Jump to content

BMW Seria 3 E46


Bogdanel

Recommended Posts

Salutare.

Sunt nou pe aici si nu stiu daca scriu unde trebuie.

Am un e46 2002 mot.1.8benzina am o ploblema cu una din chei cand dau sa pornesc motoru nu se aude nimik nici un clant ceva in schimb porneste cu a 2 cheie care nu am folosito de 4 ori timp de 2 ani dupa care daca opresc motorul si o bag pe prima porneste. Ceva idei pareri?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Diferenta de temperatura era din cauza rotitei de pe gura centrala. Era pe rece.

Mai ramane mirosul. E posibil sa se contamineze pe undeva cu lichide de la motor? Sau scap doar cu o solutie de curatare de genul asteia?

https://www.emag.ro/spray-igienizare-aer-conditionat-liqui-moly-klima-fresh-150-ml-4065liquimoly/pd/DHV2V3BBM/

 

Si la mine se simte un miros urat(un miros de motor dar parca nu de gaze, nu prea stiu sa-l descriu) , cel mai mult la inceput cand ii dau drumul.Am desfacut suportul de la filtrul de habitaclu si am descoperit o ceara in cavitate, care miroase urat dar totusi parca diferit, eu nu prea am reusit sa o curat .

Am folosit solutia din link-ul tau , pe loc parca a "acoperit" mirosul dar in cateva zile a revenit.

Edited by ZenMaster
Link to comment
Share on other sites

Salutare,sunt nou pe forum, am un seria 3,316 cu motor de 1.8 e46 din 2002 și am urmĂŁtoarea problema,când pornesc clima ĂŽmi baga aer rece pe aerisirile din bord iar pe la picioare și parbriz baga aer cald/fierbinte, am citit ĂŽnainte sa mĂŁ ĂŽnscriu aici pe forum tot din pĂŁrerile voastre și am demontat pompa de apa auxiliara și am constatat ca are rupta garnitura aceea ĂŽn forma de pĂŁlĂŁrie ĂŽntoarsĂŁ invers,sa fie aceea problema? DacĂŁ da de unde pot cumpĂŁra kit de reparație pentru acea pompĂŁ? Edited by MihĂŁițĂŁ
Link to comment
Share on other sites

Salutare,sunt nou pe forum, am un seria 3,316 cu motor de 1.8 e46 din 2002 și am următoarea problema,când pornesc clima îmi baga aer rece pe aerisirile din bord iar pe la picioare și parbriz baga aer cald/fierbinte, am citit înainte sa mă înscriu aici pe forum tot din părerile voastre și am demontat pompa de apa auxiliara și am constatat ca are rupta garnitura aceea în forma de pălărie întoarsă invers,sa fie aceea problema? Dacă da de unde pot cumpăra kit de reparație pentru acea pompă?

Salut!Verifica piesa cu tepi,daca este defecta iti da acest simtom.La o diagnoza apare daca piesa este defecta.

.

Edited by botosanibmw
Link to comment
Share on other sites

Buna seara.

In ultima perioada am avut ceva probleme.

Din cand in cand atunci cand incerc sa accelerez masina nu accelereaza, chiar daca eu apas pedala de acceleratie.Eu o simt ca si cum n-ar avea aer sau benzina (dar are).De cateva ori mi s-a oprit si motorul (cand mergeam cu viteza foarte mica) chiar daca am scos cutia pe liber si am incercat sa accelerez.Dupa ce s-a oprit am pornit motorul si apoi a mers fara nici un fel de problema.

Are cineva idee ce ar putea fi?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Salutare,sunt nou pe forum, am un seria 3,316 cu motor de 1.8 e46 din 2002 și am urmĂŁtoarea problema,când pornesc clima ĂŽmi baga aer rece pe aerisirile din bord iar pe la picioare și parbriz baga aer cald/fierbinte, am citit ĂŽnainte sa mĂŁ ĂŽnscriu aici pe forum tot din pĂŁrerile voastre și am demontat pompa de apa auxiliara și am constatat ca are rupta garnitura aceea ĂŽn forma de pĂŁlĂŁrie ĂŽntoarsĂŁ invers,sa fie aceea problema? DacĂŁ da de unde pot cumpĂŁra kit de reparație pentru acea pompĂŁ?

Link to comment
Share on other sites

Am rezolvat problema am dat jos pompa de apa auxiliara i-am schimbat toate garniturile am curĂŁțat magnetul la celĂŁlalt dispozitiv de lângĂŁ pompĂŁ și acum merge, dar de când am fĂŁcut treaba asta, nu am știut sa fac și aerisirea instalației de rĂŁcire și doar am completat antigelul pierdut de când am desfĂŁcut furtunele din pompa și am observat ca dacĂŁ merg constant peste 3000 de ture mi se aprinde becul din vasul de expansiune daca nu o mai accelerez și o las sa scadĂŁ ĂŽn turații se stinge dacĂŁ merg ĂŽn continuare cu ea așa turata nu se stinge și am fĂŁcut 1700 de km cu ea așa dar am mers cu 110 km/h și 3000 de ture, menționez faptul ca am citit pe aici pe forum cum se face aerisirea și am ĂŽncercat eu ceva dar tot așa face dupĂŁ 3000 de ture se arinde martorul la vasul de expansiune care poate fi problema?
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Salut bĂŁieți, am un e46 320d din 99' Si am câteva probleme cu câțiva martori : Martorul de frânĂŁ de mana sta aprins, fĂŁrĂŁ ABS fara ASC (doar frânĂŁ de mana) cand plec de pe loc nu face nici un zgomot cum ca ar fi trasĂŁ sau ceva, atât ca sta aprins cu frânĂŁ de mana lĂŁsatĂŁ. Aveti idee ce ar avea? Precizez ca am desfĂŁcut husa de la frânĂŁ de mana sa vad daca face contact acolo si sta aprins, dar totul e perfect functional acolo.

Mai o treaba ar fi cu martorul "becuri arse" respectiv spate ambele pĂŁrți, dar ele funcționeazĂŁ toate. Numai ca am triple "led" si are câteva module in aripile din spate. Le-am desfĂŁcut, le-am curĂŁțat si nimic.. Tot aprinde stau. Mulțumesc, stima si drumuri bune!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Salut la toți.Am e 46 din 2000 318i benzina.Sa aprins in bord martorul pt antigel apoi sa stins.Da semne oare ca am pierderi pe undeva???Va multumesc anticipat.

Salut !

 

Verifica nivelul lichidului de racire cand motorul este rece. Daca este scazut, pierde pe undeva (posibil chiar vas expansiune spart). Daca nivelul este ok, senzorul de nivel este de vina .

Link to comment
Share on other sites

Salutare baieti. Am si eu o problema.

Am un bmw 320d e46 136cp din 1999. Cand stau pe loc cu motoru pornit imi creste cosumul cu pana la 18, asa imi arata pe bord..iar in mers si pe distante lungi, nu imi scade consumul sub 12. Ce poate sa fie? Va multumesc aticipat

 

Salutare baieti. Am si eu o problema.

Am un bmw 320d e46 136cp din 1999. Cand stau pe loc cu motoru pornit imi creste cosumul cu pana la 18, asa imi arata pe bord..iar in mers si pe distante lungi, nu imi scade consumul sub 12. Ce poate sa fie? Va multumesc aticipat

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Buna seara.

In ultima perioada am avut ceva probleme.

Din cand in cand atunci cand incerc sa accelerez masina nu accelereaza, chiar daca eu apas pedala de acceleratie.Eu o simt ca si cum n-ar avea aer sau benzina (dar are).De cateva ori mi s-a oprit si motorul (cand mergeam cu viteza foarte mica) chiar daca am scos cutia pe liber si am incercat sa accelerez.Dupa ce s-a oprit am pornit motorul si apoi a mers fara nici un fel de problema.

Are cineva idee ce ar putea fi?

 

Incearca sa dai jos clapeta de acceleratie si sa o cureti. Si eu am patit la fel. Bafta!

 

Am o problema cu martorul din bord airbeg pasager care imi sta aprins. Cum pot rezolva problema?!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Salutare.

Care este durata medie de viata a unui amortizor OEM la un E46?

Intreb deoarece masina mea inca are cele 4 amortizoarele din fabrica, care sunt surprinzator ok (fata+spate), iar acesta poate fi un indicator al faptului ca masina are KM reali din bord sau macar sunt undeva pe acolo -> in prezent avand 178.xxx km

Rulaj in Ro - din 2007 - prezent

Rulaj in GER - 2004-2007

iar masina este o versiune 4X4

 

multumesc

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 months later...

La 2000-3000 euro se prezuma o masina bunicica. Altfel, se gasesc si la 1500-1700. Indiferent pt ce o iei, ar trebui sa verifici cam tot, daca ai de gand sa vii cu ea pe roti. In tot intra : motor, turbina, cutie de viteze, ambreiaj + volant (daca e manuala), cum schimba treptele (daca e automata), sistem de racire, de ungere, caseta directie, frane, cardan, bujii etc etc. Lista e foarte lunga. De structura si table nu mai amintesc. In mare, nu are voie sa curga nimic pe nicaieri, nu are voia sa bata sau sa huruie / trepideze nimic.

 

Problema e ca pt o astfel de verificare, exigenta, fie trebuie sa cunosti tu bine acest model, fie trebuie sa mergi cu cineva care il are sau l-a avut. In gama asta de vechime si pret, asteptarile trebuie sa fie modeste. Daca vei gasi de bagat in ea inca vreo 2000 euro, n-o sa ti-o dea nimeni cu 1000 sau gratis. Pt ca in pretul asta sint deja prevazute unele probleme. :)

 

Cu ea pe roti, primul pas facut este sa nu pleci de acolo fara sa schimbi uleiul, filtrul de ulei, filtru aer si verificat discuri + placute, jocuri in directie. Iar daca vii cu ea pe platforma, verificarea poate fi mai superficiala, dar cheltuiala de dupa e mai mare. Ca orice masina diesel de vechimea asta (mai pune 100.000 km la ce vezi in bord), eu nu as avea curaj sa vin cu ea pe roti, fara sa cunosc si sa verific bine modelul + plus bani de neprevazut / neobservat.

Edited by Old Guy
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salut bĂŁieții sunt nou pe aici. Am și eu o problema cu un Bmw E46 320D M47 merg cu el și dupĂŁ ce se ĂŽncĂŁlzește bâlbâie motorul rau și scoate mult fum. Și ĂŽmi da 3 erori:

48 Regulator cantitate injectata

42 DDE modul de control eeeprom și configurare

0A Deschidere valva reglaj injectie

Opresc și dupĂŁ ce o pornesc imediat ĂŽși revine merge pana se ĂŽncĂŁlzește sau când vrea ea și dupĂŁ face la fel

Sa mai lovit cineva de asa ceva? Va mulțumesc!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.