Jump to content

BMW Seria 3 E46


Bogdanel

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Salut

Pai eu am chiar un E46 316 NFL si am schimbat urmatoarele:

Flanse apa termostat pompa apa role si acum urmeaza sa schimb brate fata cu bucse si amortizoarele toate cavaun eu mai pretentios

Intr-un an am facut 22 mi km

Ce pot sa spun daca masina a fost intretinuta ai noroc de ea si duce mult si bine deoarece sunt niste masini fiabile

Link to comment
Share on other sites

cred ca cea mai scumpa piesa care pica este debitmetrul care costa vreo 7-800Ron, original Bosch, restul gen bucse, amortizoare sunt oricum consumabile si la un moment dat se schimba la orice masina la fel ca si kit-ul de ambreiaj...nu-i deloc o masina rea din punct de vedere al fiabilitatii, daca iei una care a avut parte de o mentenanta corespunzatoare nu o sa ai probleme cu ea, eu am luat-o la 100k km, am facut 70k km in putin peste 2 ani, am schimbat debitmetrul, bucsele, bieletele antiruliu, flanse amortizoare spate, discuri/placute frana pe fata si alte chestii minore, dar in mare cam astea ar fi piesele mai scumpe schimbate. Masina are acum vreo 210k, noul propietar a mai facut si el vreo 40k de cand a luat-o de la mine si i-a mai schimbat valva PCV, discurile/placutele spate si probabil ceva bucse, si zicea ca ar trebui poate schimbata volanta si kit-ul ambreiaj din cauza unei trepidatii care se simte la plecarea de pe loc, si eu simteam cateodata chestia asta ca si multi altii de pe forum insa nu am vazut in final o rezolvare clara a problemei prin schimbarea volantei...concluzia mea este ca E46 chiar este o masina fiabila si relativ ieftin de intretinut, ideea ar fi sa si folosesti piese de calitate cat mai buna, gen Lemforder la bucse, Bosch pe partea de senzori, etc... Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

Salut.am si eu 2 intrebari.Intai de toate va anunt ca masina este un bmw e46 318d 116 cp din 2003 limuzina.am observat ca e limitata la 4100 de rpm in viteza a 5 si la punctul mort.in schimb,in celelalte viteze trece de aceasta turatie.vreau sa stiu daca e limitata sau e o problema asta.

A doua intrebare e despre ulei,mai exact,daca scot joja cu motorul pornit,curge ulei,nu stropeste,se vede cum se umple locul de unde scot joja si curge uleiul ca la robinet.tin sa precizez ca motorul merge perfect,rotund,nu scoate fum negru deloc,nu consuma apa.care sa fie problema?e prea mult ulei sau?astept parerile voastre,multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Masina o aveti de mult timp?

Ati achimbat consumabilele la timp filtru aer si combustibil mai ales ?

Iar cu uleiul chiar nu stiu ce sa zic nu am incercat la asina mea doar cu busonul de la ulei sa il scot cu motorul pornit lucru interzis de alt fel si in momentul acela motorul capata un tremurat usor

La alte masini cand scoti jolja scoate fum , stropeste dar nu curge Uleiul

Link to comment
Share on other sites

O intrebare va rog! am ruginita tare si fisurata galeria dupa toba mica (catalizator) si as vrea sa o schimb cu totul si ma bate gandul sa ii pun inox cap coada inclusiv finala dar in cazul asta dispare toba mica (catalizatorul). Intrebarea mea Afecteaza cu ceva motorul daca nu mai este toba mica (catalizatorul) Este un BMW 320D 2003. Sau sa iau originale ale masinii? vreau un sfat va rog. Multumesc!
Link to comment
Share on other sites

Masina o aveti de mult timp?

Ati achimbat consumabilele la timp filtru aer si combustibil mai ales ?

Iar cu uleiul chiar nu stiu ce sa zic nu am incercat la asina mea doar cu busonul de la ulei sa il scot cu motorul pornit lucru interzis de alt fel si in momentul acela motorul capata un tremurat usor

La alte masini cand scoti jolja scoate fum , stropeste dar nu curge Uleiul

Nu am de mult timp masina,doar ce am cumparat-o,urmeaza sa o duc la mecanic pt o mica revizie.ceea ce ma pune sub semnul intrebarii e faptul ca masina merge foarte bine cum am mai spus,nu tremura,trage,nu scoate fum negru si ARE SERVICE-UL LA ZI...am verificat joja cu motorul rece iar uleiul e cam 5 mm peste maxim.nu am incercat sa scot excesul pt ca nu da semne ca ar avea probleme si oricum urmeaza sa o vada un mecanic.daca aveti alte idei va astept.multumesc

Link to comment
Share on other sites

Hd90ADY Domnule ai mai avut vreodata disel?

Diselul nu se comporta la turatii ca si benzina. Diselul in jurul a ~4200 de ture se plafoneaza, benzina avand elasticitatea de 6500+. Numai bine !

Link to comment
Share on other sites

Hd90ADY Domnule ai mai avut vreodata disel?

Diselul nu se comporta la turatii ca si benzina. Diselul in jurul a ~4200 de ture se plafoneaza, benzina avand elasticitatea de 6500+. Numai bine !

Da,am mai avut diesel,cunosc situatia doar ca asta era putin diferita dar s-a rezolvat.filtru de aer trebuia schimbat.

Link to comment
Share on other sites

Se merita, vre-o 6 cai frumosi si un sound inconfundabil si cand te gandesti e doar un filtru.

ms:) o sa il achizitionez.dar mai am o intrebare.eu am vazut ca filtrul meu de hartie are peste el o chestie alba,un fel de material,nu stiu exact ce e.intrebarea mea e,daca cumpar filtrul sport si vreau sa il montez,trebuie sa pun acel material alb si peste noul filtru?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.