Jump to content

BMW Seria 3 E46


Bogdanel

Recommended Posts

e o caroserie sport,nu se potriveste cu sunetul diesel. vrei sport ...pai sa fie sport cu totul nu doar caroseria!!! sau poate conteaza consumul??? in cazul asta trebuie sa optezi pe limo. :blink:

 

prefer pe caroseria sport motor sport. detin un e 46 cabrio 2002 325 ci tiptronic. euro3, taxa inmatric: 3212 euro. am vrut sport deci.....am platit 3200 taxa. asta e!!!!

 

 

un 330cd de 204cp ar fi superior 325i-ului(mai putin sound-ul motorului,desi cred ca la un drum lung diesel-ul ar fi mai silentios si deci mai relaxant).

Link to comment
Share on other sites

De ce nu spui ca un 335 D este superior unui 316 I? Cum compari tu 330 D cu 325 i????? De nu compari cu 330 I? Ia vezi, mai e superior?

Ce mandrii tre' sa fie posesorii de diesel ca 330 D e superior unui 325 i!

 

looooooooooooooooool

Edited by Alexxx
Link to comment
Share on other sites

e o caroserie sport,nu se potriveste cu sunetul diesel. vrei sport ...pai sa fie sport cu totul nu doar caroseria!!! sau poate conteaza consumul??? in cazul asta trebuie sa optezi pe limo. :blink:

 

prefer pe caroseria sport motor sport. detin un e 46 cabrio 2002 325 ci tiptronic. euro3, taxa inmatric: 3212 euro. am vrut sport deci.....am platit 3200 taxa. asta e!!!!

 

 

un 330cd de 204cp ar fi superior 325i-ului(mai putin sound-ul motorului,desi cred ca la un drum lung diesel-ul ar fi mai silentios si deci mai relaxant).

 

doamne ce prostii poti sa spui.

Link to comment
Share on other sites

in 2007 am cumparat mai multe amsini pe firma din Germania.

La majoritatea am platit cash.

la unele mai scumpe am platit prin banca, asta insemnand sa mai stau 2 zile in Germanai pana intrau bani in contul lor.

ca sa platetsi prin banca iti deschizi cont de lei si de euro la o banca si din contul de lei cumperi de la banca la licitatie ( e cu 100-200 lei mai ieftin decat la cursul de schimb al banci) suma in euro care iti trebuie.

Cineva din Romania care are putered e semnatura din partea firmei o sa faca plata si astia a 2-a zi ar trebui sa primeasca bani.

In 2008 am cumparat pe firma din Belgia mai mult tot cu plata prin banca.

In Germania majoritatea dealerilor nu mai accepta cash sa platesti daca cumperi pe firma.Sunt si parcuri care accepta cash dar foarte rar si acestia sunt de obicei turci si arabi.

La autohus inafara de actele firmei iti trebuie si certificatd e atestare fiscala de la directia de taxe si impozite ca nu ai datorii.

Nu trebuie legalizata ca au ei ca exeplu la birou.Asa era in 2007 ultima data cand am fost pe la ei si asa mi-a confirmat un prieten care a luata cum o saptamaa masina de la ei.

Acte de care ai nevoie:

codul fiscal al frmei

certificat de inmatriculare

statutul firmei sau actul constitutiv al firmei si pasaportul unuia dintre actionari firmei daca nu te regasesti printre ei.

O imputernicire stampilata in engleza sau germana

stampila.

Link to comment
Share on other sites

am precizat mai pe la inceputul topicului ca am un stil de condus foarte linistit si va precizez acum ca sa fac un numar relativ mare de km... nu are rost sa mai discutati diesel vs. benzina ca sunt hotarat....acum caut un model care sa imi placa si sa vina un amic sa mergem sa o luam(daca gasesc una potrivita)
Link to comment
Share on other sites

e o caroserie sport,nu se potriveste cu sunetul diesel. vrei sport ...pai sa fie sport cu totul nu doar caroseria!!! sau poate conteaza consumul??? in cazul asta trebuie sa optezi pe limo. :blink:

 

prefer pe caroseria sport motor sport. detin un e 46 cabrio 2002 325 ci tiptronic. euro3, taxa inmatric: 3212 euro. am vrut sport deci.....am platit 3200 taxa. asta e!!!!

 

 

un 330cd de 204cp ar fi superior 325i-ului(mai putin sound-ul motorului,desi cred ca la un drum lung diesel-ul ar fi mai silentios si deci mai relaxant).

 

doamne ce prostii poti sa spui.

 

deci eu am 320i 2001 si chiar apreciez mult sound-ul specific turatiilor inalte,dar trebuie sa recunosc ca uneori chiar mi-as dori sa nu aud acel zgomot(de la 3500ture e evident);la un drum de 8 ore sa zicem nu cred ca ar mai fi asa distractiv;de exemplu un 525d e mult mai silentios in mers decat un 525i;in legatura cu comparatia intre 330d(204cp)si 325i(192cp)(deci puteri similare desi cilindree mai mare la 330d) imi sustin parerea ca acest model de diesel este mai performant(exista si pe internet filmulete cu 330i si 330d-probabil chiar cu chip,impreuna in demonstratii pe autostrazi si modelul diesel nu se face de ras;oricum in Romania nu prea intalnesti frecvent modelul 330d 204cp si cred ca multi isi dau doar cu presupusul despre el(recunosc ca si eu la fel;imi exprim si eu parerea doar din ce-am citit despre el);nu-mi sariti in cap ca iarasi aduc in discutie disputa diesel-benzina,eu faceam referire strict la cele doua modele.

Link to comment
Share on other sites

e o caroserie sport,nu se potriveste cu sunetul diesel. vrei sport ...pai sa fie sport cu totul nu doar caroseria!!! sau poate conteaza consumul??? in cazul asta trebuie sa optezi pe limo. :blink:

 

prefer pe caroseria sport motor sport. detin un e 46 cabrio 2002 325 ci tiptronic. euro3, taxa inmatric: 3212 euro. am vrut sport deci.....am platit 3200 taxa. asta e!!!!

 

 

inseamna ca inginerii de la bmw sunt cam prosti sa vina romanii sa le explice ce si cum . mie mi se para ca motorul de pe 535d e sportiv .

Link to comment
Share on other sites

e o caroserie sport,nu se potriveste cu sunetul diesel. vrei sport ...pai sa fie sport cu totul nu doar caroseria!!! sau poate conteaza consumul??? in cazul asta trebuie sa optezi pe limo. :blink:

 

prefer pe caroseria sport motor sport. detin un e 46 cabrio 2002 325 ci tiptronic. euro3, taxa inmatric: 3212 euro. am vrut sport deci.....am platit 3200 taxa. asta e!!!!

 

 

un 330cd de 204cp ar fi superior 325i-ului(mai putin sound-ul motorului,desi cred ca la un drum lung diesel-ul ar fi mai silentios si deci mai relaxant).

 

doamne ce prostii poti sa spui.

 

deci eu am 320i 2001 si chiar apreciez mult sound-ul specific turatiilor inalte,dar trebuie sa recunosc ca uneori chiar mi-as dori sa nu aud acel zgomot(de la 3500ture e evident);la un drum de 8 ore sa zicem nu cred ca ar mai fi asa distractiv;de exemplu un 525d e mult mai silentios in mers decat un 525i;in legatura cu comparatia intre 330d(204cp)si 325i(192cp)(deci puteri similare desi cilindree mai mare la 330d) imi sustin parerea ca acest model de diesel este mai performant(exista si pe internet filmulete cu 330i si 330d-probabil chiar cu chip,impreuna in demonstratii pe autostrazi si modelul diesel nu se face de ras;oricum in Romania nu prea intalnesti frecvent modelul 330d 204cp si cred ca multi isi dau doar cu presupusul despre el(recunosc ca si eu la fel;imi exprim si eu parerea doar din ce-am citit despre el);nu-mi sariti in cap ca iarasi aduc in discutie disputa diesel-benzina,eu faceam referire strict la cele doua modele.

 

 

mai nu stiu ce masini ati condus voi. eu va pot spune ca din ce am condus eu la drum lung(si aici vorbesc de mii de km, 318i 2002 si 320d 2004) benzinarul este mult mai silentios. nu stiu de unde le scoateti...nu mai vorbiti din auzite, vorbiti din propria experienta. sound-ul de peste 3500 de ture il auzi doar daca esti cu geamul deschis.

daca te referi la 525i e60, nu stiu cum este dieselul dar imi este greu sa cred ca este mai silentios decat cel in care am mers eu(adica benzinarul).

Link to comment
Share on other sites

e o caroserie sport,nu se potriveste cu sunetul diesel. vrei sport ...pai sa fie sport cu totul nu doar caroseria!!! sau poate conteaza consumul??? in cazul asta trebuie sa optezi pe limo. :blink:

 

prefer pe caroseria sport motor sport. detin un e 46 cabrio 2002 325 ci tiptronic. euro3, taxa inmatric: 3212 euro. am vrut sport deci.....am platit 3200 taxa. asta e!!!!

 

 

un 330cd de 204cp ar fi superior 325i-ului(mai putin sound-ul motorului,desi cred ca la un drum lung diesel-ul ar fi mai silentios si deci mai relaxant).

 

doamne ce prostii poti sa spui.

 

deci eu am 320i 2001 si chiar apreciez mult sound-ul specific turatiilor inalte,dar trebuie sa recunosc ca uneori chiar mi-as dori sa nu aud acel zgomot(de la 3500ture e evident);la un drum de 8 ore sa zicem nu cred ca ar mai fi asa distractiv;de exemplu un 525d e mult mai silentios in mers decat un 525i;in legatura cu comparatia intre 330d(204cp)si 325i(192cp)(deci puteri similare desi cilindree mai mare la 330d) imi sustin parerea ca acest model de diesel este mai performant(exista si pe internet filmulete cu 330i si 330d-probabil chiar cu chip,impreuna in demonstratii pe autostrazi si modelul diesel nu se face de ras;oricum in Romania nu prea intalnesti frecvent modelul 330d 204cp si cred ca multi isi dau doar cu presupusul despre el(recunosc ca si eu la fel;imi exprim si eu parerea doar din ce-am citit despre el);nu-mi sariti in cap ca iarasi aduc in discutie disputa diesel-benzina,eu faceam referire strict la cele doua modele.

 

 

mai nu stiu ce masini ati condus voi. eu va pot spune ca din ce am condus eu la drum lung(si aici vorbesc de mii de km, 318i 2002 si 320d 2004) benzinarul este mult mai silentios. nu stiu de unde le scoateti...nu mai vorbiti din auzite, vorbiti din propria experienta. sound-ul de peste 3500 de ture il auzi doar daca esti cu geamul deschis.

daca te referi la 525i e60, nu stiu cum este dieselul dar imi este greu sa cred ca este mai silentios decat cel in care am mers eu(adica benzinarul).

 

320d e46 si chiar e90 au multe calitati mai putin motorul relativ zgomotos(articole din reviste,nu parere);in plus,6cilindrii diesel sunt mai putin zgomotoase decat 4cilindrii.

Link to comment
Share on other sites

e o caroserie sport,nu se potriveste cu sunetul diesel. vrei sport ...pai sa fie sport cu totul nu doar caroseria!!! sau poate conteaza consumul??? in cazul asta trebuie sa optezi pe limo. :blink:

 

prefer pe caroseria sport motor sport. detin un e 46 cabrio 2002 325 ci tiptronic. euro3, taxa inmatric: 3212 euro. am vrut sport deci.....am platit 3200 taxa. asta e!!!!

 

 

inseamna ca inginerii de la bmw sunt cam prosti sa vina romanii sa le explice ce si cum . mie mi se para ca motorul de pe 535d e sportiv .

 

Dieselul pe seria 3 coupe exista din 2003, introdus odata cu facelift-ul.A fost introdus datorita cererii cumparatorilor... daca nu era vorba de consum eu unu sunt sigur ca nu exista coupe diesel.

Link to comment
Share on other sites

mersi pentru raspunsuri!!!

 

pe cuvant, mai rapid ca pe acest forum in viata mea nu mi-au raspuns atat de repede :blink:

 

OK, 320d mi-ar trebui cel mai mult, intr-adevar.

Totusi am inca o mica nelamurire... Chiar azi am citit, ca dupa ce vor aproba noua hotarare a "domnului" Vosganian, in legatura cu taxa de inm., taxa va scadea cu varsta (adica un euro3 de 7 ani va fi mult mai ieftin decat un euro3 de 3 ani).

 

Deci, un postfacelift e46 din 2004 (care e tot euro3) ma va costa cam cu 800-1000 mai mult la inscriere decat un e46 din 1999-2000 (320d).

 

O alta interbare importanta: am vazut ca sunt unele e46 care sunt euro4. De unde pot sa stiu ca dintre ele e euro3 si care euro4?

 

Mersi inca o data!!!

 

P.s.: Da, si eu pe mobile.de am cautat.

euro4 este din 2004 luna 6

Edited by pavel_marius
Link to comment
Share on other sites

in 2007 am cumparat mai multe amsini pe firma din Germania.

La majoritatea am platit cash.

la unele mai scumpe am platit prin banca, asta insemnand sa mai stau 2 zile in Germanai pana intrau bani in contul lor.

ca sa platetsi prin banca iti deschizi cont de lei si de euro la o banca si din contul de lei cumperi de la banca la licitatie ( e cu 100-200 lei mai ieftin decat la cursul de schimb al banci) suma in euro care iti trebuie.

Cineva din Romania care are putered e semnatura din partea firmei o sa faca plata si astia a 2-a zi ar trebui sa primeasca bani.

In 2008 am cumparat pe firma din Belgia mai mult tot cu plata prin banca.

In Germania majoritatea dealerilor nu mai accepta cash sa platesti daca cumperi pe firma.Sunt si parcuri care accepta cash dar foarte rar si acestia sunt de obicei turci si arabi.

La autohus inafara de actele firmei iti trebuie si certificatd e atestare fiscala de la directia de taxe si impozite ca nu ai datorii.

Nu trebuie legalizata ca au ei ca exeplu la birou.Asa era in 2007 ultima data cand am fost pe la ei si asa mi-a confirmat un prieten care a luata cum o saptamaa masina de la ei.

Acte de care ai nevoie:

codul fiscal al frmei

certificat de inmatriculare

statutul firmei sau actul constitutiv al firmei si pasaportul unuia dintre actionari firmei daca nu te regasesti printre ei.

O imputernicire stampilata in engleza sau germana

stampila.

 

 

 

 

ca sa nu mai faci aceasta operatiune ""ca sa platetsi prin banca iti deschizi cont de lei si de euro la o banca si din contul de lei cumperi de la banca la licitatie ( e cu 100-200 lei mai ieftin decat la cursul de schimb al banci) suma in euro care iti trebuie. "" faci o donatie direct in euro pe firma , eu trebuia sa fac plata prin banca , aveam euro cash si ma puneau sa schimb din euro in lei si iar in euro la cursul lor si pierdeam ceva banuti vre-o 15-20 mil lei vechi , asa ca am facut o donatie de pe pers fizica direct in euro pe firma si nu a mai fost nevoie sa fac acea operatiune care vroia banca .

 

 

scuze de off-topic ca sa nu mai deschid alt poll stie cineva aprox. cat costa un bec xenon la AB ? multumesc .

Edited by Cricket
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.