Jump to content

Cateva probleme


Recommended Posts

Salutare!

 

Sper sa ma puteti sfatui/ajuta intrucat sunt un user care a avut parte de tot ce inseamna masini din grupul Porsche si care de curand a decis sa treaca la o masina adevarata, un Bmw. AM mai avut 2 bmw-uri acum cativa ani insa nu am fost multumit de calitatea si prostia dezvoltata de unii oameni cand este vorba sa ai o masina...erau cumparate din romania si erau incredibil de obosite...e vorba de un 523i e39 si de un 328i e46....

 

Masina actuala are cateva probleme. Este vorba de un 528i e39 din 1998, foarte bine ingrijit insa care are unele mici defectiuni:

 

1. Ceasurile de bord au decis sa nu mai functioneze - mai exact displayul de la computerul de bord a decis sa se stinga, iar acele indicatoare se ridica doar cand vor ele. Drept urmare, cred ca solutia ideala ar fi sa le schimb, insa nu stiu unde pot cauta asa ceva, si nu stiu daca ceasurile trebuie corelate ulterior cu calculatorul masinii - cel putin la Vw este aceasta procedura obligatorie

 

2. Exista un dispozitiv in portbagaj care am inteles ca foloseste la amplificarea boxelor si mai controleaza anumite chestii la navigatie, radio, etc. Acel dispozitiv a inghitit un pic de apa si de asemenea trebuie schimbat. As avea nevoie de o recomandare. De unde, cat si cum.

 

3. Alta problema ar putea fi displayul de la navigatie care si el a decis sa afiseze niste dungi verticale... Pot gasi doar displayul sau trebuie sa schimb tot dispozitivul? Daca da, unde sa caut?

 

4. Desi motorul merge impecabil, are momente cand la relanti fluctueaza...nu pot spune intre ce turatii intrucat ceasurile nu functioneaza corect....dar daca stai langa masina se aude destul de clar...

 

In rest, multumesc pentru viitoarele raspunsuri.

Link to comment
Share on other sites

1. Daca te referi la problema display-ului OBC-ului din bord, este o problema comuna la E39, E38 si X5, in cazul masinilor cu OBC mare.

 

Pentru a verifica daca bordul functioneaza normal in rest, incearca testul 2 din acest link.

 

Insa probabil bordul este stricat deci trebuie sa cumperi altul, nou sau sh.

 

Pentru montaj si codare trebuie sa mergi la Automobile Bavaria.

 

2.3 Te referi la amplificator? Ai sistem DSP cu 12 difuzoare si subwoofer?

Mai exact ce nu-ti functioneaza?

 

Daca ai nevoie de amplificator si display: http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...40&start=40

 

4. Cel mai bine ar fi sa o duci la un tester, oscilatia poate fi cauzata de debitmetru de exemplu.

Link to comment
Share on other sites

1. Bordul clar trebuie schimbat insa ma interesa sa stiu unde as putea sa ma adresez sau sa caut asa ceva, sh desigur. Numai cei de la Bavaria le pot coda? La Vw de ex sunt o gramada de mici "ingineri" care le fac acasa. Presupun ca Bavaria cere si niste preturi pe masura...

 

2.3 - nu stiu sincer cate boxe am, insa defectul este simplu - merge tv, merge radio, totul se vede practic pe display insa nu se aude nimic. Nici macar telefonul nu se aude in boxe. Probabil ca s-a ars finalul de la amplificator...

 

4. Asta banuiam si eu...o voi duce pe un tester.

 

 

Intrebare: In cazul in care pui contactul, fara sa pornesti motorul, becul de airbag este normal sa se stinga destul de rapid? Mentionez ca toate airbag-urile sunt la locul lor. Verificate fizic.

Link to comment
Share on other sites

1. Bordul clar trebuie schimbat insa ma interesa sa stiu unde as putea sa ma adresez sau sa caut asa ceva, sh desigur. Numai cei de la Bavaria le pot coda? La Vw de ex sunt o gramada de mici "ingineri" care le fac acasa. Presupun ca Bavaria cere si niste preturi pe masura...

Nu este atat de scumpa o codare de bord, poti sa incerci si la Filaret pentru codare.

 

Bord sh poti cauta la @vlupu sau @b70angelayes

Contacteaza-i prin mesageria privata...

 

2.3 - nu stiu sincer cate boxe am, insa defectul este simplu - merge tv, merge radio, totul se vede practic pe display insa nu se aude nimic. Nici macar telefonul nu se aude in boxe. Probabil ca s-a ars finalul de la amplificator...

 

Pune un anunt pe forum pentru un amplificator sh, iti recomand sa nu dai peste 200 euro...

 

 

 

Intrebare: In cazul in care pui contactul, fara sa pornesti motorul, becul de airbag este normal sa se stinga destul de rapid? Mentionez ca toate airbag-urile sunt la locul lor. Verificate fizic.

Este normal.

Link to comment
Share on other sites

Care-i masina aia? TM-11-ZOK? Sa nu spui ca nu-i asa, ca nu te cred! Ai cumparat-o? Daca da, nu ai facut rau, insa ai ceva investitii de facut acum.

Tot ceea ce vrei sa stii spun, mai putin faza cu navigatia si muzica, caci la mine au functionat ok.

 

Masinii ii trebuie:

 

1. Alte ceasuri de bord caci nu au banda de legatura dintre ecran si placa electronica;

2. Ecranul de la navi asa era;

3. Motorul si kitul de ambreaj sunt integral facute;

4. Fluctuatile in relanti erau frecvente cand benzina era calitativ proasta.

 

Daca mai doresti alte detalii, intreaba!

 

Uite o poza cu masina cand functiona navi. si cum arata.

Link to comment
Share on other sites

Vad ca aveai printre topicurile vechi si o problema cu chiulasa.

 

Pana la urma ce chiulasa are masina?

 

Am vazut masina pe un site, fostul proprietar era cam r@cer din pacate, in loc sa o repare si-a batut joc de ea cu capota aia si toba aia.

 

Masina mai are catalizator? Poate de aceea oscileaza relantiul.

Link to comment
Share on other sites

Masina are catalizator, chiulasa a fost schimbata. Eu am pus una de 2000, dar nu a fost compatibila. Actualul proprietar a schimbato cu una de 2,5 (ca de 2,8 nu stiu sa existe). La masina a fost schimbat si kitul de ambreiaj. Actualul proprietar nu e un racer asa cum ar pare. Doar ca ii place sa mearca mai tare :blink:

 

Despre modificari exterioare, fiecare cum ii place.

 

Ce e pe forumul ala, nu e adevarat nici 10%

 

 

 

Acolo daca nu esti smecher si nu ai vreo 3 turbine, nu esti bagat in seama!

Link to comment
Share on other sites

Eu am dat-o pt. simplu motiv ca nu gaseam piese sh pt. ea. Se poate verifica aici pe forum anunturile mele de la mica publicitate. Chiulasa noua, nu-mi dadea mana sa cumpar! :blink:

 

Eu din cate vad, e cam r@cer, nu se joaca:

 

 

 

Capota, toba si numarul spate (mai exact ce s-a intamplat cu locul unde trebuia sa fie) evidentiaza perfect asta :)

 

 

Eu acu' vad! Lol, da' si emblemele de BMW le-a scos!

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Da, eu am cumparat-o. Masina este intr-o stare buna insa cu mici chestii.

 

Probleme:

 

-Ceasurile de bord se vor schimba

-AMplificatorul de la sistemul de sunet e prajit

-Bucsele au un pic de joc pe spate, in rest sta foarte bine

-mai nou nu functioneaza cheia si nici broasca de pe stanga

 

Motorul merge absolut impecabil, am pus-o si pe tester si compresia e ok

Cutia merge impecabil

 

Azi am echilibrat si roluit jantele (400ron) si am alergat-o destul de bine sa vad ce poate. Masina chiar a meritat banii si pot comenta ca:

 

1. Nu imi place de nici un fel portbagajul

2. Tobele arata ca dracu

3. scartaie un plastic in drepta la usa, m-a stresat tot drumul....

 

 

Intrebari:

 

-cate chei a avut masina cand ai vandut-o?

-ai umblat cumva la boxe? le are pe toate?

 

 

PS: volanul e imbracat in piele acum, foarte bine lucrat.

Link to comment
Share on other sites

Azi am fost la service....

 

Ce trebuie schimbat:

 

-amortizoare fata spate+flanse

-brate fata+spate

-discuri fata

-placute fata+spate

-sonda marsarier cutie (curge)

-garnitura cardan

-toate curelele de la motor

-ulei, filtre - filtre de polen nici macar nu are....nu pot sa cred

-furtun servo - are unul de Dacie....

-difuzor aer radiator...nu-l are deloc...

-o janta fisurata - lipita cu poxipol....am sudat-o azi, m-a costat 150ron :blink:

 

gaura totala....4000ron piesele....

 

As vrea sa-mi recomandati si mie un mecanic care lucreaza bine si nu ia bani cat nu face masina...

 

Ms mult

Link to comment
Share on other sites

pai ulei ~380ron (8l castrol edge s.), filtru aer mann ~55ron, filtru combustibil ~70ron, filtre clima ~150-200ron, curelele nu.s scumpe, discuri fata-spate+placute ~800ron si aste sunt doar consumabile :blink: total: ~1550ron
Link to comment
Share on other sites

pai iti pot spune eu ce cotatii mi-a dat:

 

-amortizoare fata spate+flanse 1700ron

-brate fata+spate 530

-discuri fata 600ron

-placute fata+spate - 600ron

-sonda marsarier cutie (curge) 150ron

-garnitura cardan 80 ron

-toate curelele de la motor 80ron

-ulei, filtre - filtre de polen nici macar nu are....nu pot sa cred 420ron

-furtun servo - are unul de Dacie.... 60ron

-difuzor aer radiator...nu-l are deloc...80ron

Edited by Razvan Gavan
Link to comment
Share on other sites

pai ulei nu stiu ce iti baga .. da e dubios 420 ron...

 

filtru mann- 35 ron..

ulei - vezi pretu lu duxter..

Amortizoarele mi se par enorm de mult, era pe forum aici cineva de vindea billstein cu 170 ron bucata... sau perechea.. nici nu stiu.. oricum nu se ridica la 1700 ron..

discuri fata spate - pretul este mare nu foarte mare dar totusi, placutele de frana eu zic ca sunt scumpe nu foarte da sunt scumpe

 

 

Duxter, filtru de combustibil ce marca e la 70 ron ca si eu urmeaza sa cumpar si sa stiu ce sa caut, filtru de polen 2 buc (e39) gasesti la 80 ron/set.. filtru de aer mann e gratis la 55 ron... aici la CJ e 135 ron... la magazin unde restu pieselor se pare ca sunt gratis :blink: filtru de aer e 135 ron.. aproape triplu...

Link to comment
Share on other sites

Sa spuna aici @Muadib ce i-am spus eu despre masina asta in particular, ca si el ar fi vrut sa o cumpere. Intai intrebi si dupa aia cumperi.

Masina aia era varza si cand am cumparato eu. Ca am luat teapa, asta am recunoscut. Ca are 3 proprietari pe carte, e adevarat, dar nu mai stii multe lucruri, pe care eu le-am aflat dupa ce am vanduto.

 

Nu vreau sa te descurajez, dar masina aia mai mult de 4000 euro nu face. Cand am vandut-o avea urmatoarele probleme:

 

Telescoape fata si spate dreapta praf;

Discuri fata spate si placute de frana praf;

Bucsa brat spate dreapta praf;

Ceasuri bord necesita kit reparatie;

Cutia curge pe la semering, nu pe la sonda de marsariere;

Filtrele de polen necesitau schimbate, dar existau;

Chiulasa schimbata de la 2,5 la 2,0 (aia de 2,5 in portbagaj bucati)

Radiator de E34 ca cel de E39 era spart in urma unei coliziuni;

Difuzorul de aer era intreg si exista;

Frana de mana am reparato eu (nu stiu daca mai tine);

Pompa de benzina te v-a lasa cand iti v-a fi lumea mai draga, deoarece a ramas blocata de vreo 3 ori.

Servo functiona bine, fara scurgeri sau jocuri in directie;

Jantele le-am spart eu la km 4 pe drumul Piatra Neamt- Gheorghieni si au fost date de rezerva;

Masina a plecat de la mine in 2007 parca ianuarie, deci avea jante de tabla, capace si cauciucuri de iarna;

Tv, muzica, navigatie, functionau toate;

Telefonul functiona, avea si cartela Orange pre-pay;

Rulmentul de presiune scotea uneori zgomote suspecte in relanti;

Erau aprinse in bord ASC+ABS+AIRBAG. (am schimbat senzorul de abs pe roata dreapta fata si nu am mai resetat defectul)

 

 

Din ce am aflat ulterior, masina a fost folosita pt. curse pe aeroport la Iasi;

Nu s-a bagat un leu in ea in afara de schimbul de ulei, din 2001 pana in 2006 cand am luato eu.

Am bagat in ea cam 1000 euro, numai in chiuloase cu rectificari, semeringur, supape, plus alta chiulasa de 2000;

Cand am vazut ca ma depaseste, am vandut-o in familie, dupa care, am luat-o din nou si a plecat mai departe.

Masina in cauza a lovit si un autobuz, cu aceasta ocazie schimbandu-se fata in Germania.

 

La 180km/h (ca mai mult nu putea) masina scotea fum negru si consuma benzina undeva mixt cam 18%

Ulei nu a consumat excesiv, de aici am dedus ca blocul motor era ok.

 

Cam asta e cu acest BMW si toate aceste aspecte, mai putin ceea ce am aflat dupa, au fost spuse in momentul vanzarii de catre mine, proprietarului de la care ai luat-o tu.

Link to comment
Share on other sites

Omisem:

 

Masina avea 3 chei cand am vandut-o. Una de plastic si 2 cu telecomanda, din care una fara baterie.

Difuzoare, pe spate avea Nokia, dar vibrau ingrozitor si am montat 2 aduse din Italia- Proton-

 

Masina a avut si un MP3 legat prin casetofon cu sistemul ,,caseta cu fir" (nu stiu cum se numeste)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.