Jump to content

BMW Seria 3 E46


Bogdanel

Recommended Posts

Amice, eu zic ca ar trebui sa te pui un pic la punct cu ceea ce inseamna BMW si apoi mai poti intreba una-alta. Invata modele si motorizari pentru ca tot thread-ul asta se constituie mai mult in post-hunting decat in discutii constructive.

 

PS: Si ca errata, ala e probabil 318Ci

174168[/snapback]

 

 

Prefer sa nu mai adaugi la acet topic nimic ! din cate se vede sunt nou si de aceea am pus intrebarea "320d sau 318i" - ramai te rog in afara topicului. Multumesc celor care mi-au raspuns intrebari si au tot respectul din partea mea. Mergi cu D-zeu straine ! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Cum spuneam, imatur pana la capat. Thread-ul asta nu e al tau ci apartine forumului, iar forumul e unul de discutii libere si publice.

Dar cel mai bine o sa iti urmez sfatul pentru ca ma indoiesc ca o sa mai gasesc ceva interesant aici.

 

In rest, numai bafta !

Link to comment
Share on other sites

Cum spuneam, imatur pana la capat. Thread-ul asta nu e al tau ci apartine forumului, iar  forumul e unul de discutii libere si publice.

Dar cel mai bine o sa iti urmez sfatul pentru ca ma indoiesc ca o sa mai gasesc ceva interesant aici.

 

In rest, numai bafta !

174172[/snapback]

 

imatur ? nu ! - arogant poate.

thread-ul - este creat de mine pt oameni inteligenti.

forumul pt disc. libere si publice ? - corect.

Multumesc pt. intelegere si cu siguranta o sa mai tragi cu ochiul pe aici deoarece sunt foarte multi useri care posteaza lucruri credibile.

 

noroc tinere ! :blink:

Link to comment
Share on other sites

ture,  oricum la cate 320d s-au fabricat statistic vorbind turbina e printre subansamblele cu rata de defectare extrem de mica

174031[/snapback]

 

 

Nu ar fi rau sa iti schimbi sursele de informare :)

 

Turbina si debitmetrul sunt piese care se schimba la intervale foarte mici :blink:

Link to comment
Share on other sites

deoarece daca vezi un bmw ruland cu viteza si cu doua luminite rosu-albastru cu siguranta te dai la o parte (te gandesti: o fi o coloana ceva: spp !)  :)

174167[/snapback]

 

Aha,uite ca nu m-am gandit.Nu m-am dat niciodata la o parte cand am vazut in spate un BMW cu luminite. :blink:

 

Pai sa stea in spate ca si eu am BMW ,si este fara luminite :)

Link to comment
Share on other sites

Nu ar fi rau sa iti schimbi sursele de informare :)

 

Turbina si debitmetrul sunt piese care se schimba la intervale foarte mici :blink:

174194[/snapback]

 

 

Ce intelegi prin foarte mici ? nu vorbesc din 'surse' dupa cum e moda mai nou, eu vorbesc din experienta - am 3 masini 320d (2x2003 si un 2004) toate cu service la zi la bmw, TOATE cu turbinele originale de cand s-au nascut - cea pe care o conduc zilnic are 87 mii km celelalte doua - una 138 mii si una 93 mii km... asa ca sursele mele sunt mai credibile decat ale tate - le am in garaj Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Ce intelegi prin foarte mici ? nu vorbesc din 'surse' dupa cum e moda mai nou, eu vorbesc din experienta - am 3 masini 320d (2x2003 si un 2004) toate cu service la zi la bmw, TOATE cu turbinele originale de cand s-au nascut - cea pe care o conduc zilnic are 87 mii km celelalte doua - una 138 mii si una 93 mii km... asa ca sursele mele sunt mai credibile decat ale tate - le am in garaj Bafta!

174201[/snapback]

 

E,nu te enerva.Nu am stiut ca ai 3 BMW-uri,nici prin cap nu mi-a trecut(eu am unul de vreo 20 de ani :) ).

 

Daca ai 3 BMW-uri diesel in garaj (imi revin greu,cate BMW-uri poti sa ai :blink: ) este clar ca turbinele sunt super-bune,inseamna ca informatiile mele sunt gresite :)

Link to comment
Share on other sites

Ce intelegi prin foarte mici ? nu vorbesc din 'surse' dupa cum e moda mai nou, eu vorbesc din experienta - am 3 masini 320d (2x2003 si un 2004) toate cu service la zi la bmw, TOATE cu turbinele originale de cand s-au nascut - cea pe care o conduc zilnic are 87 mii km celelalte doua - una 138 mii si una 93 mii km... asa ca sursele mele sunt mai credibile decat ale tate - le am in garaj Bafta!

174201[/snapback]

 

Te invidiez ! :blink: ai grija de ele ! :)

Link to comment
Share on other sites

E,nu te enerva.Nu am stiut ca ai 3 BMW-uri,nici prin cap nu mi-a trecut(eu am unul de vreo 20 de ani :) ).

 

Daca ai 3 BMW-uri diesel in garaj (imi revin greu,cate BMW-uri poti sa ai :blink: ) este clar ca turbinele sunt super-bune,inseamna ca informatiile mele sunt gresite  :)

174203[/snapback]

 

Nu m-am enervat - doar ca, sincer, s-au tzesut asa niste povesti - nu-mi iau d-aia ca ii cade turbina, nu diesel ca face ca tractoru' etc - parerea mea este ca fiecare tip de masina are personalitatea ei, problemele ei si avantajele ei - in ce priveste 320d - e o masina super - am 3 pentru ca una am adus-o recent spre vanzare - daca nu credeam in modelul asta poate aduceam un 318i :) erau linistit mai ieftine dar si mai putin cautate... Celelalte 2 - una e masina mea de zi cu zi si una a sotiei. Bafta!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Te invidiez !  :blink: ai grija de ele !  :)

174220[/snapback]

 

Normal ca am grija - nevasta-mea imi spune zilnic ca sunt insurat cu calculatorul si amantele mele snt masinile... (chiar ma gandeam ca o amanta normala ar fi mai ieftina - ex: vineri cumparat 2 epuratoare - 3.4 mil, maine in plan 2 filtre de motorina)

Link to comment
Share on other sites

Nu m-am enervat - doar ca, sincer, s-au tzesut asa niste povesti - nu-mi iau d-aia ca ii cade turbina, nu diesel ca face ca tractoru' etc - parerea mea este ca fiecare tip de masina are personalitatea ei, problemele ei si avantajele ei - in ce priveste 320d - e o masina super  - am 3 pentru ca una am adus-o recent spre vanzare - daca nu credeam in modelul asta poate aduceam un 318i :) erau linistit mai ieftine dar si mai putin cautate... Celelalte 2 - una e masina mea de zi cu zi si una a sotiei. Bafta!

174231[/snapback]

 

 

Ai avut vreodata probleme cu debitmetrul?In caz ca da, cam la cati Km? Eu am tot auzit de debitmetrul asta buclucas: spre exemplu, un prieten cu un 520d 2001 a schimbat debitmetrul anul trecut, si dupa vreo 25-30K Km (pana acum) iar avea ceva probleme pe la debitmetru, fara sa trebuie sa il schimbe totusi. Nu sunt anti-diesel, ci doar curios de parerea cuiva cu experienta mai mare :blink:

poate ar ajuta daca ai putea sa spui cam cat ai cheltuit, in medie pe an cu dieselurile tale, si daca o sa mai vina si cineva care are un benzinar, poate se mai distrug cateva mituri urbane :)

Link to comment
Share on other sites

Ai avut vreodata probleme cu debitmetrul?In caz ca da, cam la cati Km? Eu am tot auzit de debitmetrul asta buclucas: spre exemplu, un prieten cu un 520d 2001 a schimbat debitmetrul anul trecut, si dupa vreo 25-30K Km (pana acum) iar avea ceva probleme pe la debitmetru, fara sa trebuie sa il schimbe totusi. Nu sunt anti-diesel, ci doar curios de parerea cuiva cu experienta mai mare :blink:

poate ar ajuta daca ai putea sa spui cam cat ai cheltuit, in medie pe an cu dieselurile tale, si daca o sa mai vina si cineva care are un benzinar, poate se mai distrug cateva mituri urbane :)

174386[/snapback]

 

 

Nu am avut vreodata probleme cu debitmetre sau turbine - masinile au pur si simplu intretinerea normala - poate umpic mai repede decat termenele normale - deci intr-un an cu o medie de 35 mii km ii schimb uleiul de 3 ori, filtrul de aer, filtru de ulei si motorina de 3 ori, filtrul de polen odata, placutele de frana cand se cer - parca de 2 ori, la doi ani epurator, lichidul de frana, antigelul, discurile de frana, au mai fost 2 bucshe, cauciucuri, stergatoare, ma rog - chestiile normale la orice masina... Mentionez ca nu snt un killer de masini - merg normal - cand se poate ajung si in 180 si nu cer de la masina mai mult decat stie sa faca - in principal snt constient ca e diesel si 90% merg intre 1800 si 3600 rpm... Motorina bag de la OMV si uneori de la MOL. Masinile stau in garaj si desi uneori snt mai murdare ext si interior sub capota snt ca la farmacie (maniac). Socoteli preturi intretinere nu fac pt ca probabil m-ar enerva suma totala dar multe din piese/consumable le aduc din Germania prin cunostinte sau daca ajung pe acolo . In general imi fac stoc in garaj ceva filtre si uleiuri. Bafta!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Sa zic si eu ca unii, "tractorul" meu (E46 320d) are ~160k km, turbina si debitmetru originale si accelereaza de-i imbolnaveste pe multi benzinari, si nu e zgomotoasa si nu scoate fum (sau daca scoate, eu nu am vazut, probabil il scoate in spate si chiar nu ma intereseaza) si asta o spun ca ma enerveaza cei care se baga in seama ca diesel-ul e de kkt ca asa au auzit ei ca ei sunt mai destepti si mai spun ca de cand am diesel am mai multi bani de stricat desi nu fac multi km pe an si daca imi schimb masina, aproape sigur va fi alt BMW si tot diesel si sper sa fie 330xd sa moara benzinarii impatimit de ciuda si m-am calmat si nu mai spun nimic si ...
Link to comment
Share on other sites

si... ai dreptate in multe privinte :blink: totusi depinde din ce unghi privesti lucrurile :) ca au si benzinarele avantajele lor, care oricum sunt altele decat economice :) in rest depinde de ce vrea fiecare :) asa ca sunt liberi sa aleaga si daca tot aleg sa aleaga diesel :D :D
Link to comment
Share on other sites

deoarece daca vezi un bmw ruland cu viteza si cu doua luminite rosu-albastru cu siguranta te dai la o parte (te gandesti: o fi o coloana ceva: spp !)  :)

174167[/snapback]

 

pe care parte se pune rosu si pe care albastru...? :blink:

sau mai exact, unde sunt pozitionate acele "luminite"?

Link to comment
Share on other sites

Bogdanel, lasa pachetul M si chestii din astea, alea sunt pentru motorizari adevarate, mergi pe un 320d si nu o sa iti para rau, inca esti la inceput si cu 320d inceputul o sa fie bun, acum zici ca nu faci decat 20k de km pe an, daca ai sa ai benzina ai sa faci mai putin ai sa vezi, daca ai sa ai diesel vei face mai multi km, poate mult mai multi, un motor pe benzina suna mai frumos si atat, dieselul este si el destul de rafinat, nu e motor de tractor stai linistit, unde tu urci o panta cu o singura treapta de viteza cel cu benzina mesteca de zor in cutie cu facaletul, adica schimbatorul ca sa urce aceeasi panta...

Mai ai o varianta, vezi cum faci sa conduci una diesel si alta cu benzina, care-ti place aia s-o iei :) dar eu iti zic sa iti iei diesel, ti-o spune unul care in ultimii 8 ani a condus benzinar de 150 de cai si 2000cmc si nu zic, suna frumos motorul ala la 7000 de ture dar dieselul e mai discret si te duce mai repede catre viteze ridicate....

173916[/snapback]

 

Eu personal nu sunt de acord cu d-rive cand vine vorba de benzina in 6 chiar si 320i de 170CP care este cel mai mic. Are sufiecnt cuplu sa urce fara sa umbli la schimbator ba dimpotriva se si accelereaza.

 

Eu personal as decide motorizarea strict dupa necesitati, fac peste 30k/an si tin masina cel putin 3 ani iau diesel, altfel iau bezina. Cat de mult lauda baietii dieselul de 150CP eu zic ca nici cu 143 benzinar nu te faci de rusine si de alergat sunt convins ca alearga. Pt cei pasionati de diesel recomand motoarele in 6, dar din pacate pe E46 nu gasesti 2.5 ci numai 3.0. Suna f apropiat de benzina, deci dispare zgomotul si performante are cat lumea.

 

N-am condus 318i dar despre 320i pot sa va spun ca plec cu a IV-a de la 1000rpm (~40km/h) si nu vibreaza motorul deloc si ma opresc la 6000 unde am ~170km/h si de la 5000 in sus zici ca mai cupleaza un motor. Si mai e un amanunt cum suna la 3000rpm asa suna si la 6000rpm, de fapt vroiam sa subliniez ca motoarele sunt silentioase. Cat despre cuplu am parearea unui prieten care e fan diesel (deci o consider obiectiva) si cand l-a condus a ramas impresionat de cuplu avand in vedere ca era la volanul unui benzinar.

 

Parca spuneai ca ai buget 17000, mai cobori 1 an si iei 320i 2003. De fapt cel mai bine ar fi sa conduci 318i 320i 320d dar nu 3 strazi ci vreo 300-400km ca sa-ti faci o parere si dupa aia cu siguranta vei face alegerea perfecta. Asa ca ia prietenii proprietari la plimbare... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Ia sa va intreb si eu cate ceva. Cam ce se poate astepta de la un 318i din 2002 sau 2001 sfarsit, este strict vorba de modelul cu face-lift. Ma refer la piese, care au probleme, si cam cat e o revizie la acest model. Sau ca alternativa un Compact 318 ti 2002-2003. Posesorii ar fi perfect sa ma lumineze. Multumesc.
Link to comment
Share on other sites

Sa zic si eu ca unii, "tractorul" meu (E46 320d) are ~160k km, turbina si debitmetru originale si accelereaza de-i imbolnaveste pe multi benzinari, si nu e zgomotoasa si nu scoate fum (sau daca scoate, eu nu am vazut, probabil il scoate in spate si chiar nu ma intereseaza) si asta o spun ca ma enerveaza cei care se baga in seama ca diesel-ul e de kkt ca asa au auzit ei ca ei sunt mai destepti si mai spun ca de cand am diesel am mai multi bani de stricat desi nu fac multi km pe an si daca imi schimb masina, aproape sigur va fi alt BMW si tot diesel si sper sa fie 330xd sa moara benzinarii impatimit de ciuda si m-am calmat si nu mai spun nimic si ...

174520[/snapback]

 

Nimeni nu a zis ca diesel-ul este de "kkt", unii chiar nu folosim astfel de expresii elaborate... Am afirmat ca motorina este pentru tractoare, fiind o parere personala. Am condus si diesel,dar diesel-ul este ceva deosebita abia cand vorbesti despre motor de 3000. Motoarele pebenzina sunt mult mai ieftin de intretinut, te rog compara pretul unui filtru de motorina cu unul de benzina. Te rog compara pretul unui injector diesel cu cel al unui injector de benzina si te mai rog fa un calcul si spune-mi cati bani economisesti din consum+consumabile avand un diesel vs benzinar. A! Sa nu uit! Nu lua neaparat in considerare cat de repede accelereaza un motor pebenzina, ci felul in care o face. Satisfactia,crede-ma este mai mare avand un motor pe benzina.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

pe care parte se pune rosu si pe care albastru...? :blink:

sau mai exact, unde sunt pozitionate acele "luminite"?

174535[/snapback]

 

rosu stanga albastru dreapta. era una pe Vitan asa !

in grila am vazut eu ! mascate sau unii pun si in bara !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.