Jump to content

BMW Seria 3 E46


Bogdanel

Recommended Posts

am si o intrebare,daca poate sa mi spuna cineva cum pot sa fixez ceasu,am un e46 din 2003,si nu stiu cum sa il fixez,mentionez ca am dat jos casetofonu original jos multumesc. :blink:

invarti de butoanele de pe bord, nu mai stiu acum de care exact

 

ala din dreapta :)

Link to comment
Share on other sites

cam 9 am avut consum, la 200km la ora

 

Imposibil!

 

Am mers eu cu un 335i la 200km/h si avea consum 6,75.

Cu masina ta mai mult de 4.5 nu ar trebui sa consume.

 

tu faci misto?

200 km/h e viteza maxima. un 316i ca sa ajunga la viteza asta trebuie sa tragi de ea!

consum de 4.5??? :twoup:) producatorul da un consum de 5.9L la viteza de 90km/h. la 200km/h are mai putin nu? :twoup:

 

P.S. un 335i ca sa ajunga la 200 km/h .. cred ca nici turbinele nu intra in functiune :D

Link to comment
Share on other sites

320dA 150 CP

Schimb din +/- si consuma cam 11-12 % in oras, si in jur de 6,5-7.0 % intre localitati [dar nu pe autopista]

Consumul aratat de computer nu sare de 5.8 - 5.9 nici dupa 300, 400 sau 500 km parcursi.

 

Daca schimba ea vitezele :twoup: consuma mai mult...

Link to comment
Share on other sites

Asta e culmea. La 80-90 Km/h daca bagi in trapta 3 faci praf dieselul. Ala la viteza aia se gatuie si cere treapta 4. La diesel trebuie sa schimbi mai repede vitezele daca vrei sa fugi cu el. E muuuult mai obositor la drum lung.

 

Tin sa te contrazic aici:reprize este extraordinar, ma refer la 80-120(treapta 3 de viteza, asta in cazul in care masina are o turbina sanatoasa) si 120-160(treapta 4 de viteza) urca excelent. si inca un lucru, prinde 240km/h, dovada! este atasata o poza!

320 diesel nu prea e fiabil. Recunosc totusi ca in oras as conduce un diesel. In afara sau la drum lung e benzina e cea mai tare. In cazul modelelor de fatza benzinarul este mult mai fiabil.

 

Sfatul meu :

 

Conduci mai mult prin oras : 320d

Conduci in afara sau faci deseori drumuri mai lungi : 320i suta la suta.

 

 

De benzinar o sa fii multumit 100% indiferent de situatie. De diesel, depinde ce noroc ai.

 

sincer mi-as dori sa vad si eu cum merge un 320i, pe viitor as vrea sa imi achizitionez si eu un bmw, sa nu il mai impart cu tata:), daca e cineva doritor sa imi arate si mie cum se comporta un 320i i-as multumi!

 

P.S. Am multi prieteni cu 320d si f multi au avut probleme

De ex.: 320d 150 CP Cutie Automata 2003 a schimbat servodirectia, computerul, ambreiajul, a reparat cutia de viteze si dupa toate asta i s-a spart si volanta. Si a dat 16000 euro pe ea. A avut si ghinion omul asta.

 

Tata are un 320d din 2004 in 6 trepte, a schimbat la el turbina si asta din cauza mea :twoup:, masina are 160 mii km reali, rulata in tara aprox 80-85 mii, si cu exceptia turbinei, nu a avut alta problema!

 

Singurul seria 3 E46 fara probleme in 2 ani este un 325i al uni prieten, si a facut raliu cu el de cand il are. N-a schimbat decat o bieleta de stabilizare.

 

Daca as fi in locul tau, 325i ALL THE WAY !!!!!!!!

 

si totusi, cam la ce consum sa ne asteptam de la un 325i?

post-8817-1208542729_thumb.jpg

Edited by vusu87
Link to comment
Share on other sites

Salutari, e primul meu post, dar am citit des forumul acesta si realizez ca majoritatea aveti deja in posesie un BMW. Am avut mai multe masini dar niciodata un BMW, drept urmare imi doresc si eu. Daca se poate sa imi oferiti cateva informatii as fi recunoscator.

Bugetul meu ar fi max 10000 E. In germania am mai multe cunostinte care mi-au spus ca la banii acestia imi recomanda 320 D, 150 Cp, spun ei ca pot gasii masina sub 100 000Km, fabricata intre 2000 si 2002.

Ma intereseaza la aceste masini cam ce probleme apar in mod uzual, cat costa intretinerea, la cati Km se face schimbul de ulei si filtre + pretul estimativ, anvelopele indicate, ce trebuie sa iau in calcul cand o sa fiu in piata de masini ? Multumesc

Link to comment
Share on other sites

recomandarea e orientativa, ei nu sunt profilati pe vanzare de masini, sunt medici ca si mine... modelul propus de ei le este cunoscut si pentru faptul ca au avut unul asemanator. am sa ii intreb in ce an l-au cumparat. oricum intrebarea mea era alta
Link to comment
Share on other sites

fiecare masina are chichitele ei de care tre sa tii cont. in general sch ulei se face la 1o.ooo la 320 d ulei castrol 5 50 sau chiar 0 40, 50 cat te tine buzunaru. cel 5 40 e cam 40 lei litrul. ai 5 litrinevoie. filtru ulei cam 30 40 lei, filtru aer undeva la 90 lei, alte consumabile nu stiu sa ti spun pt ca nu pot imagina cum arata o masina pe care o vei cumpara tu si cam cat te ar costa o piesa. ce sa zic ambreiaj undeva la 600 lei cel mai ieftin luk manopera 300 sau peste. pneuri nu pot sa ti recomand desi eu am fost mereu multumit de dunlop, dar acum am si michelin numai ca nu sunt marimea standard si ating pe spate.aici chiar nu pot sa spun ce sa alegi. imp e sa ai pneuri bune, nu uzate si corespunzatoare anotimpului in care utilizezi masina. vara de vara iarna de iarna. a si filtru motorina tot vreo 30 sau 40 lei in functie de marca.bafta la cumparare si atentie testeaza masina la un service autorizat. recomand 320 cu motor de 150 cp. eu am 136 si am condus cu 150 e altceva crede ma.
Link to comment
Share on other sites

Concret: rude din Munchen, intrutotul bienvoitori se ofera sa ajute. Recomanda Auto Cobra (www.autocobra.de), un autohus de unde atat ei cat si ceva prieteni ai lor au cumparat masini si au fost multumiti, si care se intampla sa aiba la vanzare un Audi A4 (masina care se cauta). Toate bune si frumoase. La fata locului insa se constata ca multe dintre masini au fost lovite (si reparate) dar ei sustin ca nu au fost lovite, nu au carti de service si par sa aiba si mici probleme; nu accepta ca masina avuta in veder sa iasa la testdrive (cat de mic macar), ci doar in parc, iar dupa ce li se arata problemele pe care pare a le avea masina, preturile incep sa scada pt ca oricum e o problema care se remediaza cu bani putini (daca era asa o faceau ei).

Poate nu surprinzator, "managerii" se dovedesc a fi ...turci.

 

Daca nu sunt macar putin interesati de masini daca nu pasionati sau priceputi, rudele sau prietenii nu pot sa te ajute decat cu actele, cu cazare, plimbare prin orase sau locuri de cumparaturi. Sunt binevoitori si doresc sa ajute, dar daca locuiesc in un oras mare nu pot decat sa mearga cu tine unde stiu ca sunt parcuri auto sau de unde stiu ca au cumparat prietenii, colegii de serviciu, clientii lor sau chiar ei. Daca traiesc de mult timp acolo si-au insusit corectitudinea germana, adica lucrurile sunt asa cum par. Comertul cu auto a devenit o adevarata industrie in germania, insa din pacate o multime de immigranti au deschis "pravalie" in Germania si vand masini chiar nemtilor, care cumpara cu buna credinta.Lucrurile stau altfel daca pot sa-ti recomande o masina pe care o vinde un vecin al lor de exemplu, un prieten sau cine stie ce cunostinta care a avut masina de noua...atunci e altfel. Nu ma intelege gresit; doar sa ai in vedere faptul ca, oricat de binevoitori ar fi, te ajuta cu buna credinta dar la masina tu trebuie sa deschizi bine ochii.

 

Asa cum sugera white320ci nu exista 320 din 2000 cu 150cp (nu din fabrica).

Sper ca nu sunt off-topic: ar fi bine sa stii care sunt km reali ai masinii ca sa stii la ce probleme sa te astepti. Cu cat sunt mai multi cu atat pot aparea mai multe probleme.

Link to comment
Share on other sites

La 10.000 iti iei BMW 320D din 2000. Bunicel si cu ceva dotari in plus fata de ce e standard.

 

Imi inchipui cum a sunat convorbirea telefonica cu prietenii din Germania, raspunsul lor fiind ''da mai clar gasesti 320D sub 10.000'', ''clar ca in jur la 100.000 km'', ''aha...cred ca 150CP au'' :twoup: !

 

Cauta pe mobile.de Nu gasesti BMW 320D, 150CP, max. 125.000km !!! <---acest lucru trebuie sa iti dea de gandit despre ''priceperea'' prietenilor din Germania !!!

 

-nu uita ca preturile o sa creasca [la handler, nu la particulari neaparat] putin in Germania dupa ce au aflat ca la anumite masini taxele au scazut in RO.

-un cetatean german daca si-a luat un BMW diesel, l-a luat sa faca minim 30.000km/an. Asa ca poti sa calculezi singur cam cati km are masina.

 

P.S. mi-am adus in decembrie un 320dA din 2002. Foarte greu am gasit in Germania unul si bun, si ieftin si cu multe dotari ... dar cu multi km !!!

Asta te sfatuiesc !!! Ai asa :

- km reali masina > PUTINI

- an fabricatie > CAT MAI RECENTA

- dotari > CAT MAI MULTE

- PRET > CAT MAI MIC

 

Toate nu le poti avea :twoup:

Una din cele patru ''caracteristici'' trebuie scoasa !!!

 

have fun !!!

Link to comment
Share on other sites

iti recomand f serios sa te duci in targ Vitan ..am fost azi ..si am vazut in ce HAL au scazut preturile ..E adevarat ca mai mult la cele benzina ...Poate e si din cauza ca vine pastele si sunt cam disperati dupa bani .....Erau azi cel putin 25 e46 aduse de aafara ,,mai mult sau mai putin dotate !....Cum crezi dar nu strica sa arunci o privire si pe aici ....la masini recent aduse! Edited by myxage
Link to comment
Share on other sites

Salut,am fost saptamana trecuta in germania sa-mi iau o masina si m-am ales cu un bmw.E primul pe care il am...Nu stiu prea multe de el da mi-a placut cum arata si l-am luat.E un 316,cu motor de 1898 parca de cm,din 99 fabricat si inmatriculat prima data in 2000.Am dat pe el 6500 cu 138.000km,si cred ca sunt reali ca am vazut niste etichete pe acolo cum ca uleiul a fost schimbat pe la 132.000 parca in noiembrie 2007,si plus ca ala de la care am luato era un arab,proprietarau unui autohaus si era masina lui ca l-am pus sa-si ia din ea tot ce avea(ochelari de soare,carucioru la copil......).Nu bate,nu troncane,merge super,consum nu prea stiu ce sa zic ,o medie din hamburg pana in romania (cu tot cu orase si aglomeratie) mi-a luat cam 7-7,5.Cu 170 de litri am mers 2700km...Am vazut ca motorul are 77 kw,asta inseamna vreo 105 cai.Ca dotari are geamuri fata electrice,inchidere centralizata,tempomat,oglinzi heliomate,cotiera,jante de aluminiu,aer conditionat manual,(fara calculator de bord,telefon xenon si altele).Singura buba pe care i-am gasito e la pragurile din spate(pe amandoua partile),deasupra langa plasticele alea,are cate o floricica de rugina pe fiecare parte cam cat o unghie mica.....Acum voi,mai experimentati ca mine,ce ziceti am dat mult pe ea???Merita ca si an de fabricatie??Sunt bune lotul din anul respectiv???
Link to comment
Share on other sites

Cred ca argumentul asta cu turbina a devenit deja favorit printre posesorii de benzinare. Ei bine dragilor eu am peste 100000 km cu masina actuala, diesel fiind, fara vreo problema la turbina sau de alta natura. Asa ca mai sapati.

 

Ia-ti un 320d dotat, frumos (preferabil Touring :twoup:) si ai grija de el. Vei fi mai mult decat satisfacut. Succes

Link to comment
Share on other sites

am facut 2 drumuri zilele trecute in afara bucurestiului

bucuresti -cheia,mers maxim 120 dn1 ,restu 70-80,5 persoane fara a/c (nu era cazu) ,consum 6,1.

 

bucuresti-braila,mers 160-180 pe A2,(105 km) ,120-130 restul de drum adica inca 120 km,a/c pornit, 2 persoane

 

consum 7,3 viteza medie 78km/ora

 

eu sunt chiar multumit de consum ,masina e 318 D .

Link to comment
Share on other sites

Am 320d e46 din 2004 in 6 trepte, sunt foarte multumit de el din toate punctele de vedere dar am facut in 4 luni 24000 km deasta mi-am luat diesel, dar l-as da maine pe orice benzinar 318i sau 320i din acelasi an daca as stii ca nu mai circul asa de mult...

Bmw benzina face toti bani la cat de mult ai zis u ca circuli!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Ajutati-ma si pe mine in alegerea celor doua modele (anul de constructie 2003 - 2004). Procentajul meu se inclina in favoarea 320d, dar din cate am vazut in discutiile de pe forum costurile consumabilelor sunt mari + zgomotul de disel. 318I - benzina, zgomot mai mic, intretinere(?).

Vreau si eu parerea vostra care conduce-ti un BMW deja.

Multumesc All.

sunt slabe amindoua incearca un 325i

 

 

10.000-15.000 km - stau cu serviciul in Buc. si am masina de servici, rularea va fi mai mult in interior si 3-4ori pe an in afara Buc. Deci mai mult o sa o folosesc in inter. orasului decat in afara, dar vreau si pedala in afara cand plec :twoup:

Atunci nu prea merita diesel.Parerea mea.

nu merita diesel ca pe zi ce trece se scumpeste tot mai mult

Link to comment
Share on other sites

Mergi prin Bucuresti si te uiti din minut in minut la indicatorul de carburant???...atunci cumpara-ti motorina...(si aici,personal recomand 320d-150cp!!)

Eu am luat un 320d de 2 luni...numa si numa datorita fatptului ca fac aprox 200 km zilnic....si inca nu m-am imbogatit.

Cand renunt la km astia,sau creste bugetul...fara ezitare am sa trec pe benzina.

Adevaratul BMW e benzinar....6 cilindri.....minim320i

Turbina e facuta sa tina 250 mii km...am fost la bmw si a am intrebat.

Daca o schimba tot atat ofera garantie (250 mii km)...asta daca faci service-ul numai la ei!

Dieselul trage frumos ,sunt multumit...si al meu l-am luat cu 180 mii km....

l-am verificat pana s-au saturat mecanicii de mine si am o singura problema:senzor presiune rampa injectie.....150 euro

in rest nu am gasit bube.

Piesele nu sunt tocmai ieftine,de ex o turbina noua=900 euro cu piesa veche la schimb (asta in Germania..ca la noi....)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.