Jump to content

BMW Seria 3 E46


Bogdanel

Recommended Posts

:blink:) Acum ca zici... m-am uitat in oglinda si chiar scrie 318i pe spatele meu :)))

312498[/snapback]

 

Gandeste-te ca risti mai mult cu un diesel. Daca e sa prinzi unul prost si sa ai probleme cu el, nu iti recuperezi gaura in cei 10.000 de km facuti intr-un an. Eu zic sa o iei catre un 318i cu motor de 1995, mai bine zis N42B20, adica modelul cu facelift produs de la sfarsitul lui 2001. Costuri de intretinere mici, sunt euro 4 toate (deci taxa mai mica), consum rezonabil, performante mai mult decat multumitoare.

 

 

Vad ca 318i are doar 118 cai... toate modelele e46 318i au doar 118?

Gasesc multe 318i pe mobile.de cu pretul in jur a €7500-8500... chiar atat de ieftine or fi comparat cu 320d?

312523[/snapback]

 

Cauta motorul nou, de 143 cp. S-a produs incepand cu sfarsitul lui 2001. Probabil pe mobile trebuie sa dai cautare cu an >=2002, deoarece masinile astea au fost inmatriculate in general in 2002. Sau fura si ei un pic in anunt la an. Masina inmatriculata in 11.2001 trecuta ca 2002. Se practica :)

 

Alea de 118 cai nu cred ca sunt euro4.

Edited by gbu
Link to comment
Share on other sites

Gandeste-te ca risti mai mult cu un diesel. Daca e sa prinzi unul prost si sa ai probleme cu el, nu iti recuperezi gaura in cei 10.000 de km facuti intr-un an. Eu zic sa o iei catre un 318i cu motor de 1995, mai bine zis N42B20, adica modelul cu facelift produs de la sfarsitul lui 2001. Costuri de intretinere mici, sunt euro 4 toate (deci taxa mai mica), consum rezonabil, performante mai mult decat multumitoare.

Cauta motorul nou, de 143 cp. S-a produs incepand cu sfarsitul lui 2001. Probabil pe mobile trebuie sa dai cautare cu an >=2002, deoarece masinile astea au fost inmatriculate in general in 2002. Sau fura si ei un pic in anunt la an. Masina inmatriculata in 11.2001 trecuta ca 2002. Se practica :blink:

 

Alea de 118 cai nu cred ca sunt euro4.

312525[/snapback]

 

Ai dreptate. Cel cu 118cai e M43TUB19, si din cate am gasit pe net, e euro3, iar N42B20 cu 143 e euro4. E o diferenta de 25 de cai (+euro4), asa ca definitiv ma intereseaza acesta din urma.

Link to comment
Share on other sites

Mersi!!

 

De ce ai luat touring? Cum e in practica?

312599[/snapback]

Eu nu am decat cuvinte de lauda din toate punctele de vedere,adevarul este ca eu nu mai trebuie sa fac impresie in fata fetelor, cu toate ca nici cu asta nu m-as face de rusine.Este o masina ideala de familie.

Link to comment
Share on other sites

da chiar. de ce vrei diesel?

312600[/snapback]

 

Mai demult am citit pe un site din ungaria despre o comparatie intre e46 320d si 320i si tipii erau convinsi ca 320d era mult mai placut de condus (in Budapesta+ un pic pe autostrazi in jurul ei). De atunci am crezut ca diesel-ul 320d de la BMW e mai bun (stiam ca in general benzinarii sunt mai placuti de a conduce). Si in plus, cand am vazut ca 320i consuma peste zece si 320d numai 6%combinat, am zis gata, diesel vreau.

 

Am citit in ultimele zile mult pe acest forum, si am inteles repede ca am decis naiv, si fara informatii concrete. Acum, la 10 seara deja tind sa aleg 318i...

 

Daca am inteles bine, 318i e cam cu €1000-2000 mai ieftin ca 320d, plus la inmatriculare 318i m-ar costa €350 in loc de €1800 pe 320d (din care probabil doar euro3 as gasi la banii mei). Deci economisesc foarte mult (bani din care o sa am pe benzina :)). Si cand am zis ca o sa merg max. 10000km/an am fost sincer.

 

:blink:

Edited by szabi4
Link to comment
Share on other sites

Eu nu am decat cuvinte de lauda din toate punctele de vedere,adevarul este ca eu nu mai trebuie sa fac impresie in fata fetelor, cu toate ca nici cu asta nu m-as face de rusine.Este o masina ideala de familie.

312618[/snapback]

 

Inteleg!

 

Dar totusi, practic, nu strica tinuta de drum si handling-ul acel "rucsac" al touring-ului? :blink:

 

Nici eu nu trebuie sa impresionez :) dar nici familie nu am (inca) :)

 

Am senzatia ca touring-urile sunt un pic mai ieftine (pe mobile.de am observat asta). De ce?

Link to comment
Share on other sites

Mai demult am citit pe un site din ungaria despre o comparatie intre e46 320d si 320i si tipii erau convinsi ca 320d era mult mai placut de condus (in Budapesta+ un pic pe autostrazi in jurul ei). De atunci am crezut ca diesel-ul 320d de la BMW e mai bun (stiam ca in general benzinarii sunt mai placuti de a conduce). Si in plus, cand am vazut ca 320i consuma peste zece si 320d numai 6%combinat, am zis gata, diesel vreau.

 

Am citit in ultimele zile mult pe acest forum, si am inteles repede ca am decis naiv, si fara informatii concrete. Acum, la 10 seara deja tind sa aleg 318i...

 

Daca am inteles bine, 318i e cam cu €1000-2000 mai ieftin ca 320d, plus la inmatriculare 318i m-ar costa €350 in loc de €1800 pe 320d (din care probabil doar euro3 as gasi la banii mei).

 

:blink:

312666[/snapback]

De ce nu incerci pe fiecare si 320d si 318i si vezi care iti place si pe urma alegi,fiecare are avantajele lui.Vezi ti-am trimis un PM

Link to comment
Share on other sites

De ce nu incerci pe fiecare si 320d si 318i si vezi care iti place si pe urma alegi,fiecare are avantajele lui.Vezi ti-am trimis un PM

312673[/snapback]

 

Nu prea am unde sa incerc sincer... Sigur, cand ajung in Germania sa cumpar, da pana atunci nu prea am unde... :blink:

Nu cunosc pe nimeni in Cluj sa aiba bmw 3er, si sa ma lase sa-o incerc :)

Link to comment
Share on other sites

imi dai si mie o explicatie pertinenta a afirmatiei tale?

312406[/snapback]

 

pai... in primul rand la viteze ridicate ai o turatie ceva mai mica, consum mai mic si se duce si putin mai mult in viteza maxima

de ce ma rog cam toate masinile mai serioase(noi) vin deja cu 6 trepte (daca nu chiar 7)...??? or fi astia de la BMW asa nebuni de au pus 6 trepte manuala?

plus ca la revanzare merge mai usor... fiind un plus (zic eu) 6 trepte si implicit si anul de fabricatie (din 2004)

pana la urma ar fi suficiente si 4 viteze... daca nu depasesti 160 :)

intr-o alta ordine de idei... asta era recomandarea mea :blink:

Edited by aditzzaa
Link to comment
Share on other sites

Nu prea am unde sa incerc sincer... Sigur, cand ajung in Germania sa cumpar, da pana atunci nu prea am unde... :blink:

Nu cunosc pe nimeni in Cluj sa aiba bmw 3er, si sa ma lase sa-o incerc  :)

312680[/snapback]

ClauCiro si gBu vad ca sunt din Cluj da-le un PM dar daca te pot ajuta.

Link to comment
Share on other sites

Nu prea am unde sa incerc sincer... Sigur, cand ajung in Germania sa cumpar, da pana atunci nu prea am unde... :blink:

Nu cunosc pe nimeni in Cluj sa aiba bmw 3er, si sa ma lase sa-o incerc  :)

312680[/snapback]

ClauCiro si gBu vad ca sunt din Cluj da-le un PM dar daca te pot ajuta.Scuze ,si viteza 6 nu este sa mergi mai repede ci de ex la 140km/h cand treci din 5 in 6 turatia scade c-am cu 500rot/min la aceeasi viteza deci implicit si consumul va fii mai mic.Este adevarat ca la drum lung iese mai bine in evidenta.

Edited by parpipa
Link to comment
Share on other sites

Pai sincer sa fiu, nu o sa merg mai mult de 10000 km/an (sigur), asa ca mai facut sa gandesc. Totusi am citit in multe articole ca diesel-ul are un cuplu cu care benzina nici nu se poate compara. Si precum eu vreau mai mult putere sub 120km/h (la turatii reduse), diesel-ul e pe mustata mea...

Oricum, sunt benzinar pana acum (dacie 1410, yey!) :blink:

312465[/snapback]

 

te inteleg ,vrei putere , cuplu, dar gandeste-te ca dieselul nu e motor de forja , si la banii tai iei ceva peste 200 mii si te poti astepta la o turbina f scumpa in scurt timp

Link to comment
Share on other sites

Vad ca 318i are doar 118 cai... toate modelele e46 318i au doar 118?

Gasesc multe 318i pe mobile.de cu pretul in jur a €7500-8500... chiar atat de ieftine or fi comparat cu 320d?

312523[/snapback]

 

la banii tai trebuie sa iei 2002 318i are 143 cai iar ca pret variaza f mult in functie de uzura si dotari eu am dat 16.200 pe al meu si doar cu confortpaket dar km f. putini

Link to comment
Share on other sites

te inteleg ,vrei putere , cuplu, dar gandeste-te ca dieselul nu e motor de forja , si la banii tai iei ceva peste 200 mii si te poti astepta la o turbina f scumpa in scurt timp

312717[/snapback]

 

Pai chiar acum am citit cate ceva si mi se pare ca la bmw-urile diesel se strica mai multe piese si sunt si mai scumpe.

 

Oricum, eu sunt deja undeva pe la 80% 318i si doar 20% 320d :blink:

 

Vad ca tu ai 318i. Cum e comparat la Golf?

Cat consuma, pe bune, la oras, in afara, mixt?

 

Mersi!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.