trebui .Daca merg cu ea constant merge intrerupt (sfuncturi) iar daca accelerez demareaza bine si nu mai intrerupe.Daca o las la relanti, moare de cele mai multe ori .Am fost la tester si a iesit o singura eroare la ASC dar a zis mecanicul ca nu are legatura una cu alta.Bujiile le-am schimbat dar tot degeaba.Masina este e39, 2000 benzina.

Va rog ajutati-ma sa-i dau de cap.Va multumesc.

Filtru de benzina trebuie sa fie schimbat

Link to comment
Share on other sites

Filtru de benzina trebuie sa fie schimbat

 

 

"Gata am rezolvat .Toate problemele erau de la epuratorul de gaze."

 

Asa a zis. :blink:

Si filtru de benzina. Asta spun eu

 

Pai daca problema s-a rezolvat prin schimbarea filtrului epurator, ce treaba mai are filtrul de benzina?

Link to comment
Share on other sites

Filtru de benzina trebuie sa fie schimbat

 

 

"Gata am rezolvat .Toate problemele erau de la epuratorul de gaze."

 

Asa a zis. :)

 

Salut. Imi spui si mie, te rog, ce e "epuratorul de gaze" ? :)

Am si eu o problema similara la e46, si nu ii gasesc solutia. Am schimbat pana acuma filtrul de benzina, de aer, sonda lambda (dadea eroare pe computer), bujiile (am pus bosch ca nu am gasit atunci NGK) dar tot imi face figuri din cand in cand... Ce am observat e ca atunci cand opresc la un stop si apas ambreiajul imi vibreaza masina pentru cateva secunde dar cand opresc de tot relantivul sta ok. Sau cateodata nu porneste numai pana nu o accelerez mai tare.

La service nu au gasit nimic pe computer ( numai sonda lambda care au schimbat-o) :blink:

Link to comment
Share on other sites

Filtru de benzina trebuie sa fie schimbat

 

 

"Gata am rezolvat .Toate problemele erau de la epuratorul de gaze."

 

Asa a zis. :)

 

Salut. Imi spui si mie, te rog, ce e "epuratorul de gaze" ? :)

Am si eu o problema similara la e46, si nu ii gasesc solutia. Am schimbat pana acuma filtrul de benzina, de aer, sonda lambda (dadea eroare pe computer), bujiile (am pus bosch ca nu am gasit atunci NGK) dar tot imi face figuri din cand in cand... Ce am observat e ca atunci cand opresc la un stop si apas ambreiajul imi vibreaza masina pentru cateva secunde dar cand opresc de tot relantivul sta ok. Sau cateodata nu porneste numai pana nu o accelerez mai tare.

La service nu au gasit nimic pe computer ( numai sonda lambda care au schimbat-o) :blink:

Poate fi regulatorul de relanti. Bujii Bosh cu 4 capete de aprindere e super ok.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.