Jump to content

BMW Seria 3 E46


Bogdanel

Recommended Posts

Am fost vineri si am vazut alt E46 adus proaspat din Germania. Estetic corespundea oarecum descrierii, cu exceptia catorva ciupituri pe capota de la pietricele, dar sa zicem ca sunt inevitabile. Singurele probleme la prima vedere ar fi un tiuit/huruit la aeroterma (care pare sa creasca cu acceleratia) si o bataie sau smucitura din cand in cand, pe care am observat-o de obicei la schimbarea vitezei. Huruit la aeroterma am avut si la E36, era de la un rulment sau cum ii zice la dracia pe care sta axul, dar era constant, nu fluctua dupa acceleratie.

 

Vreo parere?

 

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Am fost vineri si am vazut alt E46 adus proaspat din Germania. Estetic corespundea oarecum descrierii, cu exceptia catorva ciupituri pe capota de la pietricele, dar sa zicem ca sunt inevitabile. Singurele probleme la prima vedere ar fi un tiuit/huruit la aeroterma (care pare sa creasca cu acceleratia) si o bataie sau smucitura din cand in cand, pe care am observat-o de obicei la schimbarea vitezei. Huruit la aeroterma am avut si la E36, era de la un rulment sau cum ii zice la dracia pe care sta axul, dar era constant, nu fluctua dupa acceleratie.

 

Vreo parere?

 

Multumesc.

 

BĂŁtaia care se aude la schimbarea vitezei (de obicei ĂŽn treptele mici) o au majoritatea bmw-urilor e46. Poate sa fie rulmentul de la diferențial, sau de la flansa cardinalul, sau pur și simplu joc in diferențial. Se aude ĂŽn general când schimbi vitezele repede, cu timpu o sa ĂŽnveți sa mergi astfel ĂŽncât sa nu se audĂŁ decât foarte rar.

 

Sunt totuși mașini de 12-14 ani.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salutare. Am nevoie de niste pareri sau raspuns la o anumita chestie ce ma ingrijoreaza.

Pana anul acesta am avut doar masini pe benzina si am condus doar benzina. Anul acesta mi-am schimbat masina un e46 din 2002 diesel 150 cp toate bune si frumoase.

De cand a nins mai exact gradele au scazut sub gradele 0. Masina se tureaza foarte greu, se tureaza ok viteza 1 si in a 2 . dupa ce schimb in a 3-a de se tureaza foarte greu si tot odata se intinde mai greut la drum ( mai lenes). folosesc ulei 5w-30 de BMW . am facut schimbu recent de vreo 2 luni. Sa fie oare uleiul prea gros?

Link to comment
Share on other sites

Salut, am achizitionat recent un e46, 318i, 143cp, din 2004, cod motor N46B20A, intrebarea mea este, acest motor are ValveTronic? Conform Wiki si altor site-uri se pare ca nu, alaturi de motoarele N45 si N43, doar modele N42 vad ca au, dar nu stiu sigur. Multumesc in avans ! Edited by Camorra
Link to comment
Share on other sites

Salut, am achizitionat recent un e46, 318i, 143cp, din 2004, cod motor N46B20A, intrebarea mea este, acest motor are ValveTronic? Conform Wiki si altor site-uri se pare ca nu, alaturi de motoarele N45 si N43, doar modele N42 vad ca au, dar nu stiu sigur. Multumesc in avans !

 

 

 

Motorasul din imagine este valvetronicul..deci are si n42b20a.

post-64403-0-30670000-1482500528_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.