Jump to content

BMW Seria 3 E46


Bogdanel

Recommended Posts

Aveti idee cu ce as putea prinde grilele fata de capota, ca s-au rupt toate clemele? Am luat unele aftermarket, dar nu stau cum trebuie sub nicio forma, zici ca-s facute pentru alta masina. Pana le schimb cu altele noi, sau de la dezmembrari as vrea sa le prind p-astea ale ei cu un silicon, mastic ceva. Cu ce ar merge, incat sa prinda bine si sa nu atace nici vopseaua?

 

Multumesc.

 

Eu am luat grile originale cu clemele rupte (#tepar de pe olx) si l-am lipit cu silicon universal transparent. De un an jumate sta perfect si nici nu se vede siliconul de dedesubt.

Link to comment
Share on other sites

Buna ziua,

 

Am o nelamurire referitoare la un BMW E46 320D Touring din 2004 si anume peste 4000 turatii "se pune in cap"

 

Va rog ajutati-ma cu sugestii

Multumesc anticipat

 

Motorul poate mai mult,dar e limitata turatia la 4000,astfel ca in viteza a sasea la 4000 sa nu poti depasi 230 km. la cat e limitata viteza.Ea oricum poate mai mult,dar,fiimd si diesel pentru protectia motorului exista aceasta limitare,oricum,cuplul motor e mai mare decat la benzinar la aceeasi turatie.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salut!

 

Pentru un E46 318i 2002, pe realoem scrie la baterie ca trebuie 55 Ah sau 70 Ah. Masina are acum o Varta 55Ah/500A, asa a venit din Germania. As fi vrut sa stiu daca pot pune in locul ei un Exide 61Ah/600A fara sa am probleme. Intreb deoarece o am pe cea de pe E36 pe care abia am luat-o si sta degeaba.

 

Multumesc.

Edited by AngelHeart
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
as avea si eu nevoie de un sfat, va rog. scuze daca postez aiurea dar sunt in germania, am in fata mea un bmw seria 3 pe care vreau sa il cumpar, F31, 2014. model 335xd. masina are o eroare de senzori de presiune pneuri. unde se afla acesti senzori? sunt pe amortizor sau pe janta/ventil? cum se reseteaza? masina pare ok dpdv tehnic. trebuie sa ma uit la ceva anume? multumesc anticipat
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salut!

 

La un 318i 2002 FL care sunt stopurile de ceata pana la urma? Eu banuiam ca sunt cele de pe portbagaj, dar la mine se aprind in acelasi timp cu pozitiile, exact ca in poza de mai jos, adica am cate 3 becuri aprinse pe o parte. Cand apas din buton stopurile de ceata, nu se mai aprinde nimic in plus pe spate, decat martorul in bord.

 

 

 

http://thumbnails102.imagebam.com/54851/9a3c9a548505349.jpg

 

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

BunĂŁ seara!

CĂŁutând cu ajutorul funcției search pe un motor de cĂŁutare banal nu am gĂŁsit nimic legat de

cum pot sĂŁ scad turația impusĂŁ de limitatorul de turație de la 5000 rpm la 4500rpm, toatĂŁ lumea vrea sa ridice

acea granițĂŁ ca sĂŁ poatĂŁ abuza de motor mai mult și astfel sĂŁ foloseascĂŁ ceva cai putere in plus.

Eu caut sĂŁ protejez motorul, unul diesel din 2004.

Un service specializat sau orice informație folositoare e binevenitĂŁ.

Va mulțumesc.

Link to comment
Share on other sites

Cati oameni inafara de ti e iti mai conduc masina de trebuie s-o limitezi la 4500rpm...sau sa inteleg ca esti singurul care o conduce si nu-ti dai seama in cate rpm esti in timpul mersului?!?! ...

Foarte rar soția care nu trece de 2500 cĂŁ o sperie.

Motorul e 3.0/410Nm/150kw/230k km. dar acum doua zile m-am lĂŁsat dus de

val și am mers cot la cot cu un volvo 2.5t și am uitat cĂŁ e mașina mea.

PânĂŁ scot swirl flaps vrau sĂŁ o menajez cĂŁ nu știu ce proprietar a avut inainte.

Merg absolut intre 1700 și 3000, dar rar dacĂŁ se ivește oportunitatea uit sĂŁ mĂŁ

mai uit la turometru și vreau sĂŁ stau fĂŁrĂŁ grijĂŁ.

Schimb uleiul la maxim 10k plus toate filtrele, tot timpul castrol edge 10w30 nu din românia ci

germania, nu merg subturat, schimb treapta la minim 2500-3000, cu toate cĂŁ e confuz adicĂŁ

e foarte silențios pentru cĂŁ la mers lejer in oraș trage și la 1000 de ture fĂŁrĂŁ sĂŁ tremure.

Când plec de la muncĂŁ prin oraș uneori merg cu 1000 rpm uneori cu 4000 și nu scoate prea mult zgomot.

Pe mine mĂŁ intereseazĂŁ rev lim sĂŁ opreasca la max 4500.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salutare!Are idee cineva ce dimensiuni de anvelope as putea sa pun la un 320d - e46 -110kw pe jantele ac schniter cu 8.5jX19H2 ?Multumesc! :good:

 

Asa rau te-a suparat saraca masina, vrei sa o distrugi? Pentru Romania eu nu as pune pe e46 nimic mai mare de 17 inch. Deja la jante de 18-19 pica toata articulatia, eventual si caseta de directie. Am un prieten care a refacut toata articulatia la e46 si dupa 6 luni de mers cu jante de 18 (a evitat absolut toate gropile si a mers foarte frumos cu ea) batea tot la ea, curgea caseta de directie etc.

 

BunĂŁ seara!CĂŁutând cu ajutorul funcției search pe un motor de cĂŁutare banal nu am gĂŁsit nimic legat de cum pot sĂŁ scad turația impusĂŁ de limitatorul de turație de la 5000 rpm la 4500rpm, toatĂŁ lumea vrea sa ridice acea granițĂŁ ca sĂŁ poatĂŁ abuza de motor mai mult și astfel sĂŁ foloseascĂŁ ceva cai putere in plus.Eu caut sĂŁ protejez motorul, unul diesel din 2004. Un service specializat sau orice informație folositoare e binevenitĂŁ.Va mulțumesc.

 

Nu cred ca are sens sa faci astfel de modificari...deja dupa 4000-4500 ture nu mai accelereaza deloc si e destul de evident ca trebuie sa schimbi viteza. La un benzinar era de inteles, dar la diesel la turatia aia exista pierderi de putere/cuplu extrem de mari. Poti totusi sa dai un telefon la TCM turbo si sa ii intrebi cat te-ar costa modificarea.

Link to comment
Share on other sites

Va salut !

As dori sa cer o parere de la cunoscatori (voi): doresc sa imi cumpar un e46 318d.Masina este din 2002, cumparata din germania la 116k km in 2006 iar in prezent, este "stata" de doi ani, in garaj, cu 312000km.Are ca si defecte: pompa servo suiera, parbrizul fisurat de la o pietricica, buton geam spate rupt, furtun turbina innadit la un service.In rest se aude si merge ok,nu scoate fum negru, vad ca nu are rugina, e nezgariata, are trapa, interior cu comenzi in volan etc..imi place ca si dotari.Omul cere 2000Euro pe ea.As vrea sa stiu la ce sa ma astept sa mai apara la ea, in conditiile in care are deja 312k km? Vanzatorul e mai in varsta si mi-a spus ca a mers cam usor cu ea si ca ar trebui sa "o alerg" putin la inceput.Overall: o iau sau nu? Sunt student, ma intretin aproape singur si caut ceva ce imi place(e46) si totodata accesibil pentru banii pe care ii am acum.

Multumesc frumos si astept pareri sincere! 🤠

Link to comment
Share on other sites

Eu as opta pt. motorul de 150 de cai si cutia manuala cu 6 trepte. 318d mi se pare putin cam slabut, masina nu e usoara. Nu am condus 318d, nici 320d sa pot fi sigur, eu am motorizare pe benzina. Eu zic sa mai ai niste banuti pusi de o parte pt. ca vei avea nevoie, mai ales daca vrei sa aduci masina in parametrii ei normali.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Buna ziua,

Care mĂŁ poate ajuta și pe mine cu un sfat?

Dețin un e 46 2002 touring și am fost la 6 diagnoze, toate reușind sa se conecteze doar cu motorul, celelalte ne având conexiune... ABS, clima, habitaclu.. care ați mai ĂŽntâmpinat aceasta problema... unul din mecanici ĂŽmi zice ca este un scut pe Kline.

Link to comment
Share on other sites

Va salut !

As dori sa cer o parere de la cunoscatori (voi): doresc sa imi cumpar un e46 318d.Masina este din 2002, cumparata din germania la 116k km in 2006 iar in prezent, este "stata" de doi ani, in garaj, cu 312000km.Are ca si defecte: pompa servo suiera, parbrizul fisurat de la o pietricica, buton geam spate rupt, furtun turbina innadit la un service.In rest se aude si merge ok,nu scoate fum negru, vad ca nu are rugina, e nezgariata, are trapa, interior cu comenzi in volan etc..imi place ca si dotari.Omul cere 2000Euro pe ea.As vrea sa stiu la ce sa ma astept sa mai apara la ea, in conditiile in care are deja 312k km? Vanzatorul e mai in varsta si mi-a spus ca a mers cam usor cu ea si ca ar trebui sa "o alerg" putin la inceput.Overall: o iau sau nu? Sunt student, ma intretin aproape singur si caut ceva ce imi place(e46) si totodata accesibil pentru banii pe care ii am acum.

Multumesc frumos si astept pareri sincere! 🤠

 

Pot sa apara o groaza de probleme...eu nu as lua un diesel asa vechi. Poate sa iti pice vreun injector, turbina, probabil are egr/admisie infundate de mizerie etc. Ce inseamna furtun turibna innadit?!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.