Jump to content

BMW Seria 3 E46


Bogdanel

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Salut, baieti! Va rog frumos, daca ati putea sa-mi spuneti care este codul OEM pentru urmatoarea piesa: suport bara fata stanga pe dublura aripa (eventual daca ati putea posta si o poza cu aceasta). VIN-ul este KV79774. Cu multumiri anticipate!

 

E cumva asta? 51117895415

Depinde si daca masina are M-Paket sau nu, dar poti sa arunci o privire pe BMWFans sau RealOEM: http://bmwfans.info/parts-catalog/E46-Sedan/Europe/320d-M47N/L-N/nov2004/browse/vehicle_trim/m_trim_front_2/

 

suport-aripa-stanga-fata-bmw-51117895415.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Salutare. Am o problemă cu ceasurile din bord mai exact cu acele, care au urcat și nu mai coboară.

Problema persistă de vreo 2 săptămani și e la fel, mașina rulează fără probleme, comp. de bord la fel.

Am mai avut în urmă cu vreo 9 luni o problema asemănătoare, au urcat acele însă între timp au tot scăzut încet încet până și au revenit.

Am atașat și o poză.

Știe cineva care o fi problema? A mai pățit cineva ?

Nu am încercat să il pun încă pe tester.

post-75662-0-17584800-1633125253_thumb.jpeg

Edited by Robert318
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 year later...
  • 6 months later...
  • 4 months later...
  • 2 months later...
  • 2 months later...

Bună ziua grup ajutați-mă pe mine cu un răspuns, de vreo câteva zile am  observat ca se antarete  furtunul de apa când dau pe rece am schimbat termostat de pe motor degeaba când dau la16 grade se fac tari dacă merg cu temperatura la 32 sunt normale masina an cauza bmwe46 320d 136cp mulțumesc frumos. 

Link to comment
Share on other sites

@renus Plec de la ipoteza ca circuitul de racire este in buna stare de functionare. Termostatul inteleg ca este nou; presupun ca radiatorul, pompa de apa si supapa capacului de la vasul de expansiune sunt de asemenea OK. In caz contrar, acestea trebuie verificate.

Intr-un astfel de context, faptul ca furtunurile circuitului de racire se intaresc mai mult decat in trecut poate indica faptul ca garnitura de chiulasa incepe sa cedeze. Nimic neobisnuit: la orice motor cu bloc de fonta si chiulasa de aluminiu, dupa 15 ani oricand este de asteptat sa fie necesara inlocuirea garniturii de chiulasa.

Retine si scenariul mai grav - dar, din fericire, foarte rar intalnit: daca lichidul de racire nu a fost inlocuit la cel putin 5 ani cu unul recomandat de BMW (in mod normal trebuie schimbat la fiecare 2-3 ani), atunci este posibil sa descoperi coroziuni iremediabile in suprafata de etansare a chiulasei cu garnitura de chiulasa.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.