Jump to content

BMW Seria 3 E46


Bogdanel

Recommended Posts

cu un pic de decarburol, apa, detergent (de preferat sa inmoi in decarburol si apoi sa duci la o spalatorie sa iti faca boboc piesele pe interior)

e de munca nu gluma

eu aveam infundat o piesa care are rol de a raci gazele (nu e vb de intercooler ci de termostatul pt EGR piesa 8 din poza1)...din 20 de tevi mici cate avea doar 3 nu erau infundate...le-am lasat in decarburol si apoi cu o sarma le-am curatat...mai sunt furtunele de la intercooler care au depuneri, valva EGR (piesa 11 din poza 2), piesa numita de ei intake manifold (piesa 1 din poza 2) (imi scapa acum traducerea :) )...din intake manifold asta dupa ce am lasat-o la inmuiat in decarburol vreo juma de ora si dupa ce am dus-0 la spalatorie si au dat baietii de 3 ori cu solutie de spalat motorul si spuma vreau sa va spun ca a iesit pe putin un kg de depuneri care aratau ca smoala ...dupa ce am pus-o la loc pot sa spun ca suna altcumva turbina si nu scoate strop de gaze pe esapament  :blink:

daca va apucati de asa ceva ar fi bine sa aveti si trusa de scule la voi cu inbusuri cu cap de stea, racila, etc...ca sa nu va chinuiti :)

 

 

273509[/snapback]

 

 

Toate piesele din imagini se curata???

Daca ai timp poate ne dai si detalii despre demontare, montare, etc.

 

Ar fi mult mai usor pentru noi sa stim exact cum se desfac piesele, ordinea desfacerii etc.

 

Multumesc !

Edited by gecko
Link to comment
Share on other sites

la a mea deocamdata nu mai fac dar am un prieten la care tre sa ii fac aceiasi operatiune...o sa fac poze atunci si o sa dau toate detaliile...probabil ca o sa postez in sectiunea probleme tehnice si intretinere ca aici am facut topicul praful :) :) :blink:
Link to comment
Share on other sites

la a mea deocamdata nu mai fac dar am un prieten la care tre sa ii fac aceiasi operatiune...o sa fac poze atunci si o sa dau toate detaliile...probabil ca o sa postez in sectiunea probleme tehnice si intretinere ca aici am facut topicul praful  :)  :)  :blink:

273520[/snapback]

ok !

Link to comment
Share on other sites

bai am inteles ceva, multumesc. am inteles ca-s masini bune. dar mai am o intrebare cam la cati km s-o iau?din germania, ca la noi la oricati km o avea tot e mai praf k afara.

273710[/snapback]

 

 

Pana in 200000 km este perfecta. Am un amic in Belgia care a avut un 525d din 2001, anul trecut avea 430000 km si masina mergea super. Omul face naveta saptamanal Bucuresti-Bruxelles. La motor nu a schimbat decat bujii si injectoare. Anul trecut incepuse sa-i scoata fum, a crezut ca este turbina, insa a descoperit ca ii scotea fum din cauza unui furtun care era fisurat.

Link to comment
Share on other sites

Salut baieti!scuze Grasule ca ma bag pe threadu tau da exact aceeasi problema o am si eu.vreau sa-mi iau un 320d cam din aceeasi perioada(limuzina nu touring) si am aceleasi griji ca tine.am citit in multe locuri de problemele cu turbina & co. As ruga baietii cu 320d din perioada aceasta sa imparta impresii pe threadu asta si sa ne linisteasca sau daca e cazu, sa ne faca sa ne razgandim.

 

a,ca sa nu uit ,mai jos linkul de pe unul din forumurile unde am citit despre problemele masiniii:

 

http://www.bmwland.co.uk/talker/viewtopic....&highlight=320d

Link to comment
Share on other sites

eu am schimbat ieri turbina.m-a lasat la munte duminica .de vreo 2 saptamani incepuse sa suiere.o aveam deja cumparata.deci daca o auzi ca suiera.cumpara-ti turbina ca urmeaza.

276652[/snapback]

 

cum adica suiera?toate turbinele suiera?descrie te rog sunetul

Link to comment
Share on other sites

cum adica suiera?toate turbinele suiera?descrie te rog sunetul

276744[/snapback]

 

la o folosire indelungata sau necorespunzatoare .... axul turbinei capata un joc, iar sunetul pe care turbina il produce se aseamana putin cu suieratul dintr-un capac de stilou atunci cand se sufla usor pe deschiderea acestuia....

Link to comment
Share on other sites

la o folosire indelungata sau necorespunzatoare .... axul turbinei capata un joc, iar sunetul pe care turbina il produce se aseamana putin cu suieratul dintr-un capac de stilou atunci cand se sufla usor pe deschiderea acestuia....

276823[/snapback]

 

ce inseamna necorespunzatoare?

Link to comment
Share on other sites

pai sa schimbi prea subturat, astfel fortand turbina, sa schimbi prea sus cand nu este cazul, sa forjezi masina cand nu este incalzita si uleiul nu a ajuns inca in turbina, sa opresti imediat masina dupa un drum lung sau o forja fara a lasa timp turbinei sa ajunga la temperatura normala....
Link to comment
Share on other sites

:)

10x...inca nu am ajuns in situatia asta  :blink:

277570[/snapback]

oricum toate suiera de la cele mai noi si pana la cele mai vechi...nu este o explicatie asta.. :)

turbina cred ca pica si daca ii pui ulei mai gros masinii..semi-sintetic de ex. sa numai vorbim de mineral...

Link to comment
Share on other sites

Salut sunt un nou posesor de 318d touring din 2003, am cumparat-o de 5 zile si sincer nu mi-am dat seama de prea multe. Inainte de a o cumpara am dus-o la Autotest la cei de la Autovit si am gasit urmatoarele probleme la ea: racordul flexibil de la evacuare scapa gaze, iese putin ulei pe la axul turbinei..ala zicea ca nu e o problema... un amortizor mai slab pe stanga spate si un pivot pe stanga fata care in curand cica o sa aiba joc......cam atat. Acum marea mea nemultumire este lumina pe care o dau xenoanele ....doamneeeee nu vad mai nimic noaptea ....chiar asa e si pe la voi? :blink:
Link to comment
Share on other sites

am un BMW 320d din 2002 vineri am plecat spre viena si pe autostrada s-a aprins la bord becul martor de la DDE e o spirala ..am iesit de pe autostrada in prima parcare,am oprit masina si nu a mai pornit becul martor nu s-a mai stins niciodata ,dupa o ora am impins masina si a pornit si s-a stins si DDE am luat hotararea sa ma reantorc acasa in timisoara ...nu am mai oprit deloc,ajuns acasa am oprit masina si iar nu mai porneste si este DDE aprins ..stie cineva ceva ? multumesc ..
Link to comment
Share on other sites

Digital Motor Electronics (DME) is a microprocessor based system that controls the ignition, fuel injection, oxygen sensor, and numerous ancillary functions of an automobile. The DME provides raw data to an on-board computer that uses an alphanumeric display to provide you with information such as the average fuel consumption, the driving distance available with the fuel in the tank, average speed, outside temperature, etc.

 

In the automotive industry, DME is often referred to as the Engine Control Unit (ECU), under the heading of Electronic Engine Management Systems. BMW also uses the term Digital Diesel Electronics (DDE) for diesel engine models instead of DME.

 

DME operates by continually monitoring such factors as engine temperature, speed, intake airflow, exhaust gas composition, and even altitude. DME can fine-tune the engine hundreds of times a second to provide maximum performance and efficiency. DME has a fail-safe program in the event of certain electrical faults. Current DME versions also have on-board diagnostics (OBD).

Link to comment
Share on other sites

am un BMW 320d din 2002 vineri am plecat spre viena si pe autostrada s-a aprins la bord becul martor de la  DDE  e o spirala ..am iesit de pe autostrada in prima parcare,am oprit masina si nu a mai pornit becul martor nu s-a mai stins niciodata ,dupa o ora am impins masina si a pornit  si s-a stins si DDE am luat hotararea sa ma reantorc acasa in timisoara ...nu am mai oprit deloc,ajuns acasa am oprit masina si iar nu mai porneste  si este DDE aprins ..stie cineva ceva  ?  multumesc ..

278578[/snapback]

verifica pompa de motorina cea de sub masina,cel mai bine mergi la un tester.nu ai presiune la alimentare.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.