Jump to content

inlocuire catalizator


cat

Recommended Posts

astazi am facut o inspectie detaliata a masinii, in special directie si suspensie. din fericire nu sunt probleme la acestea

 

problema gasita sunt racordurile flexibile de la evacuare, care desi nu sunt rupte si nu "sufla" au invelisul exterior putin rupt, pe o suprafata de aprox 3 x 1 cm fiecare.

 

as vrea sa le schimb, doar ca vin impreuna cu toata partea de evacuare ce pleaca din galerie, inclusiv catalizatorul.

 

piesa nr 1

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=18&fg=10

 

aveti idee de costul unei asemenea operatiuni ? in special al piesei ?

Link to comment
Share on other sites

astazi am facut o inspectie detaliata a masinii, in special directie si suspensie. din fericire nu sunt probleme la acestea

 

problema gasita sunt racordurile flexibile de la evacuare, care desi nu sunt rupte si nu "sufla" au invelisul exterior putin rupt, pe o suprafata de aprox 3 x 1 cm fiecare.

 

as vrea sa le schimb, doar ca vin impreuna cu toata partea de evacuare ce pleaca din galerie, inclusiv catalizatorul.

 

piesa nr 1

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=18&fg=10

 

aveti idee de costul unei asemenea operatiuni ? in special al piesei ?

 

un coleg de la lucru, a schimbat asa ceva anul trecut la un 520D, costul operatiunii la Banat-Car a fost de 2.800 Ron . Singura diferenta dupa aceasta operatiune a fost ca nu se mai auzea asa tare motorul, cel putin asa a spus el.

 

bafta

Link to comment
Share on other sites

sa fie doar atat ?

ma astept undeva 1500- 2000 euro. nu sunt probleme in ceea ce priveste zgomotul sau fumul, nu sunt sparte sitele.

in principiu am inteles ca s-ar putea inlocui doar racordurile flexibile, dar ele vin originale impreuna cu catalizatorul.

si pentru asta platim Casco, nu ?

Link to comment
Share on other sites

sa fie doar atat ?

ma astept undeva 1500- 2000 euro. nu sunt probleme in ceea ce priveste zgomotul sau fumul, nu sunt sparte sitele.

in principiu am inteles ca s-ar putea inlocui doar racordurile flexibile, dar ele vin originale impreuna cu catalizatorul.

si pentru asta platim Casco, nu ?

 

 

<<si pentru asta platim Casco, nu ?>> - nu inteleg ce vrei sa zici, dar daca crezi ca o scoti pe casco nu cred ca o sa poti ... sau ar fi bine sa poti daca asta vrei sa zici... :blink:

Link to comment
Share on other sites

se inlocuieste pe Casco

racordurile respective la 530d sunt sub masina, pe langa cutia de viteze si expuse loviturilor.

la mine sunt frecate de o bordura sau piatra si s-a zgariat plasa aia de sarma care le inveleste

la 520d difera pozitia, de fapt e un singur racord, mai sus, spre galerie.

Link to comment
Share on other sites

si eu am avut aceeasi problema.Ma costat 300 lei schimbatul racordurilor(cu tot cu racorduri),deci se poate schimba fara sa fie nevoie sa schimbi catalizatorul.Ele sunt piese ce cedeaza in timp asa ca ai sanse f mici sa le schimbi pe casco.Sa ne ti la curent dc ai reusit sa faci asta pe casco,personal desi aveam casco am platit din buzunar..
Link to comment
Share on other sites

Pai cam ai cum sa-l lovesti, ca in "scutul de plastic" in dreptu racordului flexibil este fereastra, si il poti freca destul cat sa sufle pe acolo... nu cu bordura, dar de ex.. la coboratu de pe o bordura... daca ajungi sa frece pe jos masina.. :blink: reusesti...

 

grozadan: ce racord ai pus in loc la cel original, ca multa lume se plangea, ca daca nu e original, se simt trepidatii mari in masina.. daca poti sa ne dai mai multe informatii as fi foarte recunoscator... mersi.

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

Pai cam ai cum sa-l lovesti, ca in "scutul de plastic" in dreptu racordului flexibil este fereastra, si il poti freca destul cat sa sufle pe acolo... nu cu bordura, dar de ex.. la coboratu de pe o bordura... daca ajungi sa frece pe jos masina.. :blink: reusesti...

Explicatia asta e partea a 2-a de la marmota invelea ciocolata. Una la mana, ca sa lovesti suficient de puternic racordul ca sa trebuiasca inlocuit trebuie sa mai spargi multe chestii de pe acolo. Doi la mana, o bordura de obicei e mai lunga ca fereastra aia, pana sa ajunga in racord, mai trebuie sa iti rupa multe chestii adiacente pe lungimea ei, in caz ca pretinzi ca bordura a inainta pana la el.

Una peste alta, fiecare face ce vrea, dar veritabil nu poti sa lovesti doar racordul.

Link to comment
Share on other sites

Chase nu-mi explica teorie... ti-am spus cum s-a intamplat, acuma vi sa-mi vinzi gogosi pe foaie.. nu trebuie sa-l lovesti trebuie doar sa il freci.. si sa nu mai fie etans.. e suficient sa-l freci de 2 ori.. adica freci bordura de minunea aia ca sa sufle... sa-ti zic exact, la mine iesirea din curte e in panta.. si apoi dupa ce ies din curte se coboara trotuarul cu iesire standard, da la un moment dat daca ies mai tare din curte, cand pun frana masina fiind cu botu in strada, se face un usor balans si lovesti , sa-ti imaginezi ca rotile din fata stau pe sosea rotile din spate stau in curte la mine care e in panta.. si intre roti.. este betonul.. care logic e mai ridicat si coincidenta face ca exact acolo am lovit unde e racordul flexibil. putin in spate la rotile din fata, e suficient odata ca sa sufle.. nici la mine nu sufla tot timpu dar este cand sufla..

 

Mai important este raspunsu de la groza dan, ce racord a folosit ce marca... si ce rezultate a obtinut ca daca se poate inlocui doar racordul cu ceva racord de pe piata fara sa se simta diferenta nu e asa tragedie.

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

Eu mi-am inlocuit saptamana asta racordul. Imi afuma compartimentul motor si imi baga si in habitaclu gaze. Un coleg de forum m-a informat asupra unui service din Bucuresti unde a rezolvat si el aceeasi problema si de a caror lucrare a fost multumit. 300 de ron, tva si racord inclus. Factura, garantie, nu am vibratii, masina si-a recapatat puterea. PM daca sunteti interesati.
Link to comment
Share on other sites

este posibil, scuturile de plastic din jur sunt flexibile si nu se rup , dar racordurile se freaca de bordura sau ce o fi ...

tot pe acolo este ci contragreutatea ( sau cum se numeste piesa care reduce vibratiile ) de la cutia de viteze, pe care am schimbat-o asta vara fiind lovita tot intr-o piatra

Link to comment
Share on other sites

Pai cam ai cum sa-l lovesti, ca in "scutul de plastic" in dreptu racordului flexibil este fereastra, si il poti freca destul cat sa sufle pe acolo... nu cu bordura, dar de ex.. la coboratu de pe o bordura... daca ajungi sa frece pe jos masina.. :blink: reusesti...

 

grozadan: ce racord ai pus in loc la cel original, ca multa lume se plangea, ca daca nu e original, se simt trepidatii mari in masina.. daca poti sa ne dai mai multe informatii as fi foarte recunoscator... mersi.

e un atelier specializat in tobe si esapamente auto,la mine deja a trecut un an si nu am mai avut probleme.ii gasesti aici

Sturimex Service

Esapamente auto pt. toate autovehiculele, catalizatori, tobe sport. GARANTIE: 18-24 luni

Cluj, Cluj-Napoca, Str. Bulgarilor nr. 10

Contacte: tel./fax: 0264-415.670

mobil: 0723-341.441

mobil: 0740-166.499

e-mail: esapamente@yahoo.com

eu am fost f multumit de ei si nici nu lucreaza scump..(la 530d sunt 2 racorduri)

Edited by grozadan
Link to comment
Share on other sites

se poate inlocuii racordurile flexibile.Si eu am patit aceeasi chestii la un 525 d fiind masina mai joasa le-am agatat si motorul era foarte galagios.Racorduri flexibile la bmw nu gasesti numai cu tot cu catalizator si e foarte scump.Du masina la un service ,urc-o pe un elevator si cu un subler masoara diametrul tevii si lungimea racordului.Apoi mergi la un magazin de piese pt masini straine si cauti racorduri cu dimensiunile respective(doar dupa dimensiuni gasesti).Sunt in jur de 100 ron bucata.upa ce le ai mergi din nou la un service(nu trebuie sa fie service mare,doar sa sstie sa sudeze bine)iti da jos toba ,taie racordurile cu flexu si le pune pe cele noi.dupa care le sideaza.Sa fii atent sa nu ti le sudeze electric ca nu rezista doar autogen sau argon.Manopera,in functie de service.Bafta
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.